Gjest Bobler Skrevet 21. juli 2012 #1581 Skrevet 21. juli 2012 3 år??? Holy shit!!!!! Pga litt manglende libido de siste ukene, så blir det ca 2 ganger i uken. Er ikke så glad i det Litt rar der Har samboer da, i det minste.
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2012 #1582 Skrevet 21. juli 2012 Nozmonster Hva betyr navnet ditt? At jeg registerte meg her kom veldig spontant, så istedenfor å sitte å klø meg i hodet og gnåle om hva jeg skulle kalle meg, så tok jeg likegjerne nicket som jeg brukte på eros-chatten da jeg var 13-14. På den tida var jeg veldig opptatt av nosferatu-filmer, og siden man ofte skrev z`er istedenfor s`er på den tida, så blei det Noz "Monster" slang jeg bare på for gøy.. Noz Hva var det beste med gårsdagen den var vel så stusselig at jeg nesten må svare at da det endelig ble så sent at det var ok å legge seg skreppamedleppa: anser du deg selv som direkte og/eller rappkjefta irl? FruN: Liker du kavringer?
Minya Skrevet 21. juli 2012 #1583 Skrevet 21. juli 2012 *sniker seg inn med et nytt spørsmål og jukser litt med reglene* Gunvald; Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Giacomo: Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Yme: Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? FruN; Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du?
kråkefjas Skrevet 21. juli 2012 #1584 Skrevet 21. juli 2012 Kråkefjas Tror du 22.Juli var false flag for å sverte nasjonalkonservative? Selvsagt ikke. Og det ville isåfall vært en elendig jobb, da nasjonalkonservatismen står sterkere enn på lenge.
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juli 2012 #1585 Skrevet 21. juli 2012 *sniker seg inn med et nytt spørsmål og jukser litt med reglene* Gunvald; Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Giacomo: Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Yme: Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? FruN; Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Jeg strides mellom to personer. Carl Gustav Fleischer og Johnny Cash. To av verdens største menn, så ufattelig betydningsfulle for hver sitt felt. Begge to er store helter for meg. Hikken: hva er egentlig den beste B&J-isen?
Gjest Hikken Skrevet 21. juli 2012 #1586 Skrevet 21. juli 2012 Hikken: hva er egentlig den beste B&J-isen? Hmm... Det må være enten Phish Food eller Cookie Dough. Det går rett og slett ikke ann å velge. Minya: Hvis du kunne tatt med deg 3 stykk fra Kvinneguiden på roadtrip til månen, hvem ville du da tatt med?
Minya Skrevet 21. juli 2012 #1587 Skrevet 21. juli 2012 Hmm... Det må være enten Phish Food eller Cookie Dough. Det går rett og slett ikke ann å velge. Minya: Hvis du kunne tatt med deg 3 stykk fra Kvinneguiden på roadtrip til månen, hvem ville du da tatt med? Giacomo, Nozmonster og Hikken :D Og så ville jeg gitt blanke i regelen om kun tre stykker og invitert med resten av gjengen også. Bobler; Hva er favorittmaten din?
Giacomo_P Skrevet 21. juli 2012 #1589 Skrevet 21. juli 2012 *sniker seg inn med et nytt spørsmål og jukser litt med reglene* Giacomo: Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Jeg vilde ha hatt en lang samtale med Charles de Gaulle. Hvis han ikke vilde møde meg, skulde jeg ha tatt en alvorsprat med Adolf Hitler. Gunvald: Hvis du fikk betalt for å sette deg på skolebenken igjen, vilde du ha valgt mikrobiologi eller historie, hvis det var alternativene du fikk?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juli 2012 #1590 Skrevet 21. juli 2012 Jeg vilde ha hatt en lang samtale med Charles de Gaulle. Hvis han ikke vilde møde meg, skulde jeg ha tatt en alvorsprat med Adolf Hitler. Gunvald: Hvis du fikk betalt for å sette deg på skolebenken igjen, vilde du ha valgt mikrobiologi eller historie, hvis det var alternativene du fikk? Den var faktisk vanskelig. Jeg har jo allerede jobbet mye med historie, da spesielt norsk krigshistorie 1938-1945 og temaet interesserer meg veldig. Men jeg tror nok mikrobiologi hadde engasjert meg på så mange nye og spennende plan at det ville vært det naturlige å velge. Jeg elsket å lære om ting jeg ikke har satt mine ben og fingre i før. Rofl: hvor ofte besøker du Akvariet i Bergen?
Rofl Skrevet 21. juli 2012 #1591 Skrevet 21. juli 2012 Den var faktisk vanskelig. Jeg har jo allerede jobbet mye med historie, da spesielt norsk krigshistorie 1938-1945 og temaet interesserer meg veldig. Men jeg tror nok mikrobiologi hadde engasjert meg på så mange nye og spennende plan at det ville vært det naturlige å velge. Jeg elsket å lære om ting jeg ikke har satt mine ben og fingre i før. Rofl: hvor ofte besøker du Akvariet i Bergen? YAY. Spørsmål til meg En gang hvert skuddår tror jeg. Ikke vært der så ofte men må jo dra igjen nå når de har bygget om samt fått sjøløver Hikken: Ville du ha reist til månen om du hadde fått tilbudet? HL: Er du avhengig av mobilen din eller hadde det gått fint et par uker uten den? Nozze: Noen gang badet naken i sjøen? Gunvald: Skal du la hunden gå fritt på eiendommen din? Giacomo: Hvilken oppfinnelser er det du ser mest frem til?
Giacomo_P Skrevet 21. juli 2012 #1592 Skrevet 21. juli 2012 Giacomo: Hvilken oppfinnelser er det du ser mest frem til? Jeg ser aller mest frem til den dagen vi har nanoindretninger som kan programmeres til å administrere medisiner nøyaktig der det trenges, og i doser som effektuerer virkning kun der det er ønskelig, så vi kan decimere bivirkninger betraktelig, og øke terapeutiske effekter til et nytt stadium av optimalitet. Det er vel en nesten umulig oppfindelse, men man kan aldrig vide.... Også gleder jeg meg til trådløs elektrisitet. Hikken: Hva synes du er finest, delfiner eller pingviner?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juli 2012 #1593 Skrevet 21. juli 2012 YAY. Spørsmål til meg En gang hvert skuddår tror jeg. Ikke vært der så ofte men må jo dra igjen nå når de har bygget om samt fått sjøløver Hikken: Ville du ha reist til månen om du hadde fått tilbudet? HL: Er du avhengig av mobilen din eller hadde det gått fint et par uker uten den? Nozze: Noen gang badet naken i sjøen? Gunvald: Skal du la hunden gå fritt på eiendommen din? Giacomo: Hvilken oppfinnelser er det du ser mest frem til? Passer jo godt at det er skuddår da Yep, huset er kjøpt pga eiendommens beliggenhet og plass til gal setter. Ser frem til det Giacomo: neste sommer, To ukers roadtrip. Hen setter vi frontlysene mot?
Giacomo_P Skrevet 21. juli 2012 #1594 Skrevet 21. juli 2012 Giacomo: neste sommer, To ukers roadtrip. Hen setter vi frontlysene mot? Vi skal kjøre Frankrige på kryds og tvers, og siden fergen fra Nice til Sardinia, og derfra nordover gjennom italia og tyskland hjemover. Ingen turistmål skal i udgangspunktet besøkes - men det kulinariske skal stå i fokus hele veien. Vi skal finde det genuine og urørte europa! Rofl: Har du stått på vandski noen gang?
Gjest Bobler Skrevet 21. juli 2012 #1595 Skrevet 21. juli 2012 Giacomo, Nozmonster og Hikken :D Og så ville jeg gitt blanke i regelen om kun tre stykker og invitert med resten av gjengen også. Bobler; Hva er favorittmaten din? Indrefilèt med potetgrateng og rødvins-saus. Minya: Hvilke andre fora henger du på? Noz: Er du hetro, bifil eller lesbisk?
Rofl Skrevet 21. juli 2012 #1596 Skrevet 21. juli 2012 Vi skal kjøre Frankrige på kryds og tvers, og siden fergen fra Nice til Sardinia, og derfra nordover gjennom italia og tyskland hjemover. Ingen turistmål skal i udgangspunktet besøkes - men det kulinariske skal stå i fokus hele veien. Vi skal finde det genuine og urørte europa! Rofl: Har du stått på vandski noen gang? Ikke kommet meg utpå det enda men tror ikke det hadde gått så bra siden Rofl og ski som oftest blir krøll men det må prøves Giacomo: Galeste "ekstrem sporten" du har prøvd? Gunvald: Galeste "ekstrem sporten" du har prøvd?
Gjest Hikken Skrevet 21. juli 2012 #1597 Skrevet 21. juli 2012 Hikken: Ville du ha reist til månen om du hadde fått tilbudet? Hikken: Hva synes du er finest, delfiner eller pingviner? Hvis jeg hadde fått hatt med meg Pcen min. Hvis ikke hadde jeg nok fort løpt på veggene Ååå, pingviner! Har en forkjærlighet for animasjonsfilmen Happy Feet av en grunn FruN: Siden du virker litt av en kokke, hva liker du helst å lage? : Gunvald: Hva eter du når du virkelig skal kose deg? NozMonster: Jeg hørte rykter om at du visstnok har hund. Hvilken rase er det?
Minya Skrevet 21. juli 2012 #1598 Skrevet 21. juli 2012 (endret) Indrefilèt med potetgrateng og rødvins-saus. Minya: Hvilke andre fora henger du på? Noz: Er du hetro, bifil eller lesbisk? Gog.com, laiv.org og thedragonfelltribe.net. Førstnevnte er communityforum for gamle spill, det andre er forum for alle laivere i Norge og sistnevnte er det gamle guildet mitt i WoW. Edit; glemte spørsmål. Hikken; Hvor ville du aller helst reist i verden hvis du kunne dra akkurat hvor du ville uten problem? Endret 21. juli 2012 av Minya
Gjest Hikken Skrevet 21. juli 2012 #1599 Skrevet 21. juli 2012 (endret) *dobbel* Endret 21. juli 2012 av Hikken
Gjest Hikken Skrevet 21. juli 2012 #1600 Skrevet 21. juli 2012 Gog.com, laiv.org og thedragonfelltribe.net. Førstnevnte er communityforum for gamle spill, det andre er forum for alle laivere i Norge og sistnevnte er det gamle guildet mitt i WoW. Edit; glemte spørsmål. Hikken; Hvor ville du aller helst reist i verden hvis du kunne dra akkurat hvor du ville uten problem? Helt klart Berlin. Er noen år siden jeg var der sist men jeg elsker byen samt har jeg en forkjærlighet til Tyske menn Giacomo_P : Hvis du kunne delt en flaske vin med noen av damene her inne, hvem hadde det vært?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå