Gjest Eline Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Dro dere uten familie og venner, eller kanskje uten at noen visste det? Hvordan var responsen når dere fortalte om det? Vi har lyst å gifte oss i utlandet, det er for mange venner av oss som har skilt lag. Det blir liksom så avstumpet, og faktisk bare single. Vi har heller ikke lyst på noen stor fest. Mine foreldre og svigerforeldre vet jeg garantert ville blitt med til f.eks. Gran Canaria når/hvis vi bestemmer oss for det. Tror nok det er noen som vil føle seg snytt, men med 2 små barn så føler vi at dette nok vil være det beste.
Pusekatt Skrevet 7. februar 2004 #2 Skrevet 7. februar 2004 Jeg giftet meg i Las Vegas i juli i fjor sammen med min kjære Knight, uten at noen visste om det! Vi hadde en fantastisk dag, som du kan lese mer om (samt reaksjoner fra familie og venner) her. Bilder kan du se i signaturen min. Litt info om bryllup i utlandet og andre tips kan du lese her. For oss var det en veldig riktig måte å gjøre det på, da ingen av oss er fan av store kirkebryllup. Dessuten fikk vi hele dagen for oss selv - det er mange bruder som "klager" over at bryllupsdagen går så utrolig fort, og at de får for lite tid sammen med sin kjære. Og Las Vegas-bryllup er ikke på langt nær så tacky som en del kanskje tror (OK, det går nok an å gjøre det tacky, men vi hadde en stilfull og romantisk seremoni)!
Barbie Skrevet 7. februar 2004 #3 Skrevet 7. februar 2004 Vi giftet oss på Gran Canaria, og alle visste at vi dro dit for å gifte oss. Vi spanderte turen på våre forlovere, så slapp vi reise alene. Forloverene hadde med seg sine samboere. Noen dager før vielsen dukket plutselig min mamma og bestemor opp. Dette var helt uventet, men kjempekoselig. Vi hadde en familie/vennefest med ca 40 gjester når vi kom hjem.
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2004 #4 Skrevet 7. februar 2004 Vil advare litt mot å gifte seg uten at foreldrene vet noe. Det kan bli vedig sårende for mor og far at de ikke vet noe om at datteren eller sønnen gifter seg. Et eksempel: et par giftet seg fro 3 år siden i utlandet, hvor de også bor. De har nå invitert til stort kirkebryllup og ingen vet at de allerede er gift. Under vielsen skal alle får beskjed om at de kun fornyer elteskapsløftet! Det var mamma som fortalte meg det. Hun sa at om jeg hadde gjort noe sånt så hadde hun blitt kjempeskuffet. Men dere har vel ikke tenkt å gjøre det på denne måten, ville bare fortelle den ltt spesielle historien. Tenk å dra i bryllup og så visr det seg at paret allerede er gift...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå