Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. mars 2013 #13781 Skrevet 17. mars 2013 Stjerner og planeter: Beste sommerferien? er ein tur på hytta kvar sommar. det er veldig fint og kjekt der. alltid masse familie Nimmel: veit du at Singha er kjekk?
Gjest Nimmel Skrevet 17. mars 2013 #13782 Skrevet 17. mars 2013 Nimmel: veit du at Singha er kjekk? Eeh, nei? ^_^ Stjerner og planeter: Kjenner du mange her? Arabella: Hvor går du og kjøper klærne dine?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. mars 2013 #13783 Skrevet 17. mars 2013 Eeh, nei? ^_^ Stjerner og planeter: Kjenner du mange her? Nei det gjer eg ikkje. Har berre møtt ein. Kenzi: Kva finn du på om du kjedar deg?
Kenzi Skrevet 17. mars 2013 #13784 Skrevet 17. mars 2013 Kenzi: Hva er din favorittby i Norge? Du, det tror jeg ikke at jeg har. Kanskje Kristiansand? Der har de dyreparken, utenlands ferjer og det er skikkelig fint vær på sommeren. Er ikke så bereist i Norge så føler ikke at jeg kan uttale meg skikkelig om en spesiell favoritt by.. Kenzi: Favorittmat når du spiser ute? Hmmm.... Jeg er veldig glad i hvitløk (tzatziki - aioli) så gyros er alltid en sikker vinner, men god tilberedt biff eller noe vilt er også godt. Skal sies at jeg spiser ikke ofte ute og jeg pleier ikke å bestille så veldig dyre ting. Vi har en lokal "resturant" som heter Ostehuset. Her har de fantastisk god mat... Club sandwichen deres er spesielt god. Ender vel som regel opp med å kjøpe en slags sandwich med noe hvitløks dressing og kylling. Yum! Jelly: Hva ville du anbefalt at en skulle spist på resturant? Nimmel: Hvordan tror at du at ville reagert om en fremmed hadde gått rett inn i huset ditt? Stjerner: Har du en rar interesse eller hobby? Bandit: Hender det at gutten din sier så rare ting at du blir satt ut? Dolly: Hvordan ser forlovelsesringen din ut?
Kenzi Skrevet 17. mars 2013 #13785 Skrevet 17. mars 2013 Kenzi: Kva finn du på om du kjedar deg? Er fryktelig glad i tv-serier så de redder meg i hverdagen fra kjedsomheten. Ellers en god bok, rydde og vaske litt. Om jeg kjeder meg så pass mye at jeg føler at jeg holder på å gå på veggene, så har jeg nødt til å komme meg ut og bare gå en tur eller noe. Stjerner: Hvordan reparerer du dagen derpå? Kaffemor: Har du drukket kaffe idag?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. mars 2013 #13786 Skrevet 17. mars 2013 Stjerner: Har du en rar interesse eller hobby? Som andre syns er rar, meinar du? Nei, eigentleg ikkje. Eg er interessert iå vite ting som ikkje alle andre veit. Eg plukkar opp ting her og der. Men eg brukar ikkje pengar på noko hobbyar. Stjerner: Hvordan reparerer du dagen derpå? først eit glas med papsi max, ein dotur også sløva i senga. surfar og søv litt. Men eg er vorten så vaksen a eg heldt meg til ein sort alkohol heile kvelden, då vert eg veldig sjeldan fyllasjuk. Arabella: Tek du vitaminer i pilleform? Kaffimor: Hogge ved eller kviste ein trestamme?
Jellybean78 Skrevet 17. mars 2013 #13787 Skrevet 17. mars 2013 Jellybean78: Liker du Napoleonskake med MASSE fyll, eller skal det være litt mindre i? (Og hvordan spiser du kaken?) Hmm.....jeg liker mest sånn akkurat passe, syns kremen blir litt for søt i store mengder, men om jeg tar ett passelig lite stykke så smaker den bare himmelsk! Jelly: Har du planar for sommaren? Tjaa...ingen konkrete for øyeblikket, har søkt på sommerjobb oppe på en bedrift i hjemstadskommunen min, om de tilbyr meg arbeid så blir jeg vel okkupert der mesteparten av tiden tenker jeg....men har også lekt litt med tanken på en tur til Asia om det ikke blir sommerjobb, har en fast plass der borte jeg bruker å dra til Jellybean78: Bereist? Tjaaa, alt er vel relativt, spørs vel hvem du sammenligner med.....men har vært en rekke plasser som er lite kjente for den jevne Nordmann, bla. Russland, Singapore, Malaysia, Indonesia og Madeira....så har jo vært litt rundt og fartet Jelly: Hva ville du anbefalt at en skulle spist på resturant? Neeei, jeg er veldig glad i orientalsk/sterk mat, så jeg ender alltid på en kinarestaurant eller noe slikt hver gang jeg drar ut...hvor jeg kan menyen nesten på rams! Sprøstekt kylling eller sprøstekte kongereker er ihvertfall en sikker vinner hos meg, eller sterk indisk mat...en tandoori/curry - rett gjerne, her i Norge så får du bare tamme utgaver av dette, jeg har spist slikt i Asia, hvor du får den vanlige spicy utgaven som virkelig setter smaksløkene dine i sving! Dolly: Hva er typisk sommerantrekk for deg? (kjole,bukse,skjørt osv) Nimmel: Glad i kaker? Hva er din spesialitet når det kommer til bakverk? Kenzi: din rareste opplevelse med en kunde? KristineS: Har du lest Kongespeilet? Hva syns du om teksten? Daybreak: Hvordan opplevde du Brussel? (syns du postet ett bilde derfra engang)
Gjest Nimmel Skrevet 17. mars 2013 #13788 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Nimmel: Hvordan tror at du at ville reagert om en fremmed hadde gått rett inn i huset ditt? Hadde blitt temmelig sint ja. Har hatt folk som, riktignok ikke har gått inn i huset, men inn på eiendommen, og jeg trenger ikke å ha noen hund for å jage dem ut- det holder med meg. (╬ ಠ益ಠ) Kenzi: Hva tenker du om folk som bruker leet speak? Nimmel: Glad i kaker? Hva er din spesialitet når det kommer til bakverk? Kjempeglad i! =^_^= Brownies, Blondies, rullekake, pavlova og ostekaker. ( °٢° ) Jellybean78: Og du ville ha spist opp hvis du hadde fått det servert? (*⌒▽⌒*) Singha: (´-`).。oO( hmm ) Hva synes du om sånne emotikoner som de du ser i teksten her? Endret 17. mars 2013 av Nimmel
Kenzi Skrevet 17. mars 2013 #13789 Skrevet 17. mars 2013 Neeei, jeg er veldig glad i orientalsk/sterk mat, så jeg ender alltid på en kinarestaurant eller noe slikt hver gang jeg drar ut...hvor jeg kan menyen nesten på rams! Sprøstekt kylling eller sprøstekte kongereker er ihvertfall en sikker vinner hos meg, eller sterk indisk mat...en tandoori/curry - rett gjerne, her i Norge så får du bare tamme utgaver av dette, jeg har spist slikt i Asia, hvor du får den vanlige spicy utgaven som virkelig setter smaksløkene dine i sving! Kenzi: din rareste opplevelse med en kunde? Herregud, når du nevner det - indisk mat er helt himmelsk! At jeg klarte å glemme det... Nam! Har vært 2 ganger i India og maten var så god! På det ene hotellet spiste vi omtrent hver dag kongereker i hvitløksmør.. ååå får vann i munnen Rareste opplevelse.. Får jernteppe når jeg får slike spørsmål! Kommer ikke på noe kjempe rart akkurat nå men vi har innom så mange rare kunder. Folk som vil ha en ny vare fordi den de kjøpte for 5 år siden er ødelagt.. Var en kunde innom her i uken som beskyldte meg for å stjele pengene hans. Saken var at han fikk igjen sedler og mynter, men han var mest opptatt av sedlene så alle myntene datt på gulvet uten at han fikk det med seg. Jeg var litt "satt ut" da han gikk uten å si unnskyld for å ha beskyldt meg for å stjele. Kenzi: Hva tenker du om folk som bruker leet speak? Det irriterer meg når jeg ser at folk skriver det. Da tenker jeg "hvorfor ikke bare skrive normalt?". Men leet speak er ikke avgjørende om jeg liker en person eller ikke, der er det jo personlighet som teller for min del. Niennas: Hva skal påskeegget fylles opp med? Jelly: Beste indisk rett? Nimmel: Bruker du leet speak selv? Drue: Hvilken matrett klarer du ikke å lage eller få perfekt men som du skulle ønske at du kunne?
Singha Skrevet 17. mars 2013 #13790 Skrevet 17. mars 2013 Singha: (´-`).。oO( hmm ) Hva synes du om sånne emotikoner som de du ser i teksten her? Jeg aner ikke hva de fleste av dem egentlig betyr. Men det plager meg ikke nevneverdig så lenge det blir gjort på et så muntlig sted som forum som dette. Og jeg ser jo at noen forestiller ansikter og slikt. Selv er jeg nok litt mer oldschool og holder meg til de gamle gode "", "" osv. Singha: Verste du vet på en kvinne? Være seg klær eller makeup eller annet. Jenter med for mye sminke/jenter som ikke kan sminke seg. For å ikke skape en diskusjon rundt dette (det finnes mange tråder her inne for de spesielt interesserte) så skal jeg selvsagt innrømme at jeg som mann ikke har peiling på forskjellen mellom jenter som er flinke til å sminke seg og de som holder det til et minimum. Kenzi: Hva slags jobb har du? Nimmel: Hvor i landet bor du? Jellybean78: Nevn ei plate eg bør laste ned på Spotify og høre på jobben i morgen. Niennas: Hva er det kjekkeste med å være mod på forumet?
Gjest Nimmel Skrevet 17. mars 2013 #13791 Skrevet 17. mars 2013 Nimmel: Bruker du leet speak selv? Nope. Det er et av de språkene jeg ikke egentlig helt skjønner stort av. Kenzi: Hvis du skulle velge ett maleri du synes er skikkelig fint, hvilket hadde det vært, og av hvilken kunstner? Nimmel: Hvor i landet bor du? Oslo. ^^, Singha: Tegnefilmer? Jellybean78: Liker du jellybeans siden du har det i nicket ditt, og hvilken smak er i såfall best? Drue: Liker du PB & J sandwiches?
Guybrush Skrevet 17. mars 2013 #13792 Skrevet 17. mars 2013 Guybrush: Du virker så snill og hyggelig, er du det i "virkeligheten" og? Hmm, det er litt vanskelig å svare på selv. Jeg velger å kanskje si ja, men vet av erfaring at jeg nok ikke er i alles smak kan du si. Man kan aldri gjøre alle til lags Men koslig at du mener det, du får ta deg en tur til trondheim og finne det ut Guybrush: hvordan ser din drømmedate ut? Skrev en lang avhandling om det for et par måneder siden "Vi starter med å møtes litt tidlig på dagen og finner oss en liten cafe. Varmer oss på en god kaffe mens vi prater løst og fast og vips har et par timer flydd avsted. Kanskje stikke bort og ta noen runder med gocart kombinert med masse ypping om hvem som skal knuse hvem og man får adrenalinpumpa litt igang. Tusle hjem til en av oss mens man tyvtitter litt på den andre og kjenner det kile litt i magen, praten går i ett hele tiden, latteren sitter løst Lager en deilig middag etterfulgt av dessert i sofaen. Sitte helt inntil, praten går fremdeles, kjenne følelsen av spenningen i rommet. Bli dratt litt småskeptisk ut på gulvet for å bli lært noen dansetrinn, kjenne varmen fra kroppen hennes tett inntil min, lukten av håret hennes, pusten hennes mot mitt kinn, kjenner man blir litt smått svimmel... Avsluttes ved at man går hjem med verdens største smil og som at alt av verdens problemer er forsvunnet som ved et trylleslag " voksendetaljer sensurert :D Guybrush: Hva har du gjort i dag? Idag har jeg vært leading-kurs med en instruktør fra Oslo/Chile, etterfulgt av ett kurs i Kizomba med George fra Sør-Afrika og til slutt Bachata. Vært intensiv helg, var på 6 timer igår også samt salsa-fest. Kjenner det litt i kroppen kan man si Guybrush: Hvordan er en typisk lørdag? Tror ikke jeg har noen typisk lørdag Lørdagene mine er stort sett fylt med aktivitet og sosialt samvær, og det kan være utrolig mye forskjellig. Nimmel: du skal på kino, hvilket smågodt/snacks handler du helst? Harlequinn: hva består undertøysskuffen av ? Josefin88: hva har gitt deg det inntrykk av meg? 1
Singha Skrevet 17. mars 2013 #13793 Skrevet 17. mars 2013 Singha: Tegnefilmer? Jeg har ikke noe i mot f.eks. Disney eller Miyazaki-filmer. Og jeg ser fortsatt ukentlig på Simpsons, Family Guy osv (selv om kvaliteten på alle disse seriene de siste årene stort sett bare har gått nedover, i mine øyne). Men jeg har aldri helt kommet inn i anime-greier, om det er det du sikter til. (Jeg trodde egentlig det var det du siktet til). Guybrush: Hva med og hvor jobber du om 10 år? SøsterLiten: Er du ny i tråden?
Gjest Nimmel Skrevet 17. mars 2013 #13794 Skrevet 17. mars 2013 Nimmel: du skal på kino, hvilket smågodt/snacks handler du helst? Kjærlighet på pinne (10-15 stk, og helst Tyrkisk pepper). ^^, Guybrush: Enn du selv? Josefin88: Laget noe godt i dag?
kaffemor Skrevet 17. mars 2013 #13795 Skrevet 17. mars 2013 Tirkes: Om du hadde fått velge mellom en tur til New York eller Tokyo med alle utgifter sponset, hva hadde du valgt? Singha: Kunne du dratt på en blind date noensinne? Kaffemor: Ferieplaner i år? Bestilte en tur til Tyrkia i dag faktisk Så det er det eneste foreløbig, men håper på å rekke en tur på hytta også. Stjerner: Hvordan reparerer du dagen derpå? Kaffemor: Har du drukket kaffe idag? Ja det har jeg Og den var veldig god! Arabella: Tek du vitaminer i pilleform? Kaffimor: Hogge ved eller kviste ein trestamme? Ingen av delene er noe jeg pleier å gjøre akkurat, men hvis jeg måtte gjøre en av dem tror jeg at jeg ville valgt å hogge ved. Sakone: Ønsker du deg barn? alkasil: Hva har du gjort i helgen?
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2013 #13796 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Kisskissbangbang: Hvis du skulle tatt med deg en bruker med på date, hvem skulle det vært? For en måned siden ville jeg svart Norah, men siden hun har slettet seg så tror jeg det måtte blitt Bandit? Jeg vet egentlig ikke helt, kan ikke si jeg har tenkt noe særlig gjennom problemstillinga. Kaffemor: Sender det spørsmålet tilbake til deg; hvem ville du tatt med deg på date? Kenzi: Hvilken klesstil foretrekker du på menn? Stjerner og planeter: Hvilken dessert disker du opp med når du skal imponere? Endret 17. mars 2013 av kisskissbangbang
Daybreak Skrevet 17. mars 2013 #13797 Skrevet 17. mars 2013 Daybreak: Hvordan opplevde du Brussel? (syns du postet ett bilde derfra engang) Ja,eg var der i ei lita veke (4-5 dagar) i 2010. Det var praksis så såg ikkje kjempemykje av byen eigentleg, vart ikkje tida til det, men såg no litt og synes det er ein heilt grei by Stjerner: Kven er det du har møtt irl?
Jellybean78 Skrevet 17. mars 2013 #13798 Skrevet 17. mars 2013 Jellybean78: Og du ville ha spist opp hvis du hadde fått det servert? (*⌒▽⌒*) Selvfølgelig hadde jeg gjort det! Gammel gentleman som jeg er.... Jelly: Beste indisk rett? Eeelsker retten Rice Biryani...som er hovedsakelig stekt ris med KJEMPESTERK curry saus og kjøtt i form av kylling eller okse, tror ikke de lager denne her i Norge (har ikke vært på indisk restaurant her hjemme) men i utlandet, nærmere bestemt Asia er denne retten helt himmelsk! (for de som liker sterk,spicy mat) En annen av mine favoritter er retten Roti Prata, som er en typisk frokost-rett i India og består av en stekt lefse som de heller nok engang, sterk curry-saus over....utrolig god! Jellybean78: Nevn ei plate eg bør laste ned på Spotify og høre på jobben i morgen. Om du liker litt rolig rock som du kan sitte og lytte til vil jeg på det sterkeste anbefale deg plata All The Roadrunning med Mark Knopfler og Emmylou Harris ifra 2006. Simpelthen elsker den og spiller den kontinuerlig her hjemme! Jellybean78: Liker du jellybeans siden du har det i nicket ditt, og hvilken smak er i såfall best? Hehehe....nope, syns bare det hørtes litt søtt ut, derfor jeg valgte nicket, selvfølgelig liker jeg de godt, men ikke noe utpreget forhold til de har jeg ikke. Det virket bare passelig anonymt syns jeg.... Favorittsmak? neeeeei nå spør du vanskelig syns jeg! liker godt søt cherrysmak på is/brus/godis... så den kanskje... Nimmel: Hvilket land stammer kaken Pavlova ifra? Er det en sånn rullekake? (og er den god?) Singha: Favoritt engelsk 1 divisjonsklubb? Stjerner: Skal du ut og reise i sommer? planer? Kaffemor: Hva driver du med om dagene?
kaffemor Skrevet 17. mars 2013 #13799 Skrevet 17. mars 2013 For en måned siden ville jeg svart Norah, men siden hun har slettet seg så tror jeg det måtte blitt Bandit? Jeg vet egentlig ikke helt, kan ikke si jeg har tenkt noe særlig gjennom problemstillinga. Kaffemor: Sender det spørsmålet tilbake til deg; hvem ville du tatt med deg på date? Kenzi: Hvilken klesstil foretrekker du på menn? Stjerner og planeter: Hvilken dessert disker du opp med når du skal imponere? Samme her. Har ikke tenkt så mye over det Men hvis jeg måtte velge noen ville jeg kanskje valgt uanonymbruker. Fordi hun er så morsom Stjerner og planeter: Du jobber som lærer sant? Hvis du måtte velge deg et nytt yrke, hva hadde det vært?
Singha Skrevet 17. mars 2013 #13800 Skrevet 17. mars 2013 Singha: Favoritt engelsk 1 divisjonsklubb? Jelly: Du må nesten spesifisere hva du mener med første divisjon i England. Snakker vi om høyeste nivå, eller det som kalles "League One"? Og Emmylou Harris er i alle fall godt innenfor hos meg, så den plata ser jeg frem til å høre på i morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå