Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Hei! Må bare syte litt, og kanskje få et råd eller to! Jeg har de siste to ukene hatt så vondt i hodet, smertestillende som parset/ibux hjelper ingen ting. I går begynte synet på det ene øyet å flimre. Det var skikkelig ekkelt mens det holdt på, men plutselig gikk det over og alt var "vanlig" igjen. Ikke noe mer hodepine etter dette kontra før hva kan dette være? Har også en godartet kul på en nerve i ryggen, denne skal tas bort- men ting tar tid. Nå er jeg overbevist om at den vokser (syns utenpå klær f eks, som den ikke gjorde før), og når jeg spurte legekontoret om å få målt den på nytt, var ikke dette kritisk nok siden de har ferieavvikling.. Blir så deprimert, for nå om dagen klarer jeg så å si ingen ting før musklene i kroppen lager et hel**** med meg. Blir støl i dagevis av en liten Ridetur feks. Går til behandling regelmessig, men har ikke råd til å være der annenhver dag slik som kroppen nok gjerne vil... Fysioterapi funket dessverre dårlig på kroppen min, så får ikke dekket noe av staten det samme gjelder kiropraktor- det gjør bare ting værre!! Prøvd flere ulike behandlinger, og funnet ut at kroppen min reagerer best på akupunktur men hva mer skal jeg gjøre nå? Holder virkelig ikke ut disse smertene lenger, og er på vei til å bryte meg selv helt ned i kjelleren.... Unnskyld om dette ble rotete, men var veldig deilig å få ut litt frustrasjon
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Ja, det er vel det jeg må gjøre mase litt til, og prøve å få en time. Og bytte fastlege
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå