Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13701 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Er du glad i å gå ut på byen? Ikke noe jeg gjør særlig ofte. Hvis jeg gjør det så er jeg ikke lenge ute og jeg drikker mest kaffe, så er nok litt kjedelig der. Sakone: Favorittrestaurant/ cafė/ pub/ utested?
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13702 Skrevet 16. mars 2013 Ikke noe jeg gjør særlig ofte. Hvis jeg gjør det så er jeg ikke lenge ute og jeg drikker mest kaffe, så er nok litt kjedelig der. Sakone: Favorittrestaurant/ cafė/ pub/ utested? Går veldig lite ute selv, men var faktisk ute på Gamle Major her på torsdagen, det var ganske rolig og koselig sted synes jeg. Generelt vil jeg ha et rolig sted hvor jeg kan prate uten forstyrrende musikk. Ellers er jo så klart favorittrestauranten Sato's Dining i Frognerveien 10!! Norges eneste restaurant med ekte japansk sushikokk! De serverer også tradisjonell japansk mat^^ Nimmel: Hva med deg, har du noen favorittplasser?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13703 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Hva har du lyst på av mat akkurat nå? Egentlig ingenting. Så på "Salt" på TV3 i går kveld og spiste en hvit sjokolade. (Litt feil å kalle det hvit sjokolade ettersom det ikke inneholder kakaomasse, menneh... <.< ) josefin88: Lenge siden du har spist pannekaker nå med sirup nå?
Purple Basil Skrevet 16. mars 2013 #13704 Skrevet 16. mars 2013 Egentlig ingenting. Så på "Salt" på TV3 i går kveld og spiste en hvit sjokolade. (Litt feil å kalle det hvit sjokolade ettersom det ikke inneholder kakaomasse, menneh... <.< ) josefin88: Lenge siden du har spist pannekaker nå med sirup nå? Jeg spiste det for ca. ei uke siden Lurer på om jeg ikke skal lage meg noen nå.. Nimmel: Tror du søt bringebæreddik kan være et fint tilbehør til amerikanske pannerkaker? Harlequin: Hva foretrekker du av pannekaker og vafler?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13705 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Nimmel: Hva med deg, har du noen favorittplasser? Gamle Major, Coffi og Sushi huset på Carl Berner! ^_^ Liker generelt steder der man kan høre hva folk sier. Jeg likte SjakkMatt i Vika før, men så skiftet de ut hele interiøret og nå synes jeg ikke det er så koselig der lenger heller. Sakone: Noe du ikke liker at damer har? Bandit: Hvis du kunne leve for evig, ville du gjort det? Og hvorfor/ hvorfor ikke? Nimmel: Tror du søt bringebæreddik kan være et fint tilbehør til amerikanske pannerkaker? Det vet jeg ikke helt, men det må du nesten prøve ut. Det høres jo godt ut da. josefin88:Enn hva med dessertpannekaker med is og varm moccasaus? Endret 16. mars 2013 av Nimmel
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13706 Skrevet 16. mars 2013 Gamle Major, Coffi og Sushi huset på Carl Berner! ^_^ Liker generelt steder der man kan høre hva folk sier. Jeg likte SjakkMatt i Vika før, men så skiftet de ut hele interiøret og nå synes jeg ikke det er så koselig der lenger heller. Sakone: Noe du ikke liker at damer har? Enig med deg angående sjakk matt! Noe jeg ikke liker at damer har.... hmm.. Jeg liker ikke at damer har vill vekst mellom bena Ellers litt sånn non dirty svar, så liker jeg ikke at damer mangler kommunikative evner. Jeg er veldig opptatt av kommunikasjon, og er også glad i å prate, så det at hun kan kommunisere godt er det jeg setter høyest hos en kvinne. Nimmel: Hvilke egenskaper setter du pris på hos en mann?
Purple Basil Skrevet 16. mars 2013 #13707 Skrevet 16. mars 2013 josefin88:Enn hva med dessertpannekaker med is og varm moccasaus? Aah, moccasaus hadde jeg helt glemt! Jeg skal prøve det ut neste neste gang jeg lager pannekaker Snart er det jo påske og pannekakesøndag Nimmel: Hvilke andre pannekakehemmeligheter sitter du på?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13708 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Hvilke egenskaper setter du pris på hos en mann? Oi.. Kommunikasjon er alfa og omega. Må ha en det går an å prate med. Men når det er sagt, så også en det går an å ha stille stunder med, at man er komfortabel med stillhet og ikke må snakke hele tiden. Ærlighet. Og da mener jeg det. Ikke noe sånt "gå rundt grøten for ikke å såre-fjas". Det verste jeg vet er hvis folk ikke sier det de egentlig mener, eller at de sier det mye senere og gjerne etter at de har sagt noe helt annet. Så er jeg svak for litt sånn snill gentleman da. ^^, At han er litt høyere enn meg. Jeg er168 så over det er fint. Sakone:Andre kvaliteter da? Nimmel: Hvilke andre pannekakehemmeligheter sitter du på? Pannekaker med jordbær og kokos. Moccapannekaker med is og sjokoladesaus til. josefin88:Hva med omelett?
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13709 Skrevet 16. mars 2013 Oi.. Kommunikasjon er alfa og omega. Må ha en det går an å prate med. Men når det er sagt, så også en det går an å ha stille stunder med, at man er komfortabel med stillhet og ikke må snakke hele tiden. Ærlighet. Og da mener jeg det. Ikke noe sånt "gå rundt grøten for ikke å såre-fjas". Det verste jeg vet er hvis folk ikke sier det de egentlig mener, eller at de sier det mye senere og gjerne etter at de har sagt noe helt annet. Så er jeg svak for litt sånn snill gentleman da. ^^, At han er litt høyere enn meg. Jeg er168 så over det er fint. Sakone:Andre kvaliteter da? Viktigst er kommunikasjon, åpenhet, ærlighet og helst være direkte. De egenskapene er grunnlag for det som kalles tillitt. Det er alfa omega. Deretter setter jeg veldig stor pris på at person har en humor som er lik min, og heller ikke tar seg selv alt for høytidelig. Nimmel: Er du glad i trening og idrett/sport?
Purple Basil Skrevet 16. mars 2013 #13710 Skrevet 16. mars 2013 josefin88:Hva med omelett? Jeg er ikke så glad i omeletter Det blir litt for mye egg.. Jeg skal ta meg en runde på kjøkkenet og se hva jeg har Nimmel: Ditt aller beste mattips?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. mars 2013 #13711 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Drue: Hvorfor bruker du ikke håndle istedenfor hårføneren? Hvordan kom du på det? Endret 16. mars 2013 av Evilposelos
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13712 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Jeg er ikke så glad i omeletter Det blir litt for mye egg.. Jeg skal ta meg en runde på kjøkkenet og se hva jeg har Nimmel: Ditt aller beste mattips? Du burde nesten smake noe som heter "fluffy omelet". Den smaker nesten som en slags luftig kake, spesielt fordi man kan tilsette syltetøy til den. Det blir svært lite "eggete" smak på den. Har ikke oppskrift akkurat her nå, men kan pm'e deg den senere idag hvis du vil. Ellers så spørs det på innen hvilken sjanger av mat... Jeg kan nevne Blondies (Brownies med hvit sjokolade) som jeg tilsetter ekte vaniljefrø, og serverer litt varme med hjemmelaget vaniljeis. For eksempel. ^^, josefin88: Noe mat du absolutt ikke kan tenke deg å spise? Nimmel: Er du glad i trening og idrett/sport? Liker å se på idrett, men for min egen del så blir det lett trening ute i friluft. Sakone: Enn du? Endret 16. mars 2013 av Nimmel
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13713 Skrevet 16. mars 2013 Liker å se på idrett, men for min egen del så blir det lett trening ute i friluft. Sakone: Enn du? Veldig lite interessert i sport, men hender nå jeg ser noe på tv en sjelden gang. Trening har det blitt litt lite av i det siste tiden, men får se om jeg får kommet i gang igjen snart ^^ Spiller nå hvertfall biljard hver uke Nimmel: Er du opptatt av mote?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13714 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Er du opptatt av mote? Noe er jeg jo, men liker klassiske klær som ikke går av moten. Det jeg kjøper er mer accessoirer og slikt. Sakone: Du da?
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13715 Skrevet 16. mars 2013 Noe er jeg jo, men liker klassiske klær som ikke går av moten. Det jeg kjøper er mer accessoirer og slikt. Sakone: Du da? Ikke sånn merkebevisst hvertfall, men dess eldre jeg har blitt, dess mer opptatt har jeg blitt å kle meg litt "bedre". Er glad i skjorter og slikt. Garderoben er ikke den største i disse dager, men når jeg er i full jobb, håper jeg at jeg kan endre litt på det ^^ Nimmel: Snakker du noen flere språk?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13716 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Snakker du noen flere språk? Jeg lærte en gang gresk, russisk, latin og fransk, men det har mer eller mindre gått i glemmeboken da jeg ikke har fått praktisert det spesielt mye. Igjen står tysk og AE (Amerikansk Engelsk). ^^, Sakone: Når pleier du vanligvis å legge deg om kvelden? Evilposelos: Hva er det morsomste du vet å gjøre?
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13717 Skrevet 16. mars 2013 Jeg lærte en gang gresk, russisk, latin og fransk, men det har mer eller mindre gått i glemmeboken da jeg ikke har fått praktisert det spesielt mye. Igjen står tysk og AE (Amerikansk Engelsk). ^^, Sakone: Når pleier du vanligvis å legge deg om kvelden? Varierer veldig. Noen gang har jeg helt fjern rytme og sovner ikke før på morgenen andre ganger legger jeg meg veldig tidlig. I det siste har jeg vel lagt meg rundt 12-1. Ble litt lenger idag Nimmel: Hva med deg?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13718 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Nimmel: Hva med deg? På grunn av padden har jeg en tendens til å være oppe skikkelig sent, 0400- 0430 er ikke uvanlig. -.- Sakone: Hva skal du gjøre idag? Gunfreak: Hva består frokosten idag av? Endret 16. mars 2013 av Nimmel
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13719 Skrevet 16. mars 2013 På grunn av padden har jeg en tendens til å være oppe skikkelig sent, 0400- 0430 er ikke uvanlig. -.- Sakone: Hva skal du gjøre idag? Når jeg våkner må jeg desverre skrive på en oppgave :/ avhengig av effektivitet kan fort lørdag og søndag gå med, MÅ ha det klart innen søndag kveld. Så blir ikke den mest spennende helgen. Nimmel: Hva med deg? Noen spennende planer?
Gjest Nimmel Skrevet 16. mars 2013 #13720 Skrevet 16. mars 2013 Nimmel: Hva med deg? Noen spennende planer? Næsj. Her blir det det samme, men ikke innen søndag. En gang i uken som kommer. Transkribering er noe dølle greier. Zzzz. Sakone: Sove nå? ^_~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå