Gå til innhold

Hvorfor dette hatet mot AUF?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser man f.eks. i "rettssaken"-formuet kommer det ganske ofte frem mange neagtive utsagn med AUF, det samme om man leser kommentarfeltet på DB.no. Hvorfor er det AUF som alltid nevnes, hvorfor aldri ungdomsorganisasjonene til de andre partiene, senterungdommen og sosialistisk ungdom? Èn ting er å være dypt uenig med et PARTIs politikk, men jeg klarer ikke forstå hvorfor det skrives så mye dritt om AUF, som jo er en ungdomsorganisasjon...? De har ikke mer reell politisk makt enn inn i partiet sitt enn andre ungdomspartier har.

Så, hvorfor er det akkurat AUF som angripes?

Anonym poster: ad4b4fe96594ae8e4b39792f4dbe3122

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mange nordmenn som i det siste har lært nye ord og uttrykk, og plutselig oversvømmes debatter på nett med kritikk av AP, AUF osv. Bare fordi det er dette som plutselig har blitt 'in' i kjølvannet av rettsaken kan det føles som. :sjenert:

Jeg er FRP'er vel og merke, men respekterer selvsagt at ikke alle andre er det.

Anonym poster: f034ea3bef2096eb9f290845cc0d01a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mange nordmenn som i det siste har lært nye ord og uttrykk, og plutselig oversvømmes debatter på nett med kritikk av AP, AUF osv. Bare fordi det er dette som plutselig har blitt 'in' i kjølvannet av rettsaken kan det føles som. :sjenert:

Jeg er FRP'er vel og merke, men respekterer selvsagt at ikke alle andre er det.

Anonym poster: f034ea3bef2096eb9f290845cc0d01a0

Ja, sant? Det er sånn det burde være. Jeg står langt fra FrP politisk, men respekterer jo selvfølgelig at andre ikke mener det samme som meg. Skjønte ikke helt hva du mente med "lært nye ord og uttrykk", da. Men at det har blitt "in" å kritisere ap og auf etter rettssaken ser jeg jo. Men det jeg virkelig ikke forstår er hvorfor auf nesten ALLTID nevnes, selv om det er regjeringen man i praksis kritiseres. Det har blitt sånn at ap/auf nevnes i samme åndedrag, mens det er utenkelig å skrive v/uv eller Frp/FPU. Hvorfor har det blitt sånn? auf er jo en ungdomsorganisasjon, ikke et regjeringsparti.

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Kan kystpartiet sin ungdom få sin egen øy?

Ikke det nei...

auf er forresten et rasistisk, liberalkommunistisk og nynazistisk (om du skal bedrive historieforfalskning og påstå at nazisme ikke var sosialisme så gjør det i den tråden som er til for den debatten, jeg har tatt mitt standpunkt og står ved dette så det nytter ikke å kverulere) parti så de skal behandles fordomsfullt etter min mening.

Endret av Vanemagi
  • Liker 3
Skrevet

Ikke det nei...

auf er forresten et rasistisk, liberalkommunistisk og nynazistisk (om du skal bedrive historieforfalskning og påstå at nazisme ikke var sosialisme så gjør det i den tråden som er til for den debatten, jeg har tatt mitt standpunkt og står ved dette så det nytter ikke å kverulere) parti så de skal behandles fordomsfullt etter min mening.

Nå får du virkelig gi deg :fnise:

AUF er hverken kommunistisk, rasistisk eller nynazistisk. Vil gjerne høre hvorfor du mener dette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke det nei...

Hjelpes.. du glemte å bruke de nye moteordene "kulturmaxist" og "eurabia"!

Anonym poster: d7beef1c216c23e7c4008f3dd1de4ec0

• Liker 1
Gjest juppsi
Skrevet

Vet ikke ? Hatet er vel rettet mot partiet generelt.

• Liker 1
Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Hjelpes.. du glemte å bruke de nye moteordene "kulturmaxist" og "eurabia"!

Anonym poster: d7beef1c216c23e7c4008f3dd1de4ec0

+1 for forsøk på psykisk vold :filer:

AUF er hverken kommunistisk, rasistisk eller nynazistisk. Vil gjerne høre hvorfor du mener dette.

Det med kommunisme og nynazisme er åpenbart så det går jeg ikke inn på, men oppga det som en årsak til at jeg er mot partiet. De støtter en rasistisk ideologi, multikulturalismen, og derfor er auf å anse som et rasistisk parti.

Vet ikke ? Hatet er vel rettet mot partiet generelt.

Det kan også være fordi det reformerte kommunistpartiet 'arbeiderpartiet' er hovedpartiet som disse stakkars ungdommene har forvillet seg i. Lederen er et symbol og et klassisk eksempel på reell nepotisme i Norge. Folkevalgt statsminister har vi ikke... og dette er hva auf støtter oppunder. I tilegg så er jo mange av de landsforrædere (eu-forkjempere) og det er både straffbart og upopulært.

Endret av Vanemagi
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det med kommunisme og nynazisme er åpenbart så det går jeg ikke inn på, men oppga det som en årsak til at jeg er mot partiet. De støtter en rasistisk ideologi, multikulturalismen, og derfor er auf å anse som et rasistisk parti.

jeg synes ikke det er åpenbart, så vil gjerne at du forklarer nærmere hvorfor du mener auf er kommunistisk og nynazistisk. Vil gjerne også vite hvorfor du mener auf er en rasistisk organisasjon.

Edit: Og sist jeg sjekket var det ikke straffbart å være forkjemper for EU, men det er uansett ingen reell problemstilling i aufs tilfelle, all den tid auf er motstandere av eu.

Endret av cornflake_girl
  • Liker 3
Gjest gnækvåg
Skrevet

jeg synes ikke det er åpenbart, så vil gjerne at du forklarer nærmere hvorfor du mener auf er kommunistisk og nynazistisk. Vil gjerne også vite hvorfor du mener auf er en rasistisk organisasjon.

Det har jeg besvart mange ganger, en gang er nok. Debatten ender bare i kverulering og åpner for at løgnere får anledning til å bedrive historieforfalskning. Skal legge til at det er et islamofobt parti. Fobi resulterer nemlig ofte i at man, svært energisk, unngår kontakt med det man har fobi for eller fornekter...og mange i auf ønsker ikke å debattere islamiseringen som foregår mange steder. ;)

Skrevet

Det har jeg besvart mange ganger, en gang er nok. Debatten ender bare i kverulering og åpner for at løgnere får anledning til å bedrive historieforfalskning. Skal legge til at det er et islamofobt parti. Fobi resulterer nemlig ofte i at man, svært energisk, unngår kontakt med det man har fobi for eller fornekter...og mange i auf ønsker ikke å debattere islamiseringen som foregår mange steder. ;)

Jeg har aldri debattert med deg før, og gidder ikke lete opp evt andre tråder du har skrevet i. Så oppfordrer deg fremdeles til å forklare hva du mener.

AnonymBruker
Skrevet

TS, vet du i det hele tatt noe om AUF?

Anonym poster: cd2753add0422d60c327712f253901bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, vet du i det hele tatt noe om AUF?

Anonym poster: cd2753add0422d60c327712f253901bb

Ja, mye :)

TS

Skrevet (endret)

Fordi det alltid finnes dramaqueens og konspirasjonsteoretikere som ikke tåler å ikke få viljen sin. Da trengs det alltid syndebukker. Og da tar man vel de som ligger laglig til for hugg.

Endret av Cordelia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...