Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mynona: Ble det noe action i kroatia? :lur:

Haha, nei lite med det du. Familieferie med storfamilien er ikke akkurat bra grunnlag for ferieflørter. Men det var en sånn massasjedude på stranda som var veldig ivrig på at jeg skulle få halv pris da :ler:

Loren: Hva var det beste som skjedde deg forrige uke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har så mange flotte mennesker å velge i her, så jeg skal velge den som absolutt har gitt meg mest her. MissEli.

Din datters mor?

Gjest norah
Skrevet (endret)

Norah: Hvordan har din sommer vært så langt?

Veldig fin og veldig forelska siden jeg giftet meg nettopp :rodmer:

Været sålangt i juli kan gå å ta seg ei bolle.

Norah: Teater eller opera?

Er glad i klassisk sang, men ikke så glad i operasjangeren i 2 timer i strekk - så vi sier teater.

(......)men dersom bestevenninna mi tar på seg noe tilsvarende forferdelig, leder jeg henne heller mot et annet plagg.

Du har lært noe essensielt :fnise:

Sett bort fra at hun har en kul dialekt, fremtidsrettet tankegang, målrettet, oppegående, høflig, faste pupper, stram mage og rompe så liker jeg vel godt at vi har lest Bændit likt! :)

Jeg misset sikkert en spøkefull tone her, og jeg er helt sikker på at du liker masse andre ting enn det du har nevnt her, men.

På liste over Hva er det mest fantastiske med kjæreste din" fikk jeg litt lyst til å bytte det ut med eksempelvis:

"hun er vakker/hun betyr alt for meg/hun er det fineste menneske jeg har møtt/hun rører meg på et dypere plan/jeg har virkelig stor respekt for henne som menneske/jeg blir varm i hjertet hver gang vi treffes...." Sånne ting som det.

Uff. Nå var jeg skikkelig partypooper her. Så partypooper at jeg ikke burde kommentere det. Sorry ;) Og gratulerer :smilyblomst:

Endret av norah
  • Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

NozMonster: Hvordan i alle dager går det an å ha en halv ONS?

Vampen: Hvilke filmer SKAL du se i sommer?

Gjest Bandit
Skrevet

Veldig fin og veldig forelska siden jeg giftet meg nettopp :rodmer:

:hakeslepp: Uten å informere meg??? Neida, gratulerer så mye! :klemmer:

Gjest Vampen
Skrevet

Yehehehe, oppmerksomhet! :hoppendeglad:

Jeg vil:

Oi, nytt spm!

Vampen: Lo du?

Hahaha, awwwwww, ja, jeg lo! Og takk! :smilyblomst:

Vampebabe: jeg forestiller meg at du er en svært snarrådig og nevenyttig kvinne. Men, det store spørsmålet - skifter du dekk selv? Olje og oljefilter, går det? Klarer du få liv i død bil med startkabler?

Jeg er ganske bortskjemt med en pappa som var bilmekaniker, så jeg må nok tilstå at jeg har en lav terskel for å shippe alt som har med bil å gjøre til pappa. :engel: Men må jeg finne ut av noe, så klarer jeg det alltids.. Ihvertfall med pappa på tlf. :fnise: Men for ikke å virke helt noldus, det meste hjemme, type skru sammen møbler, male og fikse, fikser jeg glatt selv.

Vampen: Hva slags ting oppgjennom har du samla på? samler du på noe idag? (isåfall hva?)

Nei, jeg kan ikke si at jeg samler på noe i dag. Jeg har ting jeg liker bedre enn andre ting, og kanskje har en del av, men det er ingen aktiv samling i den forstand. Når jeg var barn samlet jeg på masse rart, alt det som barn ofte samler på, type bamser, viskelær, sånne armbånd som man slo på håndleddet, glansbilder, frimerker og masse annet rart. For noen år siden hadde jeg en periode, etter et tap, hvor jeg semisamlet på engler. Jeg har englene fortsatt, og ser jeg en veldig fin en, så kan jeg nok finne på å kjøpe den, men jeg vil ikke si at jeg samler lenger. :)

Vampen: Hvilke filmer SKAL du se i sommer?

Mmmmmm, jeg tror det blir flere serier enn filmer. Jeg har havnet langt pokker i vold på etterskudd med alle seriene mine. :snurt:

Noz: trives du som student? Eller er studier mer et nødvendig onde?

Skrevet

Jeg er ganske bortskjemt med en pappa som var bilmekaniker, så jeg må nok tilstå at jeg har en lav terskel for å shippe alt som har med bil å gjøre til pappa. :engel: Men må jeg finne ut av noe, så klarer jeg det alltids.. Ihvertfall med pappa på tlf. :fnise: Men for ikke å virke helt noldus, det meste hjemme, type skru sammen møbler, male og fikse, fikser jeg glatt selv.

Du høres ut som meg :fnise:

Og for å ikke vær for OT;

Arabrlla: Hva gjør du når du skal slappe heeeelt av?

Gjest Vampen
Skrevet

Du høres ut som meg :fnise:

Godt det er flere av oss. :nigo:

Jeg tror pappa får trimmet tålmodigheten hver gang jeg ringer med bilspørsmål.. Det blir litt sånn "Pappa, bilen lager en rar lyd!".

"Hva slags lyd?"

"Uhm... en rar en?"

"En rar en..? Ja.. hvor kommer den fra da?"

"Eh.. jeg vet ikke? Bak? Nei.. siden kanskje?".

"Har du sjekket *sett inn navn på bildel*?"

"Øh,, hva er det? Hvor er den? Hva gjør jeg med den isåfall?".

"Ja.. kom hit med bilen du, jeg er hjemme i morgen".

:nigo:

Pappa er grei å ha. :fnise:

Mortem: er det noen brukere du er veldig nysgjerrig på? Hvis ja, hvorfor?

• Liker 2
Skrevet

Godt det er flere av oss. :nigo:

Jeg tror pappa får trimmet tålmodigheten hver gang jeg ringer med bilspørsmål.. Det blir litt sånn "Pappa, bilen lager en rar lyd!".

"Hva slags lyd?"

"Uhm... en rar en?"

"En rar en..? Ja.. hvor kommer den fra da?"

"Eh.. jeg vet ikke? Bak? Nei.. siden kanskje?".

"Har du sjekket *sett inn navn på bildel*?"

"Øh,, hva er det? Hvor er den? Hva gjør jeg med den isåfall?".

"Ja.. kom hit med bilen du, jeg er hjemme i morgen".

:nigo:

Pappa er grei å ha. :fnise:

Sorry, OT her.

Men det hørtes ut som en samtale jeg og pappa har hatt mange ganger og! Men han ber meg ta telefonen bort til der lyden kommer fra i tillegg, så han kan høre - så kommer han med en diagnose før han ber meg komme med bilen i kveld/morgen :fnise:

Kan hende han synes det er deilig at jeg ikke har bil nå :)

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hvordan i alle dager går det an å ha en halv ONS?

fordi jeg ikke visste helt om jeg skulle ta han med eller ikke- for han er en kompis av meg idag, vi hadde oss nemlig en gang, men så ble det noen ganger til etter det :P , men ikke nå mer.

Noz: trives du som student? Eller er studier mer et nødvendig onde?

jeg trives, men jeg synes skole er forferdelig grusomt vanskelig! da jeg tok opp matte og norsk i forifjord, så brukte jeg mellom 8 og 12 timer på skole hver eneste ukedag og 3-4 timer hver eneste lørdag og søndag :overrasket: ...da var det veldig irriterende å stryke på nynorsken og få en 3`er i matten :sur:

Vampen: hva er dømmejobben for deg når du er ferdig med studiene? :)

Gjest Bandit
Skrevet

fordi jeg ikke visste helt om jeg skulle ta han med eller ikke- for han er en kompis av meg idag, vi hadde oss nemlig en gang, men så ble det noen ganger til etter det :P , men ikke nå mer.

Han teller ikke. ONS er kun den ene gangen. Blir det noen ganger til, så blir det pulevenner. Det er iallefall sånn jeg teller når noen spør meg... :ler:

Vampen: Hvilke serier er det snakk om?

Skrevet

Jeg hadde selvsagt fått med meg at du er opptatt, men en mann må få lov til å drømme, ikke sant? ;) Og det høres i det hele tatt veldig bra ut. :)

Syns det var en fin drøm jeg :nigo:

Giacomo_P: Drikker du noen gang vin fra kartong?

Gjest Vampen
Skrevet

Sorry, OT her.

Men det hørtes ut som en samtale jeg og pappa har hatt mange ganger og! Men han ber meg ta telefonen bort til der lyden kommer fra i tillegg, så han kan høre - så kommer han med en diagnose før han ber meg komme med bilen i kveld/morgen :fnise:

Kan hende han synes det er deilig at jeg ikke har bil nå :)

Hahaha, er du min long lost twin? :overrasket:

jeg trives, men jeg synes skole er forferdelig grusomt vanskelig! da jeg tok opp matte og norsk i forifjord, så brukte jeg mellom 8 og 12 timer på skole hver eneste ukedag og 3-4 timer hver eneste lørdag og søndag :overrasket: ...da var det veldig irriterende å stryke på nynorsken og få en 3`er i matten :sur:

Vampen: hva er dømmejobben for deg når du er ferdig med studiene? :)

Det skjønner jeg godt at er irriterende. Men da står det desto større respekt av at du ikke gir opp. Flinkis! :smilyblomst:

I første omgang skal jeg nok jobbe som lærer.. men på sikt er drømmen å komme tilbake til skriving og forlag. Så vi får se hva det blir til. :)

Du da?

Vampen: Hvilke serier er det snakk om?

Jeg har ikke helt oversikten over alt enda. Men i første omgang er det snakk om den store favoritten, Supernatural. :hjerter_rundt::hoppendeglad::hjertesmil: Jeg har jo bare et lite crush på en av hovedpersonene der. så det er den som haster mest. I tillegg blir det nok Game of thrones, Big Bang theory, House, Criminal minds og NCIS, så får vi se hvor mye tid det er igjen av sommerferien da. :sjenert:

Har du noen favorittserier?

Silfen: du må møte 3 brukere fra KG. Hvem blir det?

Skrevet (endret)

Giacomo_P: Drikker du noen gang vin fra kartong?

Vanligvis helder jeg den i et glass først....

Jeg drakk aldrig pappvin før, men nå findes det faktisk mye godt på papp. Dog synes jeg det er nokså ucharmerende, så jeg foretrekker flasker.

Nozmonster: Hvem har rørt deg til tårer med noe som er skrevet her på forumet?

Endret av Giacomo_P
Gjest HunterLady
Skrevet

Hehe. Nei, det er nok ikke meg :)

HunterLady:Er du singel nå?

Jeg er KJEMPESINGEL!! :)

Bud: Hva er det du blir provosert over?

Skrevet (endret)

Vanligvis helder jeg den i et glass først....

Jeg drakk aldrig pappvin før, men nå findes det faktisk mye godt på papp. Dog synes jeg det er nokså ucharmerende, så jeg foretrekker flasker.

...Hæææ?? Selv bruker jeg pappkrus, det er myyye enklere å krølle sammen og kaste i naturen.

Liker å leke sigøyner. Kommer alltid noen og plukker opp etter meg.

Hunter-L: Er du redd for edderkopper, da?

Endret av Flair
Skrevet

Kråkefjas: Hva spiser du vanligvis til middag?

Har sjelden tid eller ork til middag, men idag ble det indrefilet. .

Kråkefjas: Da får du spørsmålet; hvilken kvaliteter har drømmedama?

Hun har aldri mensen, hun er alltid blid

og hun driter i om jeg har noen damer på si.

hun er kombinert husmor og modell,

og i senga har a sans for ville sprell.

Jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg! :snurt:

Alle: noen som vil underholde meg litt? :nigo:

Lek på motorveien

Gjest Vampen
Skrevet

Lek på motorveien

Virkelig? Kan du ikke bedre? Du er en trist figur.

Gia: hva gjør du de gangene du ikke heller vinen i et glass først?

• Liker 3
Skrevet

BM2: Hva er det lengste du har oppholdt deg i utlandet, og hvor var det ?

Har ved tre forskjellige anledninger vært 14 dager samenhengende i utlandet. Dog, to av disse fourthnightene har vert samme sted i et arabisk land. Det var da jeg gikk over til å bli innbitt motstander av innvandring.

Ludovie: Er du flink på ski?

Skrevet

Du er en trist figur.

Takk, Det tar jeg som et stort kompliment når det kommer fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...