Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

utradere? Neida, du bare legger de et annet sted.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

det er alltids noen nærtagende der ute, så om man forskjellsbehandler eller ei, så blir man alltids kalt ett eller annet negativt :P

Jeg ble ikke sur for det nei, men jeg kunne bare ikke forstå det helt.. for jeg veit godt hvordan lesbesveis ser ut, men er veldig langt ifra enig i at jeg har det.. Jeg tror du hadde skifta mening om du hadde sett meg irl.

Ut i fra det jeg har sett er du ikke i nærheten av å ha lesbesveis, Nozze, så ikke la deg erte opp. ;)

Silfen: Hvilken by i Norge kunne du tenke deg å bli kvitt?

Gjest NozMonster
Skrevet

Spørsmål fra Yes2yes:

NozMonster: Hva synes du er de vakreste naturfenomener, og hvilke har du opplevd og hvilke har du ei? Det kan være alt fra stjerneskudd til solnedgang på den afrikanske savannen.

Det finnes mange vakre naturfenomener- men da jeg var i Tromsø, så opplevde jeg nok det vakreste jeg har sett. Heldigvis så var det en av dem jeg var sammen med som tok bilde, og her er det:

nordlys%20troms%C3%83%C2%B8.jpg

..Nordlys :nigo:

Solnedgang på savannen har jeg aldri opplevd, og når du nevner det, så er det absolutt svaret på hva jeg gjerne skulle ha opplevd!! "Sjiraffer i solnedgang" :ler:

Yme: Prater/diskuterer mamman din og du ofte om forskjellige brukere, tråder og om diverse kg-relaterte ting sammen hjemme?

Gjest Bobler
Skrevet

Bobler: Yndlingsdrikke?

Pepsi Max.

Vanemagi: Hvor gammel er du?

Silfen: Er du gift?

Gjest Bandit
Skrevet

utradere? Neida, du bare legger de et annet sted.

Blir et umulig valg uansett. Alle fylker har noe for seg. Men om jeg måtte, hadde jeg ikke hatt noe i mot at noen flere søte kvinner tok turen hitover. Rogaland, Hordaland og Agder-fylkene. :ler:

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å bli kvitt Oslo.

Jeg er ikke, har aldri vært og kommer aldri til å bli gift.

Bobler: om du måtte hatt en dans som du alltid måtte danse ute, skulle det vært fugledansen eller reken?

Skrevet

Blir et umulig valg uansett. Alle fylker har noe for seg. Men om jeg måtte, hadde jeg ikke hatt noe i mot at noen flere søte kvinner tok turen hitover. Rogaland, Hordaland og Agder-fylkene. :ler:

Steike bra valg. Hadde det vært mulig at du kunne kastet vekk Sogn og Fjordane fremfor Agder? Da hadde det vært komplett.

Gjest Bobler
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å bli kvitt Oslo.

Jeg er ikke, har aldri vært og kommer aldri til å bli gift.

Bobler: om du måtte hatt en dans som du alltid måtte danse ute, skulle det vært fugledansen eller reken?

Haha :ler: Fugledansen, helt klart! :fnise:

Silfen: Hvis du måtte velge i mellom og drepe din nabo eller en politimann, hvem ville du drept?

Skrevet

Jeg hadde selvsagt ikke drept noen. For et dumt spørsmål.

Gjest Bandit
Skrevet

Steike bra valg. Hadde det vært mulig at du kunne kastet vekk Sogn og Fjordane fremfor Agder? Da hadde det vært komplett.

Jeg vet ikke jeg. Liker sørlandsjentene godt... :ler:

Skrevet

Ja, men vil du ikke beholde dem da? Hvor er du, egentlig?

Gjest Bandit
Skrevet

Ja, men vil du ikke beholde dem da? Hvor er du, egentlig?

Rett under Oslo. Og du sa jeg kunne relokalisere dem i stedet for å utradere, så da ønsker jeg dem hit... :ler:

Skrevet

Nei, de flytter jo med fylkene, selvsagt.

Gjest Bandit
Skrevet

Nei, de flytter jo med fylkene, selvsagt.

Hva om fylkene blir flyttet hitover da? Eller hvor var det meningen fylkene skulle flyttes til?

Skrevet

Fylkene skal selvsagt vekk fra Norge. Det er jo derfor jeg etterlyste Sogn og Fjordane. Så hadde den rikeste trioen kommet for oss selv. :D

Gjest Bandit
Skrevet

Fylkene skal selvsagt vekk fra Norge. Det er jo derfor jeg etterlyste Sogn og Fjordane. Så hadde den rikeste trioen kommet for oss selv. :D

Helt vekk, og jeg hadde ikke sett noe til damene? Hmmm... da ville jeg selvsagt gjort om. Da ville jeg nok fjernet Finnmark, Troms og Nordland, så det ikke hadde blitt et så hinsides langt land.

Skrevet

Jeg har ikke glemt deg, søte deg! :hoppendeglad:

Jeg ville valgt å ikke kvitte meg med noen av fylkene våre. Jeg synes det er flott med mangfoldet. Jeg liker cocky trøndere, og høylydte nordlendinger. Jeg liker brautende bergensere, og gjerrige sunnmøringer. Jeg liker joviale østfoldinger og telemarkinger, og dobbeltmoralske sørlendinger. Jeg liker Oslofolk som tror de er verdens sentrum. Alle fylker har sin sjarm. Selv om jeg her generaliserte kraftig... ;)

Mitt siste måltid ville nok blitt en real biff med bakte poteter, og et par skikkelig kalde øl. Etterfulgt av en god sigar og en svinedyr single malt.

Mitt langtidsmål er å bli frisk, og komme meg ut i arbeid.

Utvilsomt Eric Clapton i Spektrum. For et geni den mannen er!

maya76: Yndlingsantrekk (gjerne med bilde... :hjerter_rundt: )?

Cuddlegirl: Det morsomste showet du noensinne har vært på?

Bobler: Yndlingsdrikke?

yes2yes: Hvilket offentlig kommunikasjonsmiddel hater du mest?

nattjenta: Hvordan hadde ONS'en vår forløpt?

Yndlingsantrekk er vanskelig å velge mellom.........

Jeg er veldig glad i kjoler og skjørt, men liker og dongeribukser........(joggebukse ser du meg aldri i!), også elsker jeg å daffe i pysjbukse og singlet om kvelden:-)

nattjenta;

Hvorfor liker du natten?

Skrevet

Flair: Har du mange planter/blomster?

Jeg har nøyaktig 4, og har veldig dårlig samvittighet for alle de døde som ligger i kjølvannet mitt. Så nå har jeg begynt å passe ekstra godt på dem og gi dem masse kjærlighet, og er jeg flink får jeg lov (av meg selv) til å kjøpe noen nye. Så nå har jeg startet et planteprosjekt.

nordlys%20troms%C3%83%C2%B8.jpg

..Nordlys :nigo:

Solnedgang på savannen har jeg aldri opplevd, og når du nevner det, så er det absolutt svaret på hva jeg gjerne skulle ha opplevd!! "Sjiraffer i solnedgang" :ler:

Kommentar fra mannen min: "takk, for at noen får se sånt, og TAKK for at noen tar bilde av det."

Skulle vel si det meste :)

Jeg har en historie som vil gjøre deg dødsmisunnelig, forresten! Jeg var i dyrehage for 5 år siden med noen venner, og vi sto ved gjerdet og så på giraffene. Så kom de bort til oss, og en av dem peilet seg rett inn på meg av en eller annen grunn. Dæven, jeg følte meg liten rett ved siden av den lange staken av et fantastisk dyr...

Så bøyer den seg forsiktig ned, helt til hodet dens er ved siden av mitt, og gir meg - av alle ting - en KLEM!! En skikkelig god en, ikke et dunk eller noe, men en forsiktig og ordentlig klem, mens den legger kinnet sitt inntil mitt i noen i noen sekunder. Så reiser den seg helt opp, står der litt, og bøyer seg ned og gjør det samme igjen. 4 klemmer fikk jeg av den! Så jeg har fått helt ekte GIRAFFKLEM, Noz - blir ikke mye bedre enn det?

Silfen: Har du søsken?

Bandit: Fineste sted i Norge?

Noz: Ditt høyeste ønske?

Hunter: Det dumsnilleste du har gjort for noen?

Maya: Har du alltid hatt lyst til å reise?

Skrevet

Jeg har nøyaktig 4, og har veldig dårlig samvittighet for alle de døde som ligger i kjølvannet mitt. Så nå har jeg begynt å passe ekstra godt på dem og gi dem masse kjærlighet, og er jeg flink får jeg lov (av meg selv) til å kjøpe noen nye. Så nå har jeg startet et planteprosjekt.

Kommentar fra mannen min: "takk, for at noen får se sånt, og TAKK for at noen tar bilde av det."

Skulle vel si det meste :)

Jeg har en historie som vil gjøre deg dødsmisunnelig, forresten! Jeg var i dyrehage for 5 år siden med noen venner, og vi sto ved gjerdet og så på giraffene. Så kom de bort til oss, og en av dem peilet seg rett inn på meg av en eller annen grunn. Dæven, jeg følte meg liten rett ved siden av den lange staken av et fantastisk dyr...

Så bøyer den seg forsiktig ned, helt til hodet dens er ved siden av mitt, og gir meg - av alle ting - en KLEM!! En skikkelig god en, ikke et dunk eller noe, men en forsiktig og ordentlig klem, mens den legger kinnet sitt inntil mitt i noen i noen sekunder. Så reiser den seg helt opp, står der litt, og bøyer seg ned og gjør det samme igjen. 4 klemmer fikk jeg av den! Så jeg har fått helt ekte GIRAFFKLEM, Noz - blir ikke mye bedre enn det?

Silfen: Har du søsken?

Bandit: Fineste sted i Norge?

Noz: Ditt høyeste ønske?

Hunter: Det dumsnilleste du har gjort for noen?

Maya: Har du alltid hatt lyst til å reise?

Ja, har hatt reiselyst i meg helt siden jeg var lita:-) Mannen min er likedan, i talen sin til meg da vi giftet oss så sa han at han ville oppleve verden sammen med meg, og å reise var noe vi skulle prioritere:-) Så vi bruker ikke så mye penger på dyre ting og tang, men bruker de heller til å reise. Og jentene er ofte med, så de er blitt like glad i å reise som oss:-) Ikke alltid de er med, men som oftest.

Bandit;

Hva er ditt yndlingsantrekk?

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Nerdmedsverd: Hva liker du best med KG?

Si det, mye rare brukere og drama. Liker også at noen poster anonymt, forumet blir mer "ærlig". Kg har mange dårlige sider også, men tar ikke det nå.

NerdMedSverd Viss du kunne vært vitne til en hvilken som helst hendelse i historien hvilken ville det blitt?

Umulig å svare på, skjedd mye fascinerende. Kanskje sett Kleopatra og Julius Caesar seile ned Nilen. Om jeg bøyer spørsmålet ditt litt hadde jeg valgt å oppleve Edens Hage med Adam og Eva, helst deres utkastelse også.

Yes2yes: Har du noen hobbyer?

Skreppamedleppa: Jeg stiller deg samme spørsmål som du kom med til meg.

Fashionistaen: Hva er din største drøm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...