Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Liker brukernavnet ditt og bildet, hvorfor valgte du dem? :)

Jeg ville ikke bruke mitt vanlige nick. Og fantasien min er ikke sååå god. Så da ble det tatt bilde av en haug med swarovskikrystallene mine :)

Swarovski: noen planer for helga?

Finnes ingen planer denne helga. Men jeg burde kanskje gjøre noe annet enn å prate i telefonen og å shoppe på nett? :P

Sakone: Hva fikk deg til å stille verdens lengste liste med sex-spørsmål?

Stjerner: Hva er det beste med å være singel, og det beste med å være i et forhold?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: Hva er det beste med å være singel, og det beste med å være i et forhold?

det beste med å vera singel er at eg slepp å ta hensyn til nokon. eg gjer akkurat det eg vil, når eg vil

det beste med å vera i eit forhald veit eg ikkje. eg har berre vore i eit forhald. det varte i ti år. ti år med psykisk vald. det eg ser fram til i eit forhald er ein som støtter meg og som syns eg er verdas finaste uansett korleis eg ser ut

Gunny: Din beste sjekkelinje?

Skrevet

Jellybean78: Hvor stor del av garderoben din er kjøpt på ebay?

:omg: Noen som følger med ser jeg! :ler:

Mellom Amazon og E-bay? Ca. 50/50% hver, tenker jeg....:ler:

Neida, selv om du har rett i at mye av den er kjøpt på E-bay...du finner jo alt du

har lyst på, samlet på ett sted, pluss at det er himmel og hav billigere enn om du skulle

ha handlet samme klærne i en norsk butikk.....(noe som er umulig, for norske butikker tilbyr

ikke en rekke av merkene jeg kjøper)

Sånn mellom meg og deg, så har jeg handlet så mye der inne at jeg har noen sleipe triks oppi

ermet for å lure meg unna toll/mva. og slikt tull ;)

Jellybean: Simpsons eller Family guy?

Simpsons all the way! Elsker Homer Simpson!

Family guy har jeg ikke sett så mye av tror jeg faktisk..... :forvirret:

Noz: Hva syns du om boligmarkedet/leieutgiftene nede i Oslo? blodig urimelige? ikke?

Swarovski: Hva driver du med om dagene?

Kenzi: Hvor mange søsken har du?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Du kan kun spise 5 matretter resten av ditt liv. Hvilke ville du valgt?

Pizza, biff med bakt potet og saus, pasta i tomat saus, kyllingfile med ostegratinerte poteter og brun saus, og mer pizzza.

Gunny: Din beste sjekkelinje?

Det kommer an på hvordan humøret er og hvor grov jeg skal være :lur:

Sjerner: lager du ofte middag, eller blir det noe ferdig saker.

Josefin88: hva er det siste du vil dø av?

Jack: er det ikke på tide å komme tilbake snart?

Skrevet

Pizza, biff med bakt potet og saus, pasta i tomat saus, kyllingfile med ostegratinerte poteter og brun saus, og mer pizzza.

Det kommer an på hvordan humøret er og hvor grov jeg skal være :lur:

Sjerner: lager du ofte middag, eller blir det noe ferdig saker.

Josefin88: hva er det siste du vil dø av?

Jack: er det ikke på tide å komme tilbake snart?

eg lagar middag kvar dag. eg må ha eit varmt måltid. ein og anna gong kjøper eg fjordland, om eg er seint heime.

Singha: Du får holde eit foredrag om kva som helst. kva emne veljer du?

Skrevet

Singha: Du får holde eit foredrag om kva som helst. kva emne veljer du?

Foredrag om forbudsskilt og påbudsskilt i trafikken. Hvorfor finnes de? Hva skjer om jeg ikke følger dem? Kan det hende det finnes andre mennesker i trafikken enn en selv?

Lang tittel, men... Jeg kunne sikkert holdt et foredrag om det jeg faktisk studerer men jeg føler egentlig dette temaet er viktigere. :)

Stjerner og planeter: Har du ein fin kveld?

Skrevet

Ikke strange Doll: mest ekstreme du er vært med på?

Eg vet ikke? Ekstreme opplevelser er liksom ikke helt meg. Naboen min løy på seg en dødelig sykdom da, men det er jo ikke ekstremsport men var en ekstrem situasjon å være i.

Dolly: Kunne du bosatt deg noen annen plass enn Bergen om du var nødt?

Jeg KUNNE jo om jeg var NØDT... men jeg vil jo ikke.. om jeg skal bosette meg et annet sted så blir det der jeg kommer fra.

Josefin88: Heter du Josefin på ekte? :)

Gjest Swarovski
Skrevet

det beste med å vera singel er at eg slepp å ta hensyn til nokon. eg gjer akkurat det eg vil, når eg vil

det beste med å vera i eit forhald veit eg ikkje. eg har berre vore i eit forhald. det varte i ti år. ti år med psykisk vald. det eg ser fram til i eit forhald er ein som støtter meg og som syns eg er verdas finaste uansett korleis eg ser ut

:( Da får vi bare håpe på at neste forhold blir akkurat som du ønsker deg :klem:

:omg: Noen som følger med ser jeg! :ler:

Mellom Amazon og E-bay? Ca. 50/50% hver, tenker jeg.... :ler:

Neida, selv om du har rett i at mye av den er kjøpt på E-bay...du finner jo alt du

har lyst på, samlet på ett sted, pluss at det er himmel og hav billigere enn om du skulle

ha handlet samme klærne i en norsk butikk.....(noe som er umulig, for norske butikker tilbyr

ikke en rekke av merkene jeg kjøper)

Sånn mellom meg og deg, så har jeg handlet så mye der inne at jeg har noen sleipe triks oppi

ermet for å lure meg unna toll/mva. og slikt tull ;)

Swarovski: Hva driver du med om dagene?

Jeg følger med på hva folk kjøper på ebay, selvsagt :ler:

Sånn seriøst så foretrekker jeg å gjøre det enkelt og si at jeg er innen helsevesenet :)

Strange Doll: Hva er din favoritt gjenstand?

Jellybean78: Nå som du har innrømmet for hele verden at du snyter staten for mva/toll; hvor redd er du for å bli tatt? :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: hvilke farger er dine favoritter på klær? Hvilke farger liker du ikke i det hele tatt?

en ting er sikkert, og det er at de er med farger og ikke hvite, svarte og grå!

er veldig opptatt av å matche, og bruker jeg en rød genser så bruker jeg røde sko og diverse andre detaljer. Har både klær, sko, jakker og kåper med sterke farger på :)

Vanskelig å plukke ut èn favoritt men jeg bruker mye kongeblå-blååå og rødt!

Greit å gå med svart, hvit og grått til tider, men jeg liker ikke mye av det på en gang..

Noz: beste hårprodukt?

alt av sebastian :strix:

Noz: Hva syns du om boligmarkedet/leieutgiftene nede i Oslo? blodig urimelige? ikke?

njaaa... det kommer egentlig veldig ann på hvor man bor.. selv leier jeg en 50 kvm to-roms leilighet til 5000 uten strøm i mnd. Mange utleieleiligheter har en veeeldig stygg pris men det er også fult mulig å finne ålrighte priser.

Gunfreak: hvordan bor du? leier du hybel?

Singha: Hvordan står det til med date`inga for tiden?

Kristine: dersom freia/nidar ringte deg og ba deg lage en sjokolade som ikke allerede eksisterer, hvordan ville du ha laget den (smak, fylling vs ikke fylling +++)

Skrevet

Singha: Hvordan står det til med date`inga for tiden

Rett vest. Åt skogen. Til helvete. Skjønner ikke at jeg gidder prøve. For all del, jeg har møtt et par veldig hyggelige interessante jenter men ingenting føles rett.

Gunfreak: Hva er den mest ekstreme situasjonen du har vært i?

Skrevet

Foredrag om forbudsskilt og påbudsskilt i trafikken. Hvorfor finnes de? Hva skjer om jeg ikke følger dem? Kan det hende det finnes andre mennesker i trafikken enn en selv?

Lang tittel, men... Jeg kunne sikkert holdt et foredrag om det jeg faktisk studerer men jeg føler egentlig dette temaet er viktigere. :)

Stjerner og planeter: Har du ein fin kveld?

kvelden er fin. eg er glad eg er ferdig med fem vurderingssamtalar. akkurat no ventar eg på at vaskemaskina skal verta ferdig slik at eg kan hengja opp kleda og leggja meg. eg er så sleten.

Noz: kva er det verste ein kan ha i håret sitt?

Singha: vann the spurs i kveld?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: hvordan bor du? leier du hybel?

Nja er vel ikke en hybel men vanlig liten et roms leilighet på 28m2

Gunfreak: Hva er den mest ekstreme situasjonen du har vært i?

Hm, er vel ikke så mye, en gang jeg skulle sove over hos en venn, var det krangel mellom han og stefar/ste søster, og han trakk en kniv på dem, og barnevernet kom, og endte med at han sov hos meg, ellers ville barnevernet tatt han med den kvelden.

Singah: Som sjofør og historiker, kan du mye om lastebilens historie?

Nozzy: hvor stor er leiligheten din? er det plass til kg fest der?

KristineS: hva er det værste med trondheim?

Skrevet

Jellybean78: Nå som du har innrømmet for hele verden at du snyter staten for mva/toll; hvor redd er du for å bli tatt? :fnise:

Faktisk ikke i det hele tatt, hadde det vært ett snev av risiko for dette så hadde jeg aldri

utbasunert det her inne ;)

Uten at jeg skal gå for detaljert inn på dette, så ligger alt ansvaret hos de kjøper av der

inne....men de er greie å ha med å gjøre, når du legger igjen relativt mye penger etter et

kjøp, så er det slående hvor medgjørlige de blir....:ler:

Dolly: Hvordan er formen, bedre?

Swarovski: Hva slags forhold har du til JackPreacher?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: kva er det verste ein kan ha i håret sitt?

define! :daane:

matbutikk-produkter generelt, men define tar kaka

Nozzy: hvor stor er leiligheten din? er det plass til kg fest der?

50 kvm, men nei det er det nok ikke.. desverre :/

gorgonzola: hva synes du om den såkalte klikken og disse grrrrrusomme fjaserne her på forumet? er du en som irriterer deg og misliker det?

Skrevet

Singah: Som sjofør og historiker, kan du mye om lastebilens historie?

Nei jeg interesserer meg ikke kjempemye for bil og sånt. Det er en jobb. Jeg vet hva jeg liker av biler jeg har kjørt og der stopper det egentlig. Egentlig kan jeg ikke kjempemye historie heller. Fagene jeg har tatt går mer på arbeid med historie enn faktisk historie.

Singha: vann the spurs i kveld?

Tottenham tapte kampen, og spilte dårligere enn jeg har sett dem siden sesongstarten. Men de gikk videre til neste runde fordi de over to kamper hadde like mange mål som Inter, men flere bortemål.

Noz: Hva gleder du deg mest til i Riga?

Strange Doll: Hva liker du best av studentaktivitetene du holder på med?

Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: H eller lett mjølk?

Dersom jeg absolutt må drikke melk, blir det nok H.

Bandit: Korleis er utsjånaden til drømmedama?

Jeg har ikke noe sånn typisk utseende som jeg går etter. Jeg lærte ganske tidlig at hun endret seg etter den kvinnen som var spesiell akkurat der og da. Ikke misforstå. Jeg er kresen. Det er bare det at jeg ikke låser meg til en viss type kvinner. Jeg vet hva jeg liker når jeg ser det, og tar det derfra. Men fine øyne og et vakkert smil MÅ hun ha! ;)

Bandit: har du/ dere noen sommerferieplaner?

Poden har planlagt å være hjemme for å spille fotball, og dra masse til Tusenfryd. Men vi skal snakke sammen litt nærmere i påskeferien, for det hadde nok vært godt å komme oss bort litt. Tatt en bilferie eller noe slik. Det kommer nok til å bli noen fotballturer etterhvert vil jeg tro. :ler:

padawan: Hva er helgens planer?

loren: Hvilken is er verdens beste?

Noz: Hvor mange sko har du med deg til Riga?

Skrevet

Strange Doll: Hva er din favoritt gjenstand?

Forlovelsesringen min

Dolly: Hvordan er formen, bedre?

Ja den er mye bedre heldigvis :)

Strange Doll: Hva liker du best av studentaktivitetene du holder på med?

Studentavisen uten tvil. Vurderer å begynne med en ny aktivitet, men må tenke litt først.

Swarovski: Hvilken telefon har du?

Bandit: Er du egentlig en banditt?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

padawan: Favorittreisested?

Helt klart Portugal. Har fått en del innfødte venner både i Porto og Lisboa og simpelthen digger det landet.

padawan: Hva er helgens planer?

Jeg avspaserer et par timer i morgen og reiser til London. Kommer hjem sent mandag.

Noz: hva er du mest fornøyd med når det gjelder leiligheten din?

Strange Doll: Hvordan traff du gubben?

S & P: Hvis du måtte velge et annet yrke; hva ville det vært?

Yme: Hvor blir det av deg? Lenge siden jeg har sett deg i tråden.

Endret av padawan
Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Hva slags forhold har du til JackPreacher?

Så nært kjærester man kan være, uten å være kjærester. :P Og han er blitt en av mine beste venner, som jeg kan snakke med om alt og ingenting.

Swarovski: Hvilken telefon har du?

Muligens verdens eldste nålevende nokia telefon. Selv om jeg tror den egentlig er halvdød siden den nektet meg å snakke med Jack i dag. Så jeg må vel innfinne meg med at jeg må kjøpe en ny telefon snart... Jeg HATER å kjøpe telefoner og lignende duppedingser. Altfor mange valg :(

Padawan: Hvor mange mansjettknapper har du solgt til utlandet?

Lygekryss: Hvor ofte klarer du å "sette folk ut"?

LilleLovely: Har du hunder/kjæledyr?

Skrevet (endret)

lygekryss: Hva er det peneste språket du vet om, og kan du prate det?

Fransk eller spansk. Kan bare tullefransk og tullespansk.

Lygekryss: Når klina du sist?

To uker siden. :eeeh:

Lygekryss: Hvor ofte klarer du å "sette folk ut"?

Har ingen statistikk akkurat, jeg prøver å gjøre det på en positiv måte.

Glemte visst mine egne spørsmål. Igjen. :klaske:

Swarowski: Så du kjenner JackPreacher "på ekte"?

Gunfreak: Hva ser du på? (på bildet)

Endret av lygekryss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...