Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

På torsdag møtte jeg en gutt på byen. Det var den kjekkeste gutten på utestedet og jeg holdt på å dø når han kom bort til meg og sjekket meg opp :-D Dette var riktignok ganske seint på kvelden og jeg skjønte at han mest sansynlig hadde baktanker. Likevel gikk vi sammen og spiste nattmat. Vi pratet og lo og stemningen var på topp, så han ble med meg hjem. Jeg har aldri hatt ONS før, og hadde ikke tenkt å ha det denne natten heller. Men fyren var så vanvittig kjekk, morsom og hyggelig ! Når vi kom til meg begynte han så klart å prøve seg, jeg fikk litt dårlig samvittighet for at jeg hadde dratt han med meg hjem uten at det kom til å skje noe, og sa pent "unnskyld, men det skjer ikke" . Det endt med at vi pratet og koste hele natten ! jeg tenkte at jaja, dette var koselig, men hører sikkert ingenting igjen ! dagen etter spurte han etter nummeret mitt og sendte melding til meg like etter at han var gått :-D

vi sendte meldinger hele fredagen og lørdagen møttes vi på byn igjen ( vi hadde avtalt å møtes ) han sov hos meg lørdagen også og det var sååå koselig. han gav mange komplimenter og sa at han ble med til meg en gang til fordi han likte meg osv. vi rotet masse også om morningen når vi var edru! vi hadde ikke sex denne natten heller, men det var like før. jeg trakk meg rett og slett unna fordi jeg ikke er komfertabel med sex med ukjente....

jeg er så betatt, men tørr ikke ta kontakt før han gjør det. føler meg egentlig ganske dum, siden jeg er 23 år og ikke turde å han ONS :-(

dette er riktig nok ikke en ONS, men jeg er nysgjerrig på å høre hvordan deres erfaringer er ! kanskje denne gutten bare gav meg komplimenter fordi han trodde at han skulle få seg noe 2 gangen? er det nomalt å ta kontakt etterpå? er dere enige på forhånd om at dette kun er sex?

forteeeeell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...