Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Skal snart ut å reise og kommer til å ha en dag til rådighet i Milano. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre der?

Vanligvis når jeg er utenlands liker jeg å: rusle rundt, oppleve stemningen i byen, se serverdigheter etc. Jeg liker også å besøke museum, kirker og denslags, men akkurat nå er det ikke et must, siden jeg har så kort tid.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å ta et glass vin på toppen av shopping senteret som heter "la rinascente" då får du masse deilig snacks ved siden av, og du ser rett på domkirken. Ved duomo ( domkirken) er det flere spennende museum.

Brera er også ett veldig koselig område med mye spennende å se på, navigli er også fint.

Ellers...spis is, panino med parmaskinke og mozarella og pizza!! Mmm

Anonym poster: b0f95620738bb687dd3a7e3867cc5331

Skrevet

Anbefaler en tur inn i den store katedralen. Ellers er det flere som bestiller billetter til museum hvor man finner Leonardo Da Vincis Nattverden.

Skrevet

Anbefaler en tur inn i den store katedralen.

Ta turen opp på taket av domkirken også - flott utsikt!

Skrevet

Navigli :) Superkoselig område, særlig på kveldstid. Gå på en bar under happy hour, da får du en drink (hva som helst fra menyen, øl, vin, cocktails...) og enten et fat med mat/snacks eller forsyne deg fra buffeten for 6-8 euro.

Siden milaneserene spiser middag så sent, gjerne i ellevetiden, er dette en god måte å forlenge kvelden på og å holde ut med sulten mellom lunsj og middag. Og veldig koselig er det også i sjutida fylles barene opp av studentgjenger, voksne par, barnefamilier osv.

Gjest gjest17
Skrevet

Kan anbefale cafen hos Marc Jacobs om du skal ut en tur på kvelden. Kjempegod, gratis tapas ved kjøp av drinker :-) God tur og husk myggspray!

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Takk for svar dere :D

Flere som har tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...