Gå til innhold

private practice


^me^

Anbefalte innlegg

jeg har nå de siste mnd sett alle sesongene av greys anatomy etter hverandre, nå er det bare å vente på sesong 9...

men jeg tenkte, er det mulig å se private practice nå? eller går jeg da tilbake i tid igjen i greys om noen skjønner?hvor starter private practice i greys liksom?

noen greys fans som også har likt private practice godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest babyfirefly91

jeg elske greys anatomy og har sett alle sesongene maaange ganger. jeg prøvde å se priva practise, men det falt ikke i smak for meg :) privat practis begynte i sesong 2/3 av greys anatomy når Sheperd brøt ekteskapet med addison :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, så den tiden addison er i greys så er private practice uten henne i noen sesonger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Private practice starter når Addison begynner å jobbe der. Serien er altså nyere enn Greys anatomy.

Serien er ganske bra, hvertfall de første sesongene. Du kommer til å komme over noen episoder som overlapper med noe som skjedde tilbake i tid på Greys anatomy. Du husker kanskje at søsteren til Sheperd kommer og trenger hjelp? (hun hører til på Private practice). Det synes jeg er litt morro, og jeg har sett Greys anatomy ettersom episodene kom ut.

Serien kan ikke måle seg med Greys, mange av sakene er veldig like, men dette er jo en liten privatklinikk så de får jo selvsagt ikke inn de verste traumacasene. Alikevel er den god tidsfordriv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Jeg er veldig glad i begge seriene :jepp:

Noen ganger overlapper de ja, også snakker de kanskje om personer i den andre serien osv.

Jeg følte jeg forsto mer av Greys også da, når jeg så PP, kan du si :)

Hvis du begynner å se det nå, kommer du til å gå litt tilbake i tid ja. PP begynte vel i sesong 2 eller 3 som noen sier over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...