Gjest hguest Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Hei! Jeg hadde samleie 20 Mai, og min første menstrasjonsdag før dette var 14 Mai. Jeg tok angrepillen ca 32 timer etter samleie. 6 dager etter angrepillen begynte jeg og blø i ca 4-5 dager.. synes det var litt rart etter angrepillen, kan dette være mensen? noen som hvet? jeg venter og venter på menstrasjon men den er ennå ikke kommet... og begynner og bli litt småbeskymret. Har også hørt at angrepillen kan utsette?
noreally Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Angrepillen kan forskyve mensen litt, og gi blødninger. Har aldri hørt om noen som har hatt blødninger så lenge, så jeg TROR det er mensen. En av bivirkningene er jo blødning. Kastet du derimot opp etter du tok angrepillen, burde du ha tatt en ny.
solch Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Det er helt vanlig at mensen blir utsatt etter en angrepille. Ingenting å bekymre seg for. Isåfall er det stor sannsynlighet for et missdannet forster om du skulle blitt befruket, noe som ofte også fører til spontanabort. Men nei, du har nok ingenting å bekymre deg for.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Hei! Jeg hadde samleie 20 Mai, og min første menstrasjonsdag før dette var 14 Mai. Jeg tok angrepillen ca 32 timer etter samleie. 6 dager etter angrepillen begynte jeg og blø i ca 4-5 dager.. synes det var litt rart etter angrepillen, kan dette være mensen? noen som hvet? jeg venter og venter på menstrasjon men den er ennå ikke kommet... og begynner og bli litt småbeskymret. Har også hørt at angrepillen kan utsette? Det er vanlig, du trenger ikke være bekymra tro meg... Anonym poster: ba7db72981871843c6faba7fb1f270f0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Hehe, jeg var i samme posisjon som deg for ikke så lenge siden! Jeg begynte også å blø i 4-5 dager, fant ut at det var kun pga angrepillen, IKKE mensen. Mensen kom litt etter den egentlig skulle, en uke etter blødninge fra angrepillen. Anonym poster: 899151b02c3770f01f87e75baa40e355
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå