Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #13401 Skrevet 8. mars 2013 Bandit: Hvilke av disse nevnte (grusomme) egenskapene er "best" at din kinodate har?
Jellybean78 Skrevet 8. mars 2013 #13402 Skrevet 8. mars 2013 Jelly: På hvilket/ hvilkne områder er du egentlig ganske barnslig? På ALLE områder er jeg barnslig, aldri noe så seriøst at en ikke kan spøke med det, er mitt motto! Nei, seriøst (der tulla jeg, og var barnslig igjen ) så opplever/opplevde nok dere i den uinterressant tråden meg på mitt mest barnslige/fjasete til tider.....tror nok jeg tørr påstå at du ikke hadde kjent igjen meg om du hadde truffet meg i virkeligheten, sånn ut ifra hvordan jeg fremstår her inne....(særlig i den fjasetråden, som sagt). Om du tilbringer litt tid rundt meg legger du kanskje merke til at humoren/fjasingen til Jelly av og til skinner igjennom da Jelly: Hva synes du om sminke? Blææææ!..... 'nuff said! Neida, blir det benyttet av en kvinne som vet hvordan det skal brukes kan det virkelig fremheve og forsterke hennes naturlige skjønnhet... Mange jenter som ikke vet hvordan en gjør slikt ender opp med å se oppstæsjet og unaturlige ut.....mindre er mer, i mange tilfeller, noe mange har til gode å lære.... Jelly: Hva skal du i påsken? Hjem til gode gamle Trøndelag, kanskje ikke med en gang, men etter en liten stund.... Er jo der oppe jeg har familie,venner og røtter.... Har overhodet ikke planer om å stå på ski iallefall, (bare så det er sagt!) Cindi: Helt ærlig, hva ønsker du: gutt eller jente? Noz: Hvorfor liker du ikke den ene tatoveringen din? Stjerner: Hva er høyden din?
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #13403 Skrevet 8. mars 2013 Bandit: Hvilke av disse nevnte (grusomme) egenskapene er "best" at din kinodate har? Det må vel være å le høyt og uhemmet. Da er hun iallefall i godt humør. Cindi: Hvor mye overdriver folk her inne, mener du (på en skala fra 0-10000000000000)? Gardina: Hvordan går det med gardinstanga? Noz: Har du noengang blitt angrepet av hybelkaniner?
Cindi Skrevet 8. mars 2013 #13404 Skrevet 8. mars 2013 Cindi: Helt ærlig, hva ønsker du: gutt eller jente? Jeg ønsker meg mest av alt en jente. Kommer ikke til å bli sur hvis det blir en gutt, hehe, men jeg kommer til å bli overekstatisk hvis det blir en jente. ^^,) Cindi: Hvor mye overdriver folk her inne, mener du (på en skala fra 0-10000000000000)? Sånn ca tusen. Noz: Har du vært inne på lekebutikken på bærums verk senteret? Der var det en rååååskjønn sjiraffbamse!! Jeg MÅTTE kjøpe den! Den er laget sånn som de lange slangebamsene, bare at kroppen var pitteliten og halsen laaaaaaaaaaang. Råsøt! Kan liksom slynge den rundt noe. I mitt tilfelle, forhåpentligvis rundt en sprinkelseng
Strange Doll Skrevet 8. mars 2013 #13405 Skrevet 8. mars 2013 Strange Doll: Hvem av disse er du når du er på kino? 1) Den som får hostekule og blir så flau at hun forsøker å kvele hostingen, slik at det bare blir ENDA verre? 2) Den som knitrer så voldsomt med papiret, i et forsøk på å åpne godteposen, og ender med at alt godteriet havner på gulvet? 3) Den som ler høyt og uhemmet. Selv av en tyggegummireklame? 4) Den som hysjer på alt og alle og irriterer seg voldsomt over dusten bak som har kneet i seteryggen din? 5) Den som skravler med sidemannen om helt andre ting enn filmen. For deretter å spørre: Hva skjedde nå da? 6) Den som aldri får tak i handlingen og må ha med seg en som forklarer? 7) Den som har sett filmen før, og derfor alltid sier: "Se nå!", "Denne er kul", eller til og med forteller hva som vil skje? En blanding av 3 og 6, egentlig Cindi: Hvor mange par sko har du?
Kenzi Skrevet 8. mars 2013 #13406 Skrevet 8. mars 2013 Ja! Den nye til Brekke! (ellers så går jo jeg å selger på denne lobotomisten min, da... ) Kenzi: Samler du på noen pynteting? Jeg har ikke lest lobotomisten enda, den høres jo så ekkel ut? Jeg har en god del feer som opptar plass jeg. Dolly: Hvorfor bytta du avatar?
Strange Doll Skrevet 8. mars 2013 #13407 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har ikke lest lobotomisten enda, den høres jo så ekkel ut? Jeg har en god del feer som opptar plass jeg. Dolly: Hvorfor bytta du avatar? (den er ekkel, men godt skrevet! og pst se på bildet av forfatteren!) Fordi jeg kjedet meg og fikk så lyst på en ny en Kenzi: liker du friends?
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #13408 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Noz: Hvorfor liker du ikke den ene tatoveringen din? fordi tatovøren ikke var noe flink og fordi hun lagde den aaaaltfor nærme en annen som jeg hadde fra før... hun garanterte meg at det ikke ville se dumt ut, men JOH!!! Jeg pleier å ha mareritt om at jeg er i en ulykke, så ender det med at jeg må amputere armen, men så er det feeeeeeeil arm!!!! det er den uten tatovering Noz: Har du noengang blitt angrepet av hybelkaniner? ja, faktisk... jeg blir det hver eneste dag for tiden, men jeg bare tråkker på dem og overser dem.... jeg prøver å finne årk og giddhet til å drepe dem opp i støvsugeren Noz: Har du vært inne på lekebutikken på bærums verk senteret? Der var det en rååååskjønn sjiraffbamse!! Jeg MÅTTE kjøpe den! Den er laget sånn som de lange slangebamsene, bare at kroppen var pitteliten og halsen laaaaaaaaaaang. Råsøt! Kan liksom slynge den rundt noe. I mitt tilfelle, forhåpentligvis rundt en sprinkelseng jaaaa, mange ganger.. de har bestandig mange sjiraffting der. babyting generelt synes jeg kommer i mye sjiraff (omtrent alle bebiser har sjiraff-sutteklut av typen: bandit: hva er ditt forhold til å gå på shopping? Har.q...lin(?): Hvis du kunne tatt et valg om igjen, hvilket ville det blitt? jelly: hvem hadde du takket ja takk til å gå date med av KG-bejbsene? Endret 8. mars 2013 av NozMonster
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #13409 Skrevet 8. mars 2013 Noz: har du sett ville giraffer? Bandit: bruker du briller?
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #13410 Skrevet 8. mars 2013 bandit: hva er ditt forhold til å gå på shopping? 2
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #13411 Skrevet 8. mars 2013 Bandit: bruker du briller? Ja, men jeg liker å la dem hvile når jeg kan.
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #13412 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Bandit- du må forholde deg til reglene (hvis ikke så blir det fik og deng og smekk på finger`n!) Noz: har du sett ville giraffer? neeei, bare i dyrehager L.Lovely: asl? Loren: hva blir det beste med denne helgen? Endret 8. mars 2013 av NozMonster
Singha Skrevet 8. mars 2013 #13413 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Noz: Er du sikker på at å true med det der hjelper? Endret 8. mars 2013 av Singha
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #13414 Skrevet 8. mars 2013 Bandit- du må forholde deg til reglene (hvis ikke så blir det fik og deng og smekk på finger`n!) neeei, bare i dyrehager L.Lovely: asl? Loren: hva blir det beste med denne helgen? 29 ( noen måneder til i hvert fall;)),jente, oslo... Hva med deg? Giraffer i virkeligheten er tøffe...kom deg til Afrika;)
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #13415 Skrevet 8. mars 2013 Bandit- du må forholde deg til reglene (hvis ikke så blir det fik og deng og smekk på finger`n!) Men jeg skal allikevel respektere druemann: Noz: Hvem av disse er du når du shopper: 1) Den som må holde opp og ta på alt av klær, mens hun i fistel utbryter: "Næææææh, sååååååå nyyyydelig!"? 2) Den som tilbringer mesteparten av dagen halvnaken inne i prøverommene? 3) Den som løper rundt og dulter til alle, ser på klokka og ser dritstressa ut? 4) Den som egentlig er altfor kul for kjøpesenteret, og dermed tilbringer shoppingen som en ninja, men er sånn passe laidback inne på en kul cafè? 5) Den som alltid havner foran meg i køen, som betaler i enkroner mens hun skravler hull i hodet på kvitteringen, og som avslutter med å gå igjennom hele kvitteringen mens hun enda står der? 6) Den som løper skrikende inn på senteret, rett inn i de rette butikker, gjør sitt, og løper skrikende ut igjen, og som avslutter med å kysse fortauet utenfor og roper: "Jeg overlevde! Jeg overlevde igjen!"? 7) Den som setter fast vogna på tvers i rulletrappa, så alle blir most inn i hverandre? StjernePlaneter: Hvor er det deiligst å bli klødd?
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #13416 Skrevet 8. mars 2013 Noz: Er du sikker på at å true med det der hjelper? jupp! bare se, han forholder seg jo til reglene nå 29 ( noen måneder til i hvert fall;)),jente, oslo... Hva med deg? 27 år og fra rett utenfor oslo Men jeg skal allikevel respektere druemann: Noz: Hvem av disse er du når du shopper: 1) Den som må holde opp og ta på alt av klær, mens hun i fistel utbryter: "Næææææh, sååååååå nyyyydelig!"? 2) Den som tilbringer mesteparten av dagen halvnaken inne i prøverommene? 3) Den som løper rundt og dulter til alle, ser på klokka og ser dritstressa ut? 4) Den som egentlig er altfor kul for kjøpesenteret, og dermed tilbringer shoppingen som en ninja, men er sånn passe laidback inne på en kul cafè? 5) Den som alltid havner foran meg i køen, som betaler i enkroner mens hun skravler hull i hodet på kvitteringen, og som avslutter med å gå igjennom hele kvitteringen mens hun enda står der? 6) Den som løper skrikende inn på senteret, rett inn i de rette butikker, gjør sitt, og løper skrikende ut igjen, og som avslutter med å kysse fortauet utenfor og roper: "Jeg overlevde! Jeg overlevde igjen!"? 7) Den som setter fast vogna på tvers i rulletrappa, så alle blir most inn i hverandre? egentlig ingen av dem, men 5`ern blir nok det nærmeste anoia: Når løy du sist, om hva og til hvem? mortem: hva savner du i livet ditt for tiden? eller hvordan anderledes skulle du ønske at det var? guybrush: Hva var det siste du gav bort til noen i gave?
Harlequin Skrevet 8. mars 2013 #13417 Skrevet 8. mars 2013 Harlequin: skal du? Haha, det skal jeg! Sier det samme som deg, lett underholdning - det intellektuelle meg-et får seg et lite boost, det trengs innimellom Harlequin: Hva er det mest "dramatiske" du har gjort med utseendet ditt? Det er ikke spesielt dramatisk - har alltid vært veldig pinglete på den fronten, har feks aldri farget håret, og er beskjeden med sminke. Tok hull i ørene som 17-åring (?), tror det må komme øverst på lista. Ellers hadde jeg en sinnssyk verandaleppe (også når jeg var 17) etter å ha kjørt av på slalåm... Den så dramatisk ut, i alle fall! Har.q...lin(?): Hvis du kunne tatt et valg om igjen, hvilket ville det blitt? Regner med det er meg du sikter til, haha Hm... Jeg har egentlig ikke tatt så mange viktige valg, og resultatene av de jeg har tatt har stort sett vært til å leve med. Tror kanskje det ville vært å ha en mye mer grundig undersøkelse på hesten min da jeg kjøpte henne, det hadde spart meg for mange, mange penger, bekymringer og dårlig samvittighet. Eventuelt ville jeg valgt en annen oppgave på engelskeksamen, og muligens fått det ekstra poenget jeg trengte for å komme inn på studiet jeg virkelig ville... Noz: mulig du har svart før, men hvorfor nicket? Loren: ditt favorittfag på barneskolen? LilleLovely: skjer det noe spennende i helga?
Gjest Skrevet 8. mars 2013 #13418 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Dreamdrops: Hva ville du jobbet med hvis du kunne jobbe med hvasomhelst? (savn ) Jeg ville jobbet som politiadvokat (Ja<3) Dreamdrops: Likte du milkshaken på Nighthawk? I did! Neste gang skal jeg smake den med oreo kjeks og krem :D Magen min. For inni der er det nemlig en liten bebis. Miiiiiih! Gratulerer så mye! Fantastisk! Cindi: Gratulerer så utrrrrrrrrrolig mye!!! Dette har jeg venta på en stund nå! Men du! Du er vel ikke så langt på vei regner jeg med? Det er jo ikke meningen å drepe gleden, men jeg vil bare minne deg på at du ikke må ta absolutt hele gleden allerede så tidlig. Unødvendig. Dreamdrops: har du faket orgasme med en partner før? Nei, aldri. Drua: Har du en fast kopp du drikker te/kaffe fra og hvordan ser den ut? Mortem: "Dømmer" du mennesker litt etter musikksmak? Edit: "Du en" ble til duven Endret 8. mars 2013 av Dreamdrops
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #13419 Skrevet 8. mars 2013 Noz: mulig du har svart før, men hvorfor nicket? det bare ble sånn... navnet er fra da jeg var fjortiss og likte nosferatufilmer. Unødvendig. ja, unnskyld, det var virkelig ikke vondt ment typisk meg å skrive før jeg tenker.. dreamdrops: hvilke milkshake drakk du på nighthawk?
Gjest Skrevet 8. mars 2013 #13420 Skrevet 8. mars 2013 (endret) dreamdrops: hvilke milkshake drakk du på nighthawk? Drakk den med pistasj-is! Mm Edit: Hahah, ser nå at jeg glemte et spørsmål! Sånn er det når man sitter på toget Bandit: Du orker egentlig ikke å lage middag, hva lager/gjør du? Endret 9. mars 2013 av Dreamdrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå