Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1321 Skrevet 16. juli 2012 Døden? Jeg tror dårlig ånde er lettere å kurere så da går jeg for den... Ludovie: 4 pils og en pizza. Hvilke pils og hvilken pizza?
Havbris Skrevet 16. juli 2012 #1322 Skrevet 16. juli 2012 Havbris: hvordan hadde du reagert hvis mannen din ble medlem på KG? Jeg hadde blitt veldig overrasket - han er ikke typen til å henge på et nettforum. Men det hadde ikke gjort noe - jeg skriver ikke noe her som jeg ikke kunne ha sagt til han. Men jeg hadde sikkert blitt litt nysgjerrig!
Gjest NozMonster Skrevet 16. juli 2012 #1323 Skrevet 16. juli 2012 Nozmonster: Hvem har rørt deg til tårer med noe som er skrevet her på forumet? Det er nok fler enn jeg kommer på akkuratt for øyeblikket, men Bobler og AnnaKarenina må nevnes! Noz: liker du å lese? ja, jeg elsker å lese, men jeg skulle virkelig ønske at jeg var bedre til det... uansett hvor mye jeg liker boka og uansett hvor mye jeg prøver, så klarer jeg ikke konsentrere meg og ha nok tolmodighet. jeg bruker nemlig utallige mange måndter på å lese en 300siders bok Kan lese den samme setningen 2-3-4 ganger uten at jeg merker at jeg leser den samme setningen om og om igjen og så skjønner jeg ingenting, og så hopper jeg over et par setninger når jeg skal begynne på ny linje, så skjønner jeg jaffal ingenting! Jeg må nok bare konkludere med at kombinasjonen lesevansker og ADHD gjør meg ganske så dum Yes2Yes: liker du, som "ingen" andre liker? Semper: Hva misliker/hater du, som "alle" andre liker?
Gjest Bandit Skrevet 16. juli 2012 #1324 Skrevet 16. juli 2012 Har du noen favorittserier? Helt i toppen ligger Il Capo dei Capi, Dexter, The Walking Dead, The Wire, The Shield, Sopranos, The Office (UK), og Extras. Ellers ser jeg også på Game of Thrones og House. Bandit: Mac eller PC? PC. Har aldri falt for Mac'en. Har gjort mitt beste for det, men jeg liker bare ikke å jobbe på den. Bandit: du kan jo dette med cannonball run etc. Neste år planlegger jeg og en god venn å kjøre Gumball. Hvis du skulle vært med, hvilken bil hadde du anbefalt oss å benytte? Gumball er jo mer som en roadtrip å regne enn Canonball Run, så det må nok være en bil som ikke gir deg sittesår og gåen rygg. Hadde jeg bare kunnet velge, hadde jeg helt klart gått for den nye Aston Martin Vanquish. Linjene overgås kun av en naken kvinne. norah: Hvordan er livet som kone? Vampen: Har du grønne fingre?
Gjest Drue Skrevet 16. juli 2012 #1325 Skrevet 16. juli 2012 Døden? Jeg tror dårlig ånde er lettere å kurere så da går jeg for den... Si det var "uhelbredelig", da? Jeg hadde lett valgt illeluktende dåse. (Tror forresten det er lettere å kurere også.) yes2yes: Christina Aguilera eller Britney?
Gjest Musekatt Skrevet 16. juli 2012 #1326 Skrevet 16. juli 2012 Musekatt: 3 positive og 3 negative ting ved deg selv. Snill, positiv og ærlig. Perfeksjonist, utålmodig og sta. Musekatt: Har du vært på noe ferie i år? Nei, har ikke blitt så mye av det. Har vært hjemme, solt meg, grilla, reist ut, vært på festival med venner osv. Hadde vært fint å reist til utlandet, men det får heller bli neste år tror jeg. Akkurat nå er jeg i Stavanger en tur, og kommer vel hjem igjen på fredag eller før. Så får vi se hva jeg finner på resten av ferien. Bud: Hva har du alltid i kjøleskapet?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juli 2012 #1327 Skrevet 16. juli 2012 *sukk* Så mange spørsmål og ingen til meg... Søgni: Hva løy du om sist? Uanonymbruker: Ferie på stranda eller i storby? BM2: Ser du helst film på kino eller i hjemme i sofaen? Bandit: hvilket reality-program ville du helst vært med på, hvis du måtte velge et? Norah: hadde du prinsessebryllup? Vampen: lakk og lær eller blonder? Bud: hva er det mest romantiske du har opplevd? Noz: Hvis det ikke fantes giraffer, hvilket dyr skulle du samlet på da? Ps: Beklager hvis dere har blitt spurt om det samme før, men jeg slutta å følge med, når jeg ikke fant spørsmål til meg selv lengre
Sweet77 Skrevet 16. juli 2012 #1328 Skrevet 16. juli 2012 *sukk* Så mange spørsmål og ingen til meg... Søgni: Hva løy du om sist? Uanonymbruker: Ferie på stranda eller i storby? BM2: Ser du helst film på kino eller i hjemme i sofaen? Bandit: hvilket reality-program ville du helst vært med på, hvis du måtte velge et? Norah: hadde du prinsessebryllup? Vampen: lakk og lær eller blonder? Bud: hva er det mest romantiske du har opplevd? Noz: Hvis det ikke fantes giraffer, hvilket dyr skulle du samlet på da? Ps: Beklager hvis dere har blitt spurt om det samme før, men jeg slutta å følge med, når jeg ikke fant spørsmål til meg selv lengre Ååå, Maria, det var jo ikke meningen...! Du som er så søt Har du fått vite om det er gutt eller jente? Og hva ønsker du deg aller mest akkurat nå.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juli 2012 #1329 Skrevet 16. juli 2012 Ååå, Maria, det var jo ikke meningen...! Du som er så søt Har du fått vite om det er gutt eller jente? Og hva ønsker du deg aller mest akkurat nå. Du er tilgitt:) Har ikke fått vite noe enda. Skal på ultralyd neste uke, så kanskje da? Jeg ønsker meg... Hmm...Kommer ikke på noe jeg ønsker meg veldig jeg. Jo forresten, en dag uten å være kvalm! det hadde vært fantastisk!! Flair: Hva lo du av sist? Arabella: Hvilken kroppsdel er mest sexy?
Gjest norah Skrevet 16. juli 2012 #1330 Skrevet 16. juli 2012 Norah: Gratulerer som nygift. Hvordan var bryllupsnatten? Takk! Bryllupsnatten gikk sånn for seg: "Vi er gift! Så rart!......... :sleeping: " norah: Hvordan er livet som kone? Nøyaktig som før, bortsett fra at jeg blir veldig forvirra over hva jeg skal henvise til...har sagt kjæreste/samboer i 12 år. Det, og en annen ting vi får se om gir resultater på et eller anna tidspunkt. Norah: hadde du prinsessebryllup? Hehe....ikke i det hele tatt. Vi dro alene til utlandet uten å si noe til en kjeft, men hadde ordentlig brudekjole/langt slør/kirke og sånn. Prinsessebryllup er mitt største mareritt, og bryllupsplanlegging/detaljer interesserer meg virkelig ikke. BM2: Agent Provocateur eller Sloggi? Cuntzilla: Du får samme sum som min bunad koster til å kjøpe deg ett eneste plagg(du må ikke bruke alt): Hvilket plagg velger du? Maria Marihøne: du kan kun velge en eneste form for kos i ett år fremover. Hva velger du? Drue: Hva er yndlingsdrinken din på Aku Aku?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juli 2012 #1331 Skrevet 16. juli 2012 Maria Marihøne: du kan kun velge en eneste form for kos i ett år fremover. Hva velger du? Jeg regner med du mener fysisk kos? Da ville jeg i såfall valgt kyssing. Imli: Hva er skikkelig søndagsmiddag for deg?
Gjest Drue Skrevet 16. juli 2012 #1332 Skrevet 16. juli 2012 Drue: Hva er yndlingsdrinken din på Aku Aku? Jeg er ikke veldig glad i drinker, men jeg synes chilli-drinken var overraskende god. Smakte bare en venn sin, så om den er kvalmende i lengden eller ikke, vet jeg ikke. De fleste sånne drinker er vel det. Hva med deg, hvilken drink liker du best? Er du der ofte? Det er jo alltid fullt der. Ludovie og Fresi elsker det stedet, forresten. Takk! Bryllupsnatten gikk sånn for seg: "Vi er gift! Så rart!......... :sleeping: " Haha. Søtt! Musekatt: Som tenåring, hva var din favoritt-tv-serie, og vil du si at den har påvirka deg på noen som helst måte?
Fresi Skrevet 16. juli 2012 #1333 Skrevet 16. juli 2012 Ludovie og Fresi elsker det stedet, forresten. Haha! For ikke å snakke om hvordan det stedet elsker Ludovie og Fresi 1
Havbris Skrevet 16. juli 2012 #1334 Skrevet 16. juli 2012 Takk! Bryllupsnatten gikk sånn for seg: "Vi er gift! Så rart!......... :sleeping: " Hehe....ikke i det hele tatt. Vi dro alene til utlandet uten å si noe til en kjeft, men hadde ordentlig brudekjole/langt slør/kirke og sånn. Prinsessebryllup er mitt største mareritt, og bryllupsplanlegging/detaljer interesserer meg virkelig ikke. ...omtrent som vår bryllupsnatt da ser jeg. Etter 12 år sammen så er vel ikke bryllupsnatten det man har veldig store forventninger til. Vi hadde kun vært sammen i 6 mnd da vi giftet oss men hadde rukket mye på den tiden. I juni feiret vi 21 års bryllupsdag... Hunterlady: Tenker du å spesialisere deg som sykepleier? BM2: Har du barn?
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1335 Skrevet 16. juli 2012 BM2: Ser du helst film på kino eller i hjemme i sofaen? Hjemme. Kino er for dyrt og har utspilt sin rolle. Det fra en som på sent 80 og halve 90-tall var på kino over 2 ganger i snitt per uke. Rekorden er 4 filmer på en og samme dag. Cosette: Corvette eller Ferrari?
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1336 Skrevet 16. juli 2012 BM2: Agent Provocateur eller Sloggi? Agenten! Jeg er solid fin i strømpeholdere Eller det var vel ikke helt det du mente? :gjeiper: Cuntzilla: Godzilla eller King-Kong?
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1337 Skrevet 16. juli 2012 BM2: Har du barn? Jepp. Katew: Hamburger eller biff?
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #1338 Skrevet 16. juli 2012 Hunterlady: Tenker du å spesialisere deg som sykepleier? Ja, det tenker jeg så absolutt. Har meget lyst til å bli pediatrisk sykepleier og har lenge følt for det. Jeg synes personlig at flere sykepleiere bør spesialisere seg innen et eller annet slik at alle områder har noen med spesialkompetanse. Cuntzilla: Hvilken bil kjører du?
HedvigR Skrevet 16. juli 2012 #1339 Skrevet 16. juli 2012 (endret) HedvigR: Hvem er det største forbildet ditt? Hehe, muligens et utrolig klisjeaktig svar, men jeg tror jeg må si mamma. Ei jeg virkelig beundrer og ser opp til, og vil på mange måter bli litt som henne. Men ikke på alle mulige måter selvfølgelig, vi er jo forskjellige og. Hedvig: topp fem låter før du drar på byen? Vel, det forandrer seg jo litt, men for øyeblikket vil jeg svare: CCR - Fortunate Son Van Morrison - Caravan Jessie J - Do It Like A Dude Raga Rockers - Noen Å Hate Christina Aguilera - Not Myself Tonight Marihøna: Hva kom først, nicket eller avataren? Endret 16. juli 2012 av HedvigR
Havbris Skrevet 16. juli 2012 #1340 Skrevet 16. juli 2012 Ja, det tenker jeg så absolutt. Har meget lyst til å bli pediatrisk sykepleier og har lenge følt for det. Jeg synes personlig at flere sykepleiere bør spesialisere seg innen et eller annet slik at alle områder har noen med spesialkompetanse. Så flott. Pediatri er et spennende felt! Sønnen min har søkt sykepleiehøyskole nå og får svar på førsteopptak 20 juli. Jeg tror det er et veldig egnet yrke for han! Cuntzilla: Hva er din yndlingsmat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå