AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Er alltid nervøs for at jeg må på do i upassende situasjoner, som f.eks. en lang biltur. Flere som opplever det sånn, eller er jeg bare rar? Går alltid på do før jeg skal ut på noe og klarer sjelden å ta impulsturer pga dette. Å bli sittende fast i bilkø og måtte på do er den store skrekken :O Hvordan håndterer dere det om dere må på do i en upassende situasjon, dvs langt unna eller uten toalett i nærheten? Anonym poster: b02c19624a5e11bc9146f60a9854620d
Arlandria Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Jeg opplever det sjeldent selv, men har flere venninner med samme bekymring. Har nok troen på at det ofte skjer fordi vi stresser med det. Vil ikke måtte på do, derfor må man. Kroppen blir stresset, osv. Hva med litt avspenningsøvelser, trene seg litt opp til å ikke tenke over det, osv? Evt. spise noe før du merket gjør at kroppen fungerer bra, f.eks. havregrøt eller bananer. Det er hvertfall ting som kan gjøre min kropp roligere.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Ja, det blir alltid verre når jeg tenker over det.. Skremmer meg selv :S Men må dere alltid på do når dere er hjemme da? Vet at man skal gå på do når man må, og at det ikke er bra å holde seg, men er jo ikke alltid det passer.. Slitsomt å bekymre seg for det hele tiden altså :/ Anonym poster: b02c19624a5e11bc9146f60a9854620d
kattepus89 Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Jeg hadde det sånn før, men etterr at jeg har sluttet å stresse med det så må jeg faktisk ikke på do i upassende situasjoner lengre. Tror stresset i seg selv gjør folk dårlig i magen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Jeg hadde det sånn før, men etterr at jeg har sluttet å stresse med det så må jeg faktisk ikke på do i upassende situasjoner lengre. Tror stresset i seg selv gjør folk dårlig i magen. Men hvordan slutte å stresse med det? Prøver å tenke på noe annet, men litt vanskelig når jeg kjenner det i magen.. Anonym poster: b02c19624a5e11bc9146f60a9854620d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå