Gjest Marlena. ikke innlogget Skrevet 7. februar 2004 #1 Skrevet 7. februar 2004 Hei, vi skal til Spania nå, næremere bestemt Malaga - Fungerola - Er det noen som har vært der og som vet om interessante plasser å handle, evt shoppingsentre?? Takker på forhånd for svar!
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2004 #2 Skrevet 7. februar 2004 Kjenner ikke til dette området, men i Spania har de som regel slike lokale sentre med elektronikk, suvernirer, klær osv. Ofte slitsomme selgere. Det finnes også et par kjøpesenter-kjeder. Cortes Ingles (?) er utrolig stort og flott. Der finner du ALT! Men prisene er stive. Ellers finnes det en annen kjede som heter Continente (?) ligner litt på OBS egentlig. Alt er samlet i et stort lokale: Matvarer, klær, bokhandel, musikk og masse masse mer. Rimelig er det også. Prøv å søke på stedsnavn og shopping, så finner du kanskje noe mer.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Ellers finnes det en annen kjede som heter Continente (?) ligner litt på OBS egentlig. Alt er samlet i et stort lokale: Matvarer, klær, bokhandel, musikk og masse masse mer. Rimelig er det også. Carrefour er en kjempestor Europeisk kjede som også er i Spania. og kan sammenlignes med OBS
Gjest Lea Skrevet 8. februar 2004 #5 Skrevet 8. februar 2004 Carrefour er en kjempestor Europeisk kjede som også er i Spania. og kan sammenlignes med OBS Ja, det er faktisk Carrefour jeg mener. Kjeen het tidligere Continente (tror jeg) og hodet mitt har ikke klart å stille seg om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå