Jellybean78 Skrevet 3. februar 2013 #12381 Skrevet 3. februar 2013 Jelly: For å kunne gi deg gave må jeg vite når du har bursdag? Slutten av november.....så er nok er stund til enno Jelly: ein ny tattis eller spara til ein "betre" MC? Ingen av delene, har mer enn nok med utgifter til andre ting, en ting er bra og sikkert: en blir ikke rik av å være student! Prøver forresten å selge sykkelen min, skal legge mc litt på hylla inntil videre.... Jellybean78: Har du en liten forkjærlighet for tatoveringer? Hehehe.....hvordan gjetta du det? Noe jeg skrev her inne? Jepp, elsker allt med akkurat den kroppskunsten....utførelsen, at de er der for evig og alltid, og de ser utrolig sexy ut! Om de er gjort på en gjennomtenkt og fornuftig måte.... Jelly: favorittplagget ditt? Alle silkeskjortene mine tror jeg, har rundt 40-50 stykker så langt Elsker også True Religion buksene mine, bedre jeans finns ikke....merk mine ord! Jelly: Ventar du på at ting skal koma oppi hendene dine eller tek du affære? Spørs hva du sikter til det, Stjerner.....jeg er veldig en sånn "mann av handling" så å ta affære er noe jeg stort sett foretrekker i de fleste sammenhenger...er bare en arena jeg foretrekker å se ting litt an....og det er som du kanskje har gjettet på sjekkefronten, mister ikke hodet helt over jenter, noe maaange gutter (som ofte er yngre) gjør.... jelly: hva jobbet du med tidligere før du begynte på omskolering? Var Nokas ansatt i over 10 år, for folk flest så er de jo kjent gjennom media som selskapet Toska ranet for en stund tilbake..... Jelly :når har du fødselsdag? kommer du ned til oslo da eller? så skal jeg holde deg med selskap jeg! Slutten av november, liker ikke å feire bursdagene mine lenger jeg Noz, begynner jo å bli gammel, vettu Kommer gjerne ned til Oslo en tur, kanskje i forbindelse med en konsert eller liknende denne sommeren....Selvfølgelig skal du holde meg med selskap, vi i B-gjengen holder sammen i tykt og tynnt! Calavi: Er du blond eller brunette? Hvor gammel? Kenzi: Studerer du eller jobber du bare? Hva studerer du i såfall? Daybreak: Kunne du tenkt deg å begynnt med sprangridning seriøst om du fikk muligheten? Loren: Er du fra Sør-Trøndelag? (ble nysgjerrig jeg no)
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12382 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Drua: de vennene du stort sett er sammen med, er de av norsk opprinnelse eller fra fremmedspråklige land? Stort sett bare nordmenn. Drue: hatt en fin helg? Den har vært slitsom, men alt i alt helt ok Drue: har du noen faglige kjepphester? Nå har jeg først og fremst mine styrker innen musikkfaget, og der har jeg helt klart noen kjepphester. Nå veit jeg ikke om du er kjent med musikkbegrep, men jeg er veldig opptatt av modalitet. Innen nordisk så er det dialekter og enkelte ting innenfor samtaleanalyse. Digger å høre på Jan Svennevig når han snakker på f.eks. Språkteigen. Hva med deg? Drue: du nevnte at du bruker fine sko, hva innebærer dette? Det er ikke nødvendigvis fine sko, men generelt så synes jeg sko (og hårfrisyre) er to veldig viktige element i ens utseende. Jeg liker å tro at jeg var tidlig ute med joggesko-til-dress-trenden f.eks. Er ikke redd for å "freake ut", selv om jeg har relativt streit stil. kristine: er du flink til å lukeparkere? Endret 3. februar 2013 av Drue
Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12383 Skrevet 3. februar 2013 Hehehe.....hvordan gjetta du det? Noe jeg skrev her inne? Jepp, elsker allt med akkurat den kroppskunsten....utførelsen, at de er der for evig og alltid, og de ser utrolig sexy ut! Om de er gjort på en gjennomtenkt og fornuftig måte.... Kenzi: Studerer du eller jobber du bare? Hva studerer du i såfall? Nei, følte jeg leste noe om muligens èn tatovering et sted her inne hvor ditt navn var nevnt Jeg bare jobber - aner ikke hva jeg skal studere.. Drue: Hvorfor var helgen slitsom? Jelly: Ville du vært en/eller er en tatovør?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 3. februar 2013 #12384 Skrevet 3. februar 2013 Nerdmedsverd: hvor mange spillmaskiner har du hatt iløpet av ditt liv? Hm, ikke så mange egentlig. Jeg har alle sammen fortsatt, Nintendo NES, Playstation1 og begge xboxene. NerdMedSverd: hva er dine mest nerdete sider? Det må være at jeg kan veldig mye om ulike LPer og kassetter. Hvor mange eksemplarer det finnes, ulike farger, ulike pressinger, kjenne igjen bootlegs, hvor mye de er verdt osv. Samlemani deluxe Kenzi: Hva interesserer du deg mest for?
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12385 Skrevet 3. februar 2013 Drue: Hvorfor var helgen slitsom? Jeg var på jobb på fredag, så kurs, så jobb lørdag morgen, så rett på kurs, så en rask tur hjem, så på etter-kurs-fest. Kenzi: Du er 25? Føler du at du har blitt for gammel for enkelte ting du har drevet med i lang tid?
KristineS Skrevet 3. februar 2013 #12386 Skrevet 3. februar 2013 kristine: er du flink til å lukeparkere? Må nok svare nei da jeg ikke har lappen, men har "lukeparkert" med hest og vogn da om det telles Arabella: Hva er det du er mest stolt av som du har laget selv?
Kenzi Skrevet 4. februar 2013 #12387 Skrevet 4. februar 2013 Kenzi: Hva interesserer du deg mest for? Historie og overnaturlige saker, tror jeg blir svaret i denne omgang. Kenzi: Du er 25? Føler du at du har blitt for gammel for enkelte ting du har drevet med i lang tid? Nei. Jeg føler egentlig ikke det tror jeg. Jeg holder liksom ikke på med så veldig mye for øyeblikket som jeg drevet med lenge. NerdMedSverd: Eier du noen sverd? Drue: Hvilket kurs har du vært på?
Gjest loren Skrevet 4. februar 2013 #12388 Skrevet 4. februar 2013 Slutten av november.....så er nok er stund til enno Loren: Er du fra Sør-Trøndelag? (ble nysgjerrig jeg no) Da har jeg jo evigheter med tid Nei, jeg er fra Nord-Trøndelag, men bodde i byen (altså Trondheim) fra jeg var 18-20. Kenzi: Leser du noen blogger? har du evt noen du vil anbefale?
Strange Doll Skrevet 4. februar 2013 #12389 Skrevet 4. februar 2013 Strange Doll: Hvis du kunne valgt fritt: Hvilken avis ville du jobbet for? BA eller BT. Jeg vil ikke forlate Bergen Men kunne og tenke meg å prøve meg for et magasin, som Woman kanskje. Lillesiren: Leser du mye?
Daybreak Skrevet 4. februar 2013 #12390 Skrevet 4. februar 2013 Slutten av november.....så er nok er stund til enno Ingen av delene, har mer enn nok med utgifter til andre ting, en ting er bra og sikkert: en blir ikke rik av å være student! Prøver forresten å selge sykkelen min, skal legge mc litt på hylla inntil videre.... Hehehe.....hvordan gjetta du det? Noe jeg skrev her inne? Jepp, elsker allt med akkurat den kroppskunsten....utførelsen, at de er der for evig og alltid, og de ser utrolig sexy ut! Om de er gjort på en gjennomtenkt og fornuftig måte.... Alle silkeskjortene mine tror jeg, har rundt 40-50 stykker så langt Elsker også True Religion buksene mine, bedre jeans finns ikke....merk mine ord! Spørs hva du sikter til det, Stjerner.....jeg er veldig en sånn "mann av handling" så å ta affære er noe jeg stort sett foretrekker i de fleste sammenhenger...er bare en arena jeg foretrekker å se ting litt an....og det er som du kanskje har gjettet på sjekkefronten, mister ikke hodet helt over jenter, noe maaange gutter (som ofte er yngre) gjør.... Var Nokas ansatt i over 10 år, for folk flest så er de jo kjent gjennom media som selskapet Toska ranet for en stund tilbake..... Slutten av november, liker ikke å feire bursdagene mine lenger jeg Noz, begynner jo å bli gammel, vettu Kommer gjerne ned til Oslo en tur, kanskje i forbindelse med en konsert eller liknende denne sommeren....Selvfølgelig skal du holde meg med selskap, vi i B-gjengen holder sammen i tykt og tynnt! Calavi: Er du blond eller brunette? Hvor gammel? Kenzi: Studerer du eller jobber du bare? Hva studerer du i såfall? Daybreak: Kunne du tenkt deg å begynnt med sprangridning seriøst om du fikk muligheten? Loren: Er du fra Sør-Trøndelag? (ble nysgjerrig jeg no) Det verkar utruleg spanande så i teorien ja,men etter ei tidlegare rideulykke har eg skada kneet mitt + dei er ikkje gode frå før av, så eg trur ikkje dei vil takle påkjenninga diverre. Strange Doll: Kva er draumeyrket?
Kenzi Skrevet 4. februar 2013 #12391 Skrevet 4. februar 2013 Kenzi: Leser du noen blogger? har du evt noen du vil anbefale? Jeg titter av og til innom disse: Blogg 1, blogg 2, blogg 3 og norske hemmeligheter. Loren: Hvordan blir huden din nå på vinteren med tanke på at det kan være så kaldt ute?
Cindi Skrevet 4. februar 2013 #12392 Skrevet 4. februar 2013 Cindi: Har du tatt noen utfordringer som var helt utenfor din komfortsone noengang? Ja, på utdrikningslaget mitt måtte jeg holde konsert med sanger jeg ikke kjente, og måtte i tillegg dele ut flyers til folk på gata. Da følte jeg meg litt beklemt. Måtte forøvrig også holde en slange, noe jeg er/var livredd for. Men det gikk bra. Cindi: Hvilken farge er en av de du kler best? Jeg vet det egentlig ikke er en farge, men en kontrast, men jeg må svare svart. Jeg trives aller best i svart. Cindi: har du en ting du elsket da du var liten og fremdeles elsker som voksen? My little pony sengesett. (måtte dessverre gi det videre til småen da vi fikk oss dobbeltdyne, men har hatt det inntil for ett år siden.) Cindi: Hvordan liker du helst å feire bursdagen din? Kostymefest! Elsker å kle meg ut. Dreamdrops: Hvor er den nye leiligheten din?
Anoia Skrevet 4. februar 2013 #12393 Skrevet 4. februar 2013 Jammen! Dette har jeg ikke tenkt på før nå! Jeg synes det er flere som burde fått en liten tilsnakk her enn bare han og meg hele tiden. Det synes jeg er dårlig gjort, og veldig dobbeltmoralsk. Alle eller ingen. Men. Nå er jeg dobbeltmoralsk som avsporer. Så for å komme inn igjen på right track; Anoia: Beste iskremsmak? Hmmm, husker ikke om jeg svarte på denne, og nå orker jeg ikke gå igjennom de neste 100 sidene Jeg er kjempeglad i pistasj! Guybrush: Jeg lurer sånn på om jeg vet hvem du er... Har du befunnet deg på café med en flokk tegneglade mennesker for ikke lenge siden? 1
Adele Skrevet 4. februar 2013 #12394 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Adele: Hva er du utdannet som? Niennas: Hva er det rareste du har måttet "modde" bort her inne? Jeg er utdannet som kontormedarbeider Adele: hva er det mest imponerende handy-work du har gjort? Tro det eller ei, men jeg er faktisk veldig handy av meg. Om det blir noe pent, er en annen sak. Det mest imponerende som jeg kommer på nå, er vel når jeg prøvde å henge opp en hylle i et hjørne der veggene var skeive! Swarovski: fineste instrumentet? Maya: Flere barn eller flere hunder? Adele: spiser du altid frokost? Jeg er veldig dårlig på å spise mat, for å være ærlig. Kan lett gå 1.5 dag med å bare spise 1-2 brødskiver, og ikke noe annet. Noe som ikke er bra, siden jeg nå trener såpass mye. (Som igjen minner meg på at jeg begynner å glemme å oppdatere treningsloggen min her inne!) Drue: Det du blir mest glad av? Adele: Shampoo eller balsam? Lykke: Beste barndomsminne? Shampoo. Forsøkt den mye omtalte "No poo"-metoden, men syntes ikke den var noe tess på meg. Lillesiren: hvilke barne-tv programmer likte/liker du best og savner idag? Jelly: Liker du noen grupper\artister som synger på andre språk enn Engelsk og et av de skandinaviske språkene ? annemor: fortell om en gang du tråkket i salaten... adele: Hva var siste konkurransen du vant? (og hva var premien?) cuddlegirl: Foretrekker du svart kaffe eller fancy kaffe? Siste konkurransen jeg kommer på, var vel en intern konkurranse på min forrige jobb. Målet var å selge mest mulig sokker og undertøy. Vinneren skulle få Flax-lodd. Jeg vant uke etter uke, men så aldri til Flax-loddene.. NozMonster: Hvor er det blitt av Bandit? Dreamdrops/Guybrush: Hvor er det blitt av wednesday? Adele/Gunfreak: Hvor er det blitt av sakone? Daybreak: Hvor er det blitt av pene sko? Først av alt - du savner brukere? Så til spørsmålet; Dette har Loren alt svart deg på! Jeg svarer på denne jeg, Mr Sakone har blitt skolenerd og ditcha oss! Neida, men han har iallefall hatt det ganske hektisk på skolen den siste tiden. Bra du svarte på det, for jeg hadde ikke så godt svar! Har hatt lite kontakt med han siden midten av desember.. Drue: Siste måltid bestod av? Swaro: Hva synes du om såkalte "Nav-ere"? Endret 4. februar 2013 av Adele
Guybrush Skrevet 4. februar 2013 #12395 Skrevet 4. februar 2013 Hmmm, husker ikke om jeg svarte på denne, og nå orker jeg ikke gå igjennom de neste 100 sidene Jeg er kjempeglad i pistasj! Guybrush: Jeg lurer sånn på om jeg vet hvem du er... Har du befunnet deg på café med en flokk tegneglade mennesker for ikke lenge siden? Whaat??!! Anoia: ikke si du tilhører D&D gjengen ? Adele: fortell en vits! (evt om man skal følge reglene - kan du fortelle en vits?)
Anoia Skrevet 4. februar 2013 #12396 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Whaat??!! Anoia: ikke si du tilhører D&D gjengen ? Adele: fortell en vits! (evt om man skal følge reglene - kan du fortelle en vits?) Det stemmer nok det! Endret 4. februar 2013 av Anoia
Strange Doll Skrevet 4. februar 2013 #12397 Skrevet 4. februar 2013 Strange Doll: Kva er draumeyrket? Journalist. Kenzi: er du flink til å lage hjemmelaget mat ?
Guybrush Skrevet 4. februar 2013 #12398 Skrevet 4. februar 2013 Guybrush: Hva studerer/jobber du med? Kort sagt ideutvikling. Foreløbig innen reklame, skilting, interiør, selskapsdekor, bilpleie. Markedsføres hovedsaklig via nettbutikkløsninger jeg har utviklet. Alle: noen som føler seg truffet ? Anoia: synes du ikke det er litt svakt at det tok så lang tid før vi skjønte at vi faktisk kjenner hverandre fra før ? Vampen: noen favoritter innen point'n'click? 1
Niennas Skrevet 4. februar 2013 #12399 Skrevet 4. februar 2013 Alle: noen som føler seg truffet ? Åh-åh, Drue blir ikke glad han ser du spør et 'alle-spørsmål'. Guybrush: hvilken alkoholholdig drikk tåler du ikke smaken på? Strange Doll: hva er du avhengig av?
Daybreak Skrevet 4. februar 2013 #12400 Skrevet 4. februar 2013 Jelly: Korleis går det med lesing til prøva? Treng du eit spark til bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå