Kenzi Skrevet 15. mars 2013 #13681 Skrevet 15. mars 2013 Kenzi: Noen gang stjålet penger fra jobben? Hehe nei. Kenzi: Hvor mange søsken har du? 3 søstre.. Gjett om vi krangla da vi var mindre... Jelly: Hvordan ser du for deg familielivet ditt? Josefin: Hvordan pynter du "opp" stua di?
KristineS Skrevet 15. mars 2013 #13682 Skrevet 15. mars 2013 KristineS: Hva liker du best på en lørdag? Ut på byen eller hjemme med film? Her er jeg utypisk student og sier hjemme med film. Har aldri hatt noe sansen for å dra ut på byen. Trives alltid bedre på vorspiel. nikki09: Har du noen spesielle påsketradisjoner?
Gjest Nimmel Skrevet 15. mars 2013 #13683 Skrevet 15. mars 2013 Nimmel: hva slags klassisk musikk liker du? Hvor starte..? ^^, Bizet, Ravel, Chopin, Debussy, Rachmaninoff, Beethoven, Vivaldi, Schubert, Grieg, Tchaikovsky... med flere. Veldig glad i fiolin- og pianokonserter. Drue: Hva liker du da? Jeg smakte en nydelig fransk eplepai her om dagen med karamelliserte epler. Det ble en favoritt! Ellers er jeg veldig glad i sitronfromasj ^^ Nimmel: Hva er en perfekt dag for deg? (Sitronfromasj gitt. Yay! ^^, ) En perfekt dag for meg er når de(n) jeg er sammen med er fornøyde/ glade, for da blir jeg også glad. :D (Alene, må være med en mocca og en god bok det). ^^, Sakone: Pc eller Mac? Og hva med nettbrett?
Purple Basil Skrevet 15. mars 2013 #13684 Skrevet 15. mars 2013 josefin: hva er den rareste egenskapen du ser på som turn-on hos en mann? Huff Spørsmål om menn er litt vanskelig for meg å svare på, jeg har ikke kikket på menn på en halv evighet *tenkepause* Jeg liker menn som ler masse, og blir ekstra glad om de har en merkelig latter slik at alle rundt dem også begynner å le Josefin88: Hviken butikker MÅ du bare innom når du skal handle klær? Går alltid innom Mango. Synes de har så mye pent der Men jeg må si at det er veldig sjeldent jeg handler klær i Norge, foretrekker å handle i utlandet og der de gjerne har litt av hvert å velge i Josefin: Hvordan pynter du "opp" stua di? Tenner masse stearinlys og legger en fin duk på stuebordet! I stua vår er det ingenting som matcher, så det er vanskelig å gjøre den fin. Jeg bor i kollektiv og vi har gjort det til en sport å skaffe oss møbler og pynt som ikke passer sammen På 17. mai og i bursdager pynter jeg med det Norske flagg Drue: Hva synes du om korte skjørt? Noen fasonger og farger du er spesielt fan av? Kenzi: Hva er din favorittby i Norge? Nikki09: Favorittvin? Guybrush: Du virker så snill og hyggelig, er du det i "virkeligheten" og?
Gjest Drue Skrevet 15. mars 2013 #13685 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Drue: Topp tre egenskaper du ser etter i en dame? 1. Hun må være god, eller snill om du vil. Jeg orker ikke bitchy damer. Har virkelig fått nok av dem. 2. Hun må være spesiell. Ha en eller annen merkelig hobby. Lidenskap for et eller annet. 3. Hun må like å lage, eller i hvert fall å spise god mat. Drue: Hva liker du da? Grieg, Groven, Tveitt av norske komponister. Ellers liker jeg Liszt, Wagner, Debussy blant annet Drue: Hva synes du om korte skjørt? Noen fasonger og farger du er spesielt fan av? Jeg misliker det ikke, men det er ikke min favoritt. Jeg synes ofte kort-skjørt-jenter blir så lite spesielle. En hel gjeng der alle går med korte skjørt? Nææ, det er ikke helt min greie. Grå mus som prøver å ta av. Gi meg heller ei dame med et skjørt som er høyt i livet, med et fint belte rundt, og som rekker henne til rundt knærne. kaffemamma: betaler dere NRK-lisens? Nimmel: har du noen gang dagdrømt om en foreleser? Hva var spesielt med ham? Kisskiss: kroppshår på menn... hot or not? Singha: er du en lår- eller hårmann? Endret 15. mars 2013 av Drue
Gjest Sakone Skrevet 15. mars 2013 #13686 Skrevet 15. mars 2013 Hvor starte..? ^^, Bizet, Ravel, Chopin, Debussy, Rachmaninoff, Beethoven, Vivaldi, Schubert, Grieg, Tchaikovsky... med flere. Veldig glad i fiolin- og pianokonserter. (Sitronfromasj gitt. Yay! ^^, ) En perfekt dag for meg er når de(n) jeg er sammen med er fornøyde/ glade, for da blir jeg også glad. :D (Alene, må være med en mocca og en god bok det). ^^, Sakone: Pc eller Mac? Og hva med nettbrett? For det første så liker jeg musikksmaken din! Du må høre Scriabin's pianokonsert, den er NYDELIG! Moszkowski's piano konsert er også veldig fin synes jeg. Definitivt PC. Nettbrett er veldig nyttig, har ikke selv, men skulle gjerne hatt et nettbrett til forelesninger. Nimmel: Hvordan type humor liker du?
Singha Skrevet 15. mars 2013 #13687 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Singha: Hva liker du best av grillmat? Om jeg lager selv, entrecote. Om jeg får det servert, av noen som kan det bra, ribbe. NozMonster, Bandit, Stjerner og planeter, Singha, Gunfreak, Swarowski, lygekryss, Jellybean78, Drue, KristineS, Guybrush, Pene Sko og sikkert noen (få) til: Blir dere ikke litt lei av å stille de samme spøsmålene til de samme folka hele tiden. Vurdert en FB gruppe i stedet? Når jeg er lei poster jeg ikke. FB-gruppe? Hvorfor det? Vi har jo denne tråden. Og det er ikke som om jeg leser alt alle skriver her. Jeg aner ikke om noen har stilt brukere det spørsmålet jeg stiller dem. Føler ikke helt for å lese gjennom 700 sider for å sjekke heller. Singha: Hva gjør du i livet? Jobber, ser fotball, spiser, spiller spill, trener og bruker alt for mye tid på tull og fjaseri på internett. Det siste gjerne i tiden jeg har allokert til studiene. Singha: er du en lår- eller hårmann? Hårmann, om jeg tolker spørsmålet rett... Gorgonzola: Har du noen kreative forslag til spørsmål jeg kan stille til folk i tråden? Nimmel: Hva gjør du på en gjennomsnittlig tirsdag? Drue: Er det flere tolkninger av spørsmålet ditt? Sakone: Er du kjent med PM-funksjonen på forumet? Endret 15. mars 2013 av Singha
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13688 Skrevet 15. mars 2013 kisskissbangbang: Studerer du? I såfall hva? Nei, jeg studerer ikke nå. Kisskiss: kroppshår på menn... hot or not? Definitivt hot! Fint å se på, og godtå ta på. Og, det er kanskje litt sært, men jeg synes det lukter så godt av det. En sånn god blanding av kroppslukt og parfyme som jeg er veldig svak for. Lukter mann, på en måte bare kroppshår kan. Nimmel: Hva er obligatorisk på den playlista du setter på når du skal på fest/på byen?
kaffemor Skrevet 15. mars 2013 #13689 Skrevet 15. mars 2013 kaffemamma: betaler dere NRK-lisens? Nimmel: har du noen gang dagdrømt om en foreleser? Hva var spesielt med ham? Kisskiss: kroppshår på menn... hot or not? Singha: er du en lår- eller hårmann? Ja det gjør vi Irriterende å måtte betale, men orker ikke å være redd for lisensmannen. Ser han stadig i oppgangen. En gang ringte han på her når jeg var alene hjemme. Drev å smilte sleipt å sa at jeg kanskje hadde tv? Ja sa jeg. Da smilte han skikkelig, før jeg sa jeg faktisk hadde betalt. Viste seg at han hadde ringt på til feil leilighet og skulle til naboen Så da vet jeg at naboen ikke betaler Karpuzi: Skal du få ny dagbok? 1
Gjest Drue Skrevet 15. mars 2013 #13690 Skrevet 15. mars 2013 Drue: Er det flere tolkninger av spørsmålet ditt? Spørsmåla mine er som små kunstverk - det er opptil fortolkeren å undersøke deres iboende muligheter. Når det er sagt, så synes jeg du klarte deg bra! Calavi: liker du å bli lukta på?
Gjest Nimmel Skrevet 15. mars 2013 #13691 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Nimmel: har du noen gang dagdrømt om en foreleser? Hva var spesielt med ham? Ja. Han var en skikkelig sølvrev, med helskjegg. ^_~ Han var bare såå flink til å forelese. Spesiell fordi virkelig flinke forelesere er det ikke såå mange av. Drue: Så du liker myke lepper, hvor store liker du at de er? Nimmel: Hvordan type humor liker du? All slags humor, fra tørr til grov (med visse unntak selvfølgelig). Sakone: Enn din da? Nimmel: Hva er obligatorisk på den playlista du setter på når du skal på fest/på byen? Sinatic og Sunlounger. ^^, kisskissbangbang:Hva tar du helst på deg hvis du går ut på fest/byen? Nimmel: Hva gjør du på en gjennomsnittlig tirsdag? Skriver på oppgave på pc'n og prøver å la være å være så mye på nett (les: KG). Singha: Er det noen andre nettsteder enn KG du er på? Endret 15. mars 2013 av Nimmel
Gjest Sakone Skrevet 15. mars 2013 #13692 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Sakone: Enn din da? Jeg er glad i sarkasme og ironi, samt tørr, og grov humor^^ Edit: glemte spørsmål. Nimmel: Er du glad i tv og film? Endret 15. mars 2013 av Sakone
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13693 Skrevet 15. mars 2013 kisskissbangbang:Hva tar du helst på deg hvis du går ut på fest/byen? Tja. Av og til blir det sorte jeans, en kul t-skjorte og boyfriend-blazer, andre ganger et kroppsnært skjørt og en pen bluse, andre igjen finner jeg frem en fin kjole og tar'n helt ut. Spørs hva jeg føler for den dagen. Veldig glad i å pynte meg, da, så det gjør jeg egentlig så ofte jeg kan. Nimmel: Dersom en av dine venner får spørsmålet "Hva er det rareste/mest uvanlige ved Nimmel?", hva svarer h*n da? Drue: Du svarte på hva du ser etter i en dame. Hva mener du selv er dine topp tre kvaliteter du kan tilby en dame? Bandit: Hva er det snilleste du har gjort for noen utenfor familien din?
Harlequin Skrevet 15. mars 2013 #13694 Skrevet 15. mars 2013 Harlequin: du skal på ny date med en kar som du virkelig liker, hva gjør du, hva har du på deg og hvordan ser du ut ? Først og fremst - smiler, gjerne litt lurt. Jeg er blid, men på hugget, vil sannsynligvis være nokså pratsom samtidig som jeg prøver å holde kjeft på de rette stedene, interessert og engasjert i samtalen. Mye øyekontakt er en selvfølge! Daten ville nok foregått på en koselig og litt intim kafe eller bar, med kaffe i koppen eller øl i glasset, etterfulgt av å rusle arm i arm hvor nå en daten ender. Av klær hadde jeg tatt på meg skinny jeans og en flatterende overdel, gjerne noe kroppsnært uten at det blir for avslørende eller tacky. Minimalt med sminke - satse på at smilet fungerer, haha Harlequin: Hva har denne fredagen blitt brukt til? Den har blitt brukt til å lege en mini-hangover, kjøpe meg solbriller, rydde og vaske,og planlegge bursdagsfeiring i morgen, handle litt og nå ingenting. Utrolig godt å ha helt studiefri en dag! Kristine: skal du noe spennende i helga? Guybrush: hvordan ser din drømmedate ut? Kisskiss: siste konsert du var på?
Gjest Nimmel Skrevet 15. mars 2013 #13695 Skrevet 15. mars 2013 Nimmel: Er du glad i tv og film? Veldig glad i film, men helst ikke så mye av sånn sukkersøt tårevått kliss. Gimme action, fantasy, horror! Yay! ^^, Noen serier på tv er også greit. ^_^ Sakone: Liker du tv og film? Og leser du noen blader? Nimmel: Dersom en av dine venner får spørsmålet "Hva er det rareste/mest uvanlige ved Nimmel?", hva svarer h*n da? Jeg spurte en av dem en gang og fikk til svar at jeg kunne så mye rart. Finner et eller annet tema og graver meg ned i informasjon om det. kisskissbangbang: Hvilken del av deg er du mest fornøyd med?
Gjest Skrevet 16. mars 2013 #13696 Skrevet 16. mars 2013 Calavi: liker du å bli lukta på? Liker det gjør jeg nok ikke, men jeg har ikke noe i mot det Drue: Blir du fort betatt/forelsket? Josefin: Har dere fortsatt juletreet? Guybrush: Hva har du gjort i dag? Arabella: Hva lo du av sist?
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2013 #13697 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Kisskiss: siste konsert du var på? Det var Muse. Det var da jeg innså at jeg er over dem, liker rett og slett ikke musikken lengre. Det var egentlig ganske greit. Liker du det ikke live så liker du det ikke, ikkeno mer å tenke på. Jeg spurte en av dem en gang og fikk til svar at jeg kunne så mye rart. Finner et eller annet tema og graver meg ned i informasjon om det. kisskissbangbang: Hvilken del av deg er du mest fornøyd med? Hmm. Jeg liker øynene mine. Og så liker jeg at jeg er høy, og også svaien i ryggen min, selv om den sikkert er et tegn på svak kjernemusklatur mer enn noe annet. Harlequin: Du har en ettermiddag/kveld helt for deg selv, ubegrenset med penger, og valgfritt selskap. Hva gjør du, og hvem gjør du det sammen med? Endret 16. mars 2013 av kisskissbangbang
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #13698 Skrevet 16. mars 2013 Veldig glad i film, men helst ikke så mye av sånn sukkersøt tårevått kliss. Gimme action, fantasy, horror! Yay! ^^, Noen serier på tv er også greit. ^_^ Sakone: Liker du tv og film? Og leser du noen blader? Jeg følger en del med på serier, og er glad i film. Spesielt eventyr og science fiction er jeg glad i^^ Leser ikke noe typiske blader, men leser noen tegneserieblader i ny og ne ^^ Lunch f.eks ^^ Nimmel: Er du glad i å gå ut på byen?
KristineS Skrevet 16. mars 2013 #13699 Skrevet 16. mars 2013 Kristine: skal du noe spennende i helga? Denne helga blir det nok fullt opp med jobbing. Men jeg jobber på gård og med hester så kjedelig er det ihvertfall ikke:-) Spesielt ikke når det er perfekt sledeføre ute. Sakone: Har du noen skuespillere du bare ikke liker uten å ha noen spesiell grunn til det?
Purple Basil Skrevet 16. mars 2013 #13700 Skrevet 16. mars 2013 Josefin: Har dere fortsatt juletreet? Heldigvis ikke! Moren min kom og hentet det for ca. 3 uker siden Hun kom med lastebil og greier, og fraktet faktisk vekk andres juletrær som stod forlatt i gården Juleduken er fortsatt på stuebordet da... KristineS: Leste du "Goosebumps" da du var liten? Calavi: Er du glad i å gå turer? Nimmel: Hva har du lyst på av mat akkurat nå? Sakone: Beste japanske skrekkfilm?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå