Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Skal du på ferie i år?

njææhhh, om 8 dager så reiser jeg til Riga for en langhelg, og det er første

ferien min på 6 år :hoppe:

Det blir sikkert noen år til neste ferie etter det igjen..

Loren: Leser du spørsmålene som er stile til andre her i tråden og svarene fra andre brukere i tråden her? eller scroller du deg nedover ti du ser ditt eget navn?

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

Cindi: Hvilket sminkeprodukt klarer du deg ikke uten?

Maskara og concealer MÅ jeg ha, men må jeg velge èn så blir det maskara. Jeg sminker meg til daglig med concealer, pudder og rouge fra Dior og maskara fra enten Lancome eller Helena Rubenstein og en øyenbrynspenn fra H&M (jeg er litt for blond naturlig til at bryna mine synes). HR maskaraen er beste jeg noensinne har prøvd, men den er ganske dyr, så kjøper den bare på tax free. (vedlagt bilde)

i og med at det nesten nettopp har vært et produkt-slipp i matbutikkene, så tipper jeg på

at det er av de produktene du mener.. korrekt meg om jeg tar feil.

De to eneste produktene jeg har smakt er ihvertfall jeg superfornøyd med!

Saften Zeroh, med nektarin og fersken (den er helt kalorifri og smaker minst hundreogniiiiii ganger bedre enn fun light!) og den nye røykte kaviaren!

cindi: vil du røpe det tenkte navnet på jenta? :hoppe:

Har sendt mannen ut på jakt etter den saften nå. Tihi! Jeg eeeeeeeeeeeelsker lakris. Noen lakrisprodukter jeg kanskje ikke har prøvd?

Najj, beklager. Men jeg er livredd for å si det høyt. Er så redd for å snakke om navnet, for det er liksom "mitt" navn, og foreløpig ikke et populært navn. Redd for å ødelegge :P Men du får vite det dersom jeg får en jente ;)

Strange Doll: Hva er dine favorittkosmetikkprodukter?

Niennas: Merker du noe på kroppen enda?

post-36808-0-83125100-1362682317_thumb.j

Endret av Cindi
Skrevet

Niennas: Var det heeeeelt uventet at dere var blitt gravide? Hvordan ble reaksjonen da? Var det ikke litt deilig at du var kommet såpass langt på vei før du fant det ut, så du slipper de første grusomme venteukene før du kan puste trygt ut?

Nei, det var ikke uventet. Vi var aktive prøvere å høst, men rundt nyttår så roet vi det helt ned, og tok vel (iallefall fra min side) en uoffisiell pause, men fortsatte å ha sex uten prevensjon.

Av forskjellige grunner ønsket jeg egentlig ikke å bli gravid den måneden, så jeg fikk litt sjokk. T sin reaksjon var litt mer lunka. Ikke fordi han ikke vil bli far, men fordi jeg har en ganske lang historie med spontanaborter, så han vil ikke glede seg for tidlig. Begge fikk sjokk når vi fant ut at jeg var ni uker.

Og ja, det var veldig deilig. Spesielt fordi jeg trodde jeg hadde mensen mens jeg var gravid, så hvis jeg hadde visst at jeg var gravid hadde jeg bekymret meg ihjel.

Nå er jeg veldig rolig, og er mer sikker på at dette går bra. Jeg har bare kommet så langt på vei en gang før, og det var med datteren min. :)

Niennas: Håper dere på et kjønn fremfor et annet?

Jeg: Nei. Jeg fikk jente forrige gang, og er egentlig fornøyd sånn sett, så nå blir jeg glad uansett.

Mannen min: Gutt gutt gutt! :nigo:

(Men magefølelsen min sier jente. ;) Vi får se! )

Cindi: Er du en slik "Tar det som det kommer"-jente når det gjelder til graviditet, eller har du allerede begynt å se litt på vogner og sånt? ;)

Sakone: Burde jeg bli snurt over å bli spurt om leg når jeg kjøpte nesespray idag? Jeg blir faktisk 24 i år, vet du :vetikke:

Strange Doll: Beste brusen som finnes?

Drue: Har du hatt fri fra jobb idag?

Noz: Vil du ha flere tatoveringer?

Skrevet

Strange Doll: Hva er dine favorittkosmetikkprodukter?

Den mascaraen har jeg også lyst å kjøpe!

jeg er veldig glad i max factor sin clump defy mascara, også den røde leppestiften min!

Jelly: Hva synes du om sminke?

Skrevet

Strange Doll: Beste brusen som finnes?

Pepsi Max!

Niennas: Samler du på noe?

Skrevet

Harlequin: om du hadde møtt drømmekaren over alle drømmekarer, som viste seg å være bonde...

Den eneste muligheten er å flytte inn på gården og hjelpe til med gårdsarbeidet. Hadde du villet det?

Vi snakker om en gård på hedemarken :fnise: ... forsempel..

Haha, artig spørsmål! Nå vet jeg ikke helt hvor i verden utdanningen min kommer til å ta meg, men er jo opprinnelig fra bondelandet, og trives egentlig godt der - er glad i dyr og har vært hestejente i maaaange år, og er ikke redd for å ta i et tak, heller tvert i mot. Men, på en annen side trives jeg også fryktelig godt med litt urbane impulser, så vi får se - det er ingen umulighet, i alle fall ;)

Noz: noe du gleder deg til, eventuelt ikke gleder deg til i helga?

Strange Doll: skal du følge med på Paradise Hotel når det begynner?

Niennas: dine egne tøfler på avataren? Verdens søteste, i alle fall!

Skrevet

Strange Doll: skal du følge med på Paradise Hotel når det begynner?

Ja, jeg liker enkel underholdning :fnise:

Harlequin: skal du?

Skrevet (endret)

Nei, det var ikke uventet. Vi var aktive prøvere å høst, men rundt nyttår så roet vi det helt ned, og tok vel (iallefall fra min side) en uoffisiell pause, men fortsatte å ha sex uten prevensjon.

Av forskjellige grunner ønsket jeg egentlig ikke å bli gravid den måneden, så jeg fikk litt sjokk. T sin reaksjon var litt mer lunka. Ikke fordi han ikke vil bli far, men fordi jeg har en ganske lang historie med spontanaborter, så han vil ikke glede seg for tidlig. Begge fikk sjokk når vi fant ut at jeg var ni uker.

Og ja, det var veldig deilig. Spesielt fordi jeg trodde jeg hadde mensen mens jeg var gravid, så hvis jeg hadde visst at jeg var gravid hadde jeg bekymret meg ihjel.

Nå er jeg veldig rolig, og er mer sikker på at dette går bra. Jeg har bare kommet så langt på vei en gang før, og det var med datteren min. :)

Jeg: Nei. Jeg fikk jente forrige gang, og er egentlig fornøyd sånn sett, så nå blir jeg glad uansett.

Mannen min: Gutt gutt gutt! :nigo:

(Men magefølelsen min sier jente. ;) Vi får se! )

Cindi: Er du en slik "Tar det som det kommer"-jente når det gjelder til graviditet, eller har du allerede begynt å se litt på vogner og sånt? ;)

Jeg krysser fingrene for deg! Er ekstra velkomment når man har prøvd en stund, og ikke bare "ramla oppi det". Jeg ble ganske sjokka selv, for hadde IKKE forventet det denne mnd. Men skulle gjerne vært 10 uker allerede selv. Er noen nervepirrende uker man må igjennom.

Jeg er ikke en "ta det som det kommer"-jente, men jeg har heller ikke tillatt meg å se på vogner eller noe slikt. Rett og slett fordi jeg er så redd. Er livredd for å gjøre noe galt. Familien min har overlesset meg med overtro. Så det kommer nok ikke noen babyting i huset her før jeg er halvgått. Men... Mulig det endrer seg etter jeg har vært på første ul. ^^,)

Den mascaraen har jeg også lyst å kjøpe!

jeg er veldig glad i max factor sin clump defy mascara, også den røde leppestiften min!

Den er verdt penga! Har aldri fått mer "løsvippefølelse" enn med den. Blir ordentlig dramatisk look, også trenger man ikke bruke like mye som ved andre. Så du får ganske heftige vipper ved bare litt.

Strange Doll: Vet du om en eyeliner som ikke sklir ut?

Niennas: Samme spørsmål til deg: Titta på babyting ennå?

Harlequin: Hva er det mest "dramatiske" du har gjort med utseendet ditt?

Endret av Cindi
Skrevet

Strange Doll: Vet du om en eyeliner som ikke sklir ut?

Nei! Men om du finner en vil jeg veldig gjerne vite om den! Gud så lei jeg er! bruker som oftest bare øyenskygge istedenfor (sort), siden jeg ikke bruker noe på våtlinjen :)

Cidi: Kan du anbefale en god foundation?

KristineS: Hva gjør du når du skal skjemme deg selv bort?

Skrevet

Nei! Men om du finner en vil jeg veldig gjerne vite om den! Gud så lei jeg er! bruker som oftest bare øyenskygge istedenfor (sort), siden jeg ikke bruker noe på våtlinjen :)

Cidi: Kan du anbefale en god foundation?

Jeg har enda ikke funnet en. Men skal hyle ut om jeg gjør. Irriterer meg vilt over å se ut som et medlem av Kiss etter en time på byen :P

Jeg har to foundation jeg har vært fornøyd med, den ene er Chanel mat lumiere og den andre er en polsk en som de selger på Borg storsenter i Sarpsborg (har familie i nærheten) som heter Golden Rose. Den er bedre enn Chanel, og billigere, men vanskelig å få tak i kanskje...

Det som funker best for meg er pudder. Kanebopudderet dekker ALT. Kombinasjonen av concealer og pudder i nude fra dior har vært fantastisk i vinter. Det har hatt full dekkevne, uten å vises. Ser ikke ut som om man har sminke på seg, og går overraskende fort. Legger ved bilde av de. Jeg har aldri likt pudder + concealer før, men dette overbeviste meg. Mannen min så til og med forskjell. INGEN synlige skiller på sidene, og en fantastisk naturtro farge for min del.

Drue: Hva er det pinligste du har opplevd i forhold til "svigerforeldre" (dine eller damas)?

post-36808-0-43619800-1362686016_thumb.j

post-36808-0-29450800-1362686025_thumb.j

Skrevet

Jeg har enda ikke funnet en. Men skal hyle ut om jeg gjør. Irriterer meg vilt over å se ut som et medlem av Kiss etter en time på byen :P

Jeg har to foundation jeg har vært fornøyd med, den ene er Chanel mat lumiere og den andre er en polsk en som de selger på Borg storsenter i Sarpsborg (har familie i nærheten) som heter Golden Rose. Den er bedre enn Chanel, og billigere, men vanskelig å få tak i kanskje...

Det som funker best for meg er pudder. Kanebopudderet dekker ALT. Kombinasjonen av concealer og pudder i nude fra dior har vært fantastisk i vinter. Det har hatt full dekkevne, uten å vises. Ser ikke ut som om man har sminke på seg, og går overraskende fort. Legger ved bilde av de. Jeg har aldri likt pudder + concealer før, men dette overbeviste meg. Mannen min så til og med forskjell. INGEN synlige skiller på sidene, og en fantastisk naturtro farge for min del.

Drue: Hva er det pinligste du har opplevd i forhold til "svigerforeldre" (dine eller damas)?

jeg skal sjekke ut tipsene! Takk! :D

• Liker 1
Skrevet

jeg skal sjekke ut tipsene! Takk! :D

No problem ;)

Noz: Hvis du måtte velge mellom sminke eller hårprodukter. Hva ville du valgt?

Skrevet (endret)
Sjogskriuhond: Er du jente eller gutt?

What ever floats your boat :)

Drue: Sånn mellom meg og deg, du er ikke den du utgir deg for å være, sant?

Endret av Bud
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Vil du ha flere tatoveringer?

neeeii, jeg hadde omtrent gjort hva som helst for å fjerne den største :grine:

Noz: noe du gleder deg til, eventuelt ikke gleder deg til i helga?

Jaaaaa!

Skal på et par lange turer med bissevovven i skogen.Det er kvalitetstiden vår i helgene det :fnise:

Og så på lørdag skal jeg avsted å møte en veldig god venninne før jeg toger videre til..... en annen person som jeg er invitert til :laugh:

Noz: Hvis du måtte velge mellom sminke eller hårprodukter. Hva ville du valgt?

uuææhhhh tricky! Jeg hadde nok valgt hårprodukter, men siden jeg har fått såpass langt hår nå, så måå jeg ikke være så avhengig av hårproduktene mine. Jeg går for sminken!

Desuten så kan jeg klare meg med kun tuppering :fnise: (hvis jeg absolutt må)

sjo...hond: hva får deg til å tro at Drua ikke er ekte?

Skrevet
sjo...hond: hva får deg til å tro at Drua ikke er ekte?

First of all, kall meg bikkja :)

Skjønner at bokstavene i slike idiotiske kallenavn flyter sammen når man har et snev av dysleksi, ikke vondt ment :5:

Jeg har store problemer med å se hvorfor en mann av Druens karakter, da altså en høyt utdannet, høyt aktet og fornem herre ville henge på kvinneguiden og snakke piss.

Ja, han snakker mye piss, jeg tolker det dithen at han er smart nok til å ha en god skriftlig etikette og forstå at det finnes dummere folk enn han, men han forstår ikke at han lett gjennomskues.

Sorry Drue, dette er én persons oppfattelse (Mortem, les "én person")

Mortem, er du fra Stavanger?

Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

First of all, kall meg bikkja :)

Skjønner at bokstavene i slike idiotiske kallenavn flyter sammen når man har et snev av dysleksi, ikke vondt ment :5:

Jeg har store problemer med å se hvorfor en mann av Druens karakter, da altså en høyt utdannet, høyt aktet og fornem herre ville henge på kvinneguiden og snakke piss.

Ja, han snakker mye piss, jeg tolker det dithen at han er smart nok til å ha en god skriftlig etikette og forstå at det finnes dummere folk enn han, men han forstår ikke at han lett gjennomskues.

Sorry Drue, dette er én persons oppfattelse (Mortem, les "én person")

Mortem, er du fra Stavanger?

??

Nei, er ikke det.

Sjogskriuhond: Hva mente du med det?

Endret av Mortem
Skrevet

Kenzi: Hva er ditt drømmeyrke - om du kunne velge helt fritt?

Ææææh! Jeg liker sminke, dyr og bøker så kunne tenkt meg noe innen dette. Men har ikke noe spesifikt yrke jeg kommer på.

Kenzi: noe som er veldig typisk deg, feks uttrykk du bruker mye, eller en spesiell væremåte?

Jeg er egentlig ganske tullete av meg, hater å være sur så jeg prøver alltid å få en positiv vri på ting. Har perioder hvor jeg bruker forskjellige uttrykk/ord nå blir det mest ord som ikke gir mening (ditt jordbær, din mus osv osv osv)

Kenzi: Hva er ditt favorittdyr?

Er veldig glad i kattedyr, har 3 søte puser selv. Men holder en knapp på gauper - de er så nydelige.

Kenzi: Hvor mange meldinger sender du iløpet av en måned?

Hmm.. alt mellom 100 og 500 kanskje?

Kenzi: Har du en bok du er flinkere til å "Mersalge" enn andre?

Jeg synes det er veldig lett å selge Kepler og Adler-Olsen sine, dette er jo kjempe god krim. Ellers så er Reisen hjem alltid en slager ;)

Kenzi: Aldri tenkt noe på å jobbe innen offshore, siden du tross alt bor nede i

Norges oljehovedstad?

Jo det har jeg. Har vurdert det flerne ganger, til og med nå faktisk! Har en venninne som skal ta disse kursene en trenger for å komme seg ut der og jeg har lurt på om jeg skal ta de med henne. Da blir det jobb innen catering eller renhold.

Kenzi: Bypåske eller fjellpåske?

Hyttepåske? Vi pleier å reise en tur på en hytte ved sjøen. Det er herlig å få kommet seg litt vekk ifra det vanlige.

Kenzi: Er det noen dyr du ikke liker?

Er ikke så veldig glad i reptil dyr altså.

Dolly: Har du funnet en bok som ser spennende ut i det siste?

Jelly: Hva skal du i påsken?

Mortem: Bruker du neglelakk?

Calavi: Har du et favorittsmykke (hvilket)?

Skrevet

drua: synes dama di at hun har øvd nok nå og er klar for å prøve å lage barn på ekte?

Nei, hun vil vente.

Drue: Har du hatt fri fra jobb idag?

Jepp. Eller... jeg jobber hjemme på mandager og torsdager :)

Faren min hørte exen min komme en dag, og fortalte (konfronterte) meg med det senere den dagen. Går det under svigerforeldrekvoten?

Drue: Sånn mellom meg og deg, du er ikke den du utgir deg for å være, sant?

Mellom deg og meg og alle andre i spørretråden - det er veldig mange sider ved meg som folk her ikke veit om. Så sånt sett er jeg ikke den folk tror jeg er. Men Drue har ikke utgitt seg for å være noe han ikke er.

Calavi: hva synes du om litt rufsete bolleklipp på menn? Sånn her:

Elle026x_1213946297.jpg

Skrevet

Dolly: Har du funnet en bok som ser spennende ut i det siste?

Ja! Den nye til Brekke!

(ellers så går jo jeg å selger på denne lobotomisten min, da... ) :ler:

Kenzi: Samler du på noen pynteting?

Gjest Bandit
Skrevet

Strange Doll: Hvem av disse er du når du er på kino?

1) Den som får hostekule og blir så flau at hun forsøker å kvele hostingen, slik at det bare blir ENDA verre?

2) Den som knitrer så voldsomt med papiret, i et forsøk på å åpne godteposen, og ender med at alt godteriet havner på gulvet?

3) Den som ler høyt og uhemmet. Selv av en tyggegummireklame?

4) Den som hysjer på alt og alle og irriterer seg voldsomt over dusten bak som har kneet i seteryggen din?

5) Den som skravler med sidemannen om helt andre ting enn filmen. For deretter å spørre: Hva skjedde nå da?

6) Den som aldri får tak i handlingen og må ha med seg en som forklarer?

7) Den som har sett filmen før, og derfor alltid sier: "Se nå!", "Denne er kul", eller til og med forteller hva som vil skje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...