Gjest Gunfreak Skrevet 28. januar 2013 #11861 Skrevet 28. januar 2013 Gunfreak: ER DU SUR FORDI JEG HELLER VILLE KOSE PÅ PENE SKO SIN MAGE ISTEDET FOR DIN? La oss bare si pene sko, lever farlig på neste kg treff. Niennas: Men jeg vinner på humor ikke sant? Drue: Hvem heier du på når du ser oliver stones alexander, Darius III eller Alexander?
Gjest NozMonster Skrevet 28. januar 2013 #11862 Skrevet 28. januar 2013 Noz: Hvordan ble helgen din? Super!! var ute til sent på natt og drakk Nøgene Ø og snakka shit! Noz: Kva var den siste gode gjerninga du gjorde mot nokon? Jo... vi har eksamen nå til fredag og til denne eksamen har vi fått utdelt 40-45 spørsmål som er hentet fra alle de 2000 sidene fra pensum (diskuter endringer spørsmål, drøfting, utviklingtendenser, tolking og analyse av en metoderapport... LANGE og kompliserte spørsmål med andre ord!!) Jeg har brukt langt mer enn 100 timer på å besvare disse spørsmålene (brukte store deler av juleferien i tillegg). Kan vi disse spørsmålene, så er man godt utrustet for eksamen! Det er en del studenter i klassen min som har en betydelig mer stressa hverdag enn meg med tanke på barn og jobb. Jeg sendte av gårde en mail med disse spørsmåls-svarene (39 datasider) til 7 stykker så de skulle spare (ufattelig) mye tid. Jeg tilbø meg det fordi de slet med tid og en "angst" for å stryke. Noz: Hvordan feiret du din forrige bursdag? hmm... bare meg med KG og senkveld med thomas og harald blir nok liknene i år også..venninna mi har bursdag 3 dager etter meg og hun har allerede invitert til fest (vi har stort sett samme venner). festen er på min bursdag så jeg føler det blir dumt å gå selvom jeg er invitert , tilfelle jeg ufrivillig stjeler oppmerksomheten vekk fra henne, siden jeg har bursdag den dagen. Lykke: hva føler du at du liker som du ikke synes noen andre liker? (ting å gjøre, mat osv...) Kristine: Hva føler du at du selv ikke liker som du synes alle andre liker? (ting å gjøre, mat osv...) 2
KristineS Skrevet 28. januar 2013 #11863 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Kristine: Hva føler du at du selv ikke liker som du synes alle andre liker? (ting å gjøre, mat osv...) Det jeg kjenner mest på for tida(som student) er det at jeg for faller litt utenfor når jeg ikke er no særlig glad i den typiske festkulturen som er blant en del studenter. Jeg har de siste årene som student vært på med på noe vorspiel og kost meg masse, men når folk drar ut på byen drar jeg ofte hjem. Mistrives rett og slett med å som oftest ende opp på plasser der det enten er så høy musikk at normale samtaler er umulig eller at jeg blir sittende igjen alene mens resten danser(hater å danse). Har heldigvis begynt å få en del venner som som meg heller vil "vorse" hele natta enn å dra ut på byen. Også liker jeg typiske bygdefester bedre enn "ut på byen". Cindi: Hva er det kjedeligste som kan dukke opp på tven? padawan: Hvor oppholder du deg mest: Her eller på diskusjon? Endret 28. januar 2013 av kristines1990
Guybrush Skrevet 28. januar 2013 #11864 Skrevet 28. januar 2013 Guybrush: Har du nokon sjeldne talent? Hmmm tror ikke akkurat det er videre sjeldent men jeg har visst en særegen evne til å huske utrolig triviell informasjon (som jo ikke akkurat er brukendes til mye annet enn trivia persuit og besserwisser ) Guy: pleier du og siren å snakke mye om kg når dere møtes? Hmm, at vi har pensa innom det kan nok være, men det var nok ikke noe fremtredende samtaleemne nei. Øverst på planen står hvertfall roadtrip:D Ellers står NY med alt det innebærer(dvs shopping:P) på planen, Walmart(bare fordi det er så USAsk ), middagsbespising på Eleven Madison Park og..Ja, hva mer Guybrush? Vi MÅ jo innom en skikkelig erkeekte diner i USA og bli servert av en småsur servitrise, det går på nivå med Wallmart når det kommer til usa'sk;) Ellers ser jeg for meg å teste gambling i Las Vegas (har hørt rykter om at det lukter popcorn når man nærmer seg byen så det må sjekkes ut også), teste ut maten i gamlebyen i New Orleans (kreolsk blant annet) samt stikke innom en jazz og bluesbule og suge inn litt atmosfære. Cruise opp vestkysten i en cabriolet, ta bilder forann en sånn gæren typisk amerikansk severdighet (verdens største nøste eller noe slikt ). Disneyworld og Universal studios? Guybrush: Hva synes du om sangene jeg linket til? Har du hørt de før? Kan ikke si jeg er så bevandret innenfor musikksjangeren men hørtes meget kurant ut. Får lage meg en liten playlist Guybrush: Har du og Lillesiren kyssa? Sånt svarer da ikke en gentleman på Lykke: fortell noe skikkelig flaut Drue: siden jeg alltid overlater slikt til frisøren min og sjeldent har mye innsikt selv, du har jo studert håret mitt hva annet tror du kunne fungert av hårfrisyrer? Kosemose: tenker du på at du forvirrer stakkars små enkle sinn når du går fra gammelt skrukketroll til forførende ungdom? Lillesiren: få en underholdende vimse-siren-historie Norah: virker som du liker å "plage" yngre gutter på fester og konserter og slikt med diverse prat og antrekk - få høre de beste historiene :D Padawan: så du gruer ikke for masse lensflares altså
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. januar 2013 #11865 Skrevet 28. januar 2013 Sånt svarer da ikke en gentleman på Eg VISSTE du kom til å svara det!! Drue: kva hadde du/de til middag i dag?
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11866 Skrevet 28. januar 2013 padawan: Hvor oppholder du deg mest: Her eller på diskusjon? De siste 4-5 månedene har jeg kun vært på diskusjon men nå er jeg tilbake her. Padawan: så du gruer ikke for masse lensflares altså har en mistanke om at han klarer å få til lens flare når de svinger lyssablene sine.
-lykke- Skrevet 28. januar 2013 #11867 Skrevet 28. januar 2013 Lykke: har du blitt kalt milf før? Én gang av noen fjortisgutter når jeg trilla forbi. Tar ikke det som et kompliment akkurat, er så ufattelig stygt og ekkelt ord. Men de er unnskyldt nettopp fordi de var småunger Hadde blitt ganske fornærma om en voksen mann hadde kalt meg det. Lykke: hva føler du at du liker som du ikke synes noen andre liker? (ting å gjøre, mat osv...) Vet du, dette var et godt og veldig vanskelig spørsmål! Tenke, tenke... Jeg synes det er kjempe morsomt å pelle på hudormer (og da mener jeg virkelig kjempe morsomt, altså) Don't judge me Lykke: fortell noe skikkelig flaut Hehe, ja.. Here we go: Var vel 18-19 år og hadde vært på vorsh med noen venninner og skulle ut på byen. Det var et stykke å gå og jeg hadde fått i meg noen pils. Så en liten stund før vi nærmet oss klarte jeg ikke å holde meg lenger; jeg måtte tisse NÅ (jeg har sluttet å tisse ute nå, altså... har ikke gjort det på veldig lenge i alle fall ) Vi er i et lite smug og ser ingen i nærheten. Jeg steller meg inntil en vegg på en bygning mens alle jentene har omringet meg og står og holder jakkene sine slik at ingen skal se meg om det plutselig dukker opp noen. Akkurat i det når jeg er ferdig å tisse så er det en venninne som stille sier navnet mit. Det viser seg at det var en mørk, liten restaurant rett bak meg.. Vinduene var nok litt sotet, men man kunne definitivt se at det satt folk rundt bordene der inne når man tittet litt nøye etter. Og de la nok merke til min hvite rumpe som flashet dem... Ja, det er vel en av flere flaue episoder jeg har opplevd... Nozmonster: Fortell om en flau episode (jeg trenger litt selskap) Guybrush: Har du sett noen episoder av frustrerte fruer før?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2013 #11868 Skrevet 28. januar 2013 Jack: Hvorfor har du hatt så mange nick? Og har du nå funnet et som du er fornøyd med? Prøvde egentlig skille meg litt fra mitt opprinnelige nick. CadillacJack er et jeg føler meg mer komfortabel med. Gunvald var ikke så glupt, min mor kjente meg fort igjen feks (hei, mamma!) Det jeg har nå er egentlig litt fjollete. Vurderer hente tilbake CadillacJack. Jack: Hva er bakgrunnen for brukernvanet ditt på youtube? Jeg har et veldig spesielt forhold til Russland, kan man trygt si. annemor: når ble du sjekket opp sist, og åssn gikk det?
alkasil Skrevet 28. januar 2013 #11869 Skrevet 28. januar 2013 Alkasil: A-menneske eller B-menneske? B-menneske alkasil: den morsomste monty python-sketsjen? Jeg husker ikke. alkasil: Hva er favorittantrekkket ditt? En grønn genser og dongeribukse! Stjerner og planeter: Hva hadde du til middag idag?
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11870 Skrevet 28. januar 2013 Drue: Hvem heier du på når du ser oliver stones alexander, Darius III eller Alexander? Aner ikke hva du snakker om Drue: siden jeg alltid overlater slikt til frisøren min og sjeldent har mye innsikt selv, du har jo studert håret mitt hva annet tror du kunne fungert av hårfrisyrer? Jeg driver og jobber med en "Ole Idolet slash Kåre Magnus Bergh"-sveis nå. Anbefaler deg å gjøre det samme: Noe for deg? Drue: kva hadde du/de til middag i dag? Indisk gryte med kylling og grilla grønnsaker kosemose: er du deilig?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. januar 2013 #11871 Skrevet 28. januar 2013 Stjerner og planeter: Hva hadde du til middag idag? kjøtkaker Padawan: Har du gitt utrykk for at du vil treffa dateen att? Loren: Når treff du SF att? Adele: String eller hipster?
Adele Skrevet 28. januar 2013 #11872 Skrevet 28. januar 2013 Ja, det er jeg, var mer før, nå begrenser det seg pga mini. Det mest impulsive jeg har gjort var sommeren 2005, møtte pappaen til mini 11. juni, dro hjem, sa opp jobben, jobba to uker oppsigelsestid og flytta fra der jeg bodde til Østlandet (8 timer) i starten av juli og bodde med han fra august. Morsomt! På min bursdag!! Guybrush: Hvilken konsert som du har vært på er du minst fornøyd med? Noz: Ønsker du deg noen dyr? (Sjiraff telles ikke ) Adele:Ville du valgt katt eller marsvin? Sakone: Har du hatt kjæledyr noen gang? Den var lett. Katt, uten tvil. Niennas: Var du og T kolleger eller var han en kunde som kom innom oftere og oftere...? Lykke: Hvor gammel er du? Adele: Hva har du bedrevet tiden din med for noe i helgen? Jack: Jobber du så mye som du gjør fordi du oppriktig og ærlig liker det, eller er det av andre grunner? Annemor: hva er greia med at du spør spm til deg selv? På fredag var jeg på jobbintervju. På lørdag dro pappa og jeg på shopping - kjøpte nytt spisestuebord+stoler, teppe og nattbord På søndag gjorde jeg husarbeid. Gunfreak: Har du en plan for hvordan du skal "finne" en kjæreste i løpet av året? Rskre: Har du fulgt med på denne tråden siden starten, eller fant du den nå? Adele: Hvordan går det med ebay-shoppingen for tiden? Hehe. Jeg kjøper ikke så mye lenger. Kjøpte mye før jul, men det var fordi jeg ville oppdatere garderoben min litt billig + julekalender til samboer. Nå handler jeg bare hobbygreier. Fikk forresten 400 nagler i dag, så skal leke meg litt i løpet av uka med de Noz: Hva med deg? Hva gjorde du i helgen? Sakone: Hvordan går det på skolen om dagen? Hører så lite fra deg! Gunfreak: Og deg da.. Noe nytt i livet?
Adele Skrevet 28. januar 2013 #11873 Skrevet 28. januar 2013 Padawan: Har du gitt utrykk for at du vil treffa dateen att? Loren: Når treff du SF att? Adele: String eller hipster? Jeg takler ikke string! Bruker for det meste hipstere eller jenteboksere. 1
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11874 Skrevet 28. januar 2013 Padawan: Har du gitt utrykk for at du vil treffa dateen att? Har tekstet litt med henne etter daten men har fått ganske lunkne tilbakemeldinger så vurderer å legge det på is.
Gjest loren Skrevet 28. januar 2013 #11875 Skrevet 28. januar 2013 Loren: Når treff du SF att? Til helga :D Kjører ned etter jobb på fredag Januar har vært vel hektisk for oss begge, så det blir fint med en helg sammen selv om vi (iallefall jeg) må bruke en del tid på skolearbeid også... Lillesiren: Beste trenesang? Adele: Beste gladsang? Niennas: Beste grinesang? Jack: Beste sinnasang?
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11876 Skrevet 28. januar 2013 Noen andre her som har vært på date i det siste?
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11877 Skrevet 28. januar 2013 Noen andre her som har vært på date i det siste? Men herregud 'a, les retninglinjene sier jeg! Haru probblemer ell? loren: hadde du gått med hvit kamobukse i én dag (på jobb og på butikken) for 1000 kr? 1
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11878 Skrevet 28. januar 2013 Men herregud 'a, les retninglinjene sier jeg! Haru probblemer ell? ja. blind er jeg også.
Gjest NozMonster Skrevet 28. januar 2013 #11879 Skrevet 28. januar 2013 Nozmonster: Fortell om en flau episode (jeg trenger litt selskap) jeg må nok skuffe deg, for jeg har ingen historier å komme med.. tar meg så lite høytidelig at jeg aldri blir flau over meg selv sånn sett.. Noz: Hva med deg? Hva gjorde du i helgen? hatt besøk av barndomsbestissen (som egentlig bor her i traktene, men har flyttet langt vekk for å studere, og så glemte hun å komme hjem igjen etter endte studier) så vi har vært ute til sene nattetimer, drukket Nøgene Ø og snakka shit maya: har du/dere planer om en ny afrikatur? eller evt til andre steder? ery: Liker du avisa, nettavisa eller nyhetene på fjernsynet best? yme: Hva gir deg et skikkelig adrenalinkick? 1
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11880 Skrevet 28. januar 2013 ja. blind er jeg også. Du får ta opp denne tråden igjen hvis du du skal fortsette å være vrang: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=656611 Lillesiren: hvis man skal starte en blogg, anbefaler du blogg.no eller tror du blogspot er bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå