Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13741 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: hipster, truse, eller g-streng? Foretrekker de to første. Drue: Hva foretrekker du at man har på seg da? Og bør undertøy være i samme farge? Nimmel: Er du klar over at det står i reglene at du må spørre minst en annen person enn den som har spurt deg om noe? Leste det vel, menneh har vel vært litt flyktig. Swarovski: Hvilken type edelstener liker du? Sakone: Er det noe du aldri vil ta i engang? kaffemor: Drikker du i vanligvis kaffe alene, eller drikker du kaffe til noe? Og hvis du tar kaffe ute, hvor går du hen da?
Gjest Drue Skrevet 16. mars 2013 #13742 Skrevet 16. mars 2013 Så jeg prøver igjen Hva slags underholdning ville du valgt Drue? Jeg hadde nok spilt noe musikk. Gitar eller tinnfløyte. Tilpasser nok låtvalg og litt sånn til settinga sånn at det ikke blir "kleint". Det funka bra sist, synes jeg, bare spør sakone, josefin eller pene sko Drue: Plaier du å føne kroppen tørr i offentlige garderober også (ala Mr Bean). Eller holder du deg til håndkle der? Nei, det blir vanskelig. Men jeg foretrekker jo å lufttørke, så jeg bare valser rundt naken til jeg er tørr. Swarovskij: er du og Jack sammen?
Anoia Skrevet 16. mars 2013 #13743 Skrevet 16. mars 2013 Anoia: Tror du nevnte at du spilte rollespill tidligere, hva spiller du isåfall? For tiden spiller jeg Pathfinder Foreløpig kløner vi litt med regelsystemet, litt fordi ingen av oss har spilt det før (selv om det er veldig likt på D&D, som jeg har spilt en del), men også litt fordi jeg som Game Master ikke er vant til å spille med folk som ikke har spilt noe særlig før, og når jeg ikke er 100% dreven på alt av reger selv, så blir det ekstra vanskelig å lære opp de andre i tillegg. Men vi har det kjempemoro! Anoia: Har du fullført noen flere tegninger i det siste? Ja, et par stykker. Har ikke lagt dem ut på bloggen min ennå, men de kommer snart. Fashionistaen: Nevnt 5 ting i din umiddelbare nærhet! Drue: Har registrert at du ikke er altfor begeistret for vin; men hva er din favorittdrikk?
Gjest Swarovski Skrevet 16. mars 2013 #13744 Skrevet 16. mars 2013 Leste det vel, menneh har vel vært litt flyktig. Swarovski: Hvilken type edelstener liker du? Jeg er veldig glad i blått, så safirer har alltid vært en av favorittstenene mine Swarovskij: er du og Jack sammen? Jeg siterer meg selv Jeg tror jeg skal la være å svare på flere spørsmål om meg og Jack. Både fordi Jack ikke er på forumet for tiden, og fordi jeg egentlig er en ganske privat person, og fordi det virker som om det er en ny eksplosjon i emning. Og sist gang jeg involverte meg i intrigene, så beit det meg så hardt i rævva, at det fremdeles er ubehagelig å tenke tilbake på. Guybrush: Hvordan er en typisk lørdag? Gorgonzola: Mååå du innom KG hver dag? Drue: Pleier du å lese hva andre skriver her, eller skumleser du bare?
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2013 #13745 Skrevet 16. mars 2013 Topp tre og topp tre, men her er i hvert fall tre egenskaper jeg følte for å trekke fram akkurat nå: Jeg anser meg selv som en god samtalepartner. Jeg liker å lage god mat, og kanskje skjemme bort den andre på den måten. Jeg er beskyttende, men ikke overbeskyttende. Kisskissbangbang: beskriv en dårlig cunnilingus. . Synes det er alt for få beskyttende menn, jeg. Har inntrykk av at mange menn er redd dama skal bli fornærma av at han er det, og tror vi vil ordne opp i og fikse alt selv, mens i realiteten er det jo ingenting som er bedre enn en mannemann som tar vare på dama si. Oh, de har jeg fått mange av ... mitt inntrykk er at det er ganske få menn som faktisk kan gi en god en. Det blir for mye fokus på klitoris, for monotone bevegelser, for lite innlevelse. Eller helt motsatt, at de er all over the place der nede og ikke gir tid til å nyte skikkelig. Alt i alt har jeg egentlig gitt opp det der, jeg tror jeg er for kresen på hva jeg liker, og stort sett ender jeg dessverre opp med å kjede meg mer enn jeg nyter. KissKiss: Hvis du bare kunne ha en (middags-)rett resten av livet. Hva ville det vært? Hmh. Jeg kjeder meg fort i matveien, så den sliter jeg litt med. Men jeg er veldig glad i potetball servert med potet, kålrabi, grovpølse og bacon, med kulturmelk ved siden av. Smaker barndommen min. Bandit: Har du en "type" når det kommer til damer, noe du konsekvent snur deg etter eller foretrekker? Drue: Spør deg om det samme jeg spurte en annen bruker om litt lengre opp her. Du har en ettermiddag/kveld for deg selv, du har ubegrenset med penger og du kan velge selskap helt selv. Hva gjør du, og med hvem? Kaffemor: Dersom du måtte tilbringe hver dag i en måned samme med ett spesielt menneske, hvem hadde du valgt og hvorfor?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. mars 2013 #13746 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Evilposelos: Hvor mange faner har du oppe i nettleseren din nå? 6 Endret 16. mars 2013 av Evilposelos
Strange Doll Skrevet 16. mars 2013 #13747 Skrevet 16. mars 2013 Hmm.....jeg googlet han nettopp siden du spurte....har alltid vært bevisst han som skuespiller, men liksom aldri viet han like mye oppmerksomhet som en rekke andre, mer profilerte.... Det som virkelig imponerte meg mest er det enkle faktum at han har vært gift med samme person i over 50 år.....gudbedre, det må jo være en form for rekord i seg selv, i disse dager hvor skillsmissetallene fyker gjennom taket....Slikt står det respekt av! Foruten dette så har han jo spillt i noen av vår tids aller største filmserier, (James Bond, Star Wars og Lord of the Rings) meritter ingen andre skuespillere kan vise til. Samt alle de ultracheesy Hammer-filmene også......så ja, han er absolutt ikonisk på mange måter Vet du hva?, jeg vil bare ha ett fullstendig A4 liv når den tid kommer, dvs. 2-3 unger,stasjonsvogn og hus med hvitt stakittgjerde. Ikke noe hokus-pokus egentlig, bare ro i sinnet og stabilitet. Da er jeg fornøyd, ikke for å selvforherlige meg selv, men jeg tror jeg har det i meg til å bli en virkelig god pappa, for disse dager føler jeg at jeg har blitt såpass moden at jeg evner skille fullstendig mellom hva som er viktig og sentralt i livet, og hva som ikke er det..... Drue: Greier du å knyte en slipsknute heeelt på egen hånd? Anoia: Tror du nevnte at du spilte rollespill tidligere, hva spiller du isåfall? Calavi: Hva syns du om klesstilen til den jevne nordmann? (spesiellt menn) Dolly: Favoritt parfyme? lacoste touch of pink Jelly: spiser du sunt?
Jellybean78 Skrevet 16. mars 2013 #13748 Skrevet 16. mars 2013 Jelly: spiser du sunt? Prøver mitt beste iallefall, selv om det skeier ut i ny og ne.... Vi lever jo bare en gang, må være lov å kose seg litt innimellom. Grønnsaker burde jeg kanskje være flinkere på å tilføre kostholdet riktignok.... Kenzi: Favorittmat når du spiser ute? Swarovski: Hva har gledet deg mest i det siste? Nimmel: Hvor gammel er du?
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2013 #13749 Skrevet 16. mars 2013 Tirkes: Hvor langt har du til nærmeste dagligvarebutikk? Ca 1,5 kilometer. Langt nok til at jeg skjemmes for å kjøre dit. Ja, jeg er Herr Drue! Jeg har blitt sånn bitter gammal mann, vet du. Sånn som alle KG-menn etter hvert blir. Savner du han første glade? Tirkes: Hva slags sko bruker du om vinteren? Ja, jeg synes du skal være blid, glad, lære meg Farsi-fraser og sånt. På vinteren bruker jeg idiotiske sko, vanligvis ankel-støvletter eller knehøye støvletter, hæl på absolutt alt, og stavrer som bambi på isen og BANNER HØYT over fortau som ikke er strødde. Eneste alternative fottøy uten høye hæler på vinteren er skiskøvler. Tirkes: Velkommen tilbake. Har du fått flere historier om rare gjester i tiden du har vært borte? Tusen takk! Og jeg har stadig huset fullt av rare nerder. Jeg har litt for mange online-venner som har funnet ut at jeg bor passe nærme Gardermoen til å ramle på besøk titt og ofte. Men ingen som har fått meg til å miste munn og mæle! Swarovski: Er du glad i ting som glimter, skinner og er vakkert og pent? Jellybean78: Du våkner og verden er nesten tom av mennesker. Kun deg og din besteste omgangskrets igjen. Hvor slår dere rot? kaffemor: Skal du på ferie i år, og til hvor?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13750 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Hvor gammel er du? Jeg har aldri lagt ut alderen min noen steder her på forumet, og kommer ikke til å gjøre det nå heller, men du kan alltids pmme meg om det. :3 Jellybean78: Kake? ^^, Strange Doll: Noen bøker du kan anbefale?
Singha Skrevet 16. mars 2013 #13751 Skrevet 16. mars 2013 Singha: Hvor i landet befinner du deg? Bergen baby. Tirkes: Hvorfor har jeg ikke lagt merke til deg før, selv om du har massevis av innlegg? Nimmel: Hvor i hele verden drømmer du om å bo? Og hvorfor? Alle som leser denne posten før kl 0100: Hvorfor sitter du her på formet nå?!
Gjest Eurodice Skrevet 16. mars 2013 #13752 Skrevet 16. mars 2013 Bergen baby. Tirkes: Hvorfor har jeg ikke lagt merke til deg før, selv om du har massevis av innlegg? Nimmel: Hvor i hele verden drømmer du om å bo? Og hvorfor? Alle som leser denne posten før kl 0100: Hvorfor sitter du her på formet nå?! Fordi jeg en racer med multitasking
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2013 #13753 Skrevet 16. mars 2013 Tirkes: Hvorfor har jeg ikke lagt merke til deg før, selv om du har massevis av innlegg? Alle som leser denne posten før kl 0100: Hvorfor sitter du her på formet nå?! Jeg var überaktiv fra høsten 2011 til våren 2012, og deretter så fikk jeg noia og sluttet å bruke KG inntil for to dager siden. Og jeg sitter her fordi jeg ikke akter meg noe sted i dette kulden og snøværet og holder meg innendørs med tøfler, teppe, te og TV'n på full blast. Med laptopen i fanget, for jeg dør uten TEH INTRAWEBS. Singha: Hvilken skostørrelse har du? (wink-wink, nudge-nudge] Herr Drue: Monty Python - yay or nay?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13754 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Hvor i hele verden drømmer du om å bo? Og hvorfor? Alle som leser denne posten før kl 0100: Hvorfor sitter du her på formet nå?! Hvis jeg kunne valgt hvor som helst, så hadde jeg valgt å bo i USA på østkysten et sted. Ville ikke vært noe problem med statsborgerskap for å si det sånn. ^_~ Fordi KG er innmari vanedannende. Singha: Enn du selv? Alle som liker kake: Hvilken type liker du best? Og hvorfor?
Singha Skrevet 16. mars 2013 #13755 Skrevet 16. mars 2013 Singha: Hvilken skostørrelse har du? (wink-wink, nudge-nudge] 46, av og til 47. Singha: Enn du selv? Alle som liker kake: Hvilken type liker du best? Og hvorfor? Synes egentlig Bergen er kos jeg. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot å bo på en veldig stor privat yacht nede i havnen her i stedet for i leiligheten min nå. Så kunne jeg dratt til østkysten om jeg ville. Favoritten min akkurat nå er nok Pecan pie. Mest fordi jeg ikke finner det i Norge og dermed har en syk crave for det helt siden sist jeg var i USA... VRÆL! Nimmel: Hvorfor svarte du ikke på hvorfor? Og hvorfor? Alle: Hvor får jeg tak i Pecan pie/pecan-nøtter i Bergen?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13756 Skrevet 16. mars 2013 Favoritten min akkurat nå er nok Pecan pie. Mest fordi jeg ikke finner det i Norge og dermed har en syk crave for det helt siden sist jeg var i USA... VRÆL! Nimmel: Hvorfor svarte du ikke på hvorfor? Og hvorfor? Alle: Hvor får jeg tak i Pecan pie/pecan-nøtter i Bergen? Som sagt, har ikke problemer med statsborgerskapet, og ville sett litt hvordan det var å bo der mer permanent. Men pecan pie kan du jo lage selv? ^_~ Er det ikke noe som heter Global Foods i Bergen da? Kan sjekke der kanskje? Singha: Bortsett fra pecanpie, noe annet du liker (tidligere favoritter)? Bandit: Hatt en fin dag idag?
kaffemor Skrevet 17. mars 2013 #13757 Skrevet 17. mars 2013 Foretrekker de to første. Drue: Hva foretrekker du at man har på seg da? Og bør undertøy være i samme farge? Leste det vel, menneh har vel vært litt flyktig. Swarovski: Hvilken type edelstener liker du? Sakone: Er det noe du aldri vil ta i engang? kaffemor: Drikker du i vanligvis kaffe alene, eller drikker du kaffe til noe? Og hvis du tar kaffe ute, hvor går du hen da? Kan drikke det både alene og sammen med noe Godt til frokost og lunsj og alle tidene i mellom Synes det er alt for få beskyttende menn, jeg. Har inntrykk av at mange menn er redd dama skal bli fornærma av at han er det, og tror vi vil ordne opp i og fikse alt selv, mens i realiteten er det jo ingenting som er bedre enn en mannemann som tar vare på dama si. Oh, de har jeg fått mange av ... mitt inntrykk er at det er ganske få menn som faktisk kan gi en god en. Det blir for mye fokus på klitoris, for monotone bevegelser, for lite innlevelse. Eller helt motsatt, at de er all over the place der nede og ikke gir tid til å nyte skikkelig. Alt i alt har jeg egentlig gitt opp det der, jeg tror jeg er for kresen på hva jeg liker, og stort sett ender jeg dessverre opp med å kjede meg mer enn jeg nyter. Hmh. Jeg kjeder meg fort i matveien, så den sliter jeg litt med. Men jeg er veldig glad i potetball servert med potet, kålrabi, grovpølse og bacon, med kulturmelk ved siden av. Smaker barndommen min. Bandit: Har du en "type" når det kommer til damer, noe du konsekvent snur deg etter eller foretrekker? Drue: Spør deg om det samme jeg spurte en annen bruker om litt lengre opp her. Du har en ettermiddag/kveld for deg selv, du har ubegrenset med penger og du kan velge selskap helt selv. Hva gjør du, og med hvem? Kaffemor: Dersom du måtte tilbringe hver dag i en måned samme med ett spesielt menneske, hvem hadde du valgt og hvorfor? Samboeren min. Fordi jeg aldri går lei me='Tirkes' timestamp='1363474846' post='12401706'] Ca 1,5 kilometer. Langt nok til at jeg skjemmes for å kjøre dit. Ja, jeg synes du skal være blid, glad, lære meg Farsi-fraser og sånt. På vinteren bruker jeg idiotiske sko, vanligvis ankel-støvletter eller knehøye støvletter, hæl på absolutt alt, og stavrer som bambi på isen og BANNER HØYT over fortau som ikke er strødde. Eneste alternative fottøy uten høye hæler på vinteren er skiskøvler. Tusen takk! Og jeg har stadig huset fullt av rare nerder. Jeg har litt for mange online-venner som har funnet ut at jeg bor passe nærme Gardermoen til å ramle på besøk titt og ofte. Men ingen som har fått meg til å miste munn og mæle! Swarovski: Er du glad i ting som glimter, skinner og er vakkert og pent? Jellybean78: Du våkner og verden er nesten tom av mennesker. Kun deg og din besteste omgangskrets igjen. Hvor slår dere rot? kaffemor: Skal du på ferie i år, og til hvor? Tja. Mulig jeg drar en tur til Tyrkia, eller på roskilde Ellers blir det vel sommer her i Norge. På hytta og i Oslo Drue: Er du ofte ute på byen? Nimmel: Hvor gammel er du?
Singha Skrevet 17. mars 2013 #13758 Skrevet 17. mars 2013 Singha: Bortsett fra pecanpie, noe annet du liker (tidligere favoritter)? Ostekake. Sånn uten ost som har vært i ovnen. Med masse bær. Nimmel: Er du amerikaner? Jellybean78: Er du på sjekkern?
Gjest Nimmel Skrevet 17. mars 2013 #13759 Skrevet 17. mars 2013 Nimmel: Hvor gammel er du? Gjentar som skrevet overfor: Jeg har aldri lagt ut alderen min noen steder her på forumet, og kommer ikke til å gjøre det nå heller, men du kan alltids pmme meg om det. ^^, kaffemor: Er hytta ved sjøen eller opp i høyden? Gunny: Hvis du kunne velge en hvilken som helst tid å leve i, hvilken hadde det vært? Og hvorfor?
kaffemor Skrevet 17. mars 2013 #13760 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Gjentar som skrevet overfor: Jeg har aldri lagt ut alderen min noen steder her på forumet, og kommer ikke til å gjøre det nå heller, men du kan alltids pmme meg om det. ^^, kaffemor: Er hytta ved sjøen eller opp i høyden? Gunny: Hvis du kunne velge en hvilken som helst tid å leve i, hvilken hadde det vært? Og hvorfor? Hehe beklager at jeg ikke så at du allerede hadde skrevet det! Kom akkurat hjem fra byen så har ikke lest igjennom innleggene For å svare på spørsmålet: Liker begge deler! Har både hytte på fjellet og ved sjøen nå, så svaret blir vel ved sjøen om sommeren og på fjellet på vinteren Singha: Har du fortsatt mange venner fra barndommen? Endret 17. mars 2013 av kaffemor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå