Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har slitt med ryggen litt av og på de siste årene(egentlig siden jeg knakk ankelen for 3 år siden). De siste månedene har det forverret seg veldig. Den siste måneden har jeg vært sengeliggende en stor del av tiden. Smerten sitter dypt inne i ryggen, og innimellom stråler det ut i høyre fot og arm. Fikk tatt et røntgenbilde før helgen, og ikveld fikk jeg plutselig en melding fra legen min om at bildet ikke viste noen skade, men at jeg har skoliose!

Føler meg ganske forvirret! Såvidt jeg har forstått får man skoliose fordi ryggen vokser skjevt? Da må jo dette ha skjedd før jeg var utvokst?(med andre ord for 7-8 år siden, i 13-14årsalderen)

Hvordan i all verden kan jeg ha gått så lenge uten å kjenne noe til det isåfall? Og hvorfor er jeg blitt så dårlig plutselig nå?

Noen her som har skoliose eller erfaringer med det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mild skoliose - og har gått med div småplager ganske lenge. Primert pga låsninger. Kiropraktor har endelig klart å fikse opp i mine problemer. Han har løst opp låsningene, og jeg har fått treningsprogram som skal rette opp ryggen så mye som det går.

Men det er ikke alle som har plager. Faren min har mye værre skoliose enn meg, men han har aldri hatt noen smerter.

Anbefaler deg kiropraktor. Han kan kjenne etter om du har noen låsninger, og evt løsne opp i de.

Anonym poster: 3397f5ce1e51aef59142c75e5213c021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...