Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12121 Skrevet 30. januar 2013 Sånn no besøkte eg profilen din tre gonger..... Svar på tiltale med andre ord
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12122 Skrevet 30. januar 2013 SP: Utdanna du deg i Volda? Nei, litt lengre sør.... Padawan: Fann du ut av det?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12123 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Stjerneplanet: Hva er greia med Andeby-spørsmålene? ^^ Fordi Andeby har surra på tv i heile dag. Mini har vore sjuk. Også tenkte eg på deg når eg såg Quack Pack... Loren: Om du kunne laga eit barnetvprogram. Kva skulle det innehalda? Endret 30. januar 2013 av Stjerner og planeter
Kenzi Skrevet 30. januar 2013 #12124 Skrevet 30. januar 2013 Kenzi: hva liker du best av alkoholholdig drikke? Har allerede blitt spurt om dette, hvitvin og kaffe med baileys Padawan: Favoritt leke når du var liten?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2013 #12125 Skrevet 30. januar 2013 Fordi Andeby har surra på tv i heile dag. Mini har vore sjuk. Også tenkte eg på deg når eg såg Quack Pack... ...noe som leder over til spørsmål #2. hvem av dem minner deg mest om meg?
Gjest loren Skrevet 30. januar 2013 #12126 Skrevet 30. januar 2013 loren: har du en sang om meg, til meg? Hmmm, jeg håper du ikke tar det ille opp og misforstår hva jeg tenker, men etter de siste kveldenes samtaler så dukket denne opp i hodet: Stjerner: Er du spent på skolestart? Hvordan synes du det er at mini snart er skolegutt? Jack:Jeg stiller deg samme spm, en sang om meg, til meg.. Hvis jeg tør?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12127 Skrevet 30. januar 2013 Padawan: Fann du ut av det? Jups. Padawan: Favoritt leke når du var liten? Playmo.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12128 Skrevet 30. januar 2013 ...noe som leder over til spørsmål #2. hvem av dem minner deg mest om meg? Mikke Mus Fridus: Ei god bok?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12129 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner: Er du spent på skolestart? Hvordan synes du det er at mini snart er skolegutt? Eg syns det er grusomt at min vesle gut skal inn i skulesystmet og den rutinen der. Tenk at den rutinen skal han ha resten av livet. 6 år er altfor tidleg! Nei, eg gler meg ikkje. Han spør kvar dag når han skal byrje på skulen. Jack: Kven er eg i Andeby?
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12130 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Ikkje sei Dolly Duck, det er ærekrenkjande. Ho er Andeby si største hore. Endret 31. januar 2013 av Rskre
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 31. januar 2013 #12131 Skrevet 31. januar 2013 Dreamdrops: er du overtroisk? Jeg er nok litt overtroisk, ja. Dreamdrops: Kva står øverst på ønskjelista di? Akkurat nå er det å få leid leiligheten jeg var å så på, på visning i går Rskre: I hvilket tiår ble du født?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 31. januar 2013 #12133 Skrevet 31. januar 2013 40-talet Da ble jeg litt nysgjerrig på hvilke artister/band du hører på? Stjerner og Planeter: Har du malerier hengende på veggen(e) hjemme og hva er i så fall avbildet?
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12134 Skrevet 31. januar 2013 Jack:Jeg stiller deg samme spm, en sang om meg, til meg.. Hvis jeg tør? hm. den der likte jeg. http://www.youtube.com/watch?v=B-oKxpQrRY4 med basis om det du fortalte om dine tidligere opplevelser. forøvrig en sang jeg er veldig glad i selv, og forsøker mestre vokalen på. Swar: verste plassen du har funnet en edderkopp?
Rskre Skrevet 31. januar 2013 #12135 Skrevet 31. januar 2013 Eg lyttar mest til klassisk musikk og folkemusikk. http://www.nrk.no/folkemusikk/
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12136 Skrevet 31. januar 2013 Jack: Kven er eg i Andeby? omsorgsfulle og kunnskapsrike Bestemor Duck. Yme: hva roter du oftest bort i leiligheten - nøklene eller lommeboken?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. januar 2013 #12137 Skrevet 31. januar 2013 Stjerner og Planeter: Har du malerier hengende på veggen(e) hjemme og hva er i så fall avbildet? Eg har eit bilete av Vebjørn Sand som heiter "Trollslottet" "Mor og barn", "Barnet" og "Utgangen" av Odd Nerdrum Yme: Det verste folk kan sei til deg?
skruf Skrevet 31. januar 2013 #12138 Skrevet 31. januar 2013 Hehehe.....vi får se, kunne kanskje knipsa ett bilde av skjorteracken min, sånn for artighets skyld så du kunne sett på pm, men noen bilder hvor jeg driver og "poser" og sånn er jeg nok litt for ukomfortabel med (mot at jeg får se ett bilde av deg naturligvis) Terger deg bare litt vettu Noz! Damn! Måtte virkelig vrenge hodet mitt på akkurat den der......eneste gruppa jeg kommer på er det portugisiske gothmetal bandet Moonspell, men mesteparten av låtene deres er jo på engelsk, bare en og annen som er på morsmålet.....de lager nydelig,melankolsk og atmosfærisk musikk forresten. Jeg tror ikke mine øyne! Dolly tilbake ifra de døde! Gjennoppstått som en skinnende fønix! Tjaaa si det da, har jo tatovert store deler av kroppen min, men det vet jo de fleste her inne.... Sånn i senere tid, så var det kanskje å spasere rundt på en strand nede i Malaysia i bakende solskinn en hel dag uten å smøre meg inn i solkrem.....fikk vel 2 grads forbrenninger over hele kroppen min utpå kvelden, bare det å legge seg ned i senga og prøve å sove var ett totalt mareritt etterpå. Hjalp ikke stort at bussen vi tok tilbake igjen ble kjørt av sjåføren i rallytempo etter en temmelig humpete vei, slik at jeg spratt rundt i setet og fikk mass slag mot den allerede skamferte kroppen min. All huden min blasset jo av etterhvert, husker det lå ett sånnt "dødt hudspor" etter meg i hele leiligheten min da jeg kom tilbake til Norge. Maya76: Jobba du i helsesektoren før? Minus en kort periode (2 år) på dagligvarebutikk for å spe på stipendet da jeg gikk på Vgs, så har jeg alltid jobbet i helsesektoren:) Tok mine første vakter på sykehjem som 17-åring, som slavende assistent i ferier.... loren; Snart helg......hva gleder du deg mest til i helga?
Gjest annemor30 Skrevet 31. januar 2013 #12139 Skrevet 31. januar 2013 for meg er det idioti! annemor: når fekk du ein klem sist? Akkurat nå av barna mine:-) Lykke: Yndlingskake?
Gjest annemor30 Skrevet 31. januar 2013 #12140 Skrevet 31. januar 2013 Som de alltid gjør, med kaffe på senga, hjemmelaget kort, og en lang frokost:) Også bruker jeg å bake ei kake som vi feirer med på ettermiddagen:) Regner med at jeg får en liten ting og....mannen min bruker alltid å ha et lite prosjekt sammen med de lørdagen før:) annemor; hvordan håper du at dine barn feirer deg på morsdagen? Med frokost på sengen og hjemmelagde kort:-) Jeg får bestemme middagen og jeg får også lov til å lage den hihi Maya: Er du god på å lære bort å sitere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå