Gjest Vic.. Skrevet 7. februar 2004 #1 Skrevet 7. februar 2004 Du har vunnet €1101 ring innen 3 minutter for å få premien! IKKE LA DEG LURE!! Snakket med en "hyggelig" mann fra USA. Soho vacations overtalte meg til å betale €598 (drøye kr5200,-) for luksusferie i usa. Disneyworld, strandferie og cruise i bahamas. Da jeg prøvde å stoppe transaksjonen var det for sent. Ser at jeg ikke er den eneste som har gått på limpinnen. (www.familytravelforum.com/forum/tnac03) De later til å ha "satt tennene i" skandinavia ganske nylig. Jeg sperret kortet og kontaktet paysystems i USA (www.mypaysystems.com) og ba dem om hjelp til å få pengene refundert. Snakker om flaks!! Sitter du i saksa? Ring paysystems fra Norge: 00 1 866 699 9022 Jeg fikk hjelp, og en skikkelig lærepenge!!
Anki1971 Skrevet 7. februar 2004 #2 Skrevet 7. februar 2004 Man er rimelig naiv om man går på noe sånt da... grenser nesten til ren dumhet syns jeg ... Men da har du i alle fall lært
Gjest Moonshadow Skrevet 7. februar 2004 #3 Skrevet 7. februar 2004 Alt sånt er som regel bare lureri. En viktig regel for meg er at , alt som virker for godt til å være sant, er som regel ikke sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå