Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Strange Doll: Hva er din største guilty pleasure?

Extensions! Så unødvendig og dyrt og får alltid dårlig samvittighet.. men jeg MÅ! :sjenert:

Harlequin: favorittvin?

kisskissbangbang: Hvor mye bruker du i måneden på ting du ikke trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Tenkte akkurat det samme. Folk må være mer oppfinnsomme, synes jeg.

pinar: har du noen gang knust eller ødelagt noe i sinne? Hva skjedde?

Det har jeg.... men! Jeg har lært å kontrollere meg. Gjør ikke sånt lenger. Har ødelagt noen mobiler hvertfall. Dårlig impulskontroll kombinert med kort lunte.

Pinar: Dersom du måtte velge mellom drømmeyrket ditt og det å ha en familie, hva hadde du valgt?

Hmmm. Familie tror jeg. Da er man hvertfall ikke ensom.

Harlequin På en øde øy i 24 timer. Vil du tilbringe tiden med Odd Norstoga eller Sondre Lerche?

Skrevet

Extensions! Så unødvendig og dyrt og får alltid dårlig samvittighet.. men jeg MÅ! :sjenert:

kisskissbangbang: Hvor mye bruker du i måneden på ting du ikke trenger?

Jeg vurderte extensions en stund, men slo det fra meg når jeg innså hvor tullete det er å bruke tusenvis av kroner på å tape andres hår til hodet sitt. :ler:

Men jeg er i nærheten av å revurdere hver dag, det stakkars håret mitt ser bare tynnere og tristere ut for hver uke. :fnise:

Så til spørsmålet ditt.

Jeg er veldig svak for klær og sko, og bruker nok endel mer penger enn jeg trenger på det. Også har jeg litt lett for å ty til taxi i stedet for buss. Men sånn generelt sett tror jeg at jeg er relativt flink til å ikke kaste penger rundt meg. :)

Guybrush: Du får invitere en valgfri nålevende kjendis hjem til deg på middag, hvem inviterer du og hvorfor?

Bandit: Har du evnen til å skru opp flatpakker fra IKEA og sitte igjen med vettet i behold, eller er du av typen som tyr til masse øl og bannskap for å komme deg gjennom det?

Skrevet

Jeg vurderte extensions en stund, men slo det fra meg når jeg innså hvor tullete det er å bruke tusenvis av kroner på å tape andres hår til hodet sitt. :ler:

Men jeg er i nærheten av å revurdere hver dag, det stakkars håret mitt ser bare tynnere og tristere ut for hver uke. :fnise:

Jeg synes det er SÅ verdt det, føler meg faktisk fin med langt hår! Men har likevel dødsdårlig samvittighet for at jeg bruker så mye penger på det :P

Skrevet

Jeg synes det er SÅ verdt det, føler meg faktisk fin med langt hår! Men har likevel dødsdårlig samvittighet for at jeg bruker så mye penger på det :P

Ikke si at det er verdt det, du frister meg!

Prøvde meg på en sånn hairbun her en dag, uten å ha rufsa og føna og styla i en evighet for å få volum først, og det var et imponerende trist syn. :ler:

Og for å ikke være heelt off topic:

Jellybean78: Ville du valgt leilighet i byen eller hus på landet?

Kenzi: Hva er den fineste delen på en mannekropp?

Hjärterdam: Den fineste komplimenten du har mottatt?

Skrevet (endret)

Kenzi: Hva slags jobb har du?

Jobber på Notabene.

Kenzi: Hvis du skulle velge ett maleri du synes er skikkelig fint, hvilket hadde det vært, og av hvilken kunstner?

Jeg følger så lite med på kunst og er litt pirkete. Kan like et maleri, men så er det en liten detalj som gjør at jeg ikke vil ha det med meg hjem. Det kan være en for lys/mørk farge i bildet osv. Kunne foretrukket noe med hint av mystisk og eventyr. Gjerne med fjell, innsjø, skog, nordiske dyr og nordiske myter som huldra.

Kenzi: Hvilken klesstil foretrekker du på menn?

Foretrekker nok en litt mer rocka stil, type dongeri eller mørk bukse med t-skjorte og skinnjakke. Så ganske enkelt egentlig. Men så klart menn i dress og uniform... :jepp:

Kenzi: Mest eksotiske plassen du har reist til?

India! Var på safari midt i selveste jungelen. Har også vært i Thailand men ellers blir det slike vanlige "syden plasser" ala Kreta og Tyrkia.

kenzi: hva er den verste klesstil-tabben menn gjør?

Jeg er virkelig, virkelig ikke glad i menn som går med hvite bukser og glinsete boblejakker. Det er noe av det verste jeg ser ihvertfall.

Kenzi: Hva er den fineste delen på en mannekropp?

ALT! Rygg, brystkasse og hele ansiktet tror jeg kanskjeeee.

Kisskiss: hva er ditt største ønske i livet?

Pinar: Har du en sang/artist/band å anbefale?

Yvonne: Favoritt tegneserie da du var liten?

Guybrush: Vil vennene dine definere deg som "snill"? Ser at det er det inntrykket du gir folk på kg :)

Jelly: Bloody Mary, har du noen gang "prøvd" denne myten? Hvorfor/hvorfor ikke?

Endret av Kenzi
Skrevet (endret)

Josefin: Har du en TV-serie eller film du har sett flere ganger, som du synes er litt pinlig å like...?

Days of our lives :ler:

Calavi: Hva er din favoritt dansestil?

Endret av josefin88
Skrevet

Jellybean78: Reiser du mye?

Siterer meg selv ifra en side tilbake: :ler:

Tjaaa, alt er vel relativt, spørs vel hvem du sammenligner med.....men har vært en rekke

plasser som er lite kjente for den jevne Nordmann, bla. Russland, Singapore, Malaysia, Indonesia

og Madeira....så har jo vært litt rundt og fartet :)

Jellybean: Favoritt bad guy fra filmverdenen?

Hmm...godt spørsmål, elsker jo film så er litt vanskelig å plukke en spesifikk en...

Tror nesten sånn i farta at jeg vil svare Hopkins sin opptreden som Hannibal Lecter

ifra Nattsvermeren....han er jo utrolig dyktig i den filmen, liker godt det aspektet

hvor han er kjempeintelligent og skarpsindig, men også en fullstendig psykopat,

uten empati og omtanke overhodet....han formidlet dette så utrolig godt i filmen, dvs.

kontrasten mellom en overklasse gentleman og ett beist i menneskeskikkelse...

Ellers så er portrettene til Gary Oldman ifra Leon og Ralph Fiennes ifra Schindler's

Liste også definitivt runners up. :)

Jelly: Liker du å feire bursdager?

I ett ord: Neeeeeeei!!!!! hater det, liker ikke å bli minnt på at jeg begynner å bli gammel!

Jellybean78: Ville du valgt leilighet i byen eller hus på landet?

Som singel: definitivt leilighet i byen, er veldig en sånn urban type, liker å være der ting

skjer, og ha masse tilbud/muligheter og slikt rundt meg.

Om jeg hadde hatt små barn, så hadde kanskje ett lite hus ute på landet vært å foretrekke,

bedre miljø for barna å vokse opp i, og en slipper ensomheten som en kanskje opplever som

singel der ute....:)

Jelly: Bloody Mary, har du noen gang "prøvd" denne myten? Hvorfor/hvorfor ikke?

Huh? myten? er ikke det en drink da, med tomatjuice om jeg ikke tar helt feil....isåfall,

nei, aldri fristet meg enno....:ler:

Sikter du til en skrekkfilm eller no her forresten?, syns jeg husker noe slikt ifra en film engang.....

Pinar: Hvilket forum her inne henger du på stort sett? (tror ikke jeg har sett deg no særlig mye før)

Kenzi: Har du besøkt/sett Taj Mahal!? Favoritt byggverket mitt i hele vide verden... :hoppe:

kisskissbangbang: er nicket ditt henta ifra en film, eller no?

Singha: Var ødeleggelsene i New Orleans fremdeles godt synlige der borte?

Stjerner: Har du fremdeles troen på at det finns en dugelig mann der ute?

Tirkes: Titter du på serien the Walking Dead? hva syns du isåfall?

Daybreak: Er håret ditt krøllete eller henger det rett?

Skrevet

Pinar: Har du en sang/artist/band å anbefale?

Det har jeg nok, men vanskelig å anbefale noe når jeg ikke vet dine musikpreferanser :)

Jeg har litt dilla på Kendrick Lamar for tiden da.

Pinar: Hvilket forum her inne henger du på stort sett? (tror ikke jeg har sett deg no særlig mye før)

Jeg flakser litt rundt. Har ikke noe "hengested". Legger igjen noen små spor rundt om :)

Yme Hva slags bruksområder har en bananeske?

Tirkes Hvis valget var rød eller gul saft resten av livet som eneste drikke. Hvilken velger du?

Kisskiss Har du et avslappet forhold til nakenhet?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hahaha! Tenkte akkurat det samme. Folk må være mer oppfinnsomme, synes jeg.

Drue: Ca hvor mange ganger i uka spiser du druer?

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Bakgrunn for nick?

Egentlig tenkte jeg å bruke NinMeleth, men tenkte det kanskje ville ha blitt litt for LOTR, så droppet det. Så tenkte jeg da på en slags sammenslåing av navnet, og da ble det Nimmel. Visste jo ikke at det var navnet på et fjell i Australia... <.< Og at det betyr noe helt spesielt. O.o

Jellybean78: Caféer å sitte på?

b]Nimmel: Hvis du måtte velge mellom å ha så små pupper at du var missfornøyd med dem, eller så store pupper at du var missfornøyd med dem, hva hadde du valgt, og hvorfor?

Små, pga helsemessige årsaker.

Yme: Hvis du var rikest i verden, hva ville du brukt pengene på?

Nimmel: yndlings sang?

http://m.youtube.com/#/watch?v=auulKZbfe5Y&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DauulKZbfe5Y

SøsterLiten: Din da?

Nimmel: hvilket utseendetrekk ved deg selv er du mest fornøyd med?

Leppene mine. ^^,

Drue: Ditt?

Nimmel: Hva er dine beste vaffeltips? ;)

http://www.cookstr.com/recipes/mocha-waffles-with-chocolate-whipped-cream

josefin88: Har du noen gode mattips? ^^,

Sakone: Mye å gjøre fremover?

Gunfreak: Beste militære håndvåpen?

NozMonster: Påskeegg- kjøper du det eller lager du det selv?

Kenzi: Har du hatt noen kjipe kunder noengang?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hva består frokosten idag av?

Kyllingfile, med ostegratinerte poteter og brun saus.

Gunny: Hvis du kunne velge en hvilken som helst tid å leve i, hvilken hadde det vært? Og hvorfor?

Denne, da jeg har en fobi mot å dø i en alder av 21 av kopper og eller kolera!!

Gunfreak: Beste militære håndvåpen?

Colt 1911A1,

Nimmel, hvem av oss tror du vinner i quizbattleen vi holder på meg?

Josefin88: om du skulle spise deg ihjel, hvilken matrett hadde du valgt som du måtte spise til du døde av?

Hikken: kommer du snart til Oslo eller?

Jelly: viss du bare kunne se en film resten av livet, hvilken ville det vært?

Dreamdrops: Fremdeles redhead? :wow:

Skrevet (endret)

Calavi: Er du glad i å gå turer? :)

Nja, glad og glad. Joa, jeg liker å gå turer, men ikke støtt og stadig :fnise: Og ikke turer på flere timer, det orker jeg ikke. Jeg er ikke noe friluftsmenneske, så å gå langt inn i marka eller på fjellet med telt og greier styrer jeg unna.

Calavi: Hva syns du om klesstilen til den jevne nordmann? (spesiellt menn)

Den er drit kjedelig. Olabukse, genser og stygge sko.. Thats it, liksom...

calavi fordi hun er litt mystisk, og jeg lurer på hva som foregår oppi hodet hennes,

Du lurer på hva som foregår faktisk. Haha! Vet ikke om jeg skal ta det positiv eller negativt jeg? Ingen har sagt jeg har vært mystisk før, men jeg må innrømme...Jjeg liker'e! :ler:

Calavi: Ferieplaner til sommeren? I så fall, hva?

Jeg skal på ferie noen venninner. Hvor turen går er enda ikke sikkert, men det blir i hvertfall til varmere strøk. Jeg liker best å være i Norge på sommeren, men etter som været har vært sørgelig de siste årene, så innser jeg at jeg kanskje må flytte litt på meg. Ellers blir det jobbing og en og annen tur på hytta :) Og så klart sene kvelder med gode venner, vin, sang, grilling, strand, is, brygge, båt og enda litt mer vin! Jeg gleder meg sinnsykt!

Calavi: Har du noen tatoveringer? Om ikke, vil du ha?

Nei, det har jeg ikke, og det vil jeg heller aldri ha. Jeg synes personlig ikke at tatoveringer er særlig pent, og kan ikke komme på en eneste ting jeg ville hatt på kroppen min for evig tid.

Calavi: Hva er din favoritt dansestil?

Salsa! Så sinnsykt sensuelt og sexy. Jeg elsker å se flinke folk danse salsa, og jeg har i mange år hatt lyst til å lære meg det. For bare noen uker siden bestemte jeg meg for å gjøre noe med det, så jeg skal melde meg på kurs. Jeg prøver bare å få med meg noen på det :fnise:

Drue: Hva var førsteinntrykket ditt av meg?

Kaffemor: Har du noen fobier?

Nimmel: Tre positive og tre negative ting ved deg selv?

Kisskiss: Hvilken kjendis vil du si du likner mest på?

Pinar: Beste komiker?

Søsterliten: Hva slags musikk hører du på?

Tirkes: Er du fotogen?

Yvonne: Favorittfilm?

Endret av Calavi
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: Fremdeles redhead? :wow:

Haha ja :P

Søsterliten: Hva gjør du? Typ jobber, studerer, osv :)

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel, hvem av oss tror du vinner i quizbattleen vi holder på meg?

Aner ikke, Gunny. Det kommer jo an på hvilke spørsmål vi får.

Gunny: Hva tror du selv? Og et spørsmål til, hvis du kunne valgt å være i et lands militære (med tilgang til våpen) hvilket lands militære hadde du valgt da, og hvorfor?

Bandit: Hva liker du helst å se en kvinne i?

Skrevet

Drue: Dersom du skulle invitert fire KG-medlemmer på middag og helkveld, hvem hadde du valgt og hvorfor?

Nå har vi jo en sånn fire stjerners middag greie gående rundt med josefin88, sakone, og ps1+2. Vi har hatt tre runder allerede, med flere retter og underholdning. Jeg var førstemann ut :laugh:

Leppene mine. ^^,

Drue: Ditt?

Penisen min.

Drue: Hva var førsteinntrykket ditt av meg?

Pen, høy, fin rumpe. Litt posh, god match med ps, tenkte jeg. Mystisk, litt sånn "stille vann har dypest grunn", men likevel satt jeg igjen med en tanke om at du kan ta helt av også. Stemmer inntrykket?

Gunfreak: hva var førsteinntrykket ditt av josefin88?

Skrevet

Daybreak: Er håret ditt krøllete eller henger det rett?

Det har fall med noko krøller :P

Drue: Er du A eller B menneske?

Skrevet

Drue: Er du A eller B menneske?

Jeg er a-menneske, i de periodene det ikke sklir helt ut, så står jeg tidlig opp av meg selv. Som i dag for eksempel :)

Evilposelos: har du prøvd å føne kroppen tørr? Hvis ikke, kan du tenke deg å gjøre det en dag?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Rosenborg

Gorgonzola: Hvem er Norah og hvem er personene som kjente henne?

Endelig et fornuftig fotballmenneske ;)

norah var en oppegående bruker som beriket forumet. Jeg er usikker på hvem som kjente/kjenner henne med noen få unntak, sistnevnte har ikke svart på hvorfor hun forsvant.

ikkje lov noko du ikkje kan halda no.

Gorgen: alder?

Dinosaur.....passert 40 med god margin.

Gorgonzola: Skal du bruke resultatet av spørsmålet (til alle) til å tippe på oddsen?

:ler: nei, bare nysjerrig.

Gorgonzola: Godt å se at Aragorn har dyttet Tore Strømøy unna igjen. Hva slags smykker bruker du?

Bortsett fra de som klirrer og bråker når jeg går (tog du den :lur: ?)

post-8602-0-89846400-1363595197_thumb.jp på fingeren

post-8602-0-11810400-1363595220_thumb.jp rundt halsen

Evilposelos: Du sitter i et jobbintervju og får spørsmålet; "hva er du mest stolt av å ha fått til?" Hva svarer du?

Gjest Tirkes
Skrevet

Ellers så er portrettene til Gary Oldman ifra Leon og Ralph Fiennes ifra Schindler's

Liste også definitivt runners up. :)

Oooh, good choice. Gary er faktisk min favoritt også, bare som tysker i Die Hard. :P

Tirkes: Titter du på serien the Walking Dead? hva syns du isåfall?

Slavisk. Jeg leste endel Walking Dead før TV-serien ble lagd også, men falt aldri helt for det konseptet. Jeg har skikkelig dilla zombier. Egentlig, så har jeg dilla på menneskehetens ungdergang. Når samfunnet rakner og sosiale regler går åt skogen.

Serien The Walking dead hadde en sterk første sesong, svar halve andre sesongen men tok seg opp på slutten. Akkurat nå i sesong 3 føler jeg de har kjørt seg litt fast. Enkelte ganger går ting fort unna og føles ut som naturlig flyt, men mange aspekter (spesielt på drama-biten) gir meg åttitalls såpe-følelse. De drar det ut til det uendelige, gir deg små drypp gjennom en hel sesong og omtrent avslører hva som etterhvert vil skje. Men, som zombiefan så er jeg programmert til å like serien.

Rule number 2: Always double tap.

Tirkes Hvis valget var rød eller gul saft resten av livet som eneste drikke. Hvilken velger du?

Rød. Definitivt. Jeg blir aldri lei av bringebærsmak på saft.

Tirkes: Er du fotogen?

Ja, så sant jeg ikke poserer. I det øyeblikket noen vil ha meg til å stille opp til gruppebilde, passbilde, bilde til firmaets ID-kort eller hva som helst, så ser jeg litt skada ut, smilet er falskt og jeg klarer tidvis å presse frem en dobbelthake - noe som er ganske imponerende, jeg klarer det ellers kun når jeg gjesper.

Men når jeg ikke er helt klar over at bildene tas, da er jeg lynendes fotogen. Jeg tror jeg må lære meg å slappe av.

Yvonne: Er oppmerksomhet fra andre gutter enn mannen din hyggelig eller plagsomt?

Jellybean: Er du avhengig av noe? Matvarer, medisiner eller usunne vaner..?

Drue: Apple eller Android?

Gorgonzola: Hvor mange hybelkaniner bor i stua di i øyeblikket?

Kisskiss: Hva kostet det første stuemøbelet du kjøpte deg og hva var det?

Pinar: Hva er ditt norske favorittband (artist)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...