Gå til innhold

Gi meg ditt BESTE tips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger endre litt vaner nå før jeg går opp masse i vekt (foreløpig maks 2 kg, men det skal STOPPE der)

Så, derfor lurer jeg på om du kan gi meg ditt beste tips, eller hva du tror gjør at du holder deg slank?

Takk :takke:

Anonym poster: f4ef6fa2bc7c051e726bcc025e382b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kutte ut usunn småspising med sunne ting, som nøtter, gullerøtter, epler, druer osv

gå trappene i stedet for heisen,

begynne med en fysisk aktiv hobby.

Anonym poster: 5e7a73fa8f909c6fdf5b3b26a44bccea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær i variert aktivitet hver dag, minst en time om dagen.

Jeg er glad i å røre på meg, alt fra rusleturer med venninner til harde styrkeøkter. I neste rekke betyr det at maten regulerer seg selv, har jeg lyst på en sjokolade eller noe usunt trenger jeg ikke å vurdere om jeg har godt av det. Og jeg har aldri telt en kalori eller forsøkt å bli kvitt en kilo i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest najki

Ta treninga før jobb/skole, da er du ferdig med det og finner ikke på dårlige unnskyldninger for å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått ned 5 kg på 6 uker nå! Og det eneste jeg har gjort er å kutte ut godteri, potetgull osv. :) Småspiser heller ikke så mye som før, og har begynt å spise mer grønnsaker. Er kjempefornøyd og føler meg mye bedre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv opp ukentlig vekt og forskjellige mål (rundt mage, rumpe, armer, lår osv). Etterhvert som du ser svart på hvitt at vekten går ned, og du får mindre fett, så får du en utrolig motivasjon til å fortsette.

Ellers er det jo selvfølgelig bra å gjøre treningen GØY, og finne DIN type trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...