Gjest Tinkerbell Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Hei alle sammen Jeg har fått beskjed om at jeg må reise til Bratislava alene på et møte av min sjef. Jeg er litt redd, skal bare være der i 3 dager, men jeg har ingen god følelse når det gjelder Slovakia. Har googlet litt, men finner bare info. om studenter i martin. Noen som har reist til Slovakia før? Eller har hørt om hvordan det er der? Føler jeg har litt angst for å reise...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Hei alle sammen Jeg har fått beskjed om at jeg må reise til Bratislava alene på et møte av min sjef. Jeg er litt redd, skal bare være der i 3 dager, men jeg har ingen god følelse når det gjelder Slovakia. Har googlet litt, men finner bare info. om studenter i martin. Noen som har reist til Slovakia før? Eller har hørt om hvordan det er der? Føler jeg har litt angst for å reise... Kom nettopp hjem fra en ferietur der nå...! Ville overhodet ikke vært redd for å reise dit alene. Anbefaller selvfølgelig ikke å gå ute i trange gater alene i mørket, men det bør man jo generelt ikke gjøre noe sted, aller minst i Oslo Anonym poster: 66080a13ff3d9f663c4d0170164cb5fc
Gjest Tinkerbell Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Kom nettopp hjem fra en ferietur der nå...! Ville overhodet ikke vært redd for å reise dit alene. Anbefaller selvfølgelig ikke å gå ute i trange gater alene i mørket, men det bør man jo generelt ikke gjøre noe sted, aller minst i Oslo Anonym poster: 66080a13ff3d9f663c4d0170164cb5fc Det er jo bra! Jeg pleier ikke å gå ute så veldig sent her i Oslo heller, men når det er snakk om et nytt land så blir jeg automatisk litt mer nervøs. Slovakia har jeg heller aldri hørt noe om.
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 bratislava er en flott by! du burde rett og slett å glede deg! ikke glem kamera, du MÅ besøke festningen!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Når jeg leste "Bratislava, Slovakia" tenkte jeg med en gang på filmserien Hostel, der de kidnapper de som ligger på Hostel og torturerer de.. Men den er jo ikke sann heller da, så. Svarer det samme som de over, ikke gå i trange gater om kveldene. Anonym poster: 8c8656580206bad25f07756a3365e277
Gjest Tinkerbell Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 bratislava er en flott by! du burde rett og slett å glede deg! ikke glem kamera, du MÅ besøke festningen! Skal huske kamera, takk for tips
Gjest Tinkerbell Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Når jeg leste "Bratislava, Slovakia" tenkte jeg med en gang på filmserien Hostel, der de kidnapper de som ligger på Hostel og torturerer de.. Men den er jo ikke sann heller da, så. Svarer det samme som de over, ikke gå i trange gater om kveldene. Anonym poster: 8c8656580206bad25f07756a3365e277 Ble liksom litt roligere etter å ha lest kommentarene til de to over, så kommer du med dette, AB :gjeiper: Skal holde meg inne om kveldene
Nieida Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Var i Brattislava 17. mai helgen. Ingen fare der men en ganske kjedelig by. For oss var det egentlig nok med 2 dager der. Hvis du liker å shoppe kan du handle til en billig penge...
Gjest Tinkerbell Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Var i Brattislava 17. mai helgen. Ingen fare der men en ganske kjedelig by. For oss var det egentlig nok med 2 dager der. Hvis du liker å shoppe kan du handle til en billig penge... hm.. shoppe liker jeg jo, men må nesten se om jeg får tid til det på dagen. Hotellet er ganske bra med innendørs basseng og treningsstudio, så det blir isåfall bra. Har hørt at det ikke så skjer så mye i Bratislava.
Gjest hva som helst Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Skaff deg to ekstra fridager og hopp på toget til Wien! Så får du en ekstra fin opplevelse ut av det. I Wien er det masse å se på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå