Gjest norah Skrevet 13. februar 2013 #12641 Skrevet 13. februar 2013 Tenkte faktisk over at du kom til å legge merke til det da jeg skrev det. Ja, både hjernen og skinnbuksa di er digg! Prøver du å si at jeg bare er all brains og ikke deilig(eller; digg, som ungdommen idag sier)? Ingen flere chilidrinker på deg. Norah fav. tv-serie? Mange! Eller; noen: Six Feet Under, Californication, In Treatment, Borgen, The Office(amerikanske versjonen......), Shameless, Luther, Mad Men, Solsidan, Breaking Bad, Little Britain, Creature Comforts, The Wire, Dexter kanskje? Entourage er og ekstremt gøy når Ari Gold er på skjermen. Jo; Sopranos - var hekta på det i sene tenår/tidlig 20år. Fysikeren: Du som trener så innmari mye: Hva slags låter må du ha på under de tyngste øvelsene på trening - og hvilke øvelser er de gøyeste?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2013 #12642 Skrevet 13. februar 2013 Jack: samme spm: Kanskje litt vel wannabe-jokke/dumdum? men absolutt ikke ille. jeg kommer til å høre på den igjen kenzi: favoritt-juice? evt smoothie.
Kenzi Skrevet 13. februar 2013 #12643 Skrevet 13. februar 2013 Kenzi: hvilken type mannfolk bruker du vanligvis å falle for ? Vanskelig.. Det er veldig forskjellig. Som regel så pleier de å ha mørkt hår, god utstråling og humor. Og det var det jeg kom på.. Kenzi, hva er favorittplagget ditt? En svart bukse. Den er så god å gå i. Kenzi: Planer for valentine? Jobb! Haha, har ingen valentines planer jeg. Jelly: hvilken tatovering er du minst fornøyd med? Dolly: Hva er dine planer til valentine?
Kenzi Skrevet 13. februar 2013 #12644 Skrevet 13. februar 2013 kenzi: favoritt-juice? evt smoothie. Favoritt juice må være eple og jordbær fra kuli! Nam Smoothie er kjempe godt, men har ikke noe favoritt - alle smaker godt Jack: synes du det er for kaldt ute nå?
Strange Doll Skrevet 13. februar 2013 #12645 Skrevet 13. februar 2013 Dolly: Hva er dine planer til valentine? Ikke noe tror jeg er en helt vanlig dag for meg Jack: hvor mange biler har du nå?
Gjest Badabing Skrevet 13. februar 2013 #12646 Skrevet 13. februar 2013 Engels: Hvordan endte du opp med å bli politisk aktiv? Hvilken norsk politiker ser du mest opp til?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2013 #12647 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jack: synes du det er for kaldt ute nå? Finnes ikke en cm kaldt her jeg er nå. Jack: hvor mange biler har du nå? *telle* 1 audi, 1 micra (ikke le), 2 cøddilac, 1 volvo, 1 bronco (hun kjenner du jo, dere er så glade i å danse sammen), 2 mazda 929 , 1 cosmo, 1 chevva og i april - en deilig ny "liten" redhead <3 Yme: tenkte du på meg under morra-nappen? Endret 13. februar 2013 av JackCrews
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #12648 Skrevet 13. februar 2013 Stjerner: Kan du beskrive deg selv utseendemessig? eg har mørkt hår, blå auge og kroppen min er lik Helene Bøksle sin. Ho syngedama. (Det er meint verken positivt eller negativt) Drue: Kva har du på nattbordet? Singha: Skal du drikke øl i helga? Loren: Korelis fordeler de somarferien mellom dykk? med tanke på mini.
Cindi Skrevet 13. februar 2013 #12649 Skrevet 13. februar 2013 Cindi: Hva husker du best fra bryllupsdagen din? Det må være alt som skjedde i kirka, det er det jeg alltid tenker tilbake på aller først når jeg tenker på bryllupsdagen. På ansiktet til pappa, og hvor nervøs han var. På hvor flott mannen min var, og hvor hardt jeg kjempet for å ikke grine vekk mascaraen min. Blant annet. Cindi: hvilken type jenter tror du jeg normalt sett faller for? Beskriv gjerne Jeg tror du faller for "the girl next door" type jenter. De som er naturlig pene og ikke gjør for mye ut av seg. Jeg tror ikke du er typen til å falle for jenter med extansions, silikonpupper, synlige piercinger, tatoveringer eller lilla hår. Heller ikke høylydte og brautete jenter som har en mening om det meste, og som ikke nødvendigvis er det samme som din mening. Tror du faller for den søte, uskyldige nabojenta med langt brunt hår som aldri har gjort noe annet med håret sitt enn å stusse det. Hun er gjerne helt normal kroppsmessig, passe tynn og med en b-cup. Eller en "håndfull" som gutter ofte kaller det. Også tror jeg at du tror at du liker målbevisste, smarte jenter med meninger, men egentlig vil du helst bare ha en søt jente. Og det er egentlig ikke så gøy likevel hvis hun er uenig med deg hele tiden. Du ser kanskje også på det som et pluss hvis hun har litt sære/nerdete/ujentete interesser (at hun liker manga, tolkien, wow eller star wars etc...), men det er det eneste som eventuelt skiller henne ut fra mengden. Du mener sikkert at det er noe kjempespesielt med henne, men for oss alle andre er hun bare en vanlig norsk jente. Girl next door. Nå har jeg med vilje ikke "jukset" og gått tilbake for å lese noen av svarene dine på tilsvarende spørsmål, så det kan hende jeg tar skivebom her. Man da er det i alle fall en ærlig skivebom. Guybrush: Var jeg slem nå? Og var noe av det rett? NozMonster: Hvilken hårfarge har du i dag? ^^,)
Singha Skrevet 13. februar 2013 #12650 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Singha: Skal du drikke øl i helga? Eg tror eg ska på julebord denna helgå. Så det e ikkje umulig. Singha: Hva heter du? Jørgen. Singha: noe gøy på must-se-listen på kino fremover? Eg aner ikkje. Det kommer noen nye Star Wars-filmer, Hobbiten-filmer, Star Trek-filmer og Marvel-filmer. Noen av dei blir sikkert bra! Evilposelos: Hva heter du? Jack: Hvorfor ikke kvitte seg med Audien om du ikke liker den? Endret 13. februar 2013 av Singha
Gjest NozMonster Skrevet 13. februar 2013 #12651 Skrevet 13. februar 2013 Noz: Kan du linke til din favorittsang om dagen? jeg har fått så dilla på å høre på gode gamle sanger som jeg elsket i 7./8. klasse, og sanger jeg hørte på på noe senere tidspunkt som bringer tilbake haugevis med minner.. Da snakker vi om Rancid, NOFX, Deftones, Tools, Millencollin, Anouk, Jimmy Eat World ooog så videre..Den jeg har hørt på en del, og som jeg hørte på sist er denne: Lillesiren: nevn en bruker som du har forandret oppfatning på her inne? (som du ikke likte, men nå så kan du ikke helt forstå hva du ikke likte ved denne personen)
Gjest NozMonster Skrevet 13. februar 2013 #12652 Skrevet 13. februar 2013 NozMonster: Hvilken hårfarge har du i dag? ^^,) hehehehe det bør vel betegnes som rødt vel.. men skal farge det så snart jeg får tak i engangshansker. cindi: Jeg synes beskrivelsen din av guybrush "drømmejente" var utrolig bra og vi tenker tydeligvis helt likt.. meen, tenkte du på meg da du skrev hva han ikke likte? det var nemlig en ganske bra beskrivelse av selveste meg serru måtte fnise litt jeg nå....
TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2013 #12653 Skrevet 13. februar 2013 Jack: Hvorfor ikke kvitte seg med Audien om du ikke liker den? Trust me, jeg har prøvd! Forrige Audien, en forbannet pai av en S4, tok det 5 måneder å kvitte seg med. Tapte et søkklast med penger på driten - og mot bedre viten "overtok" jeg denne dritthaugen (A6 quattro) jeg har nå. Greia med den er at det er et eller annet feil med elektronikken, den starter ikke. Jeg har ikke giddet å begynne feilsøke etter mysteriets opphav (dette er V6eren, de som kjenner til dette misfosteret vet hva jeg vegrer meg for). Tanken var å drite i det hele, og bare bytte motoren, for så å enten a) selge den og se om jeg greier gå i pluss, om så enn bare en hundrelapp - eller b) gi den til stefaderen som dreper biler på samme linje som du og jeg dreper fluer i vinduet. vel, så langt har jeg aldri kommet - driten står på Os og jeg bor nå 165 mil unna. nå er planen å enten a) selge den til førstemann med vrakpant-penger eller b) kjøre den på skroten. den har vært til salgs nå siden oktober, og jeg er drittlei av å bruke penger på finn-annonse når folk kun ringer for å kjøpe deler (folk spør som oftest etter fungerende motor, gjett om de har samme feil som min..). og, å frakte den til skroten ble jo litt av et sirkus når de flyttet bilskroten til askøy. Say, du er jo en nevenyttig kar? vil ikke du ha en staslig A6 stasjonsvogn? PLIIIIIS! Niennas: er De i besittelse av en slik stuepike-uniform de selger på mer pikante nettsider? eventuelt skolepike? sykepleier? lignende? og oppfølger-spørsmålet er jo såklart om De beærer oss med et bilde av Dem selv iført dette
Singha Skrevet 13. februar 2013 #12654 Skrevet 13. februar 2013 Say, du er jo en nevenyttig kar? vil ikke du ha en staslig A6 stasjonsvogn? PLIIIIIS! Nevenyttig? Med bil? Lol. Stressa lenge med å bli kvitt min egen Audi for noen år siden.
TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2013 #12655 Skrevet 13. februar 2013 Nevenyttig? Med bil? Lol. Stressa lenge med å bli kvitt min egen Audi for noen år siden. du skal få med slegge! Noz: låten du bare MÅ danse til?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #12656 Skrevet 13. februar 2013 Singha: Vil du drikke øl med meg i helga?
Jellybean78 Skrevet 13. februar 2013 #12657 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jelly: hvilken tatovering er du minst fornøyd med? Hmmm.....det må nok være den på innsiden av den høyre underarmen min som forestiller helgenen Santa Muerte....hun fremstilles jo som en dødning ikledd ett kvinneantrekk, ofte en famlet kjole eller kappe, motivet er faktisk veldig kult på en sånn mørk/gotisk, litt makaber måte (jeg elsker slik kunst) men kan nok tildels fremtone seg som litt ekstremt for andre som ikke deler samme synet... Faktisk om jeg skulle tatovert meg igjen i dag med den kunnskapen/erfaringen jeg innhar nå, så hadde jeg droppa alt jeg har på høyrearmen og tatt en tilsvarende kinesisk drage - sleeve som jeg har på venstrearmen der, (andre farger og annen positur bare). Det er liksom det ultimate for meg, skikkelig klassisk og tidløst. Jelly: Hva skal du ha til middag i dag? Stekt kylling med ris,salat og sweet & sour sauce....Nam! Kenzi: Har du kroppskunst? Av hva da isåfall? Dolly: De 3 beste bøkene du har lest? Guybrush: Kommer du opprinnelig ifra Trondheim? Daybreak: Hvordan opplever du pensumet ditt? vanskelig/lett? Stjerner: Kunne du hatt ett forhold til en gubbe på 45+? Endret 13. februar 2013 av Jellybean78
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #12658 Skrevet 13. februar 2013 Stjerner: Kunne du hatt ett forhold til en gubbe på 45+? tja, om han var ungdommeleg og klar for unger så kanskje.... Daybreak: eit hudprodukt du brukar kvardag?
Daybreak Skrevet 13. februar 2013 #12659 Skrevet 13. februar 2013 Hmmm.....det må nok være den på innsiden av den høyre underarmen min som forestiller helgenen Santa Muerte....hun fremstilles jo som en dødning ikledd ett kvinneantrekk, ofte en famlet kjole eller kappe, motivet er faktisk veldig kult på en sånn mørk/gotisk, litt makaber måte (jeg elsker slik kunst) men kan nok tildels fremtone seg som litt ekstremt for andre som ikke deler samme synet... Faktisk om jeg skulle tatovert meg igjen i dag med den kunnskapen/erfaringen jeg innhar nå, så hadde jeg droppa alt jeg har på høyrearmen og tatt en tilsvarende kinesisk drage - sleeve som jeg har på venstrearmen der, (andre farger og annen positur bare). Det er liksom det ultimate for meg, skikkelig klassisk og tidløst. Stekt kylling med ris,salat og sweet & sour sauce....Nam! Kenzi: Har du kroppskunst? Av hva da isåfall? Dolly: De 3 beste bøkene du har lest? Guybrush: Kommer du opprinnelig ifra Trondheim? Daybreak: Hvordan opplever du pensumet ditt? vanskelig/lett? Stjerner: Kunne du hatt ett forhold til en gubbe på 45+? Det varierer veldig frå fag til fag, noko er rimeleg lettlest og noko er heller komplisert. Så ei fin blanding, men i gjennomsnittet er det krevjande. tja, om han var ungdommeleg og klar for unger så kanskje.... Daybreak: eit hudprodukt du brukar kvardag? Rensekrem/vatn og hudkrem. Maya: Kva musikk likar du best å høyre på? Stjerner og planeter: Kva fristar minst, å bade i iskaldt vatn eller å reise på arbeid i 35 varmegrader?
Singha Skrevet 13. februar 2013 #12660 Skrevet 13. februar 2013 Singha: Vil du drikke øl med meg i helga? Maaayyybee? Evilposelos: The suspense is killing you, right?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå