Gå til innhold

Kan ikke ta med damer hjem..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som topic sier. Jeg er fra en konservativ kristen familie hvor sex før ekteskap og alt med seksualitet er forbundet med skam og fæle greier. Faren min sa en gang "Unnskyld for at jeg sier dette men de gikk truseløse!" som om han hadde sagt noe virkelig fælt (det var om noen russ som holdt på å festa). Kort sagt: helt på trynet syn etter min mening.

Saken er slik at jeg ikke akkurat deler dette synet. Jeg er relativt uerfaren på sexfronten men har vært intim med to jenter, det foregikk hos dem hver gang (ene bodde alene, andre med mora og hadde rom to etasjer under). Jeg har hatt huset for meg selv 2 ganger tror jeg i løpet av 22 år, enten er foreldrene mine hjemme, eller så er brødrene mine uten liv hjemme.

Nå har jeg snakka litt med ei og tror ting kan gå hett for seg, problemet er hvor. Noen forslag til hva en kan gjøre når det ikke går an å holde på hverken hos meg eller henne?

Og før noen sier "om du ikke har en plass å ha sex er du ikke klar" eller lignende: jeg er 22 år, er endelig ferdig med læretiden min og begynner snart i fullt arbeid og hadde mer enn gjerne flyttet ut om jeg kunne men har ikke råd til dette for øyeblikket (skal flytte så snart jeg kan om noen mnd).

Anonym poster: 13c7e67d692aecad3bf622c7e2cdb099

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotell.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Billigste er 700kr for en natt og det blir for dyrt :/

Skrevet

Kjør opp i skauen.

Skrevet

Ta henne med på telt-tur :)

• Liker 5
Skrevet

Har en av dere bil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bil ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, det er midtsommer, og ikke akkurat et tett befolket land.. :lur:

Anonym poster: f7610eef7b8d6fa3feb76c9d718023b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bor på vestlandet hvor det er regn og kaldt hele sommern :(

Skrevet

Tror du bor på et annet vestland enn meg i så fall.

• Liker 5
Skrevet

Siden du har bil så er det bare å finne seg et skogholdt og kjøre på. Bare å ta med seg noen pledd så holder dere varmen ;)

• Liker 1
Skrevet
Skrevet

Hva med i bilen? eller i skogen? :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

kan du ikke låse døra og ha privatliv?

Husker jeg hadde sex med kjæresten da jeg enda bodde hjemme. Gikk fint det, bare å være "lydløs", og låse døra. Evt. vente til familien såver ;)

Anonym poster: e168d8be27ba79a0abd5e1bf98d8c1dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, får ikke lov til det AB over meg.

AnonymBruker
Skrevet

Og det er en ONS type ting, vet ikke hvor gira hun er på skogen eller bilen :D Kanskje jeg bare må bite i det sure eplet og vente til jeg får flytta ut om noen mnd :(

AnonymBruker
Skrevet

Som voksen mambo får du bare avfinne deg med sølibatet.

Anonym poster: bcba8735436379fd0363aaa24d199946

• Liker 3
Skrevet

Bor også på vestlandet, og kan tydelig huske å ha hatt det aldeles flotters ute i naturen fra mai til oktober :)

(Det verste var den gangen jeg fant barnåler både her og der (for å si det pent) når jeg kom hjem... Teppe er å anbefale :) )

Skrevet

Hehe baom shika waow waow :)

morsomt. men ja mange gode tips hehe. ellers kan man jo alltids ta det store steget å forlate redet. altså skaffe egen leilighet :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gledelig gjort det, problemet er at økonomien min ikke tillater det før i høst en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...