Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

NonJuan: Synes du ikke egentlig at det er litt flatterende å være senteret av oppmerksomheten?

Hmmmm Det kommer veldig an på situasjonen.. ikke sant? :fnise:

Lizabeth: Hvordan skal en mann få deg til å gapskratte?

Lakrispia: Har du Pisk? :skratte:

Sola de: Hvem tenker du på når jeg sier "Kjent Norsk artist" ?

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_lakrispia

Nja, jeg drikker litt.

Sola De: Pleier du å lage deg nyttårsforsett?

lakrispia: Hva heter den beste grøsserfilmen du noen sinne har sett?

Godt spørsmål! Jeg har ikke sett alt for mange skrekkfilmer fordi jeg ofte får mareritt. Husker heller ikke alle skrekkfilmene jeg har sett, men blant de jeg kommer på nå synes jeg kanskje Wolf creek er den beste.

Lizabeth: Hvis du kunne reist til en annen tidsepoke og vært der i en uke. Hvilken tid skulle det vært og hvor i verden ville du oppholdt deg?

Endret av lakrispia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Hmmmm Det kommer veldig an på situasjonen.. ikke sant? :fnise:

Lizabeth: Hvordan skal en mann få deg til å gapskratte?

Lakrispia: Har du Pisk? :skratte:

Sola de: Hvem tenker du på når jeg sier "Kjent Norsk artist" ?

Hehe, er dessverre ikke eier av en pisk… Kanskje jeg kjøper det en gang ;)

NonJuan: Hvis du hadde møtt ei dame som eide pisk. Ville du foretrukket å bruke pisken på henne eller å bli pisket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan: Hvis du hadde møtt ei dame som eide pisk. Ville du foretrukket å bruke pisken på henne eller å bli pisket?

For et spørsmål da, Jente!! Og har liksom bestemt meg for å svare på de spørsmål som kommer hahaha Hmmmmm :klo: Begge deler? Men må ikke ha slik i sengen jeg altså..

lakrispia: Heavy Metal.... Betyr det at du liker Metallica... den type musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

For et spørsmål da, Jente!! Og har liksom bestemt meg for å svare på de spørsmål som kommer hahaha Hmmmmm :klo: Begge deler? Men må ikke ha slik i sengen jeg altså..

lakrispia: Heavy Metal.... Betyr det at du liker Metallica... den type musikk?

Jente? Hahaha, er ikke meningen å gjøre deg forlegen. Ja, absolutt! Metallica er bra!

NonJuan: Hva slags musikk er det det pleier å høre på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål :fnise:

Nosoul: Når er det beste tidspunktet å stå opp på, mener du?

Hah, dette var rette perioden å spørre om slikt :fnise:

Tja, sånn egentlig syns jeg det er greit å stå opp mellom 9-12 pr.d.d når jeg ikke har jobb.

Frk.K hva er favoritt julegodteriet ditt?

NonJuan hva MÅ du se på tv'n i jula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizabeth: Hvordan skal en mann få deg til å gapskratte?

Vanskelig å si. Ved å snike noe dop oppi drinken min kanskje? Det er egentlig ikke så veldig ofte jeg gapskratter.

Godt spørsmål! Jeg har ikke sett alt for mange skrekkfilmer fordi jeg ofte får mareritt. Husker heller ikke alle skrekkfilmene jeg har sett, men blant de jeg kommer på nå synes jeg kanskje Wolf creek er den beste.

Lizabeth: Hvis du kunne reist til en annen tidsepoke og vært der i en uke. Hvilken tid skulle det vært og hvor i verden ville du oppholdt deg?

Ikke? Så mye moro du har gått glipp av da, om en synes den slags er moro og underholdene da naturligvis. Blir vel ikke helt det samme om en ofte får mareritt av det.

Hmmm. Da hadde jeg reist til en epoke for ca 6-700 år siden, til en liten landsby utenfor Venezia.

NonJuan: Har du noen sinne prioritert livet ditt slik at du fikk oppleve flest mulig goder samtidig enn så lenge det bare kunne vare?

lakrispia: Hvordan tror du det føles å bli begravd levende?

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente? Hahaha, er ikke meningen å gjøre deg forlegen. Ja, absolutt! Metallica er bra!

NonJuan: Hva slags musikk er det det pleier å høre på da?

Hmmm Jeg har jo forandret meg veldig med tiden. Men har vært veldig intressert i Axel Rudi Pell, Running Wild, Accept, UDO osv.... du vet hvor jeg vil.... Og mye Norsk rock! SOm Backstreet... men har i det siste faktisk hørt masse på Karpe Diem. LOL

NonJuan hva MÅ du se på tv'n i jula?

Må? Oi oi oi.... Tja... Trenger ikke se, men vil gjerne høre Sølvguttene og.. Jo.. eller Askepott er på en måte en tradisjon...

Spørsmål:

Lakrispia: Foretrekker du kvinne?

Nosoul: Dagens bilde?

Frk.K: Hva har du bakt so far denne julen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul: Dagens bilde?

Ble ikke noen tur ut i dag dessverre, det har snødd tett i tett siden det ble mørkt... :sukk:

Lakrispia hører du mye på musikk, og hvilken musikk foretrekker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si. Ved å snike noe dop oppi drinken min kanskje? Det er egentlig ikke så veldig ofte jeg gapskratter.

NonJuan: Har du noen sinne prioritert livet ditt slik at du fikk oppleve flest mulig goder samtidig enn så lenge det bare kunne vare?

Wow... Med andre ord er ikke Gapskratte ønskelig? hahahahah

Ja.. Jo men det er har ikke skjedd ofte. En USA tur som alltid vil huskes

Lizabeth: Hvordan tror du menn ser på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

lakrispia: Hvordan tror du det føles å bli begravd levende?

Godt mulig jeg har gått glipp av en hel del når det gjelder skrekkfilmer. Haha, for et spørsmål! Tror det føler helt jævlig skal jeg være ærlig. Hadde det skjedd med meg og jeg visste at ingen kom til å finne meg ville jeg gjort hva det måtte være for å få en så rask som mulig død.

Hmmm Jeg har jo forandret meg veldig med tiden. Men har vært veldig intressert i Axel Rudi Pell, Running Wild, Accept, UDO osv.... du vet hvor jeg vil.... Og mye Norsk rock! SOm Backstreet... men har i det siste faktisk hørt masse på Karpe Diem. LOL

Lakrispia: Foretrekker du kvinne?

Norsk rock er kult det! Karpe diem er også bra!

Tja, foretrekker jente i enkelte situasjoner og kvinne i andre. Det kommer litt an på.

Ble ikke noen tur ut i dag dessverre, det har snødd tett i tett siden det ble mørkt... :sukk:

Lakrispia hører du mye på musikk, og hvilken musikk foretrekker du?

Hører en god del på musikk, men kan overhode ikke kvalifisere meg til en som har skikkelig peiling på musikk. Vanskelig å nevne en spesiell sjanger som jeg foretrekker. Det kommer veldig an på humøret mitt og faktisk også årstid.

Lizabeth: Hva slags skrekkfilmer anbefaler du til en noob?

NonJuan: Sjekker du ofte opp damer?

Nosoul: Hvor kom inspirasjonen til nicknavnet ditt fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.K hva er favoritt julegodteriet ditt?

JULEgodt? Ingneting. Hva er det med folk å ha så "julete" favoritter? :klo: Sjokolade all the way, all year around.

Frk.K: Hva har du bakt so far denne julen?

Ingenting.

Herr Heftig: Står du på skøyter?

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow... Med andre ord er ikke Gapskratte ønskelig? hahahahah

Ja.. Jo men det er har ikke skjedd ofte. En USA tur som alltid vil huskes

Lizabeth: Hvordan tror du menn ser på deg?

Å bokstavelig talt gapskratte, er ikke et dypt ønske jeg har i grunn, men å le høyt og godt kan jeg jo av mye mindre men jeg faller sjeldent av stolen da, for å si det slik. :)

Og menn har sett på meg gjennom hele livet mitt på mange forskjellige måter, jeg tror ikke noen kan se på meg på én måte bare, men, jeg tror inntrykket menn kan få av meg avhenger meget av hva jeg føler for å by på av meg selv der og da.

Lizabeth: Hva slags skrekkfilmer anbefaler du til en noob?

Huff, det er så mange klassiskere som burde være et must å ha sett, men mange er fra 60 og 70 tallet. Og 90 tallet. Men 28 days later kan være fin å starte med for en n00b. Eller The ring, eller noen av de første Saw filmene.

NonJuan: Har du en topp 3 av standup komikere?

lakrispia: Hva synes du tortur, som en måte å straffe noen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk rock er kult det! Karpe diem er også bra!

Tja, foretrekker jente i enkelte situasjoner og kvinne i andre. Det kommer litt an på.

NonJuan: Sjekker du ofte opp damer?

Nei, det driver jeg ikke med. Jeg er blid og hyggelig mot alle. Noen fortjener oppmerksomheten min mer enn andre.

Å bokstavelig talt gapskratte, er ikke et dypt ønske jeg har i grunn, men å le høyt og godt kan jeg jo av mye mindre men jeg faller sjeldent av stolen da, for å si det slik. :)

Og menn har sett på meg gjennom hele livet mitt på mange forskjellige måter, jeg tror ikke noen kan se på meg på én måte bare, men, jeg tror inntrykket menn kan få av meg avhenger meget av hva jeg føler for å by på av meg selv der og da.

NonJuan: Har du en topp 3 av standup komikere?

Hmm Jeg dør av latter av han Truls Svendsen!! Så det er nok nummer.. Jon Almaas(Kanskje ikke stand up) Men han har en sinnsyk smittende latter. Jeff Dunham liker jeg også..!

lakrispia: Har du noen kysset ei annen jente?

Lizabeth: Kunne du tenkt deg å være med på et MC treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Huff, det er så mange klassiskere som burde være et must å ha sett, men mange er fra 60 og 70 tallet. Og 90 tallet. Men 28 days later kan være fin å starte med for en n00b. Eller The ring, eller noen av de første Saw filmene.

lakrispia: Hva synes du tortur, som en måte å straffe noen på?

Har faktisk sett alle de bortsett fra 28 days later. Kanskje jeg skal se den som en hyggelig julefilm nå i ferien. :fnise:

Synes tortur er forkastelig i seg selv… Men samtidig hender det at noen gjør noe så forferdelig at man skulle ønske de ble både torturert og drept. I tillegg synes jeg også det er en viss forskjell på om en stat torturer noen eller om det skjer av privatpersoner feks i fengsel. Der det førstnevnte etter min mening er verst. Men all form for straff er vel på en måte tortur… Å måtte sitte i fengsel i 20 år er neppe særlig morsomt. Men dersom man tenker på tradisjonell tortur med fysisk smerte vil jeg egentlig si jeg er imot.

Nei, det driver jeg ikke med. Jeg er blid og hyggelig mot alle. Noen fortjener oppmerksomheten min mer enn andre.

lakrispia: Har du noen kysset ei annen jente?

Har kysset flere jenter opp gjennom. Ganske spennende det!

Lizabeth: Tror du på spøkelser?

NonJuan: Hva er egentlig greia med at så mange gutter liker når jenter kysser hverandre? Liker du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kysset flere jenter opp gjennom. Ganske spennende det!

NonJuan: Hva er egentlig greia med at så mange gutter liker når jenter kysser hverandre? Liker du det?

Nei det er ikke noe turn on for meg egentlig. men tror liksom det er "litt crazy forbudt" at det kan være at man liker det og finner det spennende.

lakrispia: hvilken Julefilm er den fineste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Nei det er ikke noe turn on for meg egentlig. men tror liksom det er "litt crazy forbudt" at det kan være at man liker det og finner det spennende.

lakrispia: hvilken Julefilm er den fineste?

Jeg synes love actually er en skikkelig feel good julefilm! I tillegg er det et must å se tre nøtter til askepott.

NonJuan: Er julen en lykkelig tid for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doge: Når var du sist sur?

Hmm... Litt usikker på om jeg var sur eller forbanna, men det var i høst en gang på jobben.

frøkna: Gleder du deg til 2015?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...