-lykke- Skrevet 30. januar 2013 #12101 Skrevet 30. januar 2013 Har ingen peiling. Har ikkje nokon spesielle planar. Eit duganes mannfolk står øverst på ønskelista... Beskriv et dugendes mannfolk
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12102 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og planeter: Hvor ofte vasker DU hus/leilighet? Eg trur støv er med på å gjera ungar motstandsdyktige mot astma.. Loren: Det beste du veit når du er åleina?
Jellybean78 Skrevet 30. januar 2013 #12103 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Du må nesten poste et bilde i outfit-tråden engang( dvs snart, jeg er en utålmodig sjel:P), nå ble jeg litt nysgjerrig=)! Hehehe.....vi får se, kunne kanskje knipsa ett bilde av skjorteracken min, sånn for artighets skyld så du kunne sett på pm, men noen bilder hvor jeg driver og "poser" og sånn er jeg nok litt for ukomfortabel med (mot at jeg får se ett bilde av deg naturligvis) Jelly: Liker du noen grupper\artister som synger på andre språk enn Engelsk og et av de skandinaviske språkene ? Terger deg bare litt vettu Noz! Damn! Måtte virkelig vrenge hodet mitt på akkurat den der......eneste gruppa jeg kommer på er det portugisiske gothmetal bandet Moonspell, men mesteparten av låtene deres er jo på engelsk, bare en og annen som er på morsmålet.....de lager nydelig,melankolsk og atmosfærisk musikk forresten. Jellybean: Hva er det sprøeste du har gjort? Jeg tror ikke mine øyne! Dolly tilbake ifra de døde! Gjennoppstått som en skinnende fønix! Tjaaa si det da, har jo tatovert store deler av kroppen min, men det vet jo de fleste her inne.... Sånn i senere tid, så var det kanskje å spasere rundt på en strand nede i Malaysia i bakende solskinn en hel dag uten å smøre meg inn i solkrem.....fikk vel 2 grads forbrenninger over hele kroppen min utpå kvelden, bare det å legge seg ned i senga og prøve å sove var ett totalt mareritt etterpå. Hjalp ikke stort at bussen vi tok tilbake igjen ble kjørt av sjåføren i rallytempo etter en temmelig humpete vei, slik at jeg spratt rundt i setet og fikk mass slag mot den allerede skamferte kroppen min. All huden min blasset jo av etterhvert, husker det lå ett sånnt "dødt hudspor" etter meg i hele leiligheten min da jeg kom tilbake til Norge. Strange Doll: Hvorfor bør jeg handle på notabene og ikke på ark? Stjerner: Hva er dine betraktninger rundt å befinne seg midt i 30-årene? ok? eller savner du dine yngre dager? Guybrush: Tar du deg tid til å hjelpe en gammel dame med å krysse veien om det trengs? Maya76: Jobba du i helsesektoren før? LilleSiren: Hva var du lei deg for sist? Endret 30. januar 2013 av Jellybean78
Gjest loren Skrevet 30. januar 2013 #12104 Skrevet 30. januar 2013 Loren: Kor mykje pengar brukar du og mini på mat i veka? sånn ca Det er jeg faktisk litt usikker på.. Jeg storhandler i Sverige, altså kjøtt, kylling og sånt, men vi bruker rundt 5-600 kr på matbutikk i uka. loren: Synes du det er mye hysteri ute å går ovenfor sikkerheten til barn? Ja,fortsetter vi som vi gjør kommer ikke barnebarna våre til å tørre å klatre i trær en gang fordi vi ikke lot barna våre gjøre det og ergo tør iallefall ikke de å utsette barna sine for slikt.. Jeg gjør mitt beste for å unngå at mitt barn blir sånn, ja han har brukket beinet og vi har vært innom legevakta i tide og utide, men han tør og han leker med hele seg. NB: Sikkerhet i trafikken er jeg nazi på, bare så det er nevnt. Loren: Er du alenemor? Om du er, finner du dette vanskelig til tider? Det er jeg, flyttet fra far til mini for 1,5 år siden og siden det har han bodd annenhver uke hos hver av oss. Ja,det er vanskelig til tider, jeg er student og jobber over fulltid, så tidsmessig er det mye stress, samtidig har jeg lite nettverk og omtrent ikke familie her, så avlastning/familietid er det lite av. Hadde flyttet om jeg hadde kunnet. alkasil: Hvilken film så du sist, og vil du anbefale den?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12105 Skrevet 30. januar 2013 Beskriv et dugendes mannfolk Eit mannfolk som viser kva han vil ha, som seier kva han vil ha, som har empatiske evner, er sosial og elskar meg og sonen min. Eg er fullt klar over at det er ein utopi. Har endå ikkje funne han som matcher..... Niennas: Kva saknar du i livet ditt?
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12106 Skrevet 30. januar 2013 Har ingen peiling. Har ikkje nokon spesielle planar. Eit duganes mannfolk står øverst på ønskelista... Rskre: Kva er du stolt av? At eg kjempar for målsaka same kva slags spitord motstandarane slengjer etter meg.
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12107 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og planeter: hvilken nettside mente du isted som vi har felles? Her holder det (forhåpentligvis) med de to første bokstavene.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. januar 2013 #12108 Skrevet 30. januar 2013 Evilposelos: Dine fineste sider? - Ler mye - Forteller aldri ting jeg har lovet å si videre - Har mye selvironi - Svikter aldri venner - Blir fort glad i mennesker selv om jeg er skeptisk i starten - Finner lett løsninger på andres problemer padawan: Hva er det fineste noen har sagt til deg?
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12109 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Når det er sagt, så er eg vel meir avhalden i den røynlege verda enn på KG. Vanskeleg å klara seg utan den non-verbale kommunikasjonen, som gjer at andre syner godhug for ein. Endret 30. januar 2013 av Rskre
Kenzi Skrevet 30. januar 2013 #12110 Skrevet 30. januar 2013 Eg trur støv er med på å gjera ungar motstandsdyktige mot astma.. Hehe, bra svart Evilposelos: Hvilken butikk vil du si at du er mest innom i løpet av en måned og hvorfor?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12111 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Stjerner: Hva er dine betraktninger rundt å befinne seg midt i 30-årene? ok? eller savner du dine yngre dager? Kenzi: Baileys med is eller kaffi? Endret 1. mars 2013 av Stjerner og planeter
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12112 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og planeter: hvilken nettside mente du isted som vi har felles? Her holder det (forhåpentligvis) med de to første bokstavene. Eg har sendt deg melding får den andre sida (om eg ikkje huskarfeil) første bokstav er F Alkasil: Beste sovemedisin?
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12113 Skrevet 30. januar 2013 Neste gong finn du deg eit mannfolk i mållaget eller på lærarromet. Ikkje stol på dei sjølvdyrkande mannfolka du treff på kjøtmarknaden. Dei tenkjer berre på sin eigen bate.
Kenzi Skrevet 30. januar 2013 #12114 Skrevet 30. januar 2013 Kenzi: Baileys med is eller kaffi? Kaffi! Synes baileys er altfor søtt, men når den blandes med kaffi så smaker det himmelsk! Stjerner og planeter: Regn og vind eller snø og is?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12115 Skrevet 30. januar 2013 Neste gong finn du deg eit mannfolk i mållaget eller på lærarromet. Ikkje stol på dei sjølvdyrkande mannfolka du treff på kjøtmarknaden. Dei tenkjer berre på sin eigen bate. Haha! no lo eg godt! Du veit inderleg godt at det ikkje finst mannfolk i barneskulane! Jack: Trur du Guffen er jomfru?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12116 Skrevet 30. januar 2013 Eg har sendt deg melding får den andre sida (om eg ikkje huskarfeil) første bokstav er F Fr eller Fa? Kenzi: hva liker du best av alkoholholdig drikke?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12117 Skrevet 30. januar 2013 Kaffi! Synes baileys er altfor søtt, men når den blandes med kaffi så smaker det himmelsk! Stjerner og planeter: Regn og vind eller snø og is? Regn og vind!! Anytime!! Eg hatar snø! Lillesiren: Kva fem ting må eg har i kjøleskåpet?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12118 Skrevet 30. januar 2013 Fr eller Fa? Sånn no besøkte eg profilen din tre gonger.....
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12119 Skrevet 30. januar 2013 Arabella: Kvar budde du før du flytta til Sarpsborg? SP: Utdanna du deg i Volda?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2013 #12120 Skrevet 30. januar 2013 Jack: Trur du Guffen er jomfru? Guffen sover mye. Den som sover synder ikke. Ja, Guffen er jomfru. Stjerneplanet: Hva er greia med Andeby-spørsmålene? ^^ loren: har du en sang om meg, til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå