Gjest Drue Skrevet 15. mars 2013 #13641 Skrevet 15. mars 2013 Drue; Hva var og het det første kjæledyret ditt? Tror det var musa til søstra mi. Sånn seriøst. (Ikke den musa). Den het Jenny. Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde nok tid og tålmodighet til å engasjere meg og følge med i denne tråden, for det virker jo jammen som om dere har det riktig så trivli' her! Det blir jo hva du gjør det til, bare å stille et par spørsmål, så er du i gang. Trenger ikke å svare på alle du får Drue: Hva er en bra kysser? Drikker du melk eller juice? Ei med myke lepper. Et romantisk kyss bør ha minimalt med tunge. Bittelitt bare. Må etterfølges av lidenskapelig lukting. (Jeg er en "sniffer"). Og ja, jeg drikker både melk og juice. Alt til sin tid. Juice blander jeg ofte ut med vann Tirkes: hva synes du om Leo Ajkic? Kisskissbangbang: hva er den peneste og den styggeste norske dialekta? Nimmel: hva slags klassisk musikk liker du? Guybrush: beskriv en dårlig blowjob.
Gjest Bandit Skrevet 15. mars 2013 #13642 Skrevet 15. mars 2013 Noz: gidder du å si i fra til Sakone? Holder det ikke nå, tror du? Bandit: Har du bart...? Nei, men jeg flyr gjerne rundt med tredagers. Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde nok tid og tålmodighet til å engasjere meg og følge med i denne tråden, for det virker jo jammen som om dere har det riktig så trivli' her! Det hender det går riktig så trivelig for seg her, kisskiss, så du hadde vært mer enn velkommen! kisskiss: Synger du i dusjen? Gunfreak: Danser du i dusjen?
Guybrush Skrevet 15. mars 2013 #13643 Skrevet 15. mars 2013 NozMonster, Bandit, Stjerner og planeter, Singha, Gunfreak, Swarowski, lygekryss, Jellybean78, Drue, KristineS, Guybrush, Pene Sko og sikkert noen (få) til: Blir dere ikke litt lei av å stille de samme spøsmålene til de samme folka hele tiden. Vurdert en FB gruppe i stedet? For min egen del tror jeg at jeg har klart å unngå å spørre det samme spørsmålet to ganger til samme bruker. Facebook innebærer at anonymiteten er blåst - tviler på at det ville vært populært hos de meste. Dette blir mer som en av de gamle IRC-kanalene med masse vås og "skitprat" som vi sier i trøndelag. Tidsfordriv og sosialisering altså. Guybrush: Hvilke dyr har du, evt kunne du tenke deg å ha? Akkurat nå har jeg ingen. Har lyst på en ny terrier, alltid ønsket meg en JRT. Jeg har tidligere hatt høns, airedale terrier, boa constrictor emperator, kornsnok, leopardgekkoer, crested gekko, dvergvaran, russisk steppeskilpadder. Det meste er greit for min del egentlig. Edderkopper og slikt gir meg dog noia Guybrush: hvilke trekk eller egenskaper ved en jente er de du liker minst? Overdreven selvopptatthet, dummhet (total mangel på kunnskap og liten interesse for å skaffe seg det), mangel på ambisjoner, latskap, dårlig hygiene, lite sexlyst, lite eller ingen empati. guybrush: hvis du får deg en kjæreste nå og hun vil vente 3-4 uker før dere går lengre enn å kline- hva synes du om det? Er det ok å vente nå etter at man har blitt voksen? Ikke noe problem, jeg liker å terge og plage jenta jeg såe Aldri vært den som har følt for å mase eller pushe. Guybrush: Hvor langt nord, og hvor langt sør har du vært? Hmm indre troms og tenerife tror jeg. Harlequin: du skal på ny date med en kar som du virkelig liker, hva gjør du, hva har du på deg og hvordan ser du ut ? KristineS: åssen sjarmerte du gubben ? Tirkes: hvordan havnet du på KG? Gunfreak: fikk jeg poeng av historien om hvordan jeg heller betalte for guidet omvisning på Akershus festning og forsvarsmuseet kontra å dra på shopping og macdonalds da jeg var 10 ?
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13644 Skrevet 15. mars 2013 Tror det var musa til søstra mi. Sånn seriøst. (Ikke den musa). Den het Jenny. Det blir jo hva du gjør det til, bare å stille et par spørsmål, så er du i gang. Trenger ikke å svare på alle du får Kisskissbangbang: hva er den peneste og den styggeste norske dialekta? Klart, men jeg blir så himla nysgjerrig når jeg begynner å følge med på en tråd, og så er jeg i gang med sjekking på mobilen tide og utide og sånn. Den peneste er Narvik-dialekta. Jeg er vanvittig svak for den, blir helt rar i kroppen av å høre den. På andreplass kommer Mo i Rana-dialekta. (Åh, egentlig kunne jeg holdt på med dette i evigheter, jeg kaller meg sjøl stemme- og dialektfetisjist, har flere ganger sittet på bussen og blitt regelrett kåt av lyden av en dyp mannestemme med en sexy dialekt.) Den styggeste er den fra Kristiansund. DRUE: Hva sniffer du på når du kliner? Lepper og nese, liksom? Da hadde jeg jammen fått noia!
Gjest Tirkes Skrevet 15. mars 2013 #13645 Skrevet 15. mars 2013 Tirkes: hva synes du om Leo Ajkic? Han får meg til å male litt. Jeg synes han er heit. Og sjarmerende på en merkelig måte. Jeg har Nytt på Nytt på i bakgrunnen her. Og tørker litt sikkel nå og da, jeg liker dem høye og mørke. Aksent ingen hindring. Tørrvittig humor er pure win. Kisskissbangbang: Når brukte du knallrød leppestift sist? Gunfreak: Nevn to gjenstander du har kaster på andre mennesker iløpet av livet?
Strange Doll Skrevet 15. mars 2013 #13646 Skrevet 15. mars 2013 Strange Doll: hvilken sang er den sangen du har best minner til? Virvelvind - John Olav Nilsen & Gjengen. Den sangen har fulgt meg gjennom mange veldig gode minner jeg aldri vil glemme. Drue: Hvor høy er du? GuyBrush: Glad for at tippeligaen er startet igjen?
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13647 Skrevet 15. mars 2013 Det hender det går riktig så trivelig for seg her, kisskiss, så du hadde vært mer enn velkommen! kisskiss: Synger du i dusjen? Synger hele tida, jeg. I dusjen, når jeg lager mat, når jeg vasker, på bussen når det glipper (...). Og for the record; jeg kan VIRKELIG ikke synge. Øving har ikke hjulpet det spøtt, har det ikke i meg. TIRKES: Du skal imponere en beiler med kokkekunnskapene dine, hva lager du?
Sura Skrevet 15. mars 2013 #13648 Skrevet 15. mars 2013 Kisskissbangbang, hva skal man gjøre dersom man vil være med i tråden?
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13649 Skrevet 15. mars 2013 Kisskissbangbang: Når brukte du knallrød leppestift sist? Det bruke jeg vel sånn omtrent annenhver dag, tenker jeg. Jeg er litt kjedelig sånn og varierer lite når jeg har funnet noe som funker. BANDIT: Har du noen gang tydd til å være fysisk i en konflikt med noen?
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13650 Skrevet 15. mars 2013 Kisskissbangbang, hva skal man gjøre dersom man vil være med i tråden? Tror jeg gjør'e nå? sura: Har du skjegg?
Gjest Tirkes Skrevet 15. mars 2013 #13651 Skrevet 15. mars 2013 Tirkes: hvordan havnet du på KG? Jeg husker ikke hva jeg googlet. Men det var i 2010 engang, jeg var snikleser i nesten et helt år før jeg registrerte meg. Så jeg følte meg litt stalker når jeg startet å poste, noen av "forumkjendisene" kjente jeg litt til, selv om jeg er rykende fersk på forumet... TIRKES: Du skal imponere en beiler med kokkekunnskapene dine, hva lager du? Far min er hjortejeger, så jeg ville disket opp med prima vilt fra vestlandsfjella, marinert med litt hvitløk og krydder i noen timer. Lager seg selv. Jeg er ikke flink på kjøkkenet, men jeg lager ganske gode kaker. Så jeg måtte nok ha reddet meg inn på desserten. Drue: Er du Herr Drue, og i så fall, hvorfor droppet du "Herr"? Er du ingen gentleman lengre? Strange Doll: Hva er den filmen du liker nest best? Guybrush: Hva er meningen bak nicket ditt..? Sura: Hvilket fylke er du oppvokst i?
Sura Skrevet 15. mars 2013 #13652 Skrevet 15. mars 2013 Tror jeg gjør'e nå? sura: Har du skjegg? tredagers. Orker ikke vedlikeholde mer
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13653 Skrevet 15. mars 2013 TIRKES: Har du noe imot kvinnelige beilere?
Strange Doll Skrevet 15. mars 2013 #13654 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Strange Doll: Hva er den filmen du liker nest best? Titanic! Padawan: Er det noe du liker som du er flau over og ikke vil inrømme? (feks Bieber og sånt) Sura: Hvorfor valgte du nicket ditt? er du sur? Endret 15. mars 2013 av Strange Doll
Gjest Bandit Skrevet 15. mars 2013 #13657 Skrevet 15. mars 2013 BANDIT: Har du noen gang tydd til å være fysisk i en konflikt med noen? Ja, men kun i selvforsvar. Jeg er en rolig og stødig kar til vanlig. Strange Doll: Hva er det beste noen kan gjøre for deg? sura: Hvorfor det nicket? kisskiss: Har DU vært fysisk i konflikt med noen?
Gjest Tirkes Skrevet 15. mars 2013 #13658 Skrevet 15. mars 2013 TIRKES: Har du noe imot kvinnelige beilere? Haha, nei, det er bare koselig og sjarmerende! Kisskiss: Er du sulten? Bandit: Hva slags alkohol var det første du ble skikkelig full av...?
Strange Doll Skrevet 15. mars 2013 #13659 Skrevet 15. mars 2013 Strange Doll: Hva er det beste noen kan gjøre for deg? Hjelpe meg når de ser jeg sliter. Det er lett å se, og lett å overse.... Bandit: hvilken chips liker du best?
Guybrush Skrevet 15. mars 2013 #13660 Skrevet 15. mars 2013 GuyBrush: Glad for at tippeligaen er startet igjen? Nå starter vel strengt talt ikke den før om over 2 uker men sånn ellers - jeg ser skrekkelig lite sport. Guybrush: Hva er meningen bak nicket ditt..? Ingen mening direkte - Guybrush Threepwood er en kjent karakter som jeg bare følte passet samt at serien fulgte meg i barndomsåra. Og karakteren var litt passe nerdete og morsom så da ble det bare slik Kisskissosv: ska æ klinke dæ i painna?! du vet, det hete ikke painnebann, det hete headlainer Kor du e ifra, du e nu ikke ifra Narvik? Strange Doll: merkeligste opplevelse med en ukjent person?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå