Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Josefin88: hva er det siste du vil dø av?

Vanskelig å si. Det er mange jævlige måter å dø på, men jeg håper virkelig at jeg slipper å brenne ihjel eller av en smertefull, langsom sykdom.

Josefin88: Heter du Josefin på ekte? :)

Nei, Josefin er navnet på en katt jeg hadde da jeg var liten :laugh:

Singha: Hva liker du best av grillmat?

Strange Doll: Hvilke grønnsaker liker du minst?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Hvor mange mansjettknapper har du solgt til utlandet?

er ikke sikker. antageligvis mellom 15 og 20 par.

Swarovski: traff dere hverandre her inne eller et annet sted?

Skrevet

Anoia: Har du noen fetisjer?

Ja ;)

anoia: hva driver du med? student, jobber som..?

Jeg er en NAV-klient som prøver å karre til meg utdannelse og tilfriskning.

anoia: Når løy du sist, om hva og til hvem?

Kom med en halvhjertet løgn til mannen min noen uker tilbake angående mitt oppmøte på skolen, men avslørte meg selv etter noen sekunder :P

Anoia: Hva angrer du mest på å ha kjøpt noen gang?

Åh, jeg har kjøpt så mye dumt!

Har særlig gjort masse bomkjøp når det gjelder klær...

Men det som jeg egentlig angrer mest på er et par bukser jeg kjøpte på skoletur i Barcelona.

De var råtøffe, men syntes at det paret jeg prøvde satt litt vel stramt.

Men klassevenninnene mine forsikret meg om at jeg burde kjøpe den størrelsen, at det bare var sexy at den satt som et pølseskinn (sånn som 17-18-åringer tenker :P).

Selvsagt endte det med at jeg bare brukte dem et par ganger fordi jeg følte meg utilpass i dem, og så la jeg på meg et par kilo etterhvert også (jeg var ganske undervektig da), men de var så kule at jeg aldri har greid å kvitte meg med dem - jeg kommer aldri til å finne sånne bukser igjen!

Nå, ti år senere, ligger de fortsatt i klesskapet mitt, og jeg går rundt og sparer på dem til den dagen jeg blir tynnere (på tross av at jeg vet at om jeg går ned så mye kommer jeg bare til å bli slapp og trøtt).

Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte dem i en størrelse større!

Det såreste av alt er at lillesøsteren min, som har langt smalere hofter enn meg, glatt kommer inn i dem...

Men jeg kommer aldri til å la henne arve dem! :snurt:

Padawan: Spiller du rollespill (sånn ordentlig med penn og papir)?

Jelly: Er du enig i at Christpher Lee er den egentlige "most interesting man in the world"?

(Tatt i betraktning alle de kule rollene han har spilt, at han var hemmelig agent under krigen og at han nå, i en alder av 92, er vokalist i et metal-band!)

Nozze: Om du ser tilbake på livet ditt - hva er den beste ideen du noensinne har hatt?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

gorgonzola: hva synes du om den såkalte klikken og disse grrrrrusomme fjaserne her på forumet? er du en som irriterer deg og misliker det?

Nei.

Klikken? Hvem er det? Vi er tross alt på et sosialt nettforum tungt dominert av kvinner så klikkdannelser er en åpenbar del av forumets natur om jeg kan si det sånn. For de av oss som vokste opp uten internett (djeezez, hvilken dinosaur) så betraktet vi renkespillet og dramaturgien i en hvilken som helst skolegård. Fjasere er en viktig del av et hvilket som helst forum, uavhengig av tema- og kjønnsdominans.

NozMonster, Bandit, Stjerner og planeter, Singha, Gunfreak, Swarowski, lygekryss, Jellybean78, Drue, KristineS, Guybrush, Pene Sko og sikkert noen (få) til: Blir dere ikke litt lei av å stille de samme spøsmålene til de samme folka hele tiden. Vurdert en FB gruppe i stedet? :erter:

• Liker 4
Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Er du egentlig en banditt?

Kommer an på hvem du spør, vil jeg tro... :lur:

NozMonster, Bandit, Stjerner og planeter, Singha, Gunfreak, Swarowski, lygekryss, Jellybean78, Drue, KristineS, Guybrush, Pene Sko og sikkert noen (få) til: Blir dere ikke litt lei av å stille de samme spøsmålene til de samme folka hele tiden. Vurdert en FB gruppe i stedet? :erter:

Nei, det er noen knakandes kjekke folk, så jeg blir ikke lei av å bli bedre kjent med dem. Men det hadde vært koselig med litt friskt blod. Jeg pleier å spørre de jeg ser leser emnet.

LilleLovely: Favorittfrukt?

Swarowski: Hva får deg skikkelig sinna?

Niennas: Hva er den perfekte lunsj?

Skrevet

KristineS: Kva du likar best og trenar mest på i køyring då? Er det dressur, presisjon eller maraton? Eller er det mest køyring ut på tur? :)

For øyeblikket går det mest i turkjøring, og oppdragskjøring på gården jeg jobber. Men vi kjører etter dressurprinsipper. Har kjørt litt både dressur og presisjon på kurs for Olaf Nyby, og litt "nestenmaraton" på tur enkelte ganger. Og hesten digger det! Full fart med krappe svinger og litt humper og ting å svinge rundt her og der er kjempepopulært.

Kristine: dersom freia/nidar ringte deg og ba deg lage en sjokolade som ikke allerede eksisterer, hvordan ville du ha laget den (smak, fylling vs ikke fylling +++)

Første som faller meg inn er en god hvit sjokolade med flytende karamellfyll. Nam! Altfor lite å finne av god hvit sjokolade i Norge dessverre. Jeg hamstrer når jeg er i utlandet :P

KristineS: hva er det værste med trondheim?

Hmm. Lite jeg kommer på som direkte ille med Trondheim, men det må nok være at det er en "storby". Foretrekker selv litt mer landlige og sjønære omgivelser. Også trekker det selvfølgelig litt ned at jeg ikke har familien min her.

Villemoe: Har du noen hobbyer/fritidsinteresser som er litt utenom det vanlige?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

heller dette enn alle dei "likar han meg?" "skal eg sende mld?" også alle dei "HJELP!"- trådene! også vert ein jo kjent med folka. eg likar denne tråden

Gorgenzola: Har du lyst å vera med å leika?

Gjest Nimmel
Skrevet

Jeg pleier å spørre de jeg ser leser emnet.

Leser jeg. Under skjult bruker. ;3

(Kan alltids bli spurt om noe jeg og. :sjenert: )

Gjest Sakone
Skrevet

Nimmel: Hva er dine interesser, og hva føler du definerer deg best som person?

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Hva er dine interesser, og hva føler du definerer deg best som person?

Jeg har en hel haug med interesser, er allsidig og interessert i omtrent alt.

Men kan si; kunst, museer, elektroniske duppedingser (også i museer), reiser, engelsk litteratur, bøker, matlaging ( :P ), imvu...

(Shopping er forøvrig gørr kjedelig hvis det involverer klær og masse folk i butikken. >.<

Databutikker derimot: Heaven! ^^ <3 )

Tjaa, introvert student, optimist, perfeksjonist... (føler ikke at det nødvendigvis er så negativt). <.<

Sakone: De tre beste bøkene du har lest? :3

Gjest Sakone
Skrevet

Jeg har en hel haug med interesser, er allsidig og interessert i omtrent alt.

Men kan si; kunst, museer, elektroniske duppedingser (også i museer), reiser, engelsk litteratur, bøker, matlaging ( :P ), imvu...

(Shopping er forøvrig gørr kjedelig hvis det involverer klær og masse folk i butikken. >.<

Databutikker derimot: Heaven! ^^ <3 )

Tjaa, introvert student, optimist, perfeksjonist... (føler ikke at det nødvendigvis er så negativt). <.<

Sakone: De tre beste bøkene du har lest? :3

Var en fin beskrivelse det! :)

Hmm, de 3 beste bøkene... nå kommer det til å komme en ensidig liste, siden denne forfatteren er yndlingsforfatteren min over alt.

1. Kafka on the shore

2. The wind-up bird chronicle

3. A wild sheep chase

Forfatteren er Haruki Murakami ^^ Og listen ville fortsatt nedover med resten av hans bøker :P

Nimmel: Er du interessert i programmering også, eller kun hardware?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva gleder du deg mest til i Riga?

bare å være sammen med han jeg reiser med! drikke øl og prate shit rett og slett..

krølle føtter når vi sover, stå opp og drikke mere øl :)

Noz: Hvor mange sko har du med deg til Riga?

faktisk bare 2 par i tillegg til de jeg hadde på meg. Sko til å gå med på dagtid, høye støvletter og skyyyhøye støvletter. Tenkte at om jeg trenger fler, så kjøper jeg dem her! Men nå har vi traska rundt på sentere og i butikker i maaaaange timer og ALT, absolutt ALT av klær og sko og vesker ser ikke ut i måneskinn her!! hahahahaa... vi finner dere mere morro å gå å le av stygge ting enn å prøve å finne noe å kjøpe :hoho:

Noz: hva er du mest fornøyd med når det gjelder leiligheten din?

kjøkkenet mitt er knalltøft1 bare synd jeg aldri bruker det..

det er turkist, 70 talls med skyvedører!!! :hoppendeglad:

Nozze: Om du ser tilbake på livet ditt - hva er den beste ideen du noensinne har hatt?

tjaaa... nå har jeg tenkt en stundt, men jeg klarer ikke komme på noe.. kommer tilbake til spm om jeg kommer på noe..

bandit: hva er det styggeste ordet du vet om? ikke et banneord, men jeg forsempel synes "pudding" er så ekkelt...

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Er du interessert i programmering også, eller kun hardware?

Blir nok kun hardware. Prøvde meg på programmering en gang eller to, men det ligger ikke helt for meg. O.o

Sakone: (Har sikkert blitt spurt om det før, men) er det noe du bare kan spise masse av uten stopp? Og, hva er det absolutt beste du kan få og spise?

Gjest Sakone
Skrevet

Blir nok kun hardware. Prøvde meg på programmering en gang eller to, men det ligger ikke helt for meg. O.o

Sakone: (Har sikkert blitt spurt om det før, men) er det noe du bare kan spise masse av uten stopp? Og, hva er det absolutt beste du kan få og spise?

Det beste jeg kan få er noe som heter tantan goma nabe, det er en japansk rett. Den kan jeg spise til jeg sprekker ^^

Nimmel: Er de du henger med på imvu folk du kjenner i virkeligheten, eller er det folk du har møtt på imvu?

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Er de du henger med på imvu folk du kjenner i virkeligheten, eller er det folk du har møtt på imvu?

Både og. Jeg har møtt noen fra imvu irl (argh! internettsjargongen slo ut igjen >.< ) og noen har jeg møtt i virkeligheten som har meldt seg inn på imvu. Jeg synes egentlig det er "best" med den første typen. :3

Sakone: Er du på noen slike sider?

Gjest Sakone
Skrevet

Både og. Jeg har møtt noen fra imvu irl (argh! internettsjargongen slo ut igjen >.< ) og noen har jeg møtt i virkeligheten som har meldt seg inn på imvu. Jeg synes egentlig det er "best" med den første typen. :3

Sakone: Er du på noen slike sider?

Jeg testet det ut en gang, men kjente ingen, og har glemt helt hvordan det var, kanskje jeg bare ikke prøvde nok. Er så vagt at jeg ikke husker hva jeg gjorde :P

Nimmel: Hvordan type museer er du mest glad i? Kunst? Teknisk?

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Hvordan type museer er du mest glad i? Kunst? Teknisk?

Jeg liker nok helst kunstmuseer, men også museer som har interaktivitet.

(Kom over en app (fant den bare til iPad) som het ARART. http://arart.info/ Fascinerende hvis man kunne hatt lignende på kunstmuseer her til lands... <3 )

Kan også si at teknisk er gøy, men jeg blir litt for barnslig av og til, og det er litt flaut. ^^

Sakone: Enn dine interesser?

Gjest Sakone
Skrevet

Jeg liker nok helst kunstmuseer, men også museer som har interaktivitet.

(Kom over en app (fant den bare til iPad) som het ARART. http://arart.info/ Fascinerende hvis man kunne hatt lignende på kunstmuseer her til lands... <3 )

Kan også si at teknisk er gøy, men jeg blir litt for barnslig av og til, og det er litt flaut. ^^

Sakone: Enn dine interesser?

Lov å være litt barnslig på museer med mye duppedingser da!!

Jeg er veldig glad i språk, spesielt Japansk, som jeg har studert. Jeg spiller piano, som jeg synes er veldig gøy ^^ Videre er jeg glad i biljard, og spiller også sjakk^^ Ellers prøver jeg å lese en del, ser litt film, og hører musikk. I det siste har jeg også fått øynene opp for mat, og er for tiden i en matklubb, hvor jeg håper på å få lært mye om matlaging :) Det er vel i store trekk det jeg liker.

Nimmel: Har du noen favorittforfattere? Og hva slags kunst er du glad i?

• Liker 1
Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Har du noen favorittforfattere? Og hva slags kunst er du glad i?

^^, Hovedfavoritt er en ved navn James Patterson, jeg har omtrent alle bøkene av ham. Kjøper offline (Tanum eller ARK), og da finner jeg som regel en hel haug andre bøker også, så jeg har flere favorittforfattere, men husker ikke helt i skrivende stund. (Jeg har mistet oversikt over mengden bøker jeg har. Jeg stoppet etter 3k). Og apropos bøker, jeg ha det i papirform. ^^,

Jeg liker best sånn type kunst man skjønner hva er. ^^, Et hull i veggen gir meg ingen mening i det hele tatt.

Sakone: Hvordan type matlaging ser du frem til å lære mest om? Og hvilken musikk liker du helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...