Gå til innhold

Spania - shoppingsenter??

Fremhevede innlegg

Gjest Marlena. ikke innlogget
Skrevet

Hei, vi skal til Spania nå, næremere bestemt Malaga - Fungerola - Er det noen som har vært der og som vet om interessante plasser å handle, evt shoppingsentre??

Takker på forhånd for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til dette området, men i Spania har de som regel slike lokale sentre med elektronikk, suvernirer, klær osv. Ofte slitsomme selgere.

Det finnes også et par kjøpesenter-kjeder.

Cortes Ingles (?) er utrolig stort og flott. Der finner du ALT! Men prisene er stive.

Ellers finnes det en annen kjede som heter Continente (?) ligner litt på OBS egentlig. :ler:

Alt er samlet i et stort lokale: Matvarer, klær, bokhandel, musikk og masse masse mer. Rimelig er det også.

Prøv å søke på stedsnavn og shopping, så finner du kanskje noe mer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ellers finnes det en annen kjede som heter Continente (?) ligner litt på OBS egentlig.  :ler:  

Alt er samlet i et stort lokale: Matvarer, klær, bokhandel, musikk og masse masse mer. Rimelig er det også.

Carrefour er en kjempestor Europeisk kjede som også er i Spania. og kan sammenlignes med OBS

Skrevet

Carrefour er en kjempestor Europeisk kjede som også er i Spania. og kan sammenlignes med OBS

Ja, det er faktisk Carrefour jeg mener.

Kjeen het tidligere Continente (tror jeg) og hodet mitt har ikke klart å stille seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...