pinar Skrevet 18. mars 2013 #13881 Skrevet 18. mars 2013 Søsterliten Barneavdeling? Har du tatt videreutdanning innen pediatri?
Niennas Skrevet 18. mars 2013 #13882 Skrevet 18. mars 2013 Niennas: Samler du på noe? Nei, har aldri vært en samleperson. Niennas: dine egne tøfler på avataren? Verdens søteste, i alle fall! Hehe, de er str 20. Jeg har små bein, men ikke så små Niennas: Samme spørsmål til deg: Titta på babyting ennå? Jeg er en kontrollfreak uten like, så ja. Tvillingvogn og nytt bilsete har jeg sett på. Resten har jeg tenkt å ta veldig piano, hvis det blir gutt må jeg eventuelt dra på klesshopping Niennas: den dyreste mest ufornuftige tingen du har ekstremt lyst på ? det er litt sent nå, men Red Thread Games hadde en kickstarterkampanje i februar. De skal lage treeren i en spillserie jeg bare eeeelsker, og trengte penger for å komme igang. Hvis man støttet dem med 10 000 dollar eller mer, så kunne man få en egen NPC (non playable character) laget etter seg selv, som sa ti setninger eller noe sånt. DET hadde vært kult det! Dessverre hadde jeg ikke 10 000 dollar slengende rundt akkurat denne måneden. niennas: beskriv det mest sexy plagget og det styggeste plagget du har.. Det mest sexy plagget jeg har må være en svart babydoll i silke og blonder. Styggeste plagget jeg har er en bukse jeg fikk fra farmoren min. Den har litt harlemstil, men det verste er stoffet på yttersiden av leggen. Drar jeg stoffet ut, så ser beina mine ut som batman. Helt grusomt. Er kun i skapet mitt, og tas fram for lufting i stua fra tid til annen kun for å plage mannen min Niennas: Kven har du gleda i dag? Jeg gledet de jeg var i bilkø med, fordi jeg slapp noen forbi meg i en rundkjøring. Jeg gledet sjefen min fordi jeg sa jeg kunne jobbe overtid. Jeg gledet datteren min fordi jeg kom hjem med blåbær. Og jeg gleder sikkert mannen min fordi jeg er så søt Niennas: Kven er dei topp 10 brukarane du likar best på KG? Fy fader, det var vanskelig. Uten å rangere de så liker jeg veldig godt: Tekola, L71, Søgni, Dreamdrops, Nica., NozMonster, Drue, Eleutheria, Raven Emerald, Yme og Kårky. Niennas; har din kjære en klesplass du egentlig har lyst til å kaste langt bort? evt hva er det? Nei, men når vi flyttet sammen så hang han opp en fløyelsvest. Det tok ikke lange stunden før han fikk forklart at han gjerne kunne bo hos meg, men det kunne ikke den fløyelsvesten. Niennas: Jeg blir alltid glad når jeg ser tøflene til dattera di. Bruker ho de fremdeles? Både ja og nei. De passer fortsatt tror jeg, men er veldig vanskelig å gå med. Så vi bruker de som leker. En er på stua, og en er på rommet hennes Niennas: Dine planer i påska? Skal ned til Arendal og ha typisk familiepåske. Niennas: Hva er den perfekte lunsj? Kyllingsalat! Eller pai Niennas: Beste norske tv-program? Har en kjærlighet for Alt for Norge! Niennas: Hva skal påskeegget fylles opp med? Marsipan, selvfølgelig. Og salt lakris. Og fersken, røde fisker, pæregodteri. Det meste egentlig, utenom karameller. Niennas: Hva er det kjekkeste med å være mod på forumet? Det er iallefall ikke at folk ser på deg som ei drittkjerring med en gang Det må bli delt førsteplass mellom å bli kjent med mange nye, flotte mennesker, og det at Egmont betaler for en flott moddehelg to ganger i året. Joda, det blir jobb der også, men det blir også masse kos! Strange Doll: Hvilken rolle har du i venneflokken? Harlequin: Er du mamma- eller pappajente? Cindi: Liker du Bergbys sennep? Guybrush: Har du dyr? NozMonster: Har du lyst til å gifte deg? I så fall: Vil du ha bløtkakekjole? S&P: Hvordan ser drømmehuset ditt ut? Daybreak: Hva gjør du for at fremmede mennesker skal føle seg bra? loren: Hva er du mest stolt over å ha oppnådd i livet ditt? Swarovski: Har du noen ting du virkelig angrer på at du gjorde? Jelly: Har du søsken? Hvordan mener du at det har påvirket deg? Bandit: Hvilken musikksjanger liker du best? Calavi: Hva er det verste du kan drikke av alkohol? Kenzi: Hvilket fag var du best i på ungdomskolen? Singha: Hvilken årsmodell er du? Drue: Hva gjør at penisen din er det beste ved kroppen din? Yvonne: Har du planer om å komme til Tønsberg og besøke meg og Tekola (når hun en sjelden gang er her) i sommer?
Niennas Skrevet 18. mars 2013 #13883 Skrevet 18. mars 2013 Niennas: Har du barn? Ja. Har ei datter på 15 måneder, og en annen er på vei Kaffemor: Har du fortsatt den bamsen eller dukken du forgudet som liten? Hva heter den? Nimmel: Hva tenker du om at folk setter andre folk i bås pga hva de stemmer?
Jellybean78 Skrevet 18. mars 2013 #13884 Skrevet 18. mars 2013 Jellybean78: Caféer å sitte på? I Norge?....kan ikke skryte på meg at jeg er den mest bevandrede innen Cafemiljøet, sjelden jeg har hatt anledning i det siste....men, liker veldig godt Choco Boco, det er ett sånnt veldig koselig og trivelig miljø der inne, spesiellt ute på Bakklandet i Trondheim, hvor cafeen ligger i ett eldre, mørkt trehus... Jelly: viss du bare kunne se en film resten av livet, hvilken ville det vært? Kun en film resten av livet!? Det hadde jo vært nærmest tortur....måtte jo nesten blitt Gudfaren det da, den er jo uslåelig på alle tenkelige plan.... Jellybean: Er du avhengig av noe? Matvarer, medisiner eller usunne vaner..? Hmm....kjærlighet, kanskje... Næææh, er kanskje litt for glad i godis, men det går opp i opp med at jeg trener veldig mye, så er ikke noe jeg kan sette fingeren på, nei.... Jelly: Kor mykje hadde du solgt den eine nyra di for? Hvor mye penger har du da? Tviler på at en stusselig lærerlønn dekker utlegget, må jeg nok nesten skuffe deg med... Jelly: Det siste du hadde i munnen? Pannestekt kyllingfilet med ris og sweet & sour sauce....(middagen i dag) Yvonne: Er det tider hvor du blir lut lei av KG og skulle ønske du kunne glemme det helt? Dolly: Upraktisk med extensions av og til? Nimmel: Hårfarge? Stjerner: Favorittfag å undervise i? Pinar: Er det Mena Suvari på avataren din? Gunfreak: Hvor mange skytevåpen eier du?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. mars 2013 #13885 Skrevet 18. mars 2013 S&P: Hvordan ser drømmehuset ditt ut? Eg er ikkje kravstor i det heile tatt Eg vil gjerne ha eit lyst soverom med florlette gardiner, eit arbeidsrom så eg kan gjera arbeid heima, hage og helst utsikt mot ein fjord. Stjerner: Favorittfag å undervise i? Naturfag Jelly: Kva er best; å bli sugd eller å pule? Gunfreak: Drømme dame frå film? Niennas: Blir det gut eller jente?
kaffemor Skrevet 18. mars 2013 #13886 Skrevet 18. mars 2013 Ja. Har ei datter på 15 måneder, og en annen er på vei Kaffemor: Har du fortsatt den bamsen eller dukken du forgudet som liten? Hva heter den? Nimmel: Hva tenker du om at folk setter andre folk i bås pga hva de stemmer? Gratulerer med baby i magen Så stas! Hvor langt er du på vei? Har fortsatt bamsen og den er det kjæreste jeg eier! Det første jeg ville reddet ut om det brant Kenzi: Hvorfor valgte du nicket ditt? Er det noe mening bak det?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2013 #13887 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er vel en blanding. Veldig tålmodig, men til et slikt arbeid må det en kald en til. Styrepils. kisskiss: Hva var yndlingsleken din som liten? En blanding er bra! Jeg hadde lett betalt det dobbelte av det møbelet faktisk kosta for å få noen til å komme og skru opp for meg dersom jeg ikke hadde en mann som ordner sånt for meg. Fader for noe drit det er. Jeg hadde ingen yndlingsleke i den forstand, men jeg elsket å leke hest. Hadde med meg et tau overalt og lekte hest på gelender, sofaer, puffer, alt som kunne sittes overskrevs på ... Mens søstra mi og de andre ungene lekte i hagen satt jeg gjerne på et saueskinn på gelenderet på verandaen med stigbøyler og tøyler av tau og var på ridetur i timesvis. Hadde en vanvittig fantasi som jeg måtte få utløp for, så leker vi kjøpte på butikken fenget meg aldri. Jeg var nok litt rar, men jeg kosa meg veldig. Bandit: Sender spørsmålet i retur!
Gjest Skrevet 18. mars 2013 #13888 Skrevet 18. mars 2013 Calavi: hva var ditt første yndlingsband? Å si yndlingsband blir litt å ta i faktisk, jeg tror nemlig aldri jeg har hatt noe yndlingsband, da har det heller vært grupper eller artister. Men jeg husker jeg elsket The Eagels da jeg var ganske liten, pga pappa spilte en del av de. Hotel California var favoritten, og er fortsatt en sang jeg spiller mye. Senere hadde jeg vel en liten periode der jeg hørte på Green Day. Calavi: Er det noe spesielt som alltid får deg til å kjede deg og tenke på morgendagens middag under akten? Hmm, det må nok kanskje bli det å suge en gutt. Så ille at jeg tenker på morgendagens middag er det nok ikke da.. . Calavi: Hva er din favorittbehandling på spa/velvære-fronten? Det må bli skulder/nakke/rygg massasje. Det er helt sinnsykt digg, og det er få ting jeg liker bedre enn akkurat det. Eksen min masserte meg stort sett hver dag før, så da jeg ble singel var dette en av tingene jeg savnet skikkelig. Er vel ingen som har massert meg ordentlig siden, men i helgen fikk jeg en kompis til å massere meg, og jeg har ikke vært så avslappet og fornøyd på laang tid. Så kan jeg velge noe, så blir det massasje! Kenzi: Fortell tre funfacts om deg selv Bandit: Har du gjort noe du virkelig angrer på? Stjerner: Om du kunne reist hvor du ville i morgen, hvor ville turen gått til?
Cindi Skrevet 18. mars 2013 #13889 Skrevet 18. mars 2013 Cindi: Liker du Bergbys sennep? Jaaaa. Liker best den som er søt og sterk. ^^,) Svigerfar er pølsemaker, så jeg spiser en del pølser også faktisk. Bandit: Hva skremmer deg?
Gjest Bandit Skrevet 18. mars 2013 #13890 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Bandit: Hvilken musikksjanger liker du best? Rock! En blanding er bra! Jeg hadde lett betalt det dobbelte av det møbelet faktisk kosta for å få noen til å komme og skru opp for meg dersom jeg ikke hadde en mann som ordner sånt for meg. Fader for noe drit det er. Jeg hadde ingen yndlingsleke i den forstand, men jeg elsket å leke hest. Hadde med meg et tau overalt og lekte hest på gelender, sofaer, puffer, alt som kunne sittes overskrevs på ... Mens søstra mi og de andre ungene lekte i hagen satt jeg gjerne på et saueskinn på gelenderet på verandaen med stigbøyler og tøyler av tau og var på ridetur i timesvis. Hadde en vanvittig fantasi som jeg måtte få utløp for, så leker vi kjøpte på butikken fenget meg aldri. Jeg var nok litt rar, men jeg kosa meg veldig. Bandit: Sender spørsmålet i retur! Sånn rent bortsett fra at jeg spilte mye fotball, så var det også mye "boksen går". Midtvinters i bitende kulde, løp vi rundt i parkdresser som vi knapt kunne røre oss i. Husker enda den spenningen når man hadde funnet et godt gjemmested, og den som "var" kom bare nærmere og nærmere. Bandit: Har du gjort noe du virkelig angrer på? Jeg angrer på at jeg ikke sa ifra på barneskolen da en elev ble mobbet. Jeg var aldri med på mobbinga, men jeg sa heller ikke ifra til mobberne. Var redd for at jeg selv også skulle bli et mål. Hun skiftet skole det året. Bandit: Hva skremmer deg? Mest av alt blir jeg skremt av den ekstreme egoismen enkelte kan vise. Det er det samme hvem de tråkker over, så fremt de selv kommer dit de skal. Noz: Hatt en fin tur? Busta: Hva er musikkvalget i tunge tider? Endret 18. mars 2013 av Bandit
Gjest NozMonster Skrevet 18. mars 2013 #13891 Skrevet 18. mars 2013 NozMonster: Påskeegg- kjøper du det eller lager du det selv? påskeegg som i godteri-egg? ...lage selv? som i å lage marsjipetterpan og diverse fra bunn av eller å kjøpe det ferdig fylt? hmm.. uansett; I fjor så kjøpte jeg en gigantisk påskekylling i porselen, kjøpte påskegodteri for 470 kroner og ga det til mamma Hun ble så glad at jeg tror jeg må prøve å få det til i år også! NozMonster: foretrekker du fotmassasje eller hodebunnsmassasje? Jeg synes ikke det er så mange som er flinke til å gi hodebunnsmassasje, men om jeg den rette masserer hodebunnen min, så er det det beste.. Men jeg velger fotmasasje i dette spørsmålet fordi det nyter jeg uansett NozMonster: Har du lyst til å gifte deg? I så fall: Vil du ha bløtkakekjole? Jeg vet faktisk ikke.. eller, jeg vil jo det, men jeg har ærlig talt ikke så mye tro på at det kommer til å skje. Ang bløtkakekjolen så er jeg veldig usikker, fordi jeg ikke helt hva som betegner en slik kjole. Har sett utrolig mange grusomme såkalte "bløtkakekjoler" og like mange helt ubeskrivelig nydelige kjoler som jeg gjerne vil ha selv! Gorgonzola; hva skjer med signaturen din a?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. mars 2013 #13892 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Stjerner: Om du kunne reist hvor du ville i morgen, hvor ville turen gått til? No er eg rimeleg klar for varme. Så Maldivene, kanskje. Men har ikkje lyst å reisa nokon plass åleina.... Strange Doll: Det beste med Bergen? Guybrush: Kor mange slips har du? Jelly: Er du ein sjenert fyr? Bandit: Beste sexoppleving? Kenzi: Sist leste bok? Singha: Kva gjer du på ein "tung" dag? Endret 18. mars 2013 av Stjerner og planeter
Gjest Tirkes Skrevet 18. mars 2013 #13893 Skrevet 18. mars 2013 Tirkes: Du tjener dårlig, men har drømmejobben. Så får du tilbud om å skifte jobb mot et tillegg på 15.000 kr netto i måneden. Ulempen er at denne jobben er å gjøre det aller kjedeligste du kan tenke deg. Bytter du? Au. Jeg skulle så gjerne sagt nei, og følt meg lite kapitalistisk, men svaret måtte ha blitt ja. Også måtte jeg ha tatt utfordringen med å gjøre den kjedelige jobben litt mer underholdende. Jeg har tross alt gjort mye rart. Jeg var barnevakt for lakserogn i et settefiskanlegg i to år... Da hører man mye på radio! Og med de ekstra pengene skulle jeg ha betalt ned huslånet på fem år. Da kan jeg få barn og jobbe 50% stilling med goood samvitighet! :D Noz: Hvor mange kilo benker du? Swarovski: Hvilken by i Europa synes du er penest? Josefin: Hadde du sagt ja til å være med på Fangene på Fortet? Og hva hadde du i så fall grudd deg mest til...?
BusteMartePinn Skrevet 18. mars 2013 #13894 Skrevet 18. mars 2013 Busta: Hva er musikkvalget i tunge tider? Da er jeg ofte litt for deppa til å høre veldig mye, men hvis jeg gjør er det ofte noe litt gladmelankolsk som ikke blir for påtrengende å høre på. Nå hørte jeg nettopp f.eks. på R.E.M. - The Great Beyond. Til og med Marte må legge bort hip hopen av og til. Stjerner og planeter: Det lureste mattipset du noen gang har fått? Ekstra ingrediens for å gjøre noe bedre, beste oppskrift, etc. etc.
SøsterLiten Skrevet 18. mars 2013 #13895 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er veldig glad i smykker. Men først og fremst bruker jeg swarovski krystaller til å lage egne smykker SøsterLiten: Har du en veldig skiglad familie? Veldig! Skal på fjellet nå på torsdag og "heldigvis" har jeg pådratt meg en ørebetennelse/bihulebetennelse så da kanskje jeg slipper unna. Nedoverski er fantastisk, men bortover ski er jeg kun med på for å ha god samvittighet i solveggen...og for å kunne spise kvikk lunsj da selvfølgelig Søsterliten Barneavdeling? Har du tatt videreutdanning innen pediatri? Nei. Jeg skal ta helsesøster etterhvert tenkte jeg. Er barn og ungdomsarbeider i bunn og jobbet i 3 år på tung psykiatrisk avd for barn og unge før jeg begynte på avdelingen jeg jobber nå. Må si jeg har vært veldig beregnende på hvilke jobber jeg har hatt for å få med meg mest poeng til studie søknad og for å være lett ansettelig når jeg er ferdig utdannet. Men er ikke klar for å studere enda da! Er for glad i jobben for å slutte der! Pinar: hvem ville du stått fast i en heis med? Swarovski: er du smykkedesigner? Nozmonster: var du glad i å leke cowboy da du var liten?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. mars 2013 #13896 Skrevet 18. mars 2013 Stjerner og planeter: Det lureste mattipset du noen gang har fått? Ekstra ingrediens for å gjøre noe bedre, beste oppskrift, etc. etc. å ha eit egg oppi gjærdeigen. deigen blir veldig luftig Yme: Eg ser for meg ar du er inni BDSM-miljøet. Stemmer det?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2013 #13897 Skrevet 18. mars 2013 Au. Jeg skulle så gjerne sagt nei, og følt meg lite kapitalistisk, men svaret måtte ha blitt ja. Også måtte jeg ha tatt utfordringen med å gjøre den kjedelige jobben litt mer underholdende. Jeg har tross alt gjort mye rart. Jeg var barnevakt for lakserogn i et settefiskanlegg i to år... Da hører man mye på radio! Og med de ekstra pengene skulle jeg ha betalt ned huslånet på fem år. Da kan jeg få barn og jobbe 50% stilling med goood samvitighet! :D Ser jeg stilte spørsmålet til feil dame, alle andre jobber i verden vil jo føles som en fest sammenlignet med det der. Også var'e dissa regla. Drue: Hva er det mest sexy dama di gjør?
Gjest NozMonster Skrevet 18. mars 2013 #13898 Skrevet 18. mars 2013 Noz: Hatt en fin tur? jaaaa! jeg er så støl i leggene at jeg ikke vet mine arme råd! har faktisk aldri vært i nærheten til å være så støl... ellers har vi drukket mange mange mange forskjelige øl-sorter og cava, traska rundt å ledd av de grusomme klærne de har i butikkene (fant ikke ETT eneste plagg som jeg synes var litt fint en gang), ledd og kosa oss skikkelig Noz: Hvor mange kilo benker du? ikke mange nå jeg var knallsterk og løfta tyngre enn jeg selv er, men jeg ble overtrent og fikk treningsforbud og det gjelder desverre enda. Nozmonster: var du glad i å leke cowboy da du var liten? njaaa, det var ikke det verste akkuratt jeg var en ekstremt gutte-jente, med bare guttevenner og greier! ønska meg min første dukke til 7 årsdagen min og da ble mamma så glad at jeg fikk 3 men stakar dukker... de fikk aldri noen kjærlighet fra meg.. tvert om! :/ tirkes: Har du mange venner? dreamdrops: Kan du si ti ting du ser rundt deg nå? søsterliten: Hva er det dummeste programmet som går på fjernsynet?
Singha Skrevet 18. mars 2013 #13899 Skrevet 18. mars 2013 Singha: Kva gjer du på ein "tung" dag? Eh, eg spiser for mye og finner ein dårlig film å sjå på. Om det er fint ver og varmt i veret kan det hende eg går meg ein tur på fjellet før eg spise. Stjerner og planeter: Hva med deg? Nozmonster: Hvordan var turen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. mars 2013 #13900 Skrevet 18. mars 2013 Stjerner og planeter: Hva med deg? lurte eigentleg på om du hadde noko forslag til kva eg kan gjera når eg har ein tung dag... Noz: kor mange PM har du mottatt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå