Gå til innhold

Fuckfriend

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fungerer fuckfriend ?

DVs fungerer dette for jenter eller er det slik at jenter må ha eller får følelser for denne "vennen"??

Noen jenter med erfaringer om dette ?

Anonym poster: 1b3832d44d57399eb06c1674e54b8cd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltids følelser for dem, med mindre jeg "Bytter" ut rimelig raskt, etter noen måneder... :sjenert:

Anonym poster: 636ce9ce0909d164afbf6a7ac556c47d

• Liker 1
Skrevet

jeg får følelser om ikke jeg har flere :fnise: med andre ord to stk som jeg bytter på. Da treffer jeg dem ikke ofte nok og får ikke helt det samme forholdet, og det er vanskeligere å få følelser ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg om de jeg har hatt som fuckfriends, men aldri blitt forelsket i noen av de. Han siste har jeg holdt på med ett par år, og hadde jeg hatt følelser, så hadde jeg nok sluttet for lenge siden. Problemet mitt er at det virker som at han tror at jeg har følelser for han. Kan liksom ikke si "jeg har ikke følelser for deg, assa!". Slitsomt...

Anonym poster: 9a475334040254e723145a8840f25a30

Skrevet

Jeg får ikke nødvendigvis følelser, men jeg er såpass kontrollfreak at jeg alltid ender opp med å ønske at de (han) kanskje liker meg litt. Ikke er forelsket i meg, men ser på meg litt spesielt kanskje :) Utolig irriterende det også egentlig for det er jo egentlig bare ego av meg.

• Liker 1
Skrevet

Eller ego og ego... En ekstrem oppmerksomhetssyke kan man kalle det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig individuelt hvor vit fuckfriends fungerer eller ei.

For meg funker det fett, har 3 stykk som jeg har vært FF med i 4år.. for meg fungerer det på grunn av at det aldri har vært følelser der for de og jeg er mentalt innstilt på og aldri få følelser for de.

DER I MOT - aldri finn på og blir Fuckfriends med exn.. dårlig ide.

Anonym poster: 264680b2f468041f32001a8e2cc8e921

• Liker 2
Gjest Cakenommy
Skrevet

Jeg klarer meg fint med bare ên fuckfriend uten å få følelser. Men jeg setter opp vegger, kan du si. Regler, slik at det ikke eskalerer så lett. Fuckfrienden jeg hadde i ett år ville kose, se film, dra på fest sammen og slik. Men jeg var mer der at jeg bare ville ha sex og baile, fungerer best for min del. Uansett hvor brutalt det må høres ut som!

Har vært fuckfriends med ex'en min tidligere, noe av det dummeste jeg har gjort. Endte bare med at vi ble sammen igjen, og ble slutt etter ett år igjen. Bedre å gå videre!

Skrevet

Det kommer helt ann på hva jenta gjør til vanlig osv, om hun omgås med andre. Det gikk fint for vår del, vi holder på enda og ikke noe følelse-relatert.

Men fuckfriend med min ex, det gikk til helvete for og si det pent.

Skrevet

Kunne ha fungert en gang i tiden. Nå er jeg for gammel og for dritt lei overfladiske kjerringer til at jeg gidder å la dem ha glede av kroppen min uten å gi noe igjen.

Skrevet

Jeg hadde en jeg ikke hadde følelser for som det gikk bra med for min del, men tror jeg gjorde han veldig forvirra.

Hadde en annen jeg hadde følelser for før vi begynte og som jeg generelt snakka med for mye som det ikke gikk så bra med. Eller det gikk jo bra men jeg hadde alltid ett håp. Og det ble jo aldri noe mer.

Jeg tror konklusjonen for meg er at jeg må finne en som jeg ikke har noen følelser for fra før av og som jeg holder det til kun sex med og ikke snakke for mye med sånn ellers eller finner på ting med.

Skrevet

Følelser for FF er ikke noe gøy. For du er vanligvis alene med de følelsene. Jeg har vært der og det gjøre meg vondt etter hvert.. jeg har fortsatt ikke kommet over det for å være helt ærlig. Vi hadde fantastisk sex sammen. Har aldri hatt det så bra med noen andre før. Det er også en av grunnene til jeg ikke klarer å glemme han...

Gjest "gjest"
Skrevet

Skaff deg alltid mere enn en knallkompis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...