Strange Doll Skrevet 5. februar 2013 #12441 Skrevet 5. februar 2013 Strange Doll: Hvilket eventyr likte du best da du var liten? Jeg er nok en askepottjente jeg! Strange Doll: Hva kan du tenke deg av yrke innen media etterpå? avis eller tv? begrunn..... Avis eller eventuelt magasin ford jeg brenner for skrivingen. Gjerne krimjournalist, da jeg ønsker å gjøre en forskjell for folk ved å få de sanne sidene av en sak ut i verden. tv er ikke noe for meg, jeg er ikke et glansbilde. Kenzi: Hva brenner du for? Jelly: Har du brutt loven? Drue: Om en trollmann gav deg tre ønsker, hva ville du ønsket deg? Loren: Om du var et dyr, hvilket ville du helst vært? miaw: Favorittminne fra barndommen?
Adele Skrevet 5. februar 2013 #12442 Skrevet 5. februar 2013 Anoia: ikke si du tilhører D&D gjengen ? Adele: fortell en vits! (evt om man skal følge reglene - kan du fortelle en vits?) Evening news is where they begin with 'Good evening', and then proceed to tell you why it isn't. Cindi: favorittleken som barn? Ps: er på iPad, så orker ikke drive med koder for å fete ut..
Niennas Skrevet 5. februar 2013 #12443 Skrevet 5. februar 2013 (endret) Red Bull og Pepsi Max. Hurra for meg... (også blir jeg ikke blid om jeg ikke får brukt strittetangen min om morgenen heller) Niennas: Samler du på noe? Har også hatt mine runder med red bull Og jeg måtte søke opp hva strittetang var, har aldri hørt det ordet før! Trodde det kun het rettetang, jeg Var sikker på at du egentlig mente STRIPPESTANG, men skjønte ikke hvordan man kunne være avhengig av å bruke den hver morgen Nei, jeg samler ikke på noe. Hadde en laaang periode der jeg samlet på DVDer, men prioriteringene mine har forandret seg de siste årene. Niennas: Tre negative ting om jobben din? 1. Jeg må igjennom to steder der det blir massiv kø om morgenen og ettermiddagen. 2. Jeg jobber for det meste alene (noe som absolutt er positivt også, men savner det sosiale) 3. Elendig sovesofa å ligge på når jeg jobber natt Niennas: Liker du å lese bøker? Er veldig glad i bøker! Men er litt for stressa generelt til å klare å sette meg ned å lese en bok, så jeg har gått over til lydbøker. Da kan jeg nemlig stresse rundt OG få med meg fantastiske historier NIennas: Har du og mannen din ofte barnevakt og får gjort fine ting sammen? Nei, egentlig ikke. Datteren vår har flotte besteforeldre på begge sider, som gjerne vil sitte barnevakt, men vi bruker oftere å be om barnevakt hvis vi skal gjøre noe praktisk, som å ta en helgevask, eller noe sånt. Men i julegave fra svigerforeldrene mine fikk vi en natt på hotell (og de kunne sitte barnevakt), så det gleder jeg meg til. Vi burde absolutt bli flinkere på å "dra på date" sammen. Adele: Siste samtalen som gjorde inntrykk på deg, og hvorfor? Endret 5. februar 2013 av Niennas
Aangel Skrevet 5. februar 2013 #12444 Skrevet 5. februar 2013 (endret) . Endret 4. juni 2013 av Aangel
Guybrush Skrevet 5. februar 2013 #12445 Skrevet 5. februar 2013 Guybrush/Anoia? Hva er D&D gjengen? Det eneste jeg kommer på er dungeons and dragons... Gjeng med folk som møtes for å tegne på cafeer i byen Guybrush: Har du frisørsjampoo eller matbutikksjampoo? Her går det i Red Ken for øyeblikket. Silikon får ikke røre håret mitt Guybrush: Er du bosatt i Trondheim? Hvor isåfall? ikke langt unna sluppen Guybrush: Har du vært på Sør Trøndelags høyeste punkt, og vet du hva det er uten å google? Jeg har vært på sylvandring rundtom men jeg har aldri vært på noe tindbestigning Guybrush: Hva gjorde du 22 juli 2011? Satt på jobb, kom så over første nyhetsinnslaget på vg.no, broren min hadde bursdag den dagen så vi satt der senere rundt klokka 17 da rapportene om skyting på utøya kom. Husker store deler av den dagen og ikke minst sjokket neste dag da antallet omkomne var publisert. Vampen: noen gang eid/spilt på en A500? Loren: fjellet eller sjøgården? Stjerner: nevn noe negativt med nynorsken miaw: *applaus* noen gang deltatt på liberalistisk aften? swarovski: favorittsmågodt ? Noz: hva er det merkeligste du har gjort og likavel sjarmert en fyr? Cuddlegirl: har du drukna i Bergen ? Drue: hva synes du om de der fæle haremsaktige buksene for mannfolk? Strange Doll: hva innebærer egentlig en merkelig dukke? Jelly: bodd i Trondheim?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. februar 2013 #12446 Skrevet 5. februar 2013 Stjerner: nevn noe negativt med nynorsken At ikkje fleire skriv det og at det er så stor valfridom. Også stigmatiseringa; skriv ein nynorsk så sit ein med spøtet, skaut og er på veg ut å mjølke kyra på ei eller anna Seter. Jelly: Kva tolerarar du ikkje?
Anoia Skrevet 5. februar 2013 #12447 Skrevet 5. februar 2013 (endret) Guybrush/Anoia? Hva er D&D gjengen? Det eneste jeg kommer på er dungeons and dragons... Drink & Draw! Strange Doll: Hvis du kunne levd i en fiktiv verden fra en bok, hvilken ville det vært? Endret 5. februar 2013 av Anoia
Strange Doll Skrevet 5. februar 2013 #12448 Skrevet 5. februar 2013 Strange Doll: hva innebærer egentlig en merkelig dukke? Nei si det. Det innebærer vel meg det? Strange Doll: Hvis du kunne levd i en fiktiv verden fra en bok, hvilken ville det vært? Blir vel twilight det da. Vampyrer, hurra! Dreamdrops: Liker du nemi?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. februar 2013 #12449 Skrevet 5. februar 2013 Dreamdrops: Favorittfarge? Turkis eller "gammel-rosa". Wii, grattis! Var det den du ville ha? Ja! Så er veldig fornøyd! Yeeey! grattis! :D Takk! Dreamdrops: Grattis med leilighet! Skal du bo alene? og er det rundtomrkring der du er fra? Takk! Ja, nå bor jeg alene Og ja, det er det også! Dreamdrops: skal du ha innflytningsfest? Haha, det skal jeg ikke! Dreamdrops: Hvor er den nye leiligheten din? Den er fra rundt om her jeg kommer fra Dreamdrops: Hvem skulle du ønske kom på kg-treffet som du ikke har møtt tidligere? Hm.. Guybrush og Norah, vil jeg tro! Og Silfen. Eller Vampen. Eller Waco. Nei, mange jeg er nysgjerrige på! Dreamdrops: Liker du nemi? Det har jeg ikke noe forhold til Loren: Liker du champagne? Drua: Nå.. Kommer du på torsdag da?
Gjest loren Skrevet 5. februar 2013 #12450 Skrevet 5. februar 2013 Loren: ser du på deg selv som en sterk mamma? Ja, jeg tror, med fare for å erte på meg alle samboende og gifte foreldre, at man om aleneforelder blir bevisst sin rolle på en annen måte, og at hele foreldrerollen blir viktigere og sterkere på en annen måte enn om man er sammen, nettopp fordi man er alene om det og må stå i det på en annen måte enn når man har en ved sin side. Dessuten har jeg mens jeg har vært alene bevist for meg selv at jeg klarer ting jeg ikke trodde jeg skulle klare å stå stødig gjennom, så ja, jeg anser meg som en sterk mamma. (Please, ikke skyt meg, jeg snakker om min egen erfaring, samt at jeg har sett tendensen hos andre også. Jeg sier ikke det er bedre, jeg sier det er annerledes) Loren: Om du var et dyr, hvilket ville du helst vært? En bortskjemt katt hos snille mennesker Loren: fjellet eller sjøgården? Fjellet - lett! Jeg er vokst opp veldig nære fjellet og vil alltid ha et spesielt forhold til å vandre i fjellet Også elsker jeg følelsen av å stå på en topp og se utover, Gaustatoppen er det høyeste jeg har vært enda, det ga et kjempekick Guybrush: Jeg ble (som sikkert fler) nysgjerrig på den D&D-greia , er det sånn at det er en gjeng som sitter og tegner på samme tegning, eller sitter dere med hver deres blokk, eller? Høres moro ut, så enlighten me please Dreamdrops: Har du noen reiseplaner framover?
Anoia Skrevet 5. februar 2013 #12451 Skrevet 5. februar 2013 (endret) Guybrush: Jeg ble (som sikkert fler) nysgjerrig på den D&D-greia , er det sånn at det er en gjeng som sitter og tegner på samme tegning, eller sitter dere med hver deres blokk, eller? Høres moro ut, så enlighten me please Jeg svarer på denne jeg, siden det på en måte er "min" greie Vi er en gjeng som har med oss skissebøker og tegnesaker og møtes på café ca en gang i uka. Vi tegner stort sett på våre egne greier, men vi har en bok som går på rundgang (såfremt den blir husket på), og så gir vi hverandre oppgaver, noe som gir veldig interessante resultater! Alle som vil kan være med, bare å søke på Drink & Draw Trondheim på facebook og melde seg inn i gruppa! *hint, hint* Endret 5. februar 2013 av Anoia
Gjest NozMonster Skrevet 5. februar 2013 #12452 Skrevet 5. februar 2013 Noz: hva er det merkeligste du har gjort og likavel sjarmert en fyr? jo, det skulle jeg ha fortalt, men da må jeg utlevere altfor mye personlig informasjon om meg selv, så da velger jeg heller å la være. Det innebærer nemlig mitt (noe merkelige) navn Loren: er du redd for å si positive ting om deg selv? ..kan du ikke bare si det som det er, og si at du gjør en helt vanvittig jobb som alenemor!?
Jellybean78 Skrevet 5. februar 2013 #12453 Skrevet 5. februar 2013 Jelly: Hvilken sang er din favoritt for tiden? Oppdaga denne tilfeldigvis forrige dagen og simpelthen elsker den! Noe som er litt merkelig for jeg er stort sett oppmerksom på det meste Mark Knopfler gir ut.....men denne hadde lurt seg under Jelly - radaren.... Tror den er skrevet litt som en tribute til de som døde under 9/11 - tragedien borte i USA..... Emmylou Harris synger "I love you, and that's all that really matters" i slutten på første verset, og gamle Jelly får en klump i halsen.... Jellybean78: Er washington DC den 51. staten? Jeg trodde det bare var 50 stater i usa. Og at washington DC bare var et "district", selv om det ikke er med i noen stat. Nope, England er den 51 staten, opplest og vedtatt, aldri sett filmen med Samuel L. Jackson? Du har nok helt rett i at det bare er 50 stykker ja, til tross for at DC offisiellt ikke tilhører noen stat....det er mer enn "bare ett district" som du kaller det da, det er jo ett suverent område underlagt kongressen og hovedstaden i USA. Jelly: Har du brutt loven? Bare så ofte jeg overhodet kan! Lover er jo til for å brytes, vettu! Nei, verste jeg har er vel div. fartsbøter.....pluss jeg må kanskje innrømme at jeg var så frekk at jeg øvelseskjørte litt på hovedveien med mc før jeg tok lappen.... Jelly: bodd i Trondheim? Jepp, i flere år borte i Kongensgata like ved musikksjappa 3.45.... Jelly: Kva tolerarar du ikkje? Det jeg opplever som urettferdighet, forskjellsbehandling/trynefaktor.....veldig flink til å rope opp om jeg opplever dette, særlig mot folk som ikke har forutsetninger til å ta igjen selv. Vold mot barn, eldre og kvinner er også noe jeg overhodet ikke har noen som helst toleranse for....kunne vel ramset opp mer, men disse 2 punktene står sterkt hos meg. Noz: Hva består i grove trekk arbeidet til en vernepleier av? Kenzi: Favorittmusikk? Daybreak: Hvor gikk forrige utenlandsferie? Adele: 3 ting få personer vet om deg? Swarovski: Hva jobber du med? Dolly: Trener du aktivt? Ikke?
Strange Doll Skrevet 5. februar 2013 #12454 Skrevet 5. februar 2013 Dolly: Trener du aktivt? Ikke? Nei, men jeg skal skjerpe meg på det å bli fit og fin Jelly: Når drakk du alkohol for første gang? Loren: Hvem var helten din når du var liten?
Daybreak Skrevet 5. februar 2013 #12455 Skrevet 5. februar 2013 ... Noz: Hva består i grove trekk arbeidet til en vernepleier av? Kenzi: Favorittmusikk? Daybreak: Hvor gikk forrige utenlandsferie? Adele: 3 ting få personer vet om deg? Swarovski: Hva jobber du med? Dolly: Trener du aktivt? Ikke? Hoi,det er lengje sidan. Må vere klassetur til Riga i 2010 Kristines1990: Konkurrerar du i nokon ridestil? I tilfelle,kva type?
Kenzi Skrevet 5. februar 2013 #12456 Skrevet 5. februar 2013 Kenzi: Hva heter den beste boka du har lest? Nå spør du vanskelig... Sagaen om Isfolket kanskje Kenzi: Hva brenner du for? Jeg brenner ikke for noe for øyeblikket, ting har stoppa litt opp nå. Det jeg brant for sist var foto, men det har jeg lagt på hylla. Ja, jeg tror, med fare for å erte på meg alle samboende og gifte foreldre, at man om aleneforelder blir bevisst sin rolle på en annen måte, og at hele foreldrerollen blir viktigere og sterkere på en annen måte enn om man er sammen, nettopp fordi man er alene om det og må stå i det på en annen måte enn når man har en ved sin side. Dessuten har jeg mens jeg har vært alene bevist for meg selv at jeg klarer ting jeg ikke trodde jeg skulle klare å stå stødig gjennom, så ja, jeg anser meg som en sterk mamma. (Please, ikke skyt meg, jeg snakker om min egen erfaring, samt at jeg har sett tendensen hos andre også. Jeg sier ikke det er bedre, jeg sier det er annerledes) Jeg ser for meg at du gjør alt du kan og alt det beste for den lille. Det innser du nok selv også innerst inne:) Loren: er du redd for å si positive ting om deg selv? ..kan du ikke bare si det som det er, og si at du gjør en helt vanvittig jobb som alenemor!? Signerer denne. *snip* Oppdaga denne tilfeldigvis forrige dagen og simpelthen elsker den! Noe som er litt merkelig for jeg er stort sett oppmerksom på det meste Mark Knopfler gir ut.....men denne hadde lurt seg under Jelly - radaren.... Tror den er skrevet litt som en tribute til de som døde under 9/11 - tragedien borte i USA..... Emmylou Harris synger "I love you, and that's all that really matters" i slutten på første verset, og gamle Jelly får en klump i halsen.... Kenzi: Favorittmusikk? Hehe, er ikke det herlig av og til da? Oppdage noe "nytt" og like det såpass at "Jelly får en klump i halsen?" Jeg har ikke noe spesiell type musikk jeg anser som favoritt. Men det jeg hører på går innen for metal, rock, indie og "rolige sanger". Miaw: Hvilken tv serie liker du best? Strange Doll: Har du noen planer til morsdag?
Strange Doll Skrevet 5. februar 2013 #12457 Skrevet 5. februar 2013 Strange Doll: Har du noen planer til morsdag? Vet ikke hva mamma skal få i år.... MEN er glad jeg ikke jobber på lørdag Kenzi: Heier du på Viking?
Kenzi Skrevet 5. februar 2013 #12458 Skrevet 5. februar 2013 Vet ikke hva mamma skal få i år.... MEN er glad jeg ikke jobber på lørdag Kenzi: Heier du på Viking? Shocker! Du må jo finne på noe kjekt da. Altså jeg burde jo, men er ikke særlig interessert i fotball jeg da... Dolly: Hvorfor er du glad for at du ikke skal jobbe?
Gjest NozMonster Skrevet 5. februar 2013 #12459 Skrevet 5. februar 2013 Noz: Hva består i grove trekk arbeidet til en vernepleier av? Mye av jobben ligger i atferdsanalyse og målrettet miljøarbeid- legge blant annet det fysiske miljøet til rette for at brukerne skal klare seg selv i den grad det er mulig. Jeg kan jobbe i skolen, i eldreomsorgen, i rusomsorgen, i kriminalomsorgen, i diverse boliger for utviklingshemmede eller enslige mindreårige asylsøkere, i barnevernet, i psykriatrien osv.... så det er et veldig bredt spekter av hva arbeidet består av. Det vi har til felles med sykepleiere er at vi også kan gi medisiner, sette sprøyer, venefloner og sånt Jelly: hva er drømmejobben din etter endt studier? lillesiren: har du mange venner?
Guybrush Skrevet 5. februar 2013 #12460 Skrevet 5. februar 2013 Guybrush: Jeg ble (som sikkert fler) nysgjerrig på den D&D-greia , er det sånn at det er en gjeng som sitter og tegner på samme tegning, eller sitter dere med hver deres blokk, eller? Høres moro ut, så enlighten me please Nå er jeg bare en novise som har hivd meg med et par ganger for å være sosial så det var like greit at Anoia svart på den Yme: mest spesielle hobbyen du har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå