Giacomo_P Skrevet 15. juli 2012 #1301 Skrevet 15. juli 2012 Gia: sett at jeg og du skulle levd som gatemusikanter et år, gi meg en setlist på fem melodier jeg måtte ha innøvd sang og gitar på så vi skulle bli rike og berømte. Denne var vanskelig. Jeg liker å være lidt udenfor hva alle andre fremfører, så jeg tror vi legger oss på en lidt charmerende europeisk linje: Charles Trenet: Les oiseaux de Paris de Curtis: Torna a Surriento Mein kleiner, grüner Kaktus Lily Marlene Coslow: In the middle of a kiss Med min "avvikende" musikksmak er dette sikkert en dundrende fiasko. Men det hadde vært gøy for meg. Antlers: Foretrekker du elg- eller hjortegevir?
Gjest Vampen Skrevet 15. juli 2012 #1302 Skrevet 15. juli 2012 Innbilsk er du også Selvfølgelig er jeg det kid, men med så mye oppmerksomhet på 1 døgn, så holder det å være våken for å se det opplagte. Fordi du svarer fyren Det er vanskelig å overse idioti.. det er en patologisk svakhet. BM2: hva skal til for at du vurderer dating igjen? 2
alexanderw Skrevet 15. juli 2012 #1303 Skrevet 15. juli 2012 alexanderw: Hvilke tema synes du er mest givende og spennende å diskutere? Spørsmål til meg jo! Takker! Jeg synes det er godt å diskutere ting rundt mekanikk av biler, og er også svak for økonomi. Har vært noen ganger på samlivsforumet, men der var dramaet så mye at det ble kjedsommelig Politikk holder jeg øye på, men gidder ikke å lage lange tråder om det. Skriver ofte som anonym, for å slippe å bli gjenkjent om saken er personlig. yes2yes du virker som en fin og reflektert frøken, og derfor lurer jeg på om du har lagt ut bilde av deg selv? Spørsmål 2: hvor lenge har du vært aktiv her inne? Gunvald hvor mange år var du i militærtjeneste for Norge?
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1304 Skrevet 16. juli 2012 Selvfølgelig er jeg det kid, men med så mye oppmerksomhet på 1 døgn, så holder det å være våken for å se det opplagte. Det er vanskelig å overse idioti.. det er en patologisk svakhet. BM2: hva skal til for at du vurderer dating igjen? Et under? Blir nok aldri dating igjen, noen som helst gang. Er rett og slett umulig å forestille seg den tanken. En fremtidig relasjon? Stakkars kvinne. Hun skal tåle mye piss for å muligens få en gevinst. Tror jeg er for emosjonelt ødelagt til å ha den form for relasjon til noen noen som helst gang igjen. Fasting: Hvorfor bare Drue?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juli 2012 #1305 Skrevet 16. juli 2012 Spørsmål til meg jo! Takker! Jeg synes det er godt å diskutere ting rundt mekanikk av biler, og er også svak for økonomi. Har vært noen ganger på samlivsforumet, men der var dramaet så mye at det ble kjedsommelig Politikk holder jeg øye på, men gidder ikke å lage lange tråder om det. Skriver ofte som anonym, for å slippe å bli gjenkjent om saken er personlig. yes2yes du virker som en fin og reflektert frøken, og derfor lurer jeg på om du har lagt ut bilde av deg selv? Spørsmål 2: hvor lenge har du vært aktiv her inne? Gunvald hvor mange år var du i militærtjeneste for Norge? Hele mitt voksne liv, til dags dato. Jeg prøvde gi meg, men noe skjedde. Vampen: i vårt neste liv blir vi indianere. Hva blir våre indianernavn?
Gjest Fasting Drue Skrevet 16. juli 2012 #1306 Skrevet 16. juli 2012 Fasting: Hvorfor bare Drue? Tenker du på navneendringa jeg driver og jobber for? Mange her forstår ikke mellomnavnet "Fasting". Derfor. Vampen: Ligge med Aksel Hennie, eller råkline med Drillo?
SemperFi Skrevet 16. juli 2012 #1307 Skrevet 16. juli 2012 BM2. Hva er det verste du har gjort mot en date?
SemperFi Skrevet 16. juli 2012 #1309 Skrevet 16. juli 2012 SemperFi: kan du gå på ski? Jepp! Jeg står på alpin og langrenn. Jeg liker vintersport, for det meste alpin pga farten. Vurderer å lære meg å stå på brett ordentlig snart. Enn du? alexanderw. Har du danske gener eller liker du bare det danske flagget?
Gjest Fasting Drue Skrevet 16. juli 2012 #1310 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Nei, jeg kan ikke å gå/stå på ski edit: fjerna et spørsmål jeg fant ut kanskje var litt upassende Ludovie: skal vi ta med oss Fresi på aku-aku? Endret 16. juli 2012 av Fasting Drue 1
Mynona Skrevet 16. juli 2012 #1311 Skrevet 16. juli 2012 Kråkefjas: Kan du ta kranglingen med Vampen på PM vær så snill?? Vampen: Kan du ta kranglingen med Kråkafjas på PM er du snill?? 1
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1312 Skrevet 16. juli 2012 BM2. Hva er det verste du har gjort mot en date? Har alltid vært hyggelig mot mine dater. Himmel heller, de har jo allerde gitt avkall på sin ære bare ved å ville møtemeg! Dog, det var ei... Hun var rett og slett en ufordrageig person. Daten varte kanskje en time? På den timen brukte hun all tid på å snakke dritt om sine elever, sladre om en kjent personlighet i byen som hun hadde inngående kjennskap i privatlivet til samt påpeke utallige ganger at jeg ikke var noe for henne. Så jeg var kipeste daten ever og bevisst mesket meg opp med drikke og var ikke i nærheten av å antyde eller hinte om at kanskje også hun vile ha. Da vi gikk dreit jeg i å holde døren åpen for henne. De andre datene jeg har vært på har altid vart undelig mye lenger en hva pikene på andre siden av bordet trodde det skulle vare. Så det virker som om jeg er an fantastisk date Men ubrukelig partner Mynona-83: I hverdagen, vil du anse deg selv for å være litt anonym?
Gjest Bud Skrevet 16. juli 2012 #1313 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Jeg misset sikkert en spøkefull tone her, og jeg er helt sikker på at du liker masse andre ting enn det du har nevnt her, men. På liste over Hva er det mest fantastiske med kjæreste din" fikk jeg litt lyst til å bytte det ut med eksempelvis: "hun er vakker/hun betyr alt for meg/hun er det fineste menneske jeg har møtt/hun rører meg på et dypere plan/jeg har virkelig stor respekt for henne som menneske/jeg blir varm i hjertet hver gang vi treffes...." Sånne ting som det. Uff. Nå var jeg skikkelig partypooper her. Så partypooper at jeg ikke burde kommentere det. Sorry Og gratulerer Det der var skikkelig merkelig skrevet... Takk for gratulasjonen ihvertfall Bud: Hva er det du blir provosert over? Mennesker som er akkurat smarte nok til å forstå at det finnes mennesker som er dummere enn dem selv. Og smatting.... Bud: Hvem sjekket opp hvem, og hvordan? Hu var fortvilet over hvor vanskelig det var å få tak i en god kjæreste - så da bød jeg meg frem Endret 16. juli 2012 av Bud 1
Havbris Skrevet 16. juli 2012 #1314 Skrevet 16. juli 2012 Giacomo: hva er beste sommervin? Norah: Gratulerer som nygift. Hvordan var bryllupsnatten?
Sweet77 Skrevet 16. juli 2012 #1315 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Nei, det har jeg ikke sett. Da jeg skulle registrere meg her var det nicket jeg egentlig ville ha opptatt. Og jeg ville registrere meg der og da, og da ramlet Fresi Fantastika ned i hodet mitt, jeg var glad i den boken som barn og kunne godt tenke meg å være en Fresi da jeg akkurat da hadde litt lite fres. Så var Fresi Fantastika for langt, og da ble det bare Fresi. Gunvald: har du jobbet som dørvakt? Jeg elsket også den boken som barn!! Fant den i hyllen til tanten min, og forestilte meg at hun var meg... greide ikke legge den igjen der, så jeg fikk den av henne til slutt. Antagelig så jeg opp på henne med så store ugleøyne at hun ikke hadde samvittighet til annet Trodde ikke den boken var særlig kjent, var som et koselig gjensyn da jeg så nicket ditt BM2: Spikre paller en dag eller håndhilse på kongen? Endret 16. juli 2012 av Flair
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1316 Skrevet 16. juli 2012 BM2: Spikre paller en dag eller håndhilse på kongen? Kongen, uten tvil! Er royalist og fullstendig ubrukelig med hammer i neven. Letteste valg noen sinne rett og slett. Fasting:Har du alternativer om Drue ikke kan frigis?
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2012 #1317 Skrevet 16. juli 2012 Giacomo: hva er beste sommervin? Kanskje én av disse? Gaudry Sancerre Mélodie de vieilles vignes 2010 Jean-Louis Quinson Chablis La Larme d'Or 2010 Château du Coing de St. Fiacre Sèvre et Main Muscadet 2009 Hikken: Hva er bedst av jordbær og bringebær?
Gjest Fasting Drue Skrevet 16. juli 2012 #1318 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Kongen, uten tvil! Er royalist og fullstendig ubrukelig med hammer i neven. Letteste valg noen sinne rett og slett. Fasting:Har du alternativer om Drue ikke kan frigis? Jeg ville ha Gull Adam, men fikk det ikke. Men ja, jeg har en backup-plan Forresten, jeg stilte deg et spørsmål for noen dager sida jeg ikke har fått svar på! Har du sett det? Havbris: hvordan hadde du reagert hvis mannen din ble medlem på KG? Endret 16. juli 2012 av Fasting Drue
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1319 Skrevet 16. juli 2012 Jeg ville ha Gull Adam, men fikk det ikke. Men ja, jeg har en backup-plan Forresten, jeg stilte deg et spørsmål for noen dager sida jeg ikke har fått svar på! Har du sett det? Havbris: hvordan hadde du reagert hvis mannen din ble medlem på KG? Nei? Spør på ny er du grei
Gjest Fasting Drue Skrevet 16. juli 2012 #1320 Skrevet 16. juli 2012 BM2: Hvis du måtte ha valgt en av disse egenskapene hos din framtidige partner, hadde du valgt dårlig ånde, eller illeluktende dåse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå