QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. februar 2013 #12661 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Evilposelos: Hører du på radio? I så fall, hvilken kanal? Nei, hører ikke på radio, men de gangene jeg blir tvunget vet jeg ikke hvilkene det er. Sier bare "Kan ikke du slå av det bråket der?" Evilposelos: Hva heter du? Navn er oppskrytt Evilposelos: The suspense is killing you, right? Tja. Stjerner og planeter: Fortell hvordan drømmedate blir? Endret 14. februar 2013 av Evilposelos
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #12662 Skrevet 13. februar 2013 Stjerner og planeter: Kva fristar minst, å bade i iskaldt vatn eller å reise på arbeid i 35 varmegrader? reise på jobb i 35 grader. Stjerner og planeter: Fortell hvordan drømmedaten blir? er det ein spesifik date du tenkjer på? drømmedatEN... Evil: Kva heiter du? Jack: veit du kva ein "type 2B" er? Jelly: er du ein sjenert type?
Cindi Skrevet 13. februar 2013 #12663 Skrevet 13. februar 2013 hehehehe det bør vel betegnes som rødt vel.. men skal farge det så snart jeg får tak i engangshansker. cindi: Jeg synes beskrivelsen din av guybrush "drømmejente" var utrolig bra og vi tenker tydeligvis helt likt.. meen, tenkte du på meg da du skrev hva han ikke likte? det var nemlig en ganske bra beskrivelse av selveste meg serru måtte fnise litt jeg nå.... Jeg har engangshansker! Du kan få av meg. Najj, jeg tenkte faktisk på meg selv. ^^,) Menn troooor de liker hva jeg har "å by på", men når alt kommer til alt, så blir det for mye. Menn liker egentlig ikke når kvinner er smartere enn de, og når de er uenige, og hvertfall ikke når de klarer å knuse argumentasjonen deres hele tiden. De bare later som om de liker sånt, for å være politisk korrekte. Og når vi i tillegg stikker oss litt ut utseendemessig, DA er det kjørt vett jag. Haha! (jeg ser jo ganske ordinær ut nå, men hadde lilla hår og synlige piercinger for bare et par år siden, så kjenner "problemstillingen".) josefin88: Ser du på idol? har du en favoritt?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2013 #12664 Skrevet 13. februar 2013 Jack: veit du kva ein "type 2B" er? spørs om du tenker på panservogn, magasin til beretta, RIB, vw 1300, wankel-motor eller kreft. josefin: er du fin?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #12665 Skrevet 13. februar 2013 spørs om du tenker på panservogn, magasin til beretta, RIB, vw 1300, wankel-motor eller kreft. josefin: er du fin? tenkte på ein mennesketype....
TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2013 #12666 Skrevet 13. februar 2013 tenkte på ein mennesketype.... da er jeg blank. burde jeg vite? fysikeren: hva er gøyest - kjemi eller biologi?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #12667 Skrevet 13. februar 2013 da er jeg blank. burde jeg vite? fysikeren: hva er gøyest - kjemi eller biologi? burde og burde, du var nok innom dei i din gamle jobb.... Steve cook: Kan du steve?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2013 #12668 Skrevet 13. februar 2013 burde og burde, du var nok innom dei i din gamle jobb.... det er vel neppe noen mennesketype jeg ikke har hilst på via mine jobber. fridus: tror du hest smaker godt?
Gjest Steve Cook Skrevet 13. februar 2013 #12669 Skrevet 13. februar 2013 burde og burde, du var nok innom dei i din gamle jobb.... Steve cook: Kan du steve? Selvfølgelig. Jeg har vært på Voss og lært det.
Guybrush Skrevet 13. februar 2013 #12670 Skrevet 13. februar 2013 Guybrush: Kommer du opprinnelig ifra Trondheim? Nope, bittelitt lengre nord Guybrush: Var jeg slem nå? Og var noe av det rett? Slem? Neida Og tror ikke jeg vil si heeeelt innertier på noen av punktene men ikke helt på bærtur heller da. eller forresten jo, jeg har forsøkt å være i forhold med jenter som ikke er sta og står på egne meninger/holder meg i øra i diskusjoner - og det funka overhodet ikke Og jeg liker nok at jenta bryr seg litt om hvordan hun ser ut også. Norah: få høre ditt syn på saken, få din analyse av hva jeg tiltrekkes av/hvilke typer jenter jeg liker Singha: det dummeste du har brukt endel penger på?
Kenzi Skrevet 13. februar 2013 #12671 Skrevet 13. februar 2013 Kenzi: Har du kroppskunst? Av hva da isåfall? Nei, men har lyst på. Kunne tenkt meg noe på venstre arm men så må jeg jo finne ut hva isåfall. Josefin: er du glad i å ha levende lys rundt deg?
Purple Basil Skrevet 13. februar 2013 #12672 Skrevet 13. februar 2013 Josefin88: Følger du med på noen serier? Ghost Adventures! Skremmer vettet av meg selv med denne serien hver natt Josefi88: hva slags musikk liker du? Nå for tiden hører jeg mye på MJ, ellers er jeg glad i Andre Bocelli og klassisk musikk Hører på veldig mye forskjellig jeg! josefin88: Ser du på idol? har du en favoritt? Nei, det gjør jeg dessverre (eller heldigvis?) ikke, så har nok ingen favoritt josefin: er du fin? Nja, fin og fin.. Jeg har fint, langt hår da Dreamdrops: Hva er din verste matopplevelse? Sakone: Vær ærlig.. Hva syntes du om juletreet mitt? Gunfreak: Har du en favorittdrink? Hvilken i så fall? Calavi: Snuser du?
Purple Basil Skrevet 13. februar 2013 #12673 Skrevet 13. februar 2013 Nei, men har lyst på. Kunne tenkt meg noe på venstre arm men så må jeg jo finne ut hva isåfall. Josefin: er du glad i å ha levende lys rundt deg? Å ja! Kjøper inn MASSE kubbelys om høsten og plasserer dem rundt i hele leiligheten Cindi: Hva er ditt beste reiseminne?
Gjest padawan Skrevet 13. februar 2013 #12674 Skrevet 13. februar 2013 josefin88: hørt om Piano Guys? De har laget mye kult, blant annet og en alternativ versjon av av Bach.
Purple Basil Skrevet 13. februar 2013 #12675 Skrevet 13. februar 2013 josefin88: hørt om Piano Guys? De har laget mye kult, blant annet og en alternativ versjon av av Bach. Det har jeg ikke, men dette skal jeg definivt sjekke ut! Takker takker Loren: Hva er din favorittfarge?
Gjest Drue Skrevet 14. februar 2013 #12676 Skrevet 14. februar 2013 spørs om du tenker på panservogn, magasin til beretta, RIB, vw 1300, wankel-motor eller kreft. josefin: er du fin? Ja, hun er fin! Prøver du å si at jeg bare er all brains og ikke deilig(eller; digg, som ungdommen idag sier)? Ingen flere chilidrinker på deg. Tssssssss. Du veit jeg hadde kjørt A, B, og C på deg any day! Chilidrink back on? Badabing: Yo! Hva synes du om boller og burritos på p3? 1
Singha Skrevet 14. februar 2013 #12677 Skrevet 14. februar 2013 Singha: det dummeste du har brukt endel penger på? Snop, brus og potetgull. Drue: Hva synes du om det forferdelige programmet Boller og Burritos på P3? 1
Fysikeren Skrevet 14. februar 2013 #12678 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Fysikeren: Du som trener så innmari mye: Hva slags låter må du ha på under de tyngste øvelsene på trening - og hvilke øvelser er de gøyeste? Noe av dette kanskje: Eminem - cinderella man Eminem - lose yourself Eminem(ft lil wayne) - drop the world Eminem(ft lil wayne) - no love Papa roach - last resort Papa roach - still swingin' Fort minor - remember the name Isa ft mike cuz - ayoo Tjaaaa, blitt veldig glad i kettlebell-øvelser i det siste fysikeren: hva er gøyest - kjemi eller biologi? Kjemi, mos' def'. Adferds-biologi er og litt moro! Stjerner og planeter: Hva bør jeg vite om deg? Endret 14. februar 2013 av Fysikeren
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. februar 2013 #12679 Skrevet 14. februar 2013 Stjerner og planeter: Hva bør jeg vite om deg? At eg syns du var sexy Loren : Automat- eller manuelgear? Fysikaren: Fem god eigenskapar om deg og fem dårlege!
Gjest Drue Skrevet 14. februar 2013 #12680 Skrevet 14. februar 2013 Sakone: hvordan føltes det å gi meg en så grundig leksjon i biljard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå