Gå til innhold

yoghurt diett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er lei av å ikke føle meg vel, og at jeg aldri klarer å fullføre noe!

Nå har det skjedd en del ting som har fått meg til å bli veeeldig stad og skal nå satse på å kline til med en så kalt : YOGHURT DIETT!

Noen som har prøvd det? Det går ut på å kun drikke/spise yoghurt :)

Anonym poster: 77497eb1e4ae79afcc7d09af1e49c94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, har du lyst på diabetes og sultfølelse så er den vel helt grei den?

Anonym poster: a39057e97c46c147080b4572f947eb21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en usedvanlig dårlig idé. Du kommer ikke til å føle deg noe mer vel av dette. Du vil heller ikke få i deg de næringsstoffene kroppen trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at jeg ikke bryr meg om riktig næring osv.

Jeg vil få en "sjokk" start. Yoghurt gir mettehets følelse, og det er ofte der jeg går på smellen.

hmm...

Anonym poster: 77497eb1e4ae79afcc7d09af1e49c94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Det finnes inge sjokkstart, kickstart eller annet tull som gjør at du RASER ned i vekt og får en perfekt stram og trent kropp.

Det er bare ønsketanker og en DUM ide! Alt du ender opp med er en redusert forbrenning der musklene forsvinner og du blir tynnfeit, slapp og sliten.

Den eneste måten å få en slank, stram, definert og FLOTT kropp er å få ræva ut av sofaen, komme deg på trening og spise mt som kroppen klarer å utnytte på en god måte og spise mindre enn du forebrenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening er ikke noe problem da jeg trener 6 dager i uken :)

Men er villig til å prøve, feiler jeg så er ikke det noe nytt!

Anonym poster: 77497eb1e4ae79afcc7d09af1e49c94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt poengløst å trene så mye om du ikke skal gi kroppen de næringsstoffene den trenger for å bygge seg sterk.

Hvis du feiler og prøver en ny slik diett så ender du i en endeløs unødvendig spiral som i verstefall gir økt vekt som resultat.

Anonym poster: a39057e97c46c147080b4572f947eb21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Uffda. Effektivt er det sikkert, i og med at for mye yoghurt vil gi deg diarè, men smart kan det vel ikke akkurat kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Du kommer nok til å gå ned i vekt av denne dietten. Men hvis du ønsker å holde denne vekten vedlike, så må du legge om kostholdet ditt, slik at du kan leve med den. Når du er ferdig med dietten, kommer nok ikke vekten din til å holde seg, tvet imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært så negative og fordomsfulle folk her var...

Jeg går selv litt ufrivillig på en såkalt yoghurt-diett. Jeg får vondt i magen av det meste av annen mat. Og at man skal få diare og vondt i magen stemmer ikke for min del, tvert imot er det yoghurten som hjelper å holde magen i sjakk. Og det finnes yoghurt som ikke inneholder så mye sukker. Jeg spiser naturell yoghurt og biola naturell (den inneholder imidlertid litt sukker men har bakterier som er bra for magen).

Nå er ikke jeg på denne dietten for primært å gå ned i vekt, men for å slippe å ligge våken om natta med magesmerter. og JA: jeg har vært hos legen, flere ganger. Men de kan ikke hjelpe...

Jeg føler jeg får mye energi av å spise yoghurt og magen fungerer. Har hatt dette kostholdet av og på i mange år, nå sist i et halvt år. Hadde INGEN mangelsykdommer sist jeg sjekket. Tar multivitaminer. Så får alle dere som tåler annen mat bare komme med negative kommentarer til meg.

Anonym poster: 714cbfe73f3c3bd69c2208915b8da091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youghurt er jo bare sukker, så du kan liksågodt ete bare sukkerbiter.

Det kommer an på joghurten det. http://www.klikk.no/foreldre/mat/article516687.ece

Men uansett "joghurtdiett"? Haha, nå har jeg hørt det også:) Hvorfor i allverden skal man bare spise joghurt når du kan spise tilnærmet alle matgrupper og allikevel ta av dersom man holder seg på et fornuftig nivå? Lett på rumpa og lag skikkelig mat med omtanke så skal jeg love deg at du vil "rase" ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...