Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Hvis du mener leketøy, så husker jeg ikke. Jeg fikk dessuten aldri ha noe i fred for yngre søsken. Jeg måtte jo dele med meg, jeg som var stor, var min mors evige mantra. Jeg har fortrengt store deler av min barndom.

:klemmer:

Aldrisur: Hva gleder du deg til nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Skal du møte meg?

Nei. Det får jeg ikke tid til.

Hunterlady;

Synes du det går greit å kombinere mammarollen og studier når du er alene med barnet ditt?

Nei, det synes jeg absolutt ikke går greit. Det er beintøft og jeg unner ingen å være i samme situasjon. Gleder meg veldig til studietiden er forbi.

HunterLady: Hvorfor skiftet du skin på mobilen? Likte den du hadde.

Likte den jeg også, men jeg går fort lei av ting, og fikk lyst til å kvitte meg med den :)

BM2: Hva slags alkoholdrikke liker du best?

• Liker 1
Skrevet

Wednesday: Hvilken låt hørte du på sist?

Tool - the pot ..en klassiker ;)

hva med deg ?

BM2: Har du noen gang vært i livsfare ? Fortell!

Skrevet

BM2: avataren er Audrey Hepburn. Hvis det var det du mente?

Gunvald: Hva het du før?

Statshemmelighet. Men de kaller meg Guro. True story.

Bandit: rulle- eller pitakebab?

Skrevet

Nei. Men kan blir relativt fort frustrert. Når jeg først blir sint så blir jeg rasende. Som pasifist og ikke-voldelig morer det meg at mange opp gjennom årene har vært redde for meg. Jeg er nemlig en liten flis av en mann.

Gunvald: Sofia eller Buchuresti?

Sofia helt klart. Top Gear har forøvrig rett, den storste severdigheten i Romania er veiene i fjellene. Jeg har planer om å lufte CTS-Vbaby der.

Hedvig: topp fem låter før du drar på byen?

Skrevet

yes2yes: Hva får deg forbannet?

Det er ikke mye egentlig, og det skal enormt mye til for å gjøre meg virkelig og langvarig forbannet. Derimot kan fysisk og mental tortur og alle former for overgrep mot forsvarsløse få meg farlig sint, og har man utført noe i den duren uten å kunne til dels 'gjøre opp for seg' for offeret, skal det mye til for at jeg noengang skal tilgi det heller. Det meste annet blir jeg irritert, skuffet eller lei over, men forbannet blir jeg til nøds. Blir forøvrig fort 'forbannet' på meg selv dersom jeg klarer å inderlig såre noen jeg er glad i og som i retur alltid har vært der for meg, spesielt om skaden kunne blitt unngått med litt bedre innsats og vurdering fra min side.

yes2yes: Har du noen søsken? Hvilket forhold har du til dem?

Ja, det har jeg. I mine øyne har vi et forholdt som passer oss alle utmerket, og vi har kontakt i den grad at vi alltid vet sånn nogenlunde hvor den andre står, uten å bli for påtrengende eller 'lei av' hverandre. Vi bor meget langt vekk fra hverandre, så fysisk kontakt er tilnæmet umulig, men å opprettholde kontakt er alltid fint og det er godt å ha noen kjære å kunne henvende seg til om noe skulle skje.

Bandit: Hvilke ting i hverdagen kan du 'aldri' få nok av, og hvilken dag i livet kunne du gjerne gjenoppleve uten å måtte endre på noe av det som skjedde den dagen?

Lydia: Om det var to spesifikke ting i femtiden du allerede nå kunne bestemt at ville garantert skje, hva hadde du valgt, og hadde du egentlig valgt noe som helst?

Agurk: Er baking noe du driver med på siden av hverdagen, eller har du 'medfødt' interesse for det? Evnetuelt, hvilke bakverk er dine favoritter å bedrive din tid med?

Skrevet

BM2: Hva slags alkoholdrikke liker du best?

Øl, men er totalavholds.

Vampen: Lengste sammenhengende periode helt uten søvn?

Skrevet

:klemmer:

Aldrisur: Hva gleder du deg til nå?

Akkurat nå gleder jeg meg til å gå i skogen i morgen, med kaffe på termos, matpakke og fiskestanga mi! :rodmer:

Bandit, hva med deg? Liker du å være ute i naturen?

Skrevet

BM2: Har du noen gang vært i livsfare ? Fortell!

Vi er alle i livsfare fra det øyeblikk vi er unnfanget! :opplyser:

Men episode som står frem som litt merkbar er en idiotisk forbikjøring jeg foretok for snart 20 år siden. Det var noen kilometer senere det gikk opp for meg at det var 4 sekunder tilfeldighet som ikke drepte meg.

Gunvald: Rå torsk eller RSP?

Skrevet

yes2yes: Hva slags miljø er du vokst opp i?

Gjest Vampen
Skrevet

Vampen: Lengste sammenhengende periode helt uten søvn?

Uhm, litt over 2,5 døgn tror jeg. Men da var jeg også en snøvlende pudding på slutten.

Aldrisur: har du noen fobier?

Skrevet

Uhm, litt over 2,5 døgn tror jeg. Men da var jeg også en snøvlende pudding på slutten.

Aldrisur: har du noen fobier?

Nei, ingen fobier Vampen, men litt angst for fjasete mennesker kan jeg kjenne på til tider.

Skrevet

Uff disse reglene.

Vampen: Beste årstid for deg?

Skrevet

Vi er alle i livsfare fra det øyeblikk vi er unnfanget! :opplyser:

Men episode som står frem som litt merkbar er en idiotisk forbikjøring jeg foretok for snart 20 år siden. Det var noen kilometer senere det gikk opp for meg at det var 4 sekunder tilfeldighet som ikke drepte meg.

Gunvald: Rå torsk eller RSP?

Torsk er knapt kattemat. RSP any day.

Wednesday: beklageligvis snorker jeg visstnok, i følge onde rykter. Havner du eller jeg på sofaen, eller har du noen hemmelige triks? Eller er det bare kos?

Gjest Vampen
Skrevet

Uff disse reglene.

Vampen: Beste årstid for deg?

Høsten, uten tvil. Med sommer på en god andreplass. Vår og vinter klarer jeg meg fint uten.

Gia: synes du "de fire store" fortjener den tittelen? Eller ville du ha byttet ut noen av dem?

Gjest loren
Skrevet

Hunterlady; når er du ferdig med studiet ditt?

Skrevet (endret)

Gia: synes du "de fire store" fortjener den tittelen? Eller ville du ha byttet ut noen av dem?

I stor grad - men Bjørnson har jeg ikke sansen for. Jeg tror det er hans patologiske nasjonalisme som pladserer ham med de andre. For min del kunde han gjerne vært byttet ud med Amalie Skram.

Hmmmm....regler:

Flair: Har du noe forhold til Gustave Flaubert eller Göthe?

Endret av Giacomo_P
Skrevet

Wednesday: beklageligvis snorker jeg visstnok, i følge onde rykter. Havner du eller jeg på sofaen, eller har du noen hemmelige triks? Eller er det bare kos?

Bare kos, uansett så er jeg i apeland når jeg sover så jeg får ikke med meg noenting :)

Giacomo_P: Hvilke TV-program liker du?

Gjest Bandit
Skrevet

Tool - the pot ..en klassiker ;)

hva med deg ?

Bandit: rulle- eller pitakebab?

Ingenkebab

Bandit: Hvilke ting i hverdagen kan du 'aldri' få nok av, og hvilken dag i livet kunne du gjerne gjenoppleve uten å måtte endre på noe av det som skjedde den dagen?

Jeg kan aldri få nok av de små øyeblikk med guttungen. Jeg gleder meg stort til fotballsesongen starter igjen. Jeg har mange gode dager for tiden, men om jeg kun må velge EN, så var det første dagen med fotballskole denne sommeren. Spenningen, lykken, og gleden av suksess. Utrolig artig å være der for ham da. :hoppendeglad:

Bandit, hva med deg? Liker du å være ute i naturen?

Jeg elsker naturen. Var veldig mye ute i skogen før. Mest lokalt. Poden er ikke like glad i det, men man kan vel kalle en grønn finklipt gressplen for natur også? :ler:

Flair: Dersom vi hadde dratt på en date, hva ville vi funnet på da?

Giacomo_P: Hva gjør du når du ikke får sove?

Skrevet

Giacomo_P: Hvilke TV-program liker du?

Jeg ser nesten ikke på fjernsyn, men jeg liker Flyhavarikommisjonen på NGC, og Dr. G på discovery (jeg tror ikke det sendes lengre).

Minya: Hergé eller Goscinny/Uderzo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...