Gå til innhold

Spise alene på fin restaurant..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen ganger gått på Egon og spist alene. Hadde ganske høy terskel for å gjøre det i førsten, men er man sulten og ikke rekker å dra hjem og spise, så hvorfor ikke.

Men synes vel maten der er litt så som så og litt for dyr i forhold til det man får. Så har lurt på om jeg neste gang er i byen og sulten om jeg skulle gå til en finere restaurant og spist. Alene.

Ville dere gjort det?

En annen ting er at noen ganger liker jeg å spise mat vennene mine ikke er fullt så begeistret for.

Ser det rart ut å spise alene på en fin restaurant?

Anonym poster: 72f24660f97849a73f1b5cd8fd3e1bab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhode ikke!

Er man sulten, spiser man. Har man lyst på god mad på et fint sted, spiser man der.

Hvorfor skulde det se rart ud?

• Liker 7
Gjest Moffeliten
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Jeg har gått på finere resturanter alene. Når menn kan gjøre kan vi også gjøre det uten å bli flau :tommelopp:

Skrevet

Jeg har noen ganger gått på Egon og spist alene. Hadde ganske høy terskel for å gjøre det i førsten, men er man sulten og ikke rekker å dra hjem og spise, så hvorfor ikke.

Men synes vel maten der er litt så som så og litt for dyr i forhold til det man får. Så har lurt på om jeg neste gang er i byen og sulten om jeg skulle gå til en finere restaurant og spist. Alene.

Ville dere gjort det?

En annen ting er at noen ganger liker jeg å spise mat vennene mine ikke er fullt så begeistret for.

Huff, jeg synes det er trist at samfunnet er slik at folk skal føle det rart å gå ut å spise eller gjøre noe alene. Det er selvfølgelig overhode ikke rart - billig pizzeria eller fin restaurant; gå ut å nyt maten og kos deg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet på en fin restaurant, det er faktisk endel som spiser alene der. Med mindre du tilbringer kvelden med å snakke med Skybert og å insistere på at han også må smake på maten, så vil ikke noen tenke at du er spesielt rar ;)

Anonym poster: fb3bac3fd09954a2a67b7545c34f4e11

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS, en fin restaurant er IKKE Egon.

Anonym poster: d1c22debdab8e9ead4dac3b824f0146f

• Liker 4
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Jeg har gått på finere resturanter alene. Når menn kan gjøre kan vi også gjøre det uten å bli flau :tommelopp:

Hvordan vet du at TS er en kvinne? :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Kjære AB, venligst les innlegget til TS ordentlig. Hun har selv allerede påpekt at hun synes hun får lite igjen for pengene på Egon, og heller vil gå til et finere sted neste gang.

Anonym poster: fb3bac3fd09954a2a67b7545c34f4e11

• Liker 8
Skrevet

Les hva kjære TS skriver

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Ja, spørsmålet går på hvordan det virker å spise god mat alene på en fin restaurant, og da inkluderte jeg ikke Egon. Egon er helt greit, men jeg rener ikke det som en fin restaurant. Men det er bare Egon jeg har turt å gå alene på, kanskje fordi det er lettere å sitte litt for seg selv der.

Poenget er vel at jeg er litt redd for at folk skal tenke det ser rart ut, eller at "stakkars, har hun ingen venner?". Jeg er nok et gourmet menneske, og vennene mine foretrekker heller billig og grei mat. Og jeg elsker å gå ut og spise med de, men noen ganger vil jeg spise litt annen mat også.

Skrevet

Du kan jo være feks en businesskvinne/mann som er på reise for alt vi andre vet. Ser jeg noen sitte alene på restaurant vil jeg ikke tenke noe spesielt over det. Dine tanker sitter i ditt hode.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg synes det er lettere på en ikke så fin restaurant, men det er muligens fordi jeg stort sett sitter med hodet i en bok mens jeg venter, og føler at det kanskje ser litt rart ut :klo:

Men uansett, ja til at alle kan spise hvor de vil, når de vil. Også alene :)

Skrevet

Jeg ville kviet meg littegrann, men sagt til meg selv at "dette er bare tull" og så hadde jeg gått på den "fine" restauranten.

Tror jammen jeg må omsette det i praksis en gang. Det "fineste" jeg har spist på alene så langt er vel "Big Horn" og den er vel ikke store hakket finere enn Egon.

Skrevet

Ser ikke problemet med å gå alene på restaurant og spise en bedre middag.

• Liker 2
Skrevet

Har ofte sett folk som sit åleine på restaurant, spesielt på vekedagar kanskje. Ser ingenting galt i det.

Dersom eg tenkjer noko, er det at det sikkert er businessfolk.

Skrevet

Ser ikke problemet med å gå alene på restaurant og spise en bedre middag.

Enig! Jeg har da spist ute alene mange ganger jeg, enten fordi jeg har vært på gjennomreise, kurs o.l. Har da aldri ofret det en eneste merkelig tanke.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg tenker at de bor business-reise som regel, eller at de bare liker å spise alene? Tenker ikke noe over det. o.O

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER å spise alene på restaurant, og jo finere, dess bedre! :tommelsmil:

Gjerne forrett og dessert, og defintivt vin til. Det gir en helt egen luksusfølelse. Og er man interessert i mat, er det ekstra fint, da får man virkelig konsentrert seg om maten (og kanskje diskutert den litt med kelneren).

Hopp i det! :duskedame:

Anonym poster: a193c11298fd6be025a96f825c3c5c6b

• Liker 1
Skrevet

Ville dere gjort det?

Nei, det gjør jeg ofte. Egon er som du sier bare en cafe som er for dyr til det de leverer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...