anineh89 Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Hei... Litt om meg, jente som er utadvent, kreativ, engasjert. Har vært i noe forhold, og har alltid vært tiltrukket av menn og har nå en kjæreste som jeg er ufattelig glad i. Høsten 2010 fikk jeg ut av det blå depresjon og angst, men verst av alt var tvangstankene... Jula 2010 fikk jeg behandling med CITRAPLEX. Etter 3 måneder var jeg som en ny person, eller som meg selv igjen! Helt fantastisk. Jula 2011 begynte jeg å slutte på medesinen... Men en måned etterpå dumpet min samboer meg. Da kom mange av symptomene tilbake. Mine tanker går som regel ut på at jeg analyserer situasjonen jeg har vært i, om jeg gjorde noe ulovelig, galt, teit, uakseptabelt osv... UTROLIG slitsomt. Tapper meg fulstendig for krefter. En tanke som har tatt mest plass, og var en de "gamle" tvangstankene mine er helt grufull... Den går ut på en situasjon syv år tilbake i tid. Da jeg var tennåring. Jeg jobbet mye som barnevakt på den tiden, og jeg hadde min første kjæreste. En dag fortalte tanten min meg om en rar historie fra barnehagen, at det var en gutt der som kom naken ut i barnehagen og sa, "se tissen mi står når jeg tar på den! ". Jeg syns selv dette var merkelig, da jeg trodde at det ikke gikk. En tid etterpå satt jeg barnevakt da den minste på 3 år klaget på smerter i tissen sin. Jeg sjekket etter for å se etter noe galt. Da kom jeg på historien til tanten min, og tenkte hmmm, nå skal jeg se om de går. Jeg måtte dra tilbake huden på tisse for å se, men alt virket normalt. Jeg tenkte, kanskje det skjer noe hvis jeg gjør dette litt. Jeg tok hude litt frem og tilbake, tror jeg. Også ga ejg meg, øyeblikket varte nok svært kort. En stund senere kom foreldrene hjem og jeg fortalte hva gutten hadde klaget over. Har aldri tenkt på denne situasjonen som noe rar før nå. Jeg tenker jo at jeg som tennåring gikk over en hvis grense,og hadde aldri gjort noe slik nå. Jeg tror jeg var nyskjerrig og litt dumt, dette var absolutt ikke noe seksuelt. Det er jeg sikker på, og gutten hadde ikke vondt. Vil ikke kalle dette et overgrep. Men denne situasjonen analyserer jeg da opp og ned i mente 7 år senere... Noen tanker? Anonym poster: 97811660e3d2129a4101d1259f70c9f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå