Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Evilposelos: Hva er det morsomste du vet å gjøre?

Finne på faenskap, skrive historier og småerte de jeg liker ;) Enda morsommere er det om de erter tilbake :fnise:

Cordelia: Beskriv din beste venn ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evilposelos: Hvor mange faner har du oppe i nettleseren din nå?

Josefin88: Hva synes du om fornorskningen av ordet hashtag - emneknagg?

Skrevet

Singha: Er det noen andre nettsteder enn KG du er på?

Jeg har vært innom masse nettsteder siden internett ble allemannseie. Men nå om dagen er det mest her og diskusjon.no det går i.

Nimmel: Hva med deg?

Harlequin: Nettbrett, bærbar eller mobil? Til surfing og andre internetting.

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Har du møtt mange fra KG?

Nei, jeg har ikke møtt mange fra KG.

Bandit: Hva er det snilleste du har gjort for noen utenfor familien din?

Basert på reaksjon, må det være den gangen jeg sto bak noen unger i kø i butikken, og kun den ene ikke hadde nok penger. Det smilet som dukket opp da jeg la ut resten, var ubetalelig.

Bandit: Hvis du kunne leve for evig, ville du gjort det? Og hvorfor/ hvorfor ikke?

Nei, det måtte være grusomt å se alle du blir kjent med forsvinne slik.

Nimmel: Yndlingsaktivitet?

Sakone: Hvilken låt plystret du på sist?

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Hva med deg?

Jeg er fast på imvu hver dag utenom her, og så surfer jeg ellers.

INTJ-forum er et annet, men det er så skikkelig amerikansk at det er litt sånn eeeh...likeledes med socnet. O.o

Singha: Hvor i landet befinner du deg?

Nimmel: Yndlingsaktivitet?

Har egentlig ikke én spesiell yndlingsaktivitet. Må være å lage noe mat som faller i så god smak at alt blir spist opp. Da mener jeg alt, og at det ikke blir en såkalt "norsk rest" tilbake. ^_~

Bandit: Din da?

Skrevet

Drue: Du svarte på hva du ser etter i en dame. Hva mener du selv er dine topp tre kvaliteter du kan tilby en dame?

Topp tre og topp tre, men her er i hvert fall tre egenskaper jeg følte for å trekke fram akkurat nå: Jeg anser meg selv som en god samtalepartner. Jeg liker å lage god mat, og kanskje skjemme bort den andre på den måten. Jeg er beskyttende, men ikke overbeskyttende.

Drue: Blir du fort betatt/forelsket?

Ja!! Og det tror jeg kommer av at jeg liker mange forskjellige type damer.

:fnise: Drue: Hvorfor bruker du ikke håndle istedenfor hårføneren? Hvordan kom du på det? :fnise:

Tenker du på det at jeg ofte føner kroppen? Hehe, veit ikke helt. Det kom av at jeg føna håret naken, og fortsatt var litt våt på diverse steder, så jeg bestemte meg for å føne meg tørr, og syntes egentlig at det ga en god følelse (ikke seksuelt, altså)

Drue: Så du liker myke lepper, hvor store liker du at de er?

Hmmmm. Jeg har ingen klare preferanser. Det viktigste er at de er myke, og ikke tørka og sprukkede. Men det er greit med litt fylde altså, men jeg synes Angelina Jolie har i overkant store.

Nimmels: hvis du skal lage en treretters på ditt kjøkken, med dine skills, til Sakone og meg, hva lager du?

Kisskissbangbang: beskriv en dårlig cunnilingus.

Harle: beskriv en god lytter.

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmels: hvis du skal lage en treretters på ditt kjøkken, med dine skills, til Sakone og meg, hva lager du?

Forrett: Bortsj med en dæsj rømme på toppen.

Hovedrett: Purrestuing med kylling og baconbiter.

Dessert: Pavlova med vaniljekrem og bringerbær/ blåbær, og/ eller ostekake med hvit sjokolade.

Drue: Beste drikke? Eventuelt til det som står over?

Sakone: Samme spørsmål til deg?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarowski: Så du kjenner JackPreacher "på ekte"?

Swarovski: traff dere hverandre her inne eller et annet sted?

Jeg tror jeg skal la være å svare på flere spørsmål om meg og Jack. Både fordi Jack ikke er på forumet for tiden, og fordi jeg egentlig er en ganske privat person, og fordi det virker som om det er en ny eksplosjon i emning. Og sist gang jeg involverte meg i intrigene, så beit det meg så hardt i rævva, at det fremdeles er ubehagelig å tenke tilbake på.

NozMonster, Bandit, Stjerner og planeter, Singha, Gunfreak, Swarowski, lygekryss, Jellybean78, Drue, KristineS, Guybrush, Pene Sko og sikkert noen (få) til: Blir dere ikke litt lei av å stille de samme spøsmålene til de samme folka hele tiden. Vurdert en FB gruppe i stedet? :erter:

Jeg er for nysgjerrig til å bli lei. :laugh:

Jeg liker å stille spørsmål til ulike brukere, og finne ut litt mer om dem. Noen spørsmål er intetsigende, andre spørsmål gir meg overraskende og artige svar, og andre spørsmål gir meg bekreftelse på hva jeg har innbilt meg. Som når jeg spurte strange doll hva favorittgjenstanden hennes var. At det var forlovelsesringen var overraskende(jeg hadde ikke fått med meg at hun var forlovet), men akk så søtt og koselig. Eller nok en bekreftelse på at Bandit er en god far, ved at poden har det gøy er det viktigste med sommerferien. Eller at NozMonster heller vil farge håret, enn å spise middag hver dag. (Ikke overraskende i det hele tatt ;) )

Jeg blir mer lei av andre deler av forumet. Som er grunnen til at jeg forsvinner fra tid til annen. Det er de samme problemene og spørsmålene som blir stilt hver eneste uke. Og jeg er lei av ukjentes graviditetsstreker, utro ektemenn og hvilken sexstilling som er mest populær.

Swarowski: Hva får deg skikkelig sinna?

Jeg er ikke en person som blir så lett skikkelig sinna. Jeg blir lettere oppgitt, trist eller irritert.

Men urettferdighet, og at noen er slemme/ondskapsfulle mot vennene mine kommer høyt på lista.

Swarovski: Ser du på Idol? I så fall, heier du på noen?

Nei. Er endel år siden jeg så på idol og de andre lignende programmene. Men fulgte med de første årene da :)

Så kjekt at det har kommet flere nye mennesker her de siste dagene :)

Tirkes: Velkommen tilbake. Har du fått flere historier om rare gjester i tiden du har vært borte? ;)

KissKiss: Hvis du bare kunne ha en (middags-)rett resten av livet. Hva ville det vært?

NozMonster: Hva er det aller beste med å være på ferie?

Nimmel: Hvor viktig er det å lage middag hver dag?

(Ja, det er mulig at spørsmålene tyder på at jeg er litt sulten :P )

Skrevet

Forrett: Bortsj med en dæsj rømme på toppen.

Hovedrett: Purrestuing med kylling og baconbiter.

Dessert: Pavlova med vaniljekrem og bringerbær/ blåbær, og/ eller ostekake med hvit sjokolade.

Drue: Beste drikke? Eventuelt til det som står over?

Sakone: Samme spørsmål til deg?

Min favorittdrikke er farris blanda med kefir, salt og tørka peppermynte. Classic!

Bandit: visste du ikke at Noz med glede takka ja til å være med å minne folk på å holde retningslinjene her? No beef.

Skrevet

Arabella: Hva brenner du for?

Skrevet

Kaffemamma: hvis du skal sette sammen en fire stjerners middag KG-klubb. Hvilke tre andre deltakere tar du med deg? Og hva blir underholdningsnummeret når det er din tur?

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg er fast på imvu hver dag utenom her, og så surfer jeg ellers.

INTJ-forum er et annet, men det er så skikkelig amerikansk at det er litt sånn eeeh...likeledes med socnet. O.o

Singha: Hvor i landet befinner du deg?

Har egentlig ikke én spesiell yndlingsaktivitet. Må være å lage noe mat som faller i så god smak at alt blir spist opp. Da mener jeg alt, og at det ikke blir en såkalt "norsk rest" tilbake. ^_~

Bandit: Din da?

Det å spille fotball med poden må være helt der oppe. Det er ikke lenge igjen før jeg ikke har sjans. :ler:

Bandit: visste du ikke at Noz med glede takka ja til å være med å minne folk på å holde retningslinjene her? No beef.

Nei, det visste jeg ikke. Så da beklager jeg kommentaren. Det lignet bare veldig på noe som foregår i diverse andre tråder her for tiden.

Arabella: Hva er helgens høydepunkt?

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Hvor viktig er det å lage middag hver dag?

ikke såå viktig for min del, kan fint gå uten middag. Spiser generelt lite selv, men kan diske opp hvis det er behov. ^^,

Swarowski: Tenker du godt gjennom alt du skriver før du legger det ut på nett? (Jfr privat person).

Skrevet

Kaffemamma: hvis du skal sette sammen en fire stjerners middag KG-klubb. Hvilke tre andre deltakere tar du med deg? Og hva blir underholdningsnummeret når det er din tur?

Hm. Ville tatt med deg for å se om du er like god til å lage mat som du sier du er. Hadde også vært spent på hva du hadde valgt som underholdning ;) Også ville jeg tatt med Aldrisur, for da er vi sikre på at det alltid er god stemning. Sistemann kunne vært så mange, men det måtte nok blitt Karpuzi ettersom jeg kjenner henne best og liker hun veldig godt.

Som underholdning :klo: Det har jeg faktisk tenkt på når jeg har sett på programmet. Hva er en god underholdning på slike middager egentlig? Hadde vel blitt noe med musikk, fått en god artist til å komme å spille kanskje?

Hva hadde du valgt Drue?

Nimmel: Hadde du et annet brukernavn før? Eller har du alltid hett Nimmel på KG?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jelly: Er du enig i at Christpher Lee er den egentlige "most interesting man in the world"?

(Tatt i betraktning alle de kule rollene han har spilt, at han var hemmelig agent under krigen og at han nå, i en alder av 92, er vokalist i et metal-band!)

Hmm.....jeg googlet han nettopp siden du spurte....har alltid vært bevisst han som skuespiller, men

liksom aldri viet han like mye oppmerksomhet som en rekke andre, mer profilerte....

Det som virkelig imponerte meg mest er det enkle faktum at han har vært gift med samme person

i over 50 år.....gudbedre, det må jo være en form for rekord i seg selv, i disse dager

hvor skillsmissetallene fyker gjennom taket....Slikt står det respekt av!

Foruten dette så har han jo spillt i noen av vår tids aller største filmserier, (James Bond, Star Wars

og Lord of the Rings) meritter ingen andre skuespillere kan vise til.

Samt alle de ultracheesy Hammer-filmene også......så ja, han er absolutt ikonisk på mange måter

:)

Jelly: Hvordan ser du for deg familielivet ditt?

Vet du hva?, jeg vil bare ha ett fullstendig A4 liv når den tid kommer, dvs. 2-3 unger,stasjonsvogn

og hus med hvitt stakittgjerde. Ikke noe hokus-pokus egentlig, bare ro i sinnet og stabilitet. :)

Da er jeg fornøyd, ikke for å selvforherlige meg selv, men jeg tror jeg har det i meg til å bli

en virkelig god pappa, for disse dager føler jeg at jeg har blitt såpass moden at jeg evner skille

fullstendig mellom hva som er viktig og sentralt i livet, og hva som ikke er det.....

:)

Drue: Greier du å knyte en slipsknute heeelt på egen hånd?

Anoia: Tror du nevnte at du spilte rollespill tidligere, hva spiller du isåfall?

Calavi: Hva syns du om klesstilen til den jevne nordmann? (spesiellt menn)

Dolly: Favoritt parfyme?

Endret av Jellybean78
Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Hadde du et annet brukernavn før? Eller har du alltid hett Nimmel på KG?

Aldri hatt noe annet navn enn Nimmel. Trodde egentlig at jeg hadde funnet et navn som var mitt "eget", men så er det altså navnet på et fjell i Australia. I tillegg er Nimmel et australsk ord som visstnok betyr: "Conspicuous Mountain".

Vet ikke jeg, om det passer helt på meg..? <.<

kaffemor: Kaffe du foretrekker?

Gjest Sakone
Skrevet

Aldri hatt noe annet navn enn Nimmel. Trodde egentlig at jeg hadde funnet et navn som var mitt "eget", men så er det altså navnet på et fjell i Australia. I tillegg er Nimmel et australsk ord som visstnok betyr: "Conspicuous Mountain".

Og bytter du ut m med p så ja :P

Drue: Klarer du å spille trompetdelen i Shostakovich pianokonsert nummer 1 ?

Skrevet

Hva hadde du valgt Drue?

Neeei, du må jo underholde selv. Hvis jeg kommer til deg på fire stjerners, så vil jeg se DEG underholde. Ikke noen som er innleid.

Jeg hadde valgt

calavi fordi hun er litt mystisk, og jeg lurer på hva som foregår oppi hodet hennes,

silfen fordi jeg tror ikke hun er så verst å være med,

gorgonzola fordi han er KG-idolet mitt.

Drue: Greier du å knyte en slipsknute heeelt på egen hånd?

Nei, det gjør jeg faktisk ikke! Men jobber med saken ;) Takk for påminnelsen.

Og bytter du ut m med p så ja :P

Drue: Klarer du å spille trompetdelen i Shostakovich pianokonsert nummer 1 ?

Nei! Jeg er ikke noe god på klassisk trompet.

Nimmel: hipster, truse, eller g-streng?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarowski: Tenker du godt gjennom alt du skriver før du legger det ut på nett? (Jfr privat person).

Jeg skriver aldri på samliv og sexforumet, eller andre forum som har typiske mer personlige spørsmål og situasjoner. Det mest personlige fra meg, er i denne tråden. Og her har jeg nok glippet en gang imellom. Selv om jeg prøver å tenke igjennom, og også tenke over diverse konsekvenser for både spørsmål og svar, så er det ikke alltid jeg ser alle konsekvensene. Dessverre.

Nå har jeg heller ikke fått så himla mange ultrapersonlige spørsmål, så det har vært lett å snike seg unna, eller si at jeg ikke ønsker å svare på akkurat det spm. :)

Nimmel: Er du klar over at det står i reglene at du må spørre minst en annen person enn den som har spurt deg om noe? ;)

Anoia: Har du fullført noen flere tegninger i det siste?

Drue: Plaier du å føne kroppen tørr i offentlige garderober også (ala Mr Bean). Eller holder du deg til håndkle der?

Skrevet

kaffemor: Kaffe du foretrekker?

Foretrekker den helst svart, men liker de fleste andre typene også :) Kommer litt an på dagsform, tid på dagen osv.

Neeei, du må jo underholde selv. Hvis jeg kommer til deg på fire stjerners, så vil jeg se DEG underholde. Ikke noen som er innleid.

Jeg hadde valgt

calavi fordi hun er litt mystisk, og jeg lurer på hva som foregår oppi hodet hennes,

silfen fordi jeg tror ikke hun er så verst å være med,

gorgonzola fordi han er KG-idolet mitt.

Nei, det gjør jeg faktisk ikke! Men jobber med saken ;) Takk for påminnelsen.

Nei! Jeg er ikke noe god på klassisk trompet.

Nimmel: hipster, truse, eller g-streng?

Tss. Hadde bare blitt fryktelig kleint hvis JEG skulle underholde. Mulig jeg hadde tatt noe spill i stedenfor forresten. Alias eller noe. Men du misforstod spørsmålet mitt. Spurte ikke om hvilke deltagere du ville valgt men hva slags underholdning!

Så jeg prøver igjen :) Hva slags underholdning ville du valgt Drue?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...