skruf Skrevet 14. juli 2012 #1181 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Nei, men jeg kan fort bli betatt og fascinert. Hva med deg? HunterLady: Hvorfor skiftet du skin på mobilen? Likte den du hadde. maya76: Hvordan spiser du reker? Nå tenker jeg på hvilket tilbehør du har. Jeg spiser overhodet ikke reker! Grunnen er alvorlig allergi, og sist jeg spiste reker (for første gang), så endte det i anafylaktisk sjokk og en liten tur med ambulanse til sykehuset......... så hvis jeg skal velge tilbehøret så blir det loff og majones........uten reker.......... Endret 14. juli 2012 av maya76
Giacomo_P Skrevet 14. juli 2012 #1182 Skrevet 14. juli 2012 Giacomo_P: Hva gjør du når du ikke får sove? Jeg har ingen specielle ritualer rundt det. Jeg kan lese lidt, ta en drink, en sovetablett (yderst sjelden), eller jeg legger meg i sengen og tenker gjennom kompliserte problemstillinger til hodet sier at kroppen er klar til å sove. Jeg har noen avspendings- og søvninduksjonsøvelser på lur i nedgangstider. Ellers er forumet alltid en mulighed. Bud: Øks eller motorsag?
Gjest Vampen Skrevet 14. juli 2012 #1183 Skrevet 14. juli 2012 I stor grad - men Bjørnson har jeg ikke sansen for. Jeg tror det er hans patologiske nasjonalisme som pladserer ham med de andre. For min del kunde han gjerne vært byttet ud med Amalie Skram. Morsomt. Personlig er jeg ganske begeistret for Bjørnsson, men får lyst til å kaste meg ut av nærmeste vindu i ren depresjon, hver gang jeg prøver meg på Skram. Det er dystre greier. Hva synes du om Hamsun?
Gjest Bandit Skrevet 14. juli 2012 #1184 Skrevet 14. juli 2012 Jeg spiser overhodet ikke reker! Grunnen er alvorlig allergi, og sist jeg spiste reker (for første gang), så endte det i anafylastisk sjokk og en liten tur med ambulanse til sykehuset......... så hvis jeg skal velge tilbehøret så blir det loff og majones........uten reker.......... Usj, da holder vi oss unna det... Gunvald: Old Love eller White Room?
skruf Skrevet 14. juli 2012 #1185 Skrevet 14. juli 2012 Åh, jeg som hadde håpet på at du ville si pepsi max! Men hmm, det må nok bli vannmelon. Maya: Hva er det beste ved mannen din? Det beste med mannen min...... Det er litt vanskelig å si......han er bare helt super! Men jeg tror kanskje at det aller beste er at jeg, etter så mange år sammen, er like forelsket enda.. også er han bare så god og snill, samtidig som han er skikkelig mann.......hvis du skjønner hva jeg mener....han er min beste venn, elsker, kjæreste og følgesvenn.......(jeg vet, høres sikkert skikkelig klisje ut, men vi har hatt våres virkelige nedturer her i livet, men kommet oss styrket igjennom det...) Så; tilbake; Hvilke kvaliteter har drømmemannen din??
Giacomo_P Skrevet 14. juli 2012 #1186 Skrevet 14. juli 2012 Morsomt. Personlig er jeg ganske begeistret for Bjørnsson, men får lyst til å kaste meg ut av nærmeste vindu i ren depresjon, hver gang jeg prøver meg på Skram. Det er dystre greier. Hva synes du om Hamsun? Jeg synes Hamsun er av varierende kvalitet, og lidt oppskrydt. Han har vakre skildringer, men jeg synes ikke det er noe ekstraordinært ved hans litteratur, selv om den selvsagt fortjener sin plads i historien. Victoria var jeg svært begeistret for, men f. eks. Markens Grøde, synes jeg ikke noe særlig om, selv om det er et storslagent epos. Jeg føler ofte at Hamsun griber over mere end han klarer å realisere tilfredsstillende, selv om resultatet ofte er både vakkert og lyrisk. Arabella: Hvis du måtte bytte din eksistens med en anden, vilde du valgt Vera Lynn eller Josephine Baker?
skruf Skrevet 14. juli 2012 #1187 Skrevet 14. juli 2012 Giacomo_P; Liker du "Leve Patagonia" av Kjetil Bjørnstad??
skruf Skrevet 15. juli 2012 #1188 Skrevet 15. juli 2012 Usj, da holder vi oss unna det... Gunvald: Old Love eller White Room? Ingen skalldyr til meg! Bandit; Liker du skotsk malt?
Gjest Bandit Skrevet 15. juli 2012 #1189 Skrevet 15. juli 2012 Bandit; Liker du skotsk malt? Ja, men ikke i store doser. Det blir kun som en liten kos. Du? Blomsten: Hva er den perfekte søndagen?
skruf Skrevet 15. juli 2012 #1190 Skrevet 15. juli 2012 Ja, men ikke i store doser. Det blir kun som en liten kos. Du? Blomsten: Hva er den perfekte søndagen? Jeg samler på whisky:-) Da skotsk malt....... Drikker ikke på bøtter og spann av de, men elsker å kose meg med en bar skotsk......Perfekt er på vinteren, foran peisen, under et pledd med ei ramfersk bok og en skotsk malt..... Begynner å få en bra samling da:-)
Giacomo_P Skrevet 15. juli 2012 #1191 Skrevet 15. juli 2012 Giacomo_P; Liker du "Leve Patagonia" av Kjetil Bjørnstad?? Nei! Jeg synes Bjørnstad er intetsigende og til kjedsommelighed selvopptatt. Jeg synes både hans litterære og musikalske produksjon virker flad og uærlig, og kommer i skyggen av egoet hans. Men jeg nekter selvsagt ingen å finde kvaliteter der som jeg ikke ser eller hører. Maya76: Jeg har fått det for meg at du tidligere hadde karrière som ballerina, er det riktig? I så fald, hva er din drømmerolle? Bandit: Vilde du ha deltatt i the cannonball run hvis du fikk chansen?
Gjest Eurodice Skrevet 15. juli 2012 #1192 Skrevet 15. juli 2012 Arabella: Hvis du måtte bytte din eksistens med en anden, vilde du valgt Vera Lynn eller Josephine Baker? Jeg ville valgt Josephine Baker. Hun var en allsidig dame, skapte mye furore, spesielt med banandansen . Purple Haze: Er søndager vanligvis hvile- og avslapningsdager for deg, eller er det aktiviteter som kommer først?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juli 2012 #1193 Skrevet 15. juli 2012 Usj, da holder vi oss unna det... Gunvald: Old Love eller White Room? Umulig valg. Puccini: hvilke tegneserier foretrekker du? Er ikke
skruf Skrevet 15. juli 2012 #1194 Skrevet 15. juli 2012 Nei! Jeg synes Bjørnstad er intetsigende og til kjedsommelighed selvopptatt. Jeg synes både hans litterære og musikalske produksjon virker flad og uærlig, og kommer i skyggen av egoet hans. Men jeg nekter selvsagt ingen å finde kvaliteter der som jeg ikke ser eller hører. Maya76: Jeg har fått det for meg at du tidligere hadde karrière som ballerina, er det riktig? I så fald, hva er din drømmerolle? Bandit: Vilde du ha deltatt i the cannonball run hvis du fikk chansen? Jeg har ikke noe særlig forhold til Bjørnstad, men jeg elsker sangen "Sommernatt ved fjorden"........så da måtte jeg kjøpe LP-plata for å høre på den sangen (lenge før internett....) Ja, jeg har danset mye......De største rollene hadde jeg i nøtteknekkersuiten og tornerose.......Hva min drømmerolle er.......tror det må være hovedrollen i Svanesjøen... Men, jeg koste meg skikkelig da jeg var med å steppet i Gerswinshow!
Cuddlegirl Skrevet 15. juli 2012 #1195 Skrevet 15. juli 2012 Hvilke kvaliteter har drømmemannen din?? Høres ut som en super mann det der! Men hmm, ja si det.. Snill, omtenksom, empatisk, har god selvtillit(ikke høy på pæra), god humor, litt småfrekk men og en fløtepus i blant. FruN: Hva var det siste mannen din gjorde som gjorde deg glad?
Giacomo_P Skrevet 15. juli 2012 #1196 Skrevet 15. juli 2012 Puccini: hvilke tegneserier foretrekker du? Jeg er veldig dårlig til å huske hvem som har lavet tegneserier jeg er fjetret av, så det er mye jeg ikke får ramset opp her - men jeg er svært begeistret for Hergés Tintin og Goscinny/Uderzos Asterix, samt at jeg har hatt en del store opplevelser med Moebius, f. eks. John Difool-serien. Og jeg kommer alltid tilbake til Donald, selv om guldalderen for lengst er over for Andeby-folket. Maya76: Kommer du og danser Giselle for meg? (det er av en eller anden merkelig grund min favorittballett)
skruf Skrevet 15. juli 2012 #1197 Skrevet 15. juli 2012 Jeg er veldig dårlig til å huske hvem som har lavet tegneserier jeg er fjetret av, så det er mye jeg ikke får ramset opp her - men jeg er svært begeistret for Hergés Tintin og Goscinny/Uderzos Asterix, samt at jeg har hatt en del store opplevelser med Moebius, f. eks. John Difool-serien. Og jeg kommer alltid tilbake til Donald, selv om guldalderen for lengst er over for Andeby-folket. Maya76: Kommer du og danser Giselle for meg? (det er av en eller anden merkelig grund min favorittballett) Mulig jeg e litt rusten, dog jeg sjekket tåspiss-skoene igår.......(det er noe med å danse...) Ja Gia_P; jeg vil gjerne danse for deg! Giselle er bra! Jeg elsker den balletten!
Gjest NozMonster Skrevet 15. juli 2012 #1199 Skrevet 15. juli 2012 Noz: hva er din favorittparfyme? Davidoff cool water! Hunter: Har du noen gang vært i fyllearresten? (fortell gjerne historien om svaret er ja) Vampen: Hvilken historisk begivenhet ville du ha opplevd om du kunne skru tilbake tiden?
Gjest Bud Skrevet 15. juli 2012 #1200 Skrevet 15. juli 2012 Bud: Øks eller motorsag? Hva i all verden slags spørsmål er det? Bud kjører begge deler! Motorsag er gøy, har flere, både store og små, hjemmelagede og bortelagede Øks er et fantastisk redskap til sitt bruk. Ei god kløyveøks er artig, men sylskarpe to-eggede økser er fantastiske! Jada, har noen spesielle interesser... AldriSur: Er du glad i blomster?, evnt hvilken type?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå