Gjest Drue Skrevet 18. mars 2013 #13861 Skrevet 18. mars 2013 Drue: Apple eller Android? Apple. Men det må sies at jeg ikke har smart-telefon Når det kommer til telefoner, så tror jeg nok at android kan være like bra, men sånn jevnt over så foretrekker jeg apple-produkt. Tirkes: hvem fra KG har du møtt? Gorgonzola: når hadde du sist sex?
Gjest Skrevet 18. mars 2013 #13862 Skrevet 18. mars 2013 Pen, høy, fin rumpe. Litt posh, god match med ps, tenkte jeg. Mystisk, litt sånn "stille vann har dypest grunn", men likevel satt jeg igjen med en tanke om at du kan ta helt av også. Stemmer inntrykket? Joda, du er vel ikke helt på jordet Men, om jeg er så veldig posh vet jeg ikke. Ellers på det utseendemessige er jeg kanskje ikke helt enig, bortsett fra at jeg er høy, men det er jo alltid hyggelig å høre, så takk for det :-) Dreamdrops: Hva er det fineste plagget du eier?
Gjest Tirkes Skrevet 18. mars 2013 #13863 Skrevet 18. mars 2013 Tirkes: hvem fra KG har du møtt? Kun en kollega. Kjente henne igjen i en tråd hun skrev og nå er "alt" den brukeren skriver veldig kjent. Forsøker å unngå henne og hun ser ikke ut til å være aktiv lengre. Hun visste ikke om denne brukeren. Jeg foretrekker at KG er litt anonymt, det gjør at jeg kan slappe av og dele meningene mine og erfaringene mine uten å tenke på hvilket inntrykk det gir. Men jeg er veldig glad i å møte nettvenner, og har nesten to årlige treff med online-gaming-venner. Så ingen fordommer med å bli kjent gjennom skjermen. Drue: Dersom du må velge et våpen å posere med - hvilket ville du endt opp med å velge? Calavi: Hva er din favorittbehandling på spa/velvære-fronten?
Gjest Drue Skrevet 18. mars 2013 #13864 Skrevet 18. mars 2013 Drue: Dersom du må velge et våpen å posere med - hvilket ville du endt opp med å velge? Det står mellom ulverytter med sånn kjepp med kule og kjetting på, eller pil og bue. Tror jeg går for pil og bue. Jeg er all about presisjon Godkjent? NozMonster: foretrekker du fotmassasje eller hodebunnsmassasje?
SøsterLiten Skrevet 18. mars 2013 #13865 Skrevet 18. mars 2013 Nei, har desverre ikke hatt tid og anledning enno, men absolutt noe jeg kunne gjort en vakker dag! Kan definitivt tenke meg at Creolsk kuisine hadde fallt meg i smak, ja... Eksisterer New Orleans noe særlig lenger disse dager? Ble ikke den utslettet under Hurricane Katrinas herjinger? Søsterliten: Noensinne vært i USA? Tror de har fått bygget opp mye, har vært store innsamlingsaksjoner og sånn, men det er vel mest fikset i turistifiserte deler. Har alltid hatt en drøm om å reise ti new orleans, mest pga maten og musikken. Har vært i new york, los angeles og orlando, men det begynner å bli lenge siden. Hadde en het flirt med en surfedude når jeg var der... herlige tider! : fnise: Oi, spørsmål til meg! I april har jeg vært moderator i seks år! Ble modde i 2007. SøsterLiten: Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Syntes du hadde vært mod lenge, jeg joinet KG i 2007 så det stemte greit med inntrykket ja! Nicket mitt er som det er av flere grunner, jeg er lillesøster, liten av vekst og sykepleier (søster). http://m.youtube.com/#/watch?v=auulKZbfe5Y&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DauulKZbfe5Y SøsterLiten: Din da? Hm,.... Har så mange, men denne er i toppen av mange grunner. Minner knyttet til den, guitarspillet av santana, stemmen til Erik Francis Schrody og teksten. http://m.youtube.com/watch?v=QcoP8c7pNVc Søsterliten: Hva gjør du? Typ jobber, studerer, osv Jeg jobber som sykepleier på barneavdeling. Verdens fineste jobb! Nimmel: mønstrete sokker eller ensfarget? Yvonne: hva gjør du når du ikke moderer oss?
Purple Basil Skrevet 18. mars 2013 #13866 Skrevet 18. mars 2013 Josefin88: om du skulle spise deg ihjel, hvilken matrett hadde du valgt som du måtte spise til du døde av? Rosastekt entrecote med Jacobs bernaise, ruccula, cherrytomater, potetsuffle og kanskje bittelitt aioli josefin88: Har du noen gode mattips? ^^, Jeg har mange Spørs hva slags tips du ønsker? Jeg prøver å lage det meste fra bunnen av, så lærer meg nye ting hele tiden. Mitt nr. 1 tips er urter. Bruk masse friske urter i maten din SøsterLiten: Er du byjente? Gunfreak: Hva var din favorittrett som liten? Drue: Hvor gammel var du første gang du laget middag til foreldrene dine? Tirkes: Nintendo eller playstation?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. mars 2013 #13867 Skrevet 18. mars 2013 S&P: Din mest barnslige side? å bygge lego Stjerner: Har du fremdeles troen på at det finns en dugelig mann der ute? Han fins nok, men eg har ikkje truffe han endå. Eg hår mått min del av fullstendig uduglege mannfolk. Er det liksom mogeleg å oppføra seg på slik måte når ein er i 30-40 åra. Også trur eg kanskje det har med at menn vil pule frodige jenter, men ikkje vera kjæreste med dei. Fordi dei er så jævla pingle fordi dei bryr seg om kva alle andre seier. Sånn; ferdig! Jelly: Kor mykje hadde du solgt den eine nyra di for? Drue: Eg spør igjen; kva kan ein artisjok brukast til? SøsterLiten: Kva sjukehusavdeling jobbar du ved/på?
SøsterLiten Skrevet 18. mars 2013 #13868 Skrevet 18. mars 2013 Søsterliten: Hva slags musikk hører du på? Åh... Alt etende, men det blir mye mainstream. Akkurat nå hører jeg mest på siri nilsen, jonas alaska og ellen sofie høyland. Fine tekster og rolige sanger. Eller blir det P3 her og derfor mye mainstream. Mitt første yndlingsband var guns and roses da jeg var 12. Slash var drømmemannen, mens alle andre likte Jordan i NKOTB... gikk så over til aretha franklin, metallica, red hot chillipeppers og depeche mode.... Etterhvert har det blitt mere pop, med christina aguilera, alicia keys og usher... Var flink på å dra på kjeller konserter so what og john dee o.l før, men aldri lenger nå desverre! Savner å "finne" nye band. Calavi: hva var ditt første yndlingsband? Dreamdrops: er du like vakker som din avatar?
SøsterLiten Skrevet 18. mars 2013 #13869 Skrevet 18. mars 2013 (endret) SøsterLiten: Er du byjente? Definitivt! SøsterLiten: Kva sjukehusavdeling jobbar du ved/på? Barneavdeling Stjerner: hva gjør du på en vanlig søndag? Josefin88: er du kokk og hvis ja, hva er din favorittrett å lage? Endret 18. mars 2013 av SøsterLiten
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. mars 2013 #13870 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Stjerner: hva gjør du på en vanlig søndag? om eg er åleine: sløver i senga lengst mogeleg, vaskar kle, er på dataen og forberedar meg til neste veka. er mini der: god frukost, vaskar kle, byggjer lego, sykler/ski/aker, kanskje bakar boller og ser ein film tilslutt Jelly: Det siste du hadde i munnen? Endret 18. mars 2013 av Stjerner og planeter
Purple Basil Skrevet 18. mars 2013 #13871 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Josefin88: er du kokk og hvis ja, hva er din favorittrett å lage? Er nok ikke kokk Men jeg er vel mer matinteressert enn de fleste av mine venner, liker å stå på kjøkkenet og prøver å lære meg så mye jeg kan Jeg er veldig glad i biff med mye forskjellig tilbehør (elsker at man kan variere med alt mulig), så jeg må nok si at biff wellington er min desidert største favoritt å lage Med timiansjy og jordskokker ved siden av selvfølgelig Dreamdrops: Skal vi dra til London i sommer? Endret 18. mars 2013 av josefin88
Gjest Tirkes Skrevet 18. mars 2013 #13872 Skrevet 18. mars 2013 Det står mellom ulverytter med sånn kjepp med kule og kjetting på, eller pil og bue. Tror jeg går for pil og bue. Jeg er all about presisjon Godkjent? Må ikke gi meg makt til å godkjenne ting, det kommer aldri til å bra. Hjerna mi produserte en iransk LOTR-alv med druer rundt. ...fy faen, jeg har ikke godt av fridager. Tirkes: Nintendo eller playstation? Spørs nesten på resten av spørsmålet. Nintendo var min første kjærleik, men nå har jeg ingen Nintendo tilkoblet, Playstation er nåværende favoritt av de to. Stjerner og planeter: Jordbær med eller uten krem? Josefin: Beste med sommeren er...? Gunfreak: Med det nicket MÅ du spille FPS. Jeg insisterer. Hvilket er favoritten? Drue: Hva er det siste du så på kino, og hva blir det neste...? Søsterliten: Synes du duer er ålreite dyr?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2013 #13873 Skrevet 18. mars 2013 Kisskiss: hva er ditt største ønske i livet? At sønnen min skal vokse opp til å bli en snill, høflig, veltilpassa og omsorgsfull gutt/mann. kisskissbangbang: er nicket ditt henta ifra en film, eller no? Jepp! Kisskiss Har du et avslappet forhold til nakenhet? Det har jeg heldigvis. Kisskiss: Hvilken kjendis vil du si du likner mest på? Tror ikke jeg likner på noen kjendiser. Før, da jeg var litt rundere i fjeset, hørte jeg noen ganger at jeg likner på Drew Barrymore, men det er mange år sia nå. Kisskiss: Hva kostet det første stuemøbelet du kjøpte deg og hva var det? Det var to sorte Klippan-sofaer fra IKEA. Kjøpte de for bursdagspengene mine da jeg var sytten og akkurat hadde flyttet hjemmefra. Tirkes: Du tjener dårlig, men har drømmejobben. Så får du tilbud om å skifte jobb mot et tillegg på 15.000 kr netto i måneden. Ulempen er at denne jobben er å gjøre det aller kjedeligste du kan tenke deg. Bytter du? Josefin88: Hva er det hyggeligste/fineste en (edru) fremmed har sagt til deg? SøsterLiten: Hytte på fjellet eller hytte ved sjøen, og hvorfor?
Gjest Swarovski Skrevet 18. mars 2013 #13874 Skrevet 18. mars 2013 Swarovski: Hva har gledet deg mest i det siste? Det faktum at det ser ut til å bli en veldig hyggelig påske. Og at det er masse billig sjokolade i butikkene for tiden Swarovski: Er du glad i ting som glimter, skinner og er vakkert og pent? Jepp. Men ikke sånne ting som jeg må tørke støv av. Rengjøring er ikke min største styrke Alle: Hvor får jeg tak i Pecan pie/pecan-nøtter i Bergen? Hvis du ikke finner det i butikker, så kan du alltid kjøpe det på iHerb swarovski: Hvilken bruker her inne får deg til å le mest? Hvis en ser bort i fra de nærmeste vennene mine her inne, så tror jeg det er EryMax. Ho har alltid noen rare og morsomme små innlegg. Og hennes fascinasjon for matbutikker er fabelaktig og ganske så artig. (Det vil selvsagt ikke forundre meg om hun driver norges beste butikk innen noen år ) Pene sko: Har du en liten "telepatisk" forbindelse med tvillingbroren din? Sånn at du "føler det", hvis han har det vondt eller trenger deg. Dreamdrops: Hvordan har du det for tiden? Adele: Har du begynt å planlegge sommergarderoben, eller tviholder du på vinterens tykke klær?
SøsterLiten Skrevet 18. mars 2013 #13875 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Søsterliten: Synes du duer er ålreite dyr? Iiiih.... Nei! De er luftens rotter i mine øyne. Liker faktisk rotter bedre! Hvertfall sånne hetterotter osv. De ser fine ut på film fra Roma f.eks. Men ville hatet dem hvis jeg hadde vært der... Huff... SøsterLiten: Hytte på fjellet eller hytte ved sjøen, og hvorfor? Hytte ved sjøen! Familien min har begge deler og det er hytten ved sjøen som er den jeg lengter etter og savner! Det er noe helt spesielt å våkne til lyden av tufftuff båter og måkeskrik. Ligge på svaberget og slappe helt av og bare titte på båtene kun avbrutt av et bad i ny og ne. Ingen planer, ingen forpliktelser, bare nyte, leve og kose seg. Ved sjøen må man kanskje skrubbe en brygge eller male en husvegg men ingen forventer at du skal på død og liv ta på deg joggesko og gå 3km bare fordi du er på hytta! Det må man på fjellet! Er det sol så kan du ikke sitte i hytteveggen med god samvittighet uten å ha gått 3km på ski først. Kisskiss: hva er det dyreste klesplagget i skapet ditt? Swarovski: er du glad i smykker? Endret 18. mars 2013 av SøsterLiten
Gjest Swarovski Skrevet 18. mars 2013 #13876 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Swarovski: er du glad i smykker? Jeg er veldig glad i smykker. Men først og fremst bruker jeg swarovski krystaller til å lage egne smykker SøsterLiten: Har du en veldig skiglad familie? Gunfreak: Hvordan vil du aller helst feire påska? Maya76: Hvor ofte må dere innom legevakten/sykehuset med en i familien din? (Har en følelse av at dere er en familie det ofte skjer noe med ) Endret 18. mars 2013 av Swarovski
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2013 #13877 Skrevet 18. mars 2013 Iiiih.... Nei! De er luftens rotter i mine øyne. Liker faktisk rotter bedre! Hvertfall sånne hetterotter osv. De ser fine ut på film fra Roma f.eks. Men ville hatet dem hvis jeg hadde vært der... Huff... Hytte ved sjøen! Familien min har begge deler og det er hytten ved sjøen som er den jeg lengter etter og savner! Det er noe helt spesielt å våkne til lyden av tufftuff båter og måkeskrik. Ligge på svaberget og slappe helt av og bare titte på båtene kun avbrutt av et bad i ny og ne. Ingen planer, ingen forpliktelser, bare nyte, leve og kose seg. Ved sjøen må man kanskje skrubbe en brygge eller male en husvegg men ingen forventer at du skal på død og liv ta på deg joggesko og gå 3km bare fordi du er på hytta! Det må man på fjellet! Er det sol så kan du ikke sitte i hytteveggen med god samvittighet uten å ha gått 3km på ski først. Kisskiss: hva er det dyreste klesplagget i skapet ditt? Åh, jeg er så enig i alt det der! Og nå fikk jeg skikkelig lyst på sommer og sol og hytteliv! Det dyreste plagget mitt er definitivt brudekjolen min. Ellers har jeg en kjole jeg betalte 3500 kr for. Resten av klærne er fra H&M, Gina, BikBok og liknende butikker, er ikke noe luksusdyr sånn sett. Drue: Sender spørsmålet ditt fra tidligere i retur, med en liten endring: Beskriv en kjip sugejobb. Calavi: Er det noe spesielt som alltid får deg til å kjede deg og tenke på morgendagens middag under akten?
kaffemor Skrevet 18. mars 2013 #13878 Skrevet 18. mars 2013 Kaffemor: Er du kaffeentusiast? Yvonne: Har du sett noen bra kostymedrama filmer i det siste? Tja vil vel ikke si at jeg er entusiast. Er glad i kaffe, men kan ikke noe voldsomt mye om det. Grunnen til at jeg valgte nicket var at jeg satt å drakk kaffe når jeg skulle velge nick Og da ble det liksom bare til kaffemor. Du har helt sikkert svart på det før, men hva studerer du? Og føler du at du har valgt riktig retning? Strange Doll: Hvis en fyr du liker veldig godt virkelig skal sjarmere, hva gjør han? Går på en master som er litt snever, så har ikke så lyst til å dele det. Redd for å bli gjenkjent. Men er veldig fornøyd med valget Kaffemor: Du er nødt til å gifte deg med en av Europas kongelige. Hvilken velger du? Hjelp! Det aner jeg rett og slett ikke, må innrømme at jeg ikke har noe særlig oversikt over dem. Kanskje svenske Madeleine? Hun er jo pen i hvertfall Kaffemor: Hvilke språk behersker du? Alt for få! Kan norsk og engelsk, og bittelitt fransk. Skulle gjerne ha kunnet flere. Kisskiss: et valg i livet du virkelig angrer på? Kaffemor: den dårligeste boken du har lest? Jeg leser sjeldent dårlige bøker egentlig. Får de fleste anbefalt av mamma og vi har veldig lik smak. Men har prøvd meg flere ganger på ringenes herre, men har alltid gitt opp. Så får vel si den da.. Selvom den er vel egentlig ikke dårlig, bare synes den er fryktelig kjedelig. Kaffemor Er det kjedelig å få kafferelaterte spørsmål? Hehe neida, det går fint! Synes selv det kan være ganske vanskelig å komme på spørsmål, så skjønner at det er lett å slenge ut noe om kaffe hvis man skal spørre meg om noe Kaffemor: Har du noen fobier? Ja! Er fryktelig redd for slanger. Kan ikke se bilde av de engang uten å begynne å gråte. Har opplevd å nesten ødelegge dataen min flere ganger hvis det kommer opp et bilde av en slange på forsiden av en nettavis for eksempel. Jeg reagerer med å kaste dataen vekk fra meg Ganske håpløst egentlig! Yvonne: Hva er det verste med å være moderator? Niennas: Har du barn?
Singha Skrevet 18. mars 2013 #13879 Skrevet 18. mars 2013 Singha: Er du ryddig? Næh. Prøver å kompensere med å ikke være veldig materiell. Singha: Var ødeleggelsene i New Orleans fremdeles godt synlige der borte? Ikke om du ikke går inn for å se dem. Jeg gjorde ikke det så jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålet. Nimmel: Beste museum du har vært på? Strange Doll: Aldri mer extensions eller aldri mer sjokolade?
Gjest Bandit Skrevet 18. mars 2013 #13880 Skrevet 18. mars 2013 Bandit: Har du evnen til å skru opp flatpakker fra IKEA og sitte igjen med vettet i behold, eller er du av typen som tyr til masse øl og bannskap for å komme deg gjennom det? Jeg er vel en blanding. Veldig tålmodig, men til et slikt arbeid må det en kald en til. Styrepils. Bandit: Hva liker du helst å se en kvinne i? I nettoen. kisskiss: Hva var yndlingsleken din som liten? Nimmel: Hva er det verste du gjør av husarbeid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå