Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du lurer på om andre brukere? Spørsmål du har lyst til å stille? Dette er tråden for nettopp det. :)

Jeg kan begynne, Maria Marihøne, er du gravid?:)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

spør ofte på pm om jeg lurer. er denne tråden lagd for frekke spørsmål?

:gjeiper: Maria Marihøne kan se hvem du er selv om du er anonymbruker

Endret av Nuppdupp
  • Liker 3
Skrevet

Hvordan kan man se hvem en AB er? :klo:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hvordan kan man se hvem en AB er? :klo:

hun har blitt moderator :) hun kan se ip adresse også

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hun har blitt moderator :) hun kan se ip adresse også

Hun er ikke mod lenger.;) Men nei, dette er ikke en tråd for frekke spørsmål.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hei :)

Ja, jeg er gravid :rodmer:

Men det er veldig tidlig enda, så ikke si det til noen :fnise:

Og jeg er ikke moderator lenger, så jeg vet ikke hvem du er :)

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig, gratulerer i bøtter og spann!:heiajente::)

• Liker 7
Skrevet

Er det ikke sånn at mod ikke skal sjekke hvem AB er, med mindre det er grunn til utestenging eller lignende?

• Liker 10
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Så hyggelig, gratulerer i bøtter og spann!:heiajente::)

Takk :)

Er det ikke sånn at mod ikke skal sjekke hvem AB er, med mindre det er grunn til utestenging eller lignende?

Helt riktig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på noe, Maria Marihøne, så det er ikke slik at dere som er/har vært moderatorer, ser hvem som poster tråder og innlegg? Feks, i stede for Anonymbruker, så står det NN, er det slik det ser ut for moderatorene, eller må de også sjekke hvem som har hvilken tråd, og at det kun skal gjøres ved regelbrudd osv?

Skrevet

Jeg lurer på når noen av dere sist sente et postkort til besteforeldrene. Bare for å gjøre de glad. :rodmer:

De har grenseløs kjærlighet til deg... :hjerte:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg lurer på noe, Maria Marihøne, så det er ikke slik at dere som er/har vært moderatorer, ser hvem som poster tråder og innlegg? Feks, i stede for Anonymbruker, så står det NN, er det slik det ser ut for moderatorene, eller må de også sjekke hvem som har hvilken tråd, og at det kun skal gjøres ved regelbrudd osv?

Det står anonymbruker hos moddene også. De har mulighet til å sjekke hvem alle anonyme er, men den funsksjonen skal bare brukes om det er nødvendig, altså ved regelbrudd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det står anonymbruker hos moddene også. De har mulighet til å sjekke hvem alle anonyme er, men den funsksjonen skal bare brukes om det er nødvendig, altså ved regelbrudd.

Hender det at man blir nysgjerrig og sjekker likevel? :fnise: Takk for svar, alltid lurt på den der :)

Skrevet

Jeg lurer på når noen av dere sist sente et postkort til besteforeldrene. Bare for å gjøre de glad. :rodmer:

Sender ikke postkort med mindre jeg er på reise(og det er en stund siden),men ringer ofte.Minst 1 gang i uken :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Seriøst???

Gratulerer!!! :danser:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva med mailadressene våre?

Og forresten: Kan dere lese PM?

Endret av Chloe-
Skrevet

Det er nok mange år siden jeg har gjort, men jeg snakker med dem ganske ofte og besøker dem ganske ofte. I morgen kommer de faktisk på besøk en tur så da skal jeg bake kake^_^

Mine besteforeldre har nesten oppdratt meg da jeg bodde med dem store deler av barndommen etter at min foreldre ble skilt.

• Liker 2
Skrevet

Det gjorde jeg faktisk for et par uker siden. Sendte de et kort hver, et til bestemor og et til bestefar (sånne kort til hver på en måte), skrev en hilsen og at jeg var glad i de.

De ble kjempeglad, og det betydde nok mye for de faktisk selv om det ikke var noe big deal for meg. :yvonne:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Seriøst???

Gratulerer!!! :danser:

Takk :rodmer: Jeg har venta lenge på dette, så jeg er vedig glad :)

Hva med mailadressene våre?

Og forresten: Kan dere lese PM?

Det tror jeg det er bare admin som kan. Litt usikker.

Skrevet

Det er bare farmoren min som er igjen av beste4foreldrene min e og hun har abolutt ikke grenseløs kjærlighet for noen andre enn seg - så det er leeeenge siden jeg sendte henne noe kort :(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...