AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Hvordan skal jeg klare å slå meg løs meg han jeg holder på med? Vi har ikke hatt sex enda fordi jeg får en sånn sperre når vi koser osv. Jeg er jomfru og det er han klar over, og sier han liker det. Han er forsiktig når har prøver å gå et steg videre, men er veldig tydelig på hva han ønsker. Han presser meg aldri. Han er perfekt sånn sett, han gjør liksom alt riktig. Han gir meg masse komplimenter, og sier ofte at jeg er jenta han vil ha osv. Men det er JEG som er problemet. Egentlig er man ganske sårbar i en sånn situasjon, og jeg liker ikke å vise meg selv på den måten. Hva skal jeg gjøre? jeg begynner å bli ganske desperat, både for min egen del, men også hans. jente 18 Anonym poster: bcac388c76db2badb1fe29ae2aafb543
Gjest Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Ut i fra det du skriver, oppfatter jeg det slik at du EGENTLIG og innerst inne ikke vil ha sex/er klar for å ta steget videre. Om så er tilfelle, så bare pust rolig og vent til du er klar, du er veldig ung og har goood tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå