Gjest Bandit Skrevet 10. mars 2013 #13441 Skrevet 10. mars 2013 Bandit: opp på ein fjelltopp eller lavt under vassflata? Fjelltopp. StjernerPlaneter: Hva er eklest: brain freeze eller napping av hår på innside av lår? Gunfreak: Når malte du byen rød sist?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. mars 2013 #13442 Skrevet 10. mars 2013 StjernerPlaneter: Hva er eklest: brain freeze eller napping av hår på innside av lår? me har lese same tråd, ser eg. "brainfreeze". Det er ufatteleg vondt. Minner litt om biholebetennelse. Bandit: (sidan du tydlegvis kjedar deg like mykje som meg...) Du har med deg ei dame heim. Kva oppdagar du som gjer at du trekkjer deg?
Gjest Bandit Skrevet 10. mars 2013 #13443 Skrevet 10. mars 2013 Bandit: (sidan du tydlegvis kjedar deg like mykje som meg...) Du har med deg ei dame heim. Kva oppdagar du som gjer at du trekkjer deg? Dersom jeg har invitert med noen hjem, har jeg som oftest en veldig god formening om hvordan hun er, så den sjansen er egentlig liten. Da liker jeg henne allerede veldig godt. Men om hun skulle vise seg fra en helt annen side i levende live, så går varsellampene mine av. StjernePlaneter: Hva med deg? Harlequin: Yndlingsbutikk?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. mars 2013 #13444 Skrevet 10. mars 2013 StjernePlaneter: Hva med deg? lange, skitne tånegler. Bandit: Kva skal til for at du "likar ho veldig godt"? Padawan: Kvafilm kunne du tenkt deg å spele i?
Daybreak Skrevet 10. mars 2013 #13445 Skrevet 10. mars 2013 Daybreak: Hvilken er den beste sjokoladen? Trur det må vere vanleg mjølkerull^^ Stjerner: Ditt livsmotto?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. mars 2013 #13446 Skrevet 10. mars 2013 Stjerner: Ditt livsmotto? Gjer akkurat det du vil så lenge det ikkje skadar andre Alkasil: Kva tyder brukarnamnet ditt?
alkasil Skrevet 10. mars 2013 #13447 Skrevet 10. mars 2013 Alkasil: Kva tyder brukarnamnet ditt? Det betyr ingenting, fant bare på et ord siden jeg ikke ville bruke det vanlige brukernavnet mitt her inne. Daybreak: Hva har du gjort i helga?
Gjest Bandit Skrevet 10. mars 2013 #13448 Skrevet 10. mars 2013 Bandit: Kva skal til for at du "likar ho veldig godt"? Masse kjemi, tenning, og det at hun er et herlig menneske. LilleLovely: Hva skal til for å få deg til å virkelig skravle?
Daybreak Skrevet 10. mars 2013 #13449 Skrevet 10. mars 2013 Daybreak: Hva har du gjort i helga? Ingenting spesielt, berre vore ute og gått turar og slikt^^ Noz: om du måtte velje eit yndlingsdyr, bortsett frå sjiraff, kva hadde det blitt?
Gjest LilleLovely Skrevet 10. mars 2013 #13450 Skrevet 10. mars 2013 Masse kjemi, tenning, og det at hun er et herlig menneske. LilleLovely: Hva skal til for å få deg til å virkelig skravle? Rødvin? Edru tenker jeg for mye og veier mine ord. Jeg er sosial og snakker lett med folk men tror aldri noen har beskyldt meg for å være en skravlebøtte:) Bandit: hvilke interesser har du?
KristineS Skrevet 10. mars 2013 #13451 Skrevet 10. mars 2013 KristineS: Ring eller smykke? Definitivt smykke. Har en ring, og den blir veldig sjeldent brukt. Eneste gangen jeg kan se for meg at jeg begynner å bruke ring er ved en evt. forlovelse. alkasil: Hva er det beste påskegodtet? stjernerogplanter: Har du lest "Ringdrotten"? Og isåfall: hva syntes du?
Gjest Gunfreak Skrevet 10. mars 2013 #13452 Skrevet 10. mars 2013 Gunny: Når hadde du sex sist? hm et par lørdager siden. Gunfreak: Når malte du byen rød sist? Mener du når oslos gater ble røde med blodet fra mine offere? Så var det forige torsdag, men av en eller annen grunn kom det ikke med på nyhetene. S&P: beste frossenpizza? Bandit: seriøst? 39? LilleLovely: beste sang å danse til? KristineS: noen dyr du ikke kunne spise? Daybreak: beste hesterase?
Daybreak Skrevet 10. mars 2013 #13453 Skrevet 10. mars 2013 Daybreak: beste hesterase? Det kjem heilt an på kven som skal ha den og kva den skal brukast til, og også an på individet, men personleg om (forhåpentlegvis når) eg skal ha meg hest, kjem eg nok til å satse på enten dølahest eller tinker. Fjording skal også vurderast, men likar faktisk hakket betre døl og tinker Alkasil: Den verste ferien du har hatt?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. mars 2013 #13454 Skrevet 10. mars 2013 stjernerogplanter: Har du lest "Ringdrotten"? Og isåfall: hva syntes du? Nei, verken lese boka/bøkene eller sett filmane. S&P: beste frossenpizza? grandiosa. eg er ikkje glad i frossenpizza. Gunny: Beste pålegg på skjevo?
Gjest Gunfreak Skrevet 10. mars 2013 #13455 Skrevet 10. mars 2013 Gunny: Beste pålegg på skjevo? Beste som i jeg hadde spist om penga ikke var et poblem, roast beef, Men sånn vanlig pålegg, er jeg glad i danskepølse. holder seg lenge i kjølen, smaker godt og har mye smak, går til mange typer brød, samt rundtstykker osv. S&P: biff eller kyllingfile? Nozzy: lyst til å prøve ballongferd?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. mars 2013 #13456 Skrevet 10. mars 2013 S&P: biff eller kyllingfile? kylling- eg elskar alt med kylling Guybrush: Kva er verst; ei dame som stinkar sveitte eller ei dame som stinkar parfyme?
Gjest NozMonster Skrevet 10. mars 2013 #13457 Skrevet 10. mars 2013 Noz: Dersom jeg skulle sett en animasjonsfilm. Hvilken måtte det bli? En veldig spesiell animasjonsfilm som jeg på et vis ble veldig fascinert av er Nine. Den er nok beregnet for voksne, mest fordi den kan være ganske vanskelig å forstå. Den elleville låvefesten syns jeg også var en herlig film! Noz: Svart eller brun kajal (eyeliner)? brun bruker jeg ikke, men flytende svart bruker jeg oppe på lokket, så da velger jeg svart! Noz: om du måtte velje eit yndlingsdyr, bortsett frå sjiraff, kva hadde det blitt? bissevovven min! drua: Hvilken radiokanal liker du best?, og hvorfor..
Gjest NozMonster Skrevet 10. mars 2013 #13458 Skrevet 10. mars 2013 Nozzy: lyst til å prøve ballongferd? jaaa,så absolutt! s&p: hvordan pleier du/ liker du best å tilbrede kyllingen? og hva slags tilbehør?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. mars 2013 #13459 Skrevet 10. mars 2013 jaaa,så absolutt! s&p: hvordan pleier du/ liker du best å tilbrede kyllingen? og hva slags tilbehør? steike den i panne med kvitlauk og olivenolje. dyppe den i tzatziki. Farnesina: Beste tv-program?
Gjest Drue Skrevet 10. mars 2013 #13460 Skrevet 10. mars 2013 Drue:hva jobber DU med? Jeg er student, men jobber også som selvstendig næringsdrivende. Drue:din største guilty pleasure innenfor musikk, hvis du har noen? Denne Drue: Beste søndagsmiddag? Hjemmelagd burger! Serveres snart Drue: hvorfor er ikke du et vin-menneske? Hadde absolutt det inntrykket. Nei, si det. Jeg har aldri vært spesielt glad i alkohol. Hva var det som ga deg det inntrykket? drua: Hvilken radiokanal liker du best?, og hvorfor.. NRK p1 og østlandssendinga. Rett og slett fordi jeg er dritt lei p3 nå. Det finnes egentlig ingenting bra der, kanskje med unntak av lørdagsrådet og martin beyer olsen på søndager. "Verdens rikeste land" er det mest tragiske jeg noensinne har hørt. På P1 liker jeg f.eks. nitimen, rett og slett fordi det er rolig nok, samtidig som det er morsomt. Musikken de spiller er så som så, men. Ellers høres jeg en del på radio nova også. Gunfreak: når var sist du hadde utløsning, og hvem tenkte du på? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå