Gå til innhold

Kun venninner har oppmuntret til silikon, aldri menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med at puppene ikke er like store, men derimot er de seriøst perfekte i formen, de kunne ikke vært mer perfekte for meg. De er sprettne, dråpeformede, og helt perfekte for meg. Bare forskjellige i str. Ingen mann har noen gang oppmuntret til silikon, tvert om har de satt bena ned og sagt at jeg aldri må forandre puppene fordi de er flotte som de er.

Venninnene mine derimot, de har anbefalt silikon, og nesten pushet meg til å ta det. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal operere brystene mine for kosmetiske inngrep i allefall, men likevel får jeg dytt i ryggen fra mange damer om at silikon er bra og blabla. Silikon for å føle meg sexy.

Litt ironisk, synes jeg :ler:

Anonym poster: a4be1534ef2006879c0c0d5360084301

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt du ikke opererer deg! Det er (nærmest) aldri verdt det. Det er mye bedre at dere damer har pupper som er litt skjeve, litt forskjellige i størrelse, litt for små, enn at dere stapper inn noen ballonger med saltvann inn i kroppen deres. (Det samme gjelder damer som vil operere leppene mindre, helt unødvendig om det ikke går ut over dagliglivet.)

Vet det er vanskelig med dagens media men vær stolt over hva dere er født med og vit at menn kommer til å like dere akkurat som dere er.

AnonymBruker
Skrevet

Godt du ikke opererer deg! Det er (nærmest) aldri verdt det. Det er mye bedre at dere damer har pupper som er litt skjeve, litt forskjellige i størrelse, litt for små, enn at dere stapper inn noen ballonger med saltvann inn i kroppen deres. (Det samme gjelder damer som vil operere leppene mindre, helt unødvendig om det ikke går ut over dagliglivet.)

Vet det er vanskelig med dagens media men vær stolt over hva dere er født med og vit at menn kommer til å like dere akkurat som dere er.

Nei, jeg fant ut at det er ikke verdt det, jeg får være som jeg er og trives med det :)

Tusen takk.

Ts

Anonym poster: a4be1534ef2006879c0c0d5360084301

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

1. Ikke ta silikon.

2. Skaff deg nye venninner.

Pupper er noe av det siste jeg ser på hos en kvinne og i tillegg synes jeg små pupper kan være forferdelig sexy. Du gjorde meg litt nysgjerrig på dine små, spretne og perfekte dråper.

:)

• Liker 2
Gjest test123
Skrevet

I tillegg er det jo litt kult å kune gå ut på byen, spørre en mann om han ser at den ene puppen er større enn den andre, han svarer nei, og du tar en hånd på hvert bryst og ber han kjenne etter.

Skrevet

Det er da godt at gruppepresset ikke tar deg. Man burde aldri forandre sin kropp for ei anna, for det er ikke vedkommende som skal leve med kroppen for resten av livet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ekte mannfolk liker ekte pupper, om de er store eller små, peker opp eller ned, spiller liten rolle. Men de må være tilgjengelige, sitte på en kvinne som byr på puppene sine.

Anonym poster: 3be4f87a5a50264b7ae9f3c9d6e99d02

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er vel fordi vi menn er drittsekker som lyver, slik at du ikke skal bli såret :vetikke:

:sarkasme: , sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jeg har enda til gode og høre en kompis klage på att dama har forskjellig størrelse på puppene,

alle jenter har uansett ett avvik der.

Fortsett og høre på menenne du.

Det er uansett mye viktigere att vi får klå på dem :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...